איך נמצא את העבודה הראשונה שלנו לאחר סיום קורס בגרפיקה או לימוד עיצוב גרפי

ביקורות וחוות דעת מול המלצות מה כדאי ללמוד בתקשורת חזותית איך נמצא את העבודה הראשונה שלנו לאחר סיום קורס בגרפיקה או לימוד עיצוב גרפי ב2022?

תוכן עניינים הצג

עדכון 2022 – אם בחרתם בתחום העיצוב הגרפי כלימודים, עשיתם נכון. מעבר לזה שמדובר על תחום מעניין, תחום מרתק ומעשיר יש בו לא מעט פרנסה. אם עשיתם קורס בגרפיקה או כמה קורסים של כמה תוכנות,  תוכלו להשתלב בלא מעט חברות ועסקים או להציע את השירות שלכם כפרילנסרים לאותן חברות כמו גם ללקוחות פרטיים. כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לתחום, ללמוד בקורס כמו שצריך, לתרגל כמה שיותר ולהתנסות. אז נכון, העבודות הראשונות שלכם אולי לא יהיו מושלמות אבל לאט לאט תצברו ניסיון, בטח אם תעבדו עם מעצבים נוספים.

אז איך בשורה התחתונה מוצאים את העבודה הראשונה? איך מתחילים קריירה בתחום כזו ששגשג ותתפתח? למעשה, אפשר לחלק את זה לשכירים ועצמאיים והנה כמה טיפים איך לעשות את זה.

  • השתלבות בתחום כשכירים

אם אתם רוצים להיות מעצבים גרפיים שכירים זה יכול להיות בחברות בניית אתרים, סטודיואים לעיצוב, חברות פרסום, מערכות עיתונים ומקומות עבודה אחרים. מה שאתם צריכים זה להגיע עם תיק עבודות מוכן, ואם אין לכם, תכינו אחד כזה. אתם צריכים לבוא עם ציפיות נמוכות בהתחלה בכל מה שנוגע לשכר, ולהבין שתוך שנה שנתיים ואם תהיו טובים תוכלו לדרוש יותר או למצוא מקום עבודה אחר עם שכר גבוה יותר. אתם צריכים להציג את עצמכם, לא לשקר בנוגע לניסיון ולהיות הכי טובים שאתם יכולים. אם תהיו כאלו שמשקיעים, מהר מאוד תראו את הקידום.

  • עבודה כעצמאיים

אם אתם רוצים לכבוד כמעצבים גרפיים עצמאיים, אתם צריכים לדעת שבהתחלה תצטרכו לקחת מחירים נמוכים יחסית בשוק ולבעלות לאט לאט עם הניסיון. אתם צריכים להציע את עצמכם לחברות שונות כפרילנסרים ולהציג עבודות שלכם בפייסבוק ובכל מקום אחר ברשת, ולהאמין. לאט לאט זה יגיע ובגדול. עם הזמן הביקוש אליכם יהיה בעיקר מפה לאוזן אבל אתם בכל מקרה חייבים להיות מעורבים ברשת, בפורומים, בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק ובכל מקום אחר.

  • עבודה בגרפיקה לא חסר ומה שצריך בשביל להצליח הם אמונה בעצמכם ומוטיבציה גבוהה.

מעצבים גרפיים מתחילים יכולים להתפרנס בהתחלה מעבודות בשכר בסטאז’ שיתנו להם כרטיס כניסה לעולם העיצוב והמדיה הדיגיטלית, מעצבים גרפיים יכולים לכנס לשוק העבודה בתור מתחילים לצבור ניסיון ולהתברג לאט לאט לאחר בנייה אישית לתעשיית העיצוב הגרפית. לפני שתתחילו בחיפוש העבודה בעיצוב גרפי תצטרכו לדעת מלכתחילה לאיזה שוק עבודה תפנו מהם המניעים שלכם? סגנון עיצובי וההתחברות שלכם למקום החדש שאליו תרצו להגיע כל זאת כדי שלאחר לימודי עיצוב גרפי תוכלו להתברג למשרדי פרסום , חברות אופנה, חברות כלליות שמעסיקות מעצבי בית, וכל גוף אחר שמעסיק מעצבים גרפיים.

  • במהלך ראיונות העבודה תצטרכו להציג את תיק העבודות שרכשתם במהלך לימודי העיצוב הגרפי במכללות או בבתי ספר שונים לגרפיקה ממוחשבת. תצטרכו לבחור את העבודות הטובות ביותר שאתם גאים בהם ושתוכלו לדון במהלך ראיון העבודה בגרפיקה. במהלך הריאיון תצטרכו להפגין יכולת חשיבה, קבלת ביקורת בונה, ולחשוב על הנקודות החזקות שלכם בנושא העיצוב הגרפי שרכשתם במהלך לימודי העיצוב הגרפי הממוחשב.
  • במהלך הלימודים תכינו תיק עבודות שישקף את המיומנות שלכם ואת היכולת הטיפוגרפיה וכישרונות העיצוב שתפגינו , וכל זאת בעזרת תוכנות שתעזרו במהלך לימודי גרפיקה ממוחשבת שמאפשרות לכם ללמוד כיצד לעצב גרפיקה, תצטרכו להפגין בקיאות מלאה בתוכנות הגרפיקה יכולות וכישרונות עיצוביים תבחנו בעיצובי כרטיסי ביקור שיצרתם, ניירות מכתבים, כרזות ,מודעות ועוד. לאחר מציאת מקום העבודה בעיצוב גרפי תצטרכו ליצור מיומנות עם הצרכים האיתיים של המקום עבודה החדש לעיתים תמשיכו בחווית הלמידה המתמשכת במקום העבודה, תלמדו שם לעצב בדרכים אחרות, תלמדו על מיתוג אמתי בשטח, קשר לקוחות מהו, יחסי אנוש שהם חלק בלתי נפרד בהצלחה בקריירה גרפית נחשקת.

הסבה מקצועית למקצוע בוני אתרים – ביקורות וחוות דעת מול המלצות מה כדאי ללמוד

אתרי אינטרנט בעולם הטכני הפכו ללא ספק לכלי שיווקי עבור כל חברה; חברות ללא אתר אינטרנט לא יוכלו להפעיל ולהרחיב את מערך המכירות; עשרים השנים האחרונות הוגדרו על ידי תחושת עושר טכנולוגי. פריטים חדשים משתחררים ללא הרף, והאינטרנט מתפתח ללא שליטה. האינטרנט היה תחום יצירתי במיוחד בתחילת שנות ה-90, אבל הוא היה יקר יחסית ולא זמין לכולם. הטכנולוגיה התקדמה, ההוצאות ירדו, ואין היום בית, מחשב או טלפון שאין להם גישה לאינטרנט. מהפכת האינטרנט שברה את החסמים הפוליטיים הפיזיים שהיו קיימים בהעברת סחורות, וכיום קל לרכוש דברים בארץ ובעולם בלחיצת עכבר.

רכישת דברים באינטרנט מתבצעת דרך אתרי אינטרנט, ואתה יכול לרכוש כל מוצר שעולה על דעתך. יתר על כן, כעת הוא מסוגל להשוות מחירים במהירות ולראות את אותו מוצר עם אותה פונקציונליות בעלויות שונות. למעשה, רכישה מקוונת הפכה את הלקוח לקונה נבון המסוגל לבצע השוואת מחירים תוך דקות ספורות ולקבל מידע רלוונטי על כל מוצר. עבור הלקוחות, זוהי שיטה חדשה מאוד. הקונים נהגו להתרכז בקניות בשכונת המגורים, והשוואת העלויות לא הייתה פשוטה כמו עכשיו. במציאות, הלקוח של היום רשאי לרכוש בכל מקום בישראל וברחבי הגלובוס ללא קושי.

המשמעות של אתרי אינטרנט בימינו

כפי שנאמר בעבר, רכישת דברים בימינו היא פשוטה, מהירה וקלה הודות לאינטרנט, אבל איך זה נעשה? לכל חברה בימינו יש אתר אינטרנט שבו הם מציגים את השירותים והמוצרים שלהם. אנשים מבקרים באתר, מנסים את הפריטים, ואם המוצר מעורר את תשומת לבם, הם רוכשים אותו ומשלמים באמצעות אישור האשראי המאובטח של האתר. מכיוון שהכל מתרחש כיום באינטרנט, לפירמה שאין לה אתר אינטרנט יש סיכוי נמוך יותר שישמעו עליה ויש לה מחזור עסקי נמוך יותר. זוהי הפלטפורמה החזקה ביותר כיום לשירותים וסחורות. בעוד שבעבר השיווק נעשה באמצעות טלוויזיה, רדיו ושלטי חוצות, כיום הכל נעשה באמצעות מנועי חיפוש, גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. מכיוון שכל המשתמשים והלקוחות הולכים לרשתות חברתיות כדי לרכוש הערכות והמלצות, כל עסק צריך כעת שיהיה לו אתר אינטרנט אם הוא רוצה לשווק את העסק שלו.

קורס פיתוח אתרים – סוגים שונים של אתרים נבדקים בקורס בניית אתרים.

אתרי אינטרנט משמשים לשיווק סוגים רבים של דברים, לא רק חברות. יש אתרים שהם אתרי מידע, אתרים שהם אתרי קניות שמציגים מוכרים עם סחורות שונות, אתרים פרטיים של חברה מסוימת ואתרים ממשלתיים, כך שבמציאות, בפלטפורמה הזו יש את כל המידע שאנחנו רוצים היום. לכן העידן שלנו מכונה גם עידן המידע, שכן אין היום מידע זמין שלא ניתן לשלוף בלחיצת כפתור. מאות מיליוני אתרים זמינים כיום בפלטפורמת האינטרנט של היום. אתה מקים ובונה אתרים חדשים כל יום, והבעיה היא איך אתה יכול להגיע לכולם כשיש כל כך הרבה? שאלה זו נמצאת בלב ליבו של שיווק החברה של היום. כל חברה עם אתר אינטרנט רוצה להיות בראש תוצאות מנועי החיפוש, במיוחד מנוע החיפוש הענק של גוגל. התחרות עזה, וחברות חייבות לפתות את הקוראים והרוכשים לבלות זמן רב ככל האפשר באתר האינטרנט שלהם. ככל שיותר אנשים יבקרו באתר ויישארו באתר, כך האתר יידחק גבוה יותר לתוצאות המובילות ויגיע ליותר אנשים בגוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. אתה חושב שזה קל? אז זה לא המקרה. על מנת שאתר אינטרנט יהיה מבוקש מאוד בקרב הקוראים והלקוחות, על בעל האתר לנקוט במספר צעדים קריטיים הן בתהליך הפיתוח והן לאחר עליית האתר לאוויר. בפסקה הבאה, נדון במאפיינים אלה.

מה צריך להכיל אתר כדי לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש?

כדי להיות אתר שקוראים ולקוחות רבים חוזרים אליו לאורך זמן, האתר חייב להיות עיצובי, אתר שנותן ערך ממשי לצרכן, ואתר שקל לנווט ולעבור בין עמודים. כשאנחנו מדברים על עיצוב אתרים, אנחנו באמת מדברים על גורמים רבים שנלמדים בשיעורי בניית אתרים, עליהם נדון בהמשך הפוסט הזה. מפרסמים שרוצים לספק ערך אמתי ללקוחותיהם ישתתפו בדרך כלל בכתיבה על נושא הסחורה שלהם. לקוחות רבים מחפשים מגוון מידע באינטרנט, ומידע עדכני ועסקי עשוי לפתות אותם להישאר באתר האינטרנט שלך. מלבד שני אלה, חווית המשתמש חייבת להיות קלה, מהירה וישירה, מעצבי האינטרנט דואגים גם לרכיבים הללו. בונה אתרים או מעצב אתרים הוא מי שלמד את התחום בצורה מקצועית ובקיא בו.

היבטים מכריעים של עיצוב אתרים

כאשר מעצבים שוקלים עיצוב של אתר אינטרנט, הם מתחשבים בעיצוב הגרפי שלו. הם רואים את הצבעים של האתר שיהיו נעימים לעין וישתלבו בצורה כלשהי עם מותג החברה. הם שוקלים את הגופן שיתאים ביותר לאופי החברה, וכל היבט באתר המעצב תוכנן מראש. אין כאן מיקוד בעיצוב יפה או לא מכיל, שכן היופי הוא בעיני המתבונן. אלו הן הנחיות גרפיקה מקצועיות הנלמדות בשיעורי עיצוב אתרים ומשמשות ליצירת אתרים ידידותיים למשתמש ומאפשרים העברת הודעות ללקוחות. אתר ששוקל את הצבעים, הלוגו, הפרסומות, הגופנים והרכיבים הנופיים הוא אתר שרוכשים וקוראים ירצו להישאר בו, והוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. חשוב להבין שבחירת הצבעים באתר מבוססת על ידע בתורת הצבעים, בחירת הפונט מבוססת על ידע בטיפוגרפיה וכל אלמנט שנוצר באתר מבוסס על ידע בפוטושופ ותוכנות מפוארות אחרות, שכולן חייבות להיות משולב עם ידע בתוכנות בניית אתרים וכלי בנייה כמו אלמנטור, שעוזר ליצור אתר עכשווי מעולה.

מהו בעצם קורס בונה אתרים?

כפי שניתן לראות, על מנת שאתר מסוים יקודם כראוי בתוצאות החיפוש, הוא חייב להיות אתר שמושך אליו לקוחות, וכדי שכך יהיה אדם שלמד בנייה ועיצוב אתרים נדרש. קורס בונה אתרים הוא קורס עיצוב גרפי ברמה גבוהה. בסביבת האינטרנט והטכנולוגיה של היום, זהו אחד הקורסים הרלוונטיים ביותר. מעצבים ילמדו כיצד לפתח אתרים בפלטפורמות שונות וכן כיצד לעצב סוגים שונים של אתרים בקורס זה. על התלמידים להיות בעלי הבנה מוקדמת של פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, שהם כלי העיצוב הרלוונטיים ביותר בימינו, כדי להירשם לקורס כזה. חלקים שונים עבור דפי אינטרנט נוצרים באמצעות תוכנית זו. התלמידים ילמדו גם את מערכת וורדפרס, שהיא מערכת קוד פתוח לבניית אתרים. התלמידים יכירו גם פורומים לפיתוח אתרים בקוד פתוח, כמו חיבור אלמנטור לוורדפרס.

היכן ניתן ללמוד קורס בניית אתרים

כיום ניתן ללמוד קורס בניית אתרים ברוב המכללות לעיצוב גרפי; הלימודים הם לימודי תעודה שלאחריהם ניתן לעסוק במקצוע בניית אתרים. קורס בניית אתרים מקוון מהבית הוא אחד המקומות הטובים ביותר ללימוד פיתוח אתרים בימינו. אם כבר מדברים על מהפכת האינטרנט, נראה שכיום ניתן ללמוד קורסים מקצועיים באיכות גבוהה דרך האינטרנט תוך חיסכון בזמן נסיעה לקולג’ או עבודה. לימוד קורס בניית אתרים אונליין מנוחות הבית מאפשרת לך להשיג מקצוע יוקרתי בעלות נמוכה וללא בזבוז זמן וכסף על נסיעות.

אילו פלטפורמות לבניית אתרים זמינות כיום?

כאשר דנים בפלטפורמות לבניית אתרים, חשוב להבין שהן מתחלקות לשני סוגים. הפלטפורמה הראשונה היא פלטפורמת קוד פתוח המאפשרת לבוני אתרים ליצור חלקים חדשים לבניית אתרים על ידי שינוי קל של הקוד. אחת מהמערכות הללו היא וורדפרס, הנחשבת היום לפלטפורמה המוחזקת ביותר בעולם בניית אתרים. הרוב המכריע של בוני אתרים מומחים יתמכו בפיתוח אתר בממשק זה, בעיקר בשל האפשרויות האדירות שהוא נותן לחוויית המשתמש באתרים. בלוגי וורדפרס פועלים בצורה יפה עם מנוע החיפוש של גוגל ומקודמים בצורה טובה יותר.

הפלטפורמות השניות לבניית אתרים הן הפלטפורמות עם הקוד הנעול. מדובר בפלטפורמות מובנות מראש המספקות בוני אתרים מובנים שאליהם מוסיפים רק תוכן. כלומר, מדובר בתבניות מוכנות עם תבנית עיצוב מוגדרת בונה האתרים בוחר את התבנית הרצויה ומותאם אישית לחברה. רוב בוני האתרים המומחים יציעו את הבחירה הזו רק כאשר התקציב של בעל החברה ממש נמוך. פלטפורמת קוד סגור שנפוצה מאוד כיום היא WIX.

האם קורס בניית אתרים מקוון ביתי ילמד אותי את מה שאני צריך לדעת על התחום?

למידה מקוונת מהבית היא למידה איכותית המתנהלת באותו אופן כמו מפגש פרטי, כלומר מדריך מול סטודנט. ההבדל העיקרי הוא שאתה לומד באמצעות אוזניות ומיקרופון המקושרים למחשב שלך. זה ידוע שלמידה אחד על אחד מייצרת תוצאות יוצאות דופן הן בעבר והן בהווה. הסיבה לכך היא כי תלמידים בשיעורים פרטיים אינם תלויים בתלמידים אחרים. אם הוא לא קולט דבר, הוא עלול להפריע לשיעור ולבקש לחזור עליו. כאשר תלמידים מבינים את התוכן, הם פחות מסתמכים על תלמידים אחרים וניתן לבחון אותם מהר יותר. יותר חומר מספיק בלמידה כזו שמתחשבת במהירות התלמיד, וגם איכות הלמידה משתפרת. מעבר לתוספת הרווח הקיימת בלימודים מהבית, ישנו חיסכון מהותי בזמן ובכסף לסטודנט.

מה נדרש כדי ללמוד באינטרנט מהנוחות של הבית שלך?

אז מהן הדרישות ללמידה מהבית? אז, בראש ובראשונה, מחשב וגישה לאינטרנט. כיום, לרוב האנשים יש גישה לאינטרנט ולמחשבים, והם אינם צריכים לרכוש מחשב ספציפי עבור השיעורים. אוזניות עם רמקול זה משהו שצריך לשלב. המחשבים של היום, במיוחד מחשבים ניידים, מציעים חיבור פשוט לאוזניות טלפון והם אידיאליים להוראה. לגבי תוכנה לבניית אתרים, בית הספר הבודד לעיצוב וגרפיקה של המכללה ידאג להתקין אותה עבורך לפני השיעור הראשון.

האם אני יכול ללמוד עיצוב אתרים אם לא למדתי עיצוב גרפי?

תחום יצירת האתר דורש הבנה מוקדמת בתוכנות גרפיות, ולכן אנשים המבקשים ללמוד את הנושא חייבים קודם כל לרכוש מידע זה. מכללת סולו תכננה כעת קורס בן שנה וחצי בשם תקשורת חזותית על מנת שתוכל ללמוד בהדרגה. זהו מסלול מקסים המאפשר לסטודנטים ללמוד עיצוב חזותי בתחילה ולאחר מכן לבנות אתרים וחוויות משתמש בהמשך הלימודים. זהו מסלול פנטסטי שחולש על כל תחום עיצוב שנבנה למקצועות הייטק, ואנשים שלומדים אותו עשויים פשוט להשתלב בו בסיום הלימודים.

האם יש עבודת פיתוח אתרים מספיקה לכולם ב-2022?

הדיסציפלינה של פיתוח אתרים זוכה כעת לביקוש גבוה. סטודנטים שלמדו את התחום עשויים לעבוד כבוני אתרים עצמאיים או כבוני אתרים בתשלום המשלבים נושאי היי-טק. יתר על כן, תמיד תוכל לשלב בין שני התחומים שלמדת בקורס תקשורת חזותית ולעבוד הן על עיצוב גרפי והן על פיתוח אתרים. זה אזור עצום שבו תמיד יש עבודה לעשות, והוא רק השתפר עם הזמן. אם עוררנו את העניין שלך בעיצוב גרפי, פיתוח אתרים או חווית משתמש, אנא צפה בסרטוני ההדרכה או צור אתנו קשר ונשמח לספק לך מידע נוסף.

דוגמאות בעיצוב גרפי לתיק עבודות