איך מעצבים גרפיים מרוויחים כסף בשנת 2022 כיצד אוכל להפוך למעצב גרפי מצליח איך עושים כסף מהבית בגרפיקה ממוחשבת איך מתקבלים להייטק

איך מעצבים גרפיים מרוויחים כסף בשנת 2022? כיצד אוכל להפוך למעצב גרפי מצליח? איך עושים כסף מהבית בגרפיקה ממוחשבת? איך מתקבלים להייטק?

תוכן עניינים הצג

היום, המצב התעסוקתי הוא כבר לא מה שהיה פעם, מערכת היחסים בין עובד ומעביד הולכת ונעלמת, ואנשים עדיין ממשיכים להתפתח, לצרוך מוצרים, לגדל ילדים, רק הבעיה התעסוקתית הולכת וגדלה, לכן יותר ויותר אנשים שמוכשרים או שאוהבים גרפיקה ממוחשבת, הולכים לעבוד מהבית, להיות הבוסים של עצמם, להחליט את הזמנים, המחירים, האיכות, העיקר שיהיו כמה שיותר לקוחות והרבה עבודה.

כל אחד יכול לעבוד מהבית בגרפיקה ממוחשבת?

גרפיקה ממוחשבת, טומנת בתוכה נושאים רבים שייתכן שכל אחד יחשוב שהוא יותר בקיא בהם ובכך יעסוק, יש שיותר טובים באנימציה, בעיצוב באנרים סטאטטיים, בציור דיגיטלי, בפיסול בתלת מימד בהרבה הרבה נושאים, לפני שמתחילים לבחור מקצוע שבקיאים בו, צריך לראות גם אם אוהבים אותו, הרי אין כמו לעבוד במה שאתה אוהב וגם להיות מתוגמל בעין יפה על כך, במיוחד שאתה טוב במה שאתה אוהב.

קחו לדוגמה מעצב גרפי שטוב בלוגואים, למד גרפיקה ממוחשבת במכללה או באופן עצמי מול האינטרנט או במכללה שמעבירה שיעורי לימוד און ליין באופן פרטי, אותו אדם סיים את לימודיו ואפילו תוך כדי לימודים הציע את שירותיו בתעריפים די נמוכים, כדי שיכירו אותו, יכירו את העבודה שלו, הגימורים שלה וכמובן יעבירו את שמו מפה לאוזן הלאה, שיטת שיווק זו היא אחת השיטות הכי יעילות והכי מהירות, לקוח מרוצה יביא עוד לקוח מרוצה ועוד אחד, אולי כבר הגיע הזמן להעסיק עוזר.

ככל שמעצבים יותר לוגואים, או עיצובים גרפיים לכמה שיותר לקוחות, כך מתרגלים את העניין יותר ויותר ומתחילים ממש להתמחות בכך, עד לרמה שניתן לבקש מחיר מעט יותר גבוה על העבודה משביקשתם קודם כשעוד הייתם סטודנטים ללא הכרה בעבודתכם הטובה, ללא היכרות עמכם, עם אופן העבודה שלכם, רק נכנסתם לשוק, השוק הוא בכלל לא תחרותי, חשוב לתת מחירים טובים ושירות עוד יותר טוב, כדי שימשיכו לעבוד איתכם, יסכימו למחירים שלכם ויסכימו לנהל אתכם מו”מ כשיש חילוקי דעות לגבי כיוון העיצוב, הלקוחות תמיד ירצו משהו גראנדיוזי, מטורף שלא ממש תורם להבנת המותג ואתם תמיד תנסו למצוא את דרך הפשרה באמצע ולנסות לשכנעם למה כך ולא אחרת.

בתור נותני שירותים גרפיים מהבית, עליכם לדאוג לפתיחת עוסק פטור במע”מ מס הכנסה ותיק בביטוח לאומי שיקבע לפי תנאים משלו, כמה לשלם ביטוח לאומי ובריאות. תדאגו להכין לעצמכם פנקסי קבלות אם אתם עוסקים פטורים ועדיף להתחיל עם סוג זה של עוסק, אחרי שתעברו את רף המס השנתי בערך 100,000 ש”ח בשנה, ואז אתם הופכים לעוסקים מורשים עם דיווח ובקשת החזרים ממע”מ פעם בחודש, אבל לשם התחלה מספיק עוסק פטור.

  • עדיף שתסכמו מעין חוזה עבודה מראש עם כל לקוח ולקוח שמסכם בו את תנאי התשלום, כמות העבודה המבוקשת וכו’, יש אפילו אפשרות לסכם דברים במייל עם אישור מהלקוח, אבל עדיך שתעשו חוזה רשמי עם סעיף ביטול, שאומר שלמרות שכבר התחלתם לעשות את העבודה והלקוח ביטל אותה באיזשהו שלב ייאלץ לשלם אחוז מסוים מהשכר המוסכם, זה סעיף שיכול להגן עליכם מלעבוד עם לקוחות שעלולים לא להבין שהם צריכים לשלם בהתחלה. אז כל הכבוד שאתם רוצים להכניס כסף הביתה מעבודה בגרפיקה ממוחשבת, זכרו, ללמוד ולתרגל המון לפני הלקוח הרציני הראשון, גם לשם שפשוף בתוכנות, ברמת העיצוב והפרקטיקה וגם לשם בנייה של תיק עבודות.
  • ניתן ללמוד את נושא הגרפיקה הממוחשבת בכל מכללה ייעודית בארץ ואף גם ללמוד זאת במכללות שמעבירות שיעורים פרטיים און ליין, אחד על אחד, מול מורה מקצועי ומומחה.

תוכנות מעצבים גרפיים

האם אתה מחפש תוכנה לעיצוב גרפי ליצירת גרפיקה ממוחשבת אבל לא יודע מאיפה להתחיל? כתבנו לכם מאמר מדהים עם סרטונים וטיפים על כל התוכנות בהן משתמשים כיום מעצבים גרפיים בתחום עיצוב גרפי רב תחומי ב2022, שיעורי ההסבר מסבירים לכם בעברית מה כל תוכנת גרפיקה עושה ומה השימוש בה, כמה תוכנות לעיצוב גרפי לפעמים עושות את אותה העבודה אבל חשוב לדעת מה רוצים לעצב ובהתאם לשייך את סגנון העיצוב לתוכנות הגרפיות המתאימות, במאמר זה התייחסנו לכל תוכנה שמעצבים גרפיים משתמשים בה כיום בתחום העיצוב הגרפי, למרות שהחיבור ומידעון זה הוא ארוך, הוא ללא ספק יעזור לך לארגן את המחשבות שלך כדי לבחור מה אידיאלי עבורך מבחינת סגנון. כל סרטוני העיצוב מוסברים בעברית ויאפשרו לכם לקבל הסברים בשפה פשוטה, אם אתם כבר מכירים תוכנות מסוימות ההסברים באמת יכולים לתת לכם טיפים בעיצוב גרפי, באתר יש סרטוני הסבר רחבים יותר על כל התוכנות וכמובן טיפים לעיצוב גרפי, זה לא משנה כמה אתה יודע לעבוד על כל תוכנה ותוכנה בעיצוב הכי חשוב לדעת איך אתה מתרגם את שפת העיצוב לשפה אחידה מול בניית דיאלוג וויזואלי נכון.

כשאתה עובד עם תוכנת עיצוב גרפי, השתמש בצבעים המתאימים.

עבודת גרפיקה יפה היא בראש ובראשונה צבעים גרפיים שמתאימים לקונספט העיצובי, ללא קשר לכמה אלמנטים עיצוביים הם צריכים שיהיו בעיצוב הגרפי, השימוש בגוונים מאותו גוון יכול לעשות פלאים בתוכנה, לשמירה על מיתוג ויוקרה ערכית בעיצוב גרפי זכרו תמיד להשתמש ב-4-1 גוונים ולא יותר, אם אתם בצבעי גרפיקה פרועים יותר אתם יכולים להשתמש במספר גוונים, אם אתם עושים מודעה שאמורה למתג ולשווק את העסק שלכם אנו ממליצים להשתמש במספר גוונים , אם אתה עוסק בעיצוב רציונל עליך לדעת שיש צבעים קרים וצבעים חמים בעולם הצבעים, וכל משפחת צבעים מייצרת משהו אחר ברגשות ובהעברת הקונספט העיצובי לצופים במודעה. כדאי לחקור באינטרנט את תורת הצבעים כדי לקבוע איזה צבע מעביר נושא מסוים ואיזה גוון הכי מתאים לקהל היעד שלך.

כללי עיצוב גרפי ובחירת תוכנת הגרפיקה הטובה ביותר

לפני שתתחיל לעצב גרפיקה ממוחשבת בתוכנה של אדובי, עליך להבין כמה מושגי עיצוב גרפי. אחרי הכל, אתה לא רוצה לעשות מודעה גרפית לא איכותית, אז אתה צריך קודם כל לדעת אם אתה עובד עם תמונות איכותיות ולא ממוקדות כך שהמודעה שלך לא תהיה זולה וחסרת ערכים מעבירי מסר. אנשים מבקרים ללא הרף בכל מדיה חברתית או פלטפורמה אחרת, תוך שימוש בצבעים המתאימים על סמך הדמוגרפיה שאליה משווקים ושאתה מחפש, אחרי הכל, לא היית משתמש בוורוד אם תעצב גרפיקה לעורך דין, והיית פוסל את גם גוון כחול. אם אתם מעצבים למסעדה שמגישה אוכל חם, הכחול ידוע כצבע דוחה אוכל, חוקי העיצוב אמורים לעזור לעסק שלכם רק אם אתם פועלים לפי הכללים והמבואות בעיצוב גרפי, למרות שעיצוב מודעה פשוט דורש קצת סגנון וסדר להציג את המוצר שלך בצורה נכונה וקשורה למותג. לא נגיד לך מה לעשות ומה לא לעשות אם אתה משתמש בתוכנת עיצוב גרפי כתחביב, אבל שימוש בהגדרות המתאימות יכול לעזור לך ליצור עיצובים גרפיים נהדרים. התוכנית של אדובי עשירה ביכולות עיצוב, ומומלץ להכין את כל הרכיבים הוויזואליים שתזדקק להם מבעוד מועד ולהוריד אותם מאתרים חינמיים שמאפשרים זאת. בפסקאות הבאות תקבלו הצעות עיצוביות מרכזיות שיתנו לכם מושג טוב על מה זה עיצוב גרפי מקצועי ומדויק!

קורסים בעיצוב גרפי ALIGN ELEMENTS CONCENTRATE – המשך ישיר של נושא ההרכב בגרפיקה – סידור גרפיקה ביחס לצורות ואלמנטים אחרים

בעיצוב גרפי, בניית עיצוב בתוכנת קונספט עיצובית תתחיל היכן למקם את הגרפיקה וכיצד לקשר אותה לעיצובים אחרים שהכנסנו, בדרך כלל נשתמש בסרגלים בתוכנה כדי לתחזק את העיצוב של B – GRAPHIC. נשתמש גם בפקודות יישור ב-PHOTOSHOP,  ובשאר התוכנות. פקודות אלו חשובות ביותר כי אנו מסדרים ומקפידים ליישר את הגרפיקה בצורה מסודרת ביחס לדף, למשל, אם יש לנו כותרת או בזמן ששמנו טקסטים נצטרך לדעת לשם מה הם משתמשים בעיצוב, אם אתה כבר מעצב גרפיקה, אנחנו תמיד נוודא שדברים נראים טוב, כי כפי שאמרנו, אנחנו אף פעם לא יודעים מי צופה במודעה שלנו, אבל אם נכניס ל-ליישור מספר תמונות נדאג למרכוז בניהם. טיפים אלו יאפשרו לך יום אחד להפעיל מודעה ממותגת מקצועית שתעשה את העבודה שלה.

קומפוזיציה גרפית – שימוש נכון ברכיבים חזותיים בתוכנת עיצוב גרפי

כאמור, תוכנת עיצוב גרפי מאפשרת לכם לעצב את האלמנטים הגרפיים, אך בידכם להחליט היכן ימוקם כל אלמנט או צורה גרפית. אם אתם מכינים עיצוב גרפי וברצונכם להכניס מספר אלמנטים החל מתיבות טקסט שיעבירו את המסר ועד לרקע יפה שיתאים לאווירה וימלא את החללים הריקים בעיצוב, תחילה שקול מה הכי חשוב לך סגנון העיצוב או המסר. קראו את הקומפוזיציה גרפית, כלומר איך תיראה הקומפוזיציה הגרפית שלכם, למשל, אם נעשה כותרת במסמך מסוגנן ומעוצב להפליא, היא צריכה להיות מיושרת ובאותה קו עם הסגנון התחתון שיהיה בעיצוב, חשוב מאוד לחבר בין הצורות בגרפיקה כדי לא לפזר את העין של הצופה ולשמור על סדר, אנשים אוהבים סדר בעיניים ולא אוהבים דברים שגורמים להם לגלוש יותר מדי בעיצוב לנושאים לא קשורים.

כלים למעצב הגרפי – תוכנות אדובי

חוקי עיצוב גרפי מוטמעים בתוכנת העיצוב של Adobe, כלומר תוכנת גרפיקה ממוחשבת; כל תוכנת גרפיקה עוסקת בסגנון עיצוב שונה ולכל תוכנת גרפיקה יש את המגבלות שלה; הסיבה שהם חילקו את נושאי העבודה לתוכנות שונות היא כדי שמשתמשים יוכלו להתמקד בנושא אחד ולא להיות מוסחים על ידי מאות כלים שעושים כל מיני דברים; תוכנות פוטושופ ואילוסטרייטור לדוגמה לא יכולים להתמודד עם הרבה טקסט בהשוואה לאינדיזיין מכיוון שכל תוכנות הגרפיקה נעשו על ידי אותו יצרן, הסנכרון ביניהן מדהים, כלומר אתה עשוי להתחיל לעבוד על פוטושופ בעיצוב או עיבוד תמונה. הכנת אפקט ואז למשוך את הגרפיקה הזו לסנכרון. להלן תמצאו סקירה מקיפה של כל תוכנות הגרפיקה וכן הדגמות חיות מתחומים רבים בבניית תהליכי עיצוב גרפי.

2022-2023 PHOTOSHOP GRAPHIC DESIGN SOFTWARE CC

תוכנת פוטושופ קיימת כבר עשרות שנים והיכולות שלה אדירות בתחומי העיצוב הגרפי ומניפולציית התמונה, התוכנה פחות ידידותית לכמויות גדולות של טקסט אך נשארת מועדפת בקרב עמיתים מסוימים בתחום העיצוב הגרפי מצלמים, מעצבים גרפיים למותג, עיצוב אופנה, פנים וסימולציות דיגיטליות לעולם האדריכלות והנדלן, כולם לוקחים בתוכנה את הכלים המתאימים לו ביותר וסגנון העבודה דומה.

דוגמאות לעיצוב גרפי באמצעות תוכנת פוטושופ

photo manipulation– תוכנת הפוטושופ מספקת פתרונות דיגיטליים לעריכה ותיקון תמונות לאחר צילום, למשל אם יש מספר רב של תמונות שסובלות מחוסר תאורה או להיפך, התוכנה מאפשרת באמצעות הקלטת פעולות לבצע את אותה פקודה על מספר רב של תמונות, העבודה האוטומטית על ידי רישום פעולות מקלה על חיי הצלמים בעבודתם היום יומית, כמובן שהתוכנה מאפשרת הרבה יותר מעיבוד גרפי של תמונות.

מעצבים גרפיים – עיצוב רב תחומי – התוכנה גם מאפשרת למעצבים לתקן ולערוך תמונות לאחר צילום, אך היא גם מאפשרת למעצבים ולגרפיקאים לבצע מניפולציות על עיצוב גרפי מהכנת מודעות שיש להן תמונה המבוססת על שילוב של טקסט ותמונה יחד כדי ליצור מודעת מכירה ועבודה בשיווק לקידום עסקים, נוכל לראות מודעות רבות שנעשו על ידי תוכנת הפוטושופ,  פוטושופ שימושית מאוד בקידום עסקים, עיצוב אתרים, עיצוב גרפי רב תחומי ועוד. כשמדברים על עיצוב גרפי רב תחומי מדברים על חברות אופנה, סימולציות דיגיטליות וכל הנושא של עיצוב אלבומים דיגיטליים שנוצרו על ידי מעצבים וגרפיקאים שפועלים ביחד.

תוכנת ADOBE ILLUSTRATOR CC 2022-2023

תוכנת הגרפיקה המאיירת נחשבת לתוכנה הטובה ביותר למניפולציה והכנה של גרפיקה וקטורית עם קווים וצורות. התוכנה לא מיועדת לעיצוב גרפי עם תמונות, אבל היא בהחלט מאכלסת תמונות שנוצרו בתוכנת פוטושופ. סגנון העבודה עם העיצוב האחראי העיקרי והכנת איורי לוגו בעת בניית מיתוג גרפי לעסקים, יצירת עיטורים גרפיים להעשרה בגרפיקה מעוצבת, ציור דיגיטלי בהשוואה לפוטושופ, כאשר חומרי הגלם שלנו להתחלת העבודה הם לפעמים תמונות, למאייר בתוכנה יש אינספור כלים שיאפשרו למעצבים גרפיים עם מעט יצירתיות לייצר עבודות גרפיות מדהימות. נראה לוגואים שנעשו בגרפיקה וקטורית של חברות מאוד מפורסמות החל מגוגל, וואטסאפ ועוד אינספור חברות אחרות.

דוגמאות לעיצוב גרפי עם תוכנת אילוסטרייטור ILLUSTRATOR

מעצבים גרפיים – מעצבים וגרפיקאים ישתמשו בתוכנה ליצירת מיתוג גרפי, החל מיצירת לוגו, עיצוב כרטיס ביקור או יצירת מודעה גרפית על סמך הקווים והצורות הנראות בדוגמאות למטה. עיצוב לוגו תמיד יתבצע בצורות לשמירה על קווים נקיים בעיצוב, קו נקי בעיצוב שאמור לשמור על יוקרת העסק במלוא מובן המילה, העמסת אלמנטים בלוגו נחשבת ללוגו לא מקצועי, הכנה מודעות גרפיות עם תוכנת ILLUSTRATOR לקידום ושיווק תמיד יאפשרו שמירה על נקיון. התוכנית יעילה במיוחד ביצירת אינפוגרפיקות שונות ומאפשרת לך לתאר תנועות. אילוסטרייטור היא התוכנה העיקרית המשמשת בקורסי עיצוב גרפי בבתי ספר או אוניברסיטאות בישראל וברחבי העולם.

עיצוב רב תחומי – בעולם העיצוב הרב תחומי נוכל לראות חברות אופנה שעובדות עם תוכנת ILLUSTRATOR לבניית קולקציות של דגמי אופנה להלבשה תחתונה או לציור טופ, התוכנה מאפשרת למעצבים לבנות חצאי דגמים ולמזג אותם לאפקט מראה כדי לקבל את החצי שני, שקית המוצר שנמצאת רגע אחד לפני התפירה תתבצע בתוכנה ותשלח בקבצי סגירה. תחומים נוספים יהיו הדמיות דיגיטליות או ציור והמחשה גרפי, לתוכנה יש כלים רחבים להכנת שרטוטים גרפיים ווקטורים החל מעבודה על כלי הציור המאפשרים לשרטט קווים בין נקודות וכמובן כל נושא ההצללה ובניית עומק עבור גרפיקה, תוכנת זו נועדה בעיקר לציירים לפני שני עשורים, ובעשור האחרון היא הוסבה ונמתחה מכל עבר כדי להיות ידידותית לגרפים.

עיטורים גרפיים – בכל גרפיקה נראה עיטורים הנמשכים בקווים וצורות, לרוב עיטורים גרפיים ימלאו חללים ריקים באזור העבודה בקובץ, למשל אם ניקח לדוגמא עיצוב הזמנה לחתונה, שלרוב מכילה אינפורמטיבית טקסט על מי מתחתן ואיפה תהיה החתונה, ואז לאורך הגרפיקה נראה קישוטים שמקשטים את ההזמנה, עיטורים אלו שנעשו בתוכנה נעשו בדרך כלל עם כלי נקודות.

עיצוב אריזה – עיצוב האריזה יכול להיות בתוכנת פוטושופ שתכלול תמונות של המוצר ואלמנטים עיצוביים שונים, קווי הסכין של חיתוך האריזה יהיו בתוכנת אילוסטרייטור וכמובן קו החיתוך של האריזה יהיה מסוגנן בצבע קבוע חמישי פנטון. דרך כזו שכל מה שנותר למעצב הוא לסדר את האלמנטים כדי להראות לדפוס כיצד הגרפיקה תהיה לאורך או לרוחב, עיצוב אריזות הוא תחום רחב מאוד.

רשימת סגנונות העיצוב בתוכנת אילוסטרייטור ארוכה מדי עבור מאמר זה, אך נראה אינספור תחומים המעניקים למאייר במיתוג את הכבוד הראוי, ורק לנוחות העבודה, אילוסטרייטור הוסיפה כלים רבים לעבודה מהירה וחיסכון בזמן. בשדרוגים האחרונים של התוכנה.

תוכנת ADOBE INDESIGN

תוכנת INDESIGN היא תוכנה להכנת ספרים ובניית עיצובי ספרים; זו לא תוכנת עיצוב, וכלי העיצוב בה דלים מאוד ומעטים בהשוואה לתוכנת פוטושופ; עם זאת, התוכנה יכולה להתמודד עם כמויות גדולות של טקסט ובדרך כלל מקבלת טקסטים שנעשו בתוכנת וורד או כל תוכנת טקסט אחרת; לדוגמה, אם יש לנו כמות של 800 עמודים כתובה בתוכנת וורד ואנחנו צריכים לזרוק אותה לתוכנה, נוכל לעשות זאת בקלות.

איפה תוכנת אינדיזיין ידועה?

מכיוון שהתוכנית עובדת היטב עם בתי דפוס, היא נמצאת בשימוש נרחב בעיתונים ובהוצאות לאור. אחת החלופות התוכנה היא שאין את זה בתוכנת פוטושופ הוא עיצוב עקבי לכל העמודים שפתחנו. אנחנו יכולים ליצור עמוד שנקרא עיצוב סגנון מאסטר ולציין אילו דפים של המאסטר יש להשליך; אותו סגנון עיצוב גרפי שנוצר בעמוד אחד יועתק אוטומטית למאות דפים אחרים תוך שניות; וכל שינוי שנבצע בדף המאסטר יעדכן אוטומטית את כל שאר הדפים. בעבודה על אותו סגנון מאסטרים בתוכנית, נוכל להקים מספר כותרות עם סגנון עיצוב מובהק ולאחר מכן לזרוק אותו אוטומטית על שאר הדפים, אם נרצה לשנות סגנון כותרת אחד זה יעדכן את שאר העמודים הדפים באופן מידי. לתוכנית יש כלים רבים לעבודה בפוטושופ ושליטה על המתרחש בקובץ עבודה. לדוגמה, אם תזין קובץ עם שכבות פוטושופ, נוכל להחליט אילו אלמנטים יישארו ואילו אלמנטים מוסתרים מהעיצוב למטרות עתידיות.

כלי עיצוב ופיתוח אתרים וכן קישורים לתוכנות עיצוב גרפי

כיום, זה לא משנה באיזו פלטפורמה אתה מעצב את האתר שלך; כל אתר מתחיל בתוכנת עיצוב גרפי, פוטושופ תעצב את כל האייקונים בשילוב עם תוכנת אלמנטור, ב- אינדיזיין תכינו חוברת אלקטרונית אם תרצו לתת למשתמשים שלכם הצעות מחיר או לעצב באינטרנט את מהות הגרפיקה, כפי שהן מיועדות. לעולם הדפוס, מיועדים גם לעולם בניית אתרים, התוכנה מאפשרת לך לכווץ כל שפת עיצוב של אתר תיווצר לחלוטין על ידי מעצבים גרפיים, ועל עיצוב האתר להשתמש ברכיבים ויזואליים וצבעים מתוך לוגו האתר, כמו כמו גם קריטריונים אחרים שנוצרו בתוכנת עיצוב גרפי. אותה התייחסות לעיצוב והכנת אפליקציה, כל האלמנטים הגרפיים שיש לכל אפליקציה בכל חווית משתמש נחשבת מראש יהיו יועצים שעובדים או בתוכנת אילוסטרייטור או תוכנת פוטושופ, כל מי שעוסק בתחום העיצוב הגרפי ייקח את הסיבה שהוא משתמש בתוכנת עיצוב גרפי במקום, יש מעצבים גרפיים לעולם הדפוס וכאלה בעולם של בניית אתרים או גם שעובדים ב2 התחומים יחדיו, הכל מתחיל בתוכנת גרפיקה פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין.

מה התהליך של להיות מעצב גרפי?

כפי שאמרנו לפני שהופכים להיות מעצבים גרפיים או אמנים גרפיים, עלינו להבין תחילה את שפת העיצוב ואת חוקי העיצוב הגרפי, מבלי לדעת את מהות העיצוב, לא נהיה מסוגלים לסמן את הידע של המקצוענים והחכמים. יש דגש חזק עוד לפני שתתחיל לעצב להבין מהו שפה גרפית אחידה. המטרה היא להבין שמעצבים גרפיים בונים קודם כל קונספט עיצובי בראש בתיאום מראש עם הלקוחות שלהם ורק אחרי שהם מבינים את העיצוב של העיצוב הארגוני מתחיל הקראייטיב. היום, מה שחשוב זה לא תעודת העיצוב הגרפי או כמה בית הספר שלך יוקרתי, מה שחשוב זה רק איך נראה התיק שלך ועד כמה אתה יצירתי בהבאת עיצובים גרפיים ל-MARKETS עם פורטפוליו נכון אשר יפתח עבורך דלתות בעולם העסקים.

כושר המצאה בעיצוב גרפי

יצירתיות היא נושא שמכוסה לאורך הקורסים כדי לשמור על ייחודיות שכל מעצב גרפי או גרפיקאי שואפים. חוקי העיצוב הם רבים, ולכל תוכנה יש את חוק העיצוב המתאים לה ביותר. לדוגמה, בפוטושופ נעבוד בעיקר על תמונות, ותמיד נדע לעבוד עם השקפים המתאימים כדי לתת לכל הגרפיקה את אותה שפה עיצובית שמתאימה לקהל היעד שלנו. באיור נתאים את צבעי הלוגו בהתאם לרעיון ולנושא העיצוב, וישנם צבעים שמותר לנו לעצב וצבעים שאסור לעצב. מקוריות בעיצוב גרפי היא נושא רחב כי אנחנו לא רוצים ליצור עיצובים גרפיים הדומים לאלו של אחרים; במקום זאת, אנו רוצים ליצור עיצובים גרפיים אישיים וייחודיים משלנו שלא נראו במקומות אחרים. במהלך לימודי העיצוב הגרפי שלך, אתה תהיה עסוק כל הזמן בתהליך זה על מנת לבסס סגנון אישי מובהק שזה מה שאתה מחפש במשימות לפני שתבחר לעבוד בהייטק.

פורטפוליו עיצוב גרפי – למדו לייצר עבודת גרפיקה בתוכנת עיצוב המתאימה לתפקיד.

תיק עבודות גרפי הוא אוסף של דוגמאות שעשית במהלך הלימודים או אחרי הלימודים, הדבר היחיד שיפתח לך דלתות בתחום זה, אם תראה מודעת עיצוב נדרשת בכל פלטפורמה אפשרית תוכל לראות את הדרישות של תוכנה שאתה צריך לעבוד ותתבקש לשלוח תיק דוגמא דיגיטלי של כל מה שעשית, התיק יכלול עבודה בתחום המיתוג לעסקים חדשים וגם בניית אפליקציה ב XD מומלץ מאוד לשמור על מקוריות בעיצוב ולא להיות עם תכנים חוזרים ודומים למעצבים גרפיים אחרים; מקובל ואף מעודד לקבל רעיונות ממקורות אחרים, אך לעולם אל תעתיק או להיות דומה לעבודותיהם של אחרים; תנו את הקו העיצובי שיאפשר לך לפתח רק רעיונות בעיצוב גרפי שיעזור לך להבין בריף מלקוחות בעתיד.

אילו פריטים אתם שומרים להצגה מתיק העיצוב הגרפי וסימולציות עיצוביות שתציג?

הפורטפוליו יעריך עד כמה אתה יודע לעצב עם הצבעים הנכונים ביצירות האמנות שלך בהתבסס על קהל היעד אליו התבקשת לעצב, כיצד שמרת על קונספט עיצובי אחיד בכל מוצרי הגרפיקה החל מעיצוב כרטיסי ביקור ועד למודעה גרפית על אותו נושא, וכמובן, איך יישמת את צבעי הלוגו לאורך הגרפיקה כדי לשמור על קו עקבי בעיצוב. תיק העבודות יאורגן לפי נושאים. מומלץ לשלוח ארבע חוברות כאשר כל חוברת מכילה עד 16 עבודות, עבודות ברישום ואיור גרפי, עבודה בבניית מודעות שיווקיות לעסקים, מיתוג ובניית תדמית שיווקית לעסקים; עיצובי אפליקציות ואתרי אינטרנט.

אינך צריך לשלוח את כל הדוגמאות שעשית במהלך הזמן שעיצבת; שלח רק את הדברים הנכונים והיפים ביותר שאתה מאמין שהם הפנים שלך. הסמכה בעיצוב או תואר ראשון במקצוע התקשורת חזותית לא יפתח  דלתות בנישה זו. רק הדמיון והדחף שלך כדי להצליח בתחום יספיקו; ישנם מעצבים גרפיים שהצליחו במקצוע זה למרות שלא למדו בבית הספר בצורה מסודרת. אין ספק שכדי להצטיין במגזר הזה, תצטרך לשלוט בכל קווי העיצוב שכן לא כולם נולדו יודעים את כל כללי העיצוב. בגלל מערכת היחסים בין עולמות העיצוב הגרפי להייטק, התחום נחשב לאחד הרווחיים בעסק הישראלי.

האם יש עבודה בתחום העיצוב הגרפי שאפשר לעשות מהבית? למה יש מחסור בשטח?

כולנו חשים במחסור עצום בכוח אדם בתחום העיצוב הגרפי, וזאת בשל העובדה שהוא נכנס לעולם בצורה החזקה ביותר בעולם ההייטק; בעוד שפעם בוגרי לימודי עיצוב גרפי או מסלולי תקשורת חזותית פנו אך ורק לעולם הדפוס, כיום חברות הייטק שואבות לשוק מאות מעצבים גרפיים מדי חודש, ונוכל לראות זאת במאות משרות שמתפרסמות מדי חודש בקבוצות שונות באתרי רשתות חברתיות.

עבודה בעיצוב גרפי טרנס-דיסציפלינרי, ולאו דווקא במשרדי פרסום

בתחום העיצוב הגרפי תוכלו לעבוד לא רק בחברות פרסום רגילות אלו, אלא גם בתעשיות הזקוקות למעצבים גרפיים, כמו חברות אופנה המעסיקות מעצבים גרפיים לעיצוב והכנת פלטפורמות שונות בגרפיקה, חברות שיווק באינטרנט, רמה גבוהה -עולם טכנולוגי לעיצוב אפליקציות ואתרי אינטרנט, הדמיות דיגיטליות אדריכליות ועוד.

למד על כלי העיצוב הגרפי של Adobe מהנוחות של הבית שלך – עיצוב גרפי מקוון לימודי גרפיקה למחשבים

ניתן גם ללמוד מהבית דרך האינטרנט עם מורים המחוברים ישירות לתוכנת הגרפיקה במחשב; המורה יסביר כיצד לבצע אפקטים בתוכנה שלב אחר שלב, ואתם תתרגלו את החומר בעקבות ההסבר של המורה. הלימודים המקוונים יתבצעו באמצעות תוכנת קישוריות המסופקת על ידי בית הספר; השיחה תתקיים באמצעות מיקרופון ואוזניות, בדיוק כפי שעושה שזום עובדת. לימוד פרטני ואישי אחד על אחד בבית הספר יאפשר לך לקבל את כל היחס ותשומת הלב במהלך בניית תיק עבודות, המסלול הוא לימודי תעודה אונליין בצורה פרטנית ואישית מה שיבטיח לך השתלבות מהירה בתחום.