אפליקציה לוגו

אפליקציה לוגו

אם הגעתם עד לפה, סביר להניח שאתם מתעניינים בעיצוב של לוגו על ידי תוכנת אילוסטרייטור. הסרטון מתאים יותר למתקדמים והם יוכלו לעשות בו שימוש רב יותר, אך גם מתחילים יכולים לצפות בו וללמוד לא מעט ממנו. הסרטון מלמד כלים מתקדמים שניתן לעשות בהם שימוש כשעובדים עם תוכנת אילוסטרייטור ויוצרים לוגו בעזרתה, וכל מה שצריך הוא לצפות בסרטון, להפנים אותו וכמובן גם לתרגל את הנלמד בו כמה שיותר.

לעצב לוגואים ברמה גבוהה.

לוגו בעברית הוא סמליל, מה שמצביע על החשיבות שלו בכל עסק. הלוגו הוא סמל החברה מה שאמור להיכנס למוחם של צרכנים והציבור כולו ומה שאמור מיד לעשות להם את הקישור בין מה שהם רואים למה שהעסק מציע. עיצוב לוגו מצריך לא רק יידע טכני אלא גם חשיבה יצירתית, חשיבה שיווקית וכמובן לא מעט ניסיון, אך אם נחזור רגע לכלים, אם לא יהיה יידע מתקדם רב יהיה קשה להביא לידי ביטוי את החשיבה השיווקית. כשכבר עולה רעיון במוחו של מעצב והוא בטוח שהוא הולך לעצב את הלוגו המיוחד ביותר והמרשים ביותר שנראה, הוא צריך את הכלים לכך, והכלים הם קודם כל יידע מתקדם בתוכנה.

לוגו-דוגמאות בעיצוב גרפי

למה דווקא אילוסטרייטור?

תוכנת אילוסטרייטור היא תוכנה מדהימה לעיצוב גרפי שיש לה לא מעט יתרונות, והיא אחות לתוכנות האחרות של חברת אדובי, תוכנות  כמו פוטושופ המוכרת, אינדיזיין, פלאש, דרימוויבר ואחרות, אך אחד מהיתרונות שלה הוא שניתן לעבוד איתה בלבד ברוב המקרים בלי לערב תוכנות אחרות. עוד יתרון חשוב מאוד של תוכנת אילוסטרייטור הוא שהיא עושה שימוש בווקטורים ולא בפיקסלים מה שאומר שניתן להגדיל את התמונות כמה שרוצים, ובפועל – ניתן להגדיל את הלוגואים המעוצבים כמו גם קבצים אחרים אפילו בשביל לתלות אותם על גורדי שחקים, בלי שתמונות או הלוגואים יאבדו מהחדות שלהם.
אי אפשר לעצב לוגואים בלי להכיר את תוכנת אילוסטרייטור על בוריה כמו גם אי אפשר להיות מעצב גרפי ברמה גבוהה בלי לעשות שימוש בתוכנה. לימוד מעמיק שלה ובעיקר של הכלים המתקדמים בה יהיה יעיל מאוד.

מאמר זה יראה לך איך מעצבים גרפיים עובדים בתעשייה כדי שתוכל להבין אם זה מתאים לך להיות כזה.

מיטב המורים בישראל שעובדים בחברות הייטק עושים סרטים על שפת העיצוב וכיצד היא יכולה לעזור לך למצוא עבודה בזמן שאתה לומד להיות אמן. הסרטונים נעשו בעברית ומציגים שלב אחר שלב כיצד להשתמש בטכנולוגיות של אדובי ליצירת גרפיקה. יש ביקוש רב לעיצוב גרפי בימינו. מעצבים גרפיים מרוויחים הרבה כסף על משך הזמן שהם מבלים בלימודים. לעבוד בארגוני הייטק, לבנות אפליקציות, להקים נוכחות דיגיטלית לעסקים ועוד המון מקומות בהם ניתן למצוא נוכחות דיגיטלית. רוב האנשים שמסיימים את לימודיהם בתחום זה עובדים מהבית, מציעים שירותי שיווק ופרסום לעסקים, או עובדים עבור עצמם ועובדים עבור מישהו אחר במקביל.

איך אני יכול ללמוד מהבית בצורה הטובה ביותר?

כשאתה עושה שיעורי בית אתה משתמש בתוכנה שמחברת מחשבים. זה מאוד דומה לתוכנת זום. נכון לכתיבת שורות אלה, בית הספר נותן לכם קישור לאדובי, שם תוכלו להשיג את התוכנה בשבעים שקלים לחודש. האפליקציה מותקנת במחשב שלך ומתעדכנת לעתים קרובות. בשלב מסוים במהלך השיעור, המורה עשוי להסתכל על מסך התלמיד ולהראות לו כיצד להשתמש בפוטושופ או באילוסטרייטור בפירוט רב. המדריך ילמד אתכם על יסודות תחום התקשורת החזותית.

המורה מאפשר לך לשאול שאלות ולתרגל את החומר מול הכיתה במהלך השיעור. התלמיד מקבל את כל היחס האישי הנחוץ לו כדי להצליח בשיעור זה במהלך לימוד פרטי ואישי אחד על אחד. אנחנו יכולים לספר לכם שבבית הספר יש הרבה מעצבים גרפיים שבעבר למדו בבתי ספר אחרים אבל לא יכלו להתמודד עם הלחץ הקבוצתי וחזרו אלינו לעזרה פרטית ופרטנית. בסוף כל שיעור פרטי אחד על אחד עם המורה שלך, תקבלו שיעורי בית ותרגילים שיעזרו לכם להיות יותר יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה.

מהי השפה העיצובית?

מכיוון שתוכנת גרפיקה ממוחשבת ושפת עיצוב הם שני דברים שונים, יש להפריד ביניהם. תלמדו על משקלים ואיך לשים דברים במודעות שעובדות עם השפה העיצובית. מעצבים גרפיים יוצרים מודעות עבור דברים כמו פייסבוק, אינסטגרם ובלוגים אחרים, כמו גם אפליקציות ואתרי אינטרנט. במהלך לימודי השפה העיצובית תלמדו כיצד לקשר צבע למותג ולבנות זהות מותגית לכל חברה. מעצבים גרפיים ממלאים תפקיד חשוב מכיוון שהם צריכים לוודא שמידע נשלח למגוון רחב של אנשים באמצעות תמונות או באמצעות תוכנות גרפיות לביצוע שינויים.

המורים שלך יאפשרו לך להשתמש בכללי עיצוב גרפי תוך כדי עבודה על פרויקטים מקצועיים כדי לבנות את תיק העבודות שלך במהלך הסמסטר. אם אתה רוצה להיות מעצב גרפי טוב, אתה צריך להשוויץ בעבודות שלך בתיק עבודות. תעודות ותארים לא פותחים דלתות בעולם ההייטק. מומלץ להראות למראיין ולכל מי שעשוי לעבוד איתך בעתיד דוגמה מהעבודה שלך.

אפליקציה: אתה יכול לבדוק את כל הרעיונות והמחשבות שלך אם אתה משתמש בדוגמאות. המראיין יברר על איזו תוכנה עבדת ואיך תגיב לכל בקשה בצורה מקצועית כאשר יבקשו ממך לעשות משהו. כשאתה הולך לבית הספר, המדריכים שלך יראו לך איך לעשות את כל הדברים האלה כדי שתוכל להיות הכי טוב בעיצוב גרפי!

עיצוב גרפי נחשב כדרך לעבוד מהבית:

במשך זמן רב, עיצוב גרפי נחשב כדרך לעבוד מהבית. אם אתה סטודנט חדש או מעצב גרפי, אתה עשוי למצוא הרבה לקוחות בפייסבוק, שלעתים קרובות נחשבת לרשת החברתית הידידותית ביותר לעסקים. אפשר גם להקים חשבון אינסטגרם כדי שאנשים יוכלו לראות את העבודה שלך ולעקוב אחריך. במסגרת הלימודים, בית הספר יעניק לכם קישור לקבוצת פייסבוק מיוחדת בה תוכלו לגלות על למעלה מ-19,500 מפעלים מהטובים בישראל, ממפעלי הייטק ועד משרדי פרסום.

זה יאפשר לך להקים עסק משלך ללא כל ניסיון קודם. כפי שאמרנו קודם, הניסיון אינו חשוב כמו איך התיק שלך נראה. אם תיק העבודות שלך מדבר מושגית, אנשים ירצו לעבוד איתך. כישורי אנשים חשובים כמובן, כי ככל שתוכל להתחבר ללקוחות, כך תהיה יותר משולבת עם שאר הצוות. אנחנו יכולים לספר לכם שמעצבים גרפיים מרוויחים 13,000 שקל בשנה במשרדי פרסום מקוונים ו-17,000 שקל בשנה בחברות הייטק שמייצרות אפליקציות לאנשים שעברו היום קורס בתקשורת חזותית.

במסגרת התכנית לעיצוב גרפי נלמדות התכניות הבאות:

פוטושופ נחשב לרוב ככלי לעריכת התמונות הטוב ביותר. רוב הפוסטים שאתה רואה ברשתות החברתיות, כמו אינסטגרם, נעשים על ידי תוכנה. זה תואם ל-Illustrator ומאפשר לך ליצור תמונות יפות. Illustrator היא אפליקציית מיתוג ויזואלית ידועה המאפשרת לך ליצור איורים דיגיטליים, ציורים, לוגואים ותמונות אחרות. אתה יכול גם ליצור זהות מותג עם Illustrator. IndDesign מכיוון שזו לא תוכנית עיצוב, היא משמשת אנשי מקצוע להכנת ספרים וחוברות.

מכיוון שכלי העיצוב בתוכנית מוגבלים מאוד, מעצבים צריכים לבנות את העיצובים שלהם בפוטושופ ובאילוסטרייטור לפני שהם יכולים להעביר אותם לתוכנה. במהלך הקורס תלמדו על כל מושגי העיצוב בצורה מיומנת. ילמדו אותך מעצבים גרפיים אמיתיים. מורה פרטי יכול לעזור לך ללמוד עיצוב גרפי כדי שתוכל להפוך למקצוען. תקבל את כל המשאבים והעזרה הדרושים לך בזמן הלימודים. העבודה שלהם כבר הרבה זמן בתעשייה והם יודעים מה צריך בתחומי העיצוב הגרפי וההייטק, כדי שיוכלו לעזור לך ללמוד.

כמעצב גרפי במשרה מלאה או חלקית, האם זה שווה את זה?

לבוגרי לימודי תעודה יהיו הרבה הזדמנויות לעבוד כפרילנסרים בתחום העיצוב הגרפי לאחר שיסיימו את התואר. אם אתה חושב כמו יזם, אתה יכול בדרך כלל להקים עמוד פייסבוק ולהתחיל לפרסם שם את עבודתך, כמו שהיית עושה בבלוג. כשאדם אחד רואה אותך והוא מרוצה, הרבה יותר אנשים יעשו את אותו הדבר. הכסף שאתה מרוויח כפרילנסר תלוי בכמה פרויקטים אתה לוקח על עצמך. אתה יכול להרוויח בין 50,000 ל-60,000 ₪ בחודש. אתה יכול לגבות בין אלפיים לשלושת אלפים וחמש מאות שקלים אם תעצב קטלוג בן עשרה עמודים.

יצירת קונספטים עיצוביים עם חווית משתמש באתר יכולה להרוויח שבעת אלפים שקלים. גרפיקאים ופרילנסרים יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של עסקים. מעצב עובד כפרילנסר או כשכיר תלוי עד כמה הוא יזם וכמה אדם הוא חושב על עצמו. מעצבים גרפיים יכולים גם לעבוד מהבית ולקבל תשלום מחברה, במיוחד בתקופת הקורונה כשהם עושים זאת.  אנחנו יכולים לראות שכל המעצבים הגרפיים עברו לעבוד רק באינטרנט עכשיו.