לוגו בפחות מחצי דקה באילוסטרייטור

לוגו בפחות מחצי דקה באילוסטרייטור

בין אם אתם מעצבים גראפיים מקצועיים או בין אם אתם מתחילים ועושים את צעדיכם הראשונים בעולם העיצוב, אם חייבים לראות את הסרטון הזה. עיצוב של לוגו בפחות מחצי דקה! כן! איך עושים את זה, ובעיקר איך עושים את זה ברמה מקצועית כך שמי שייראה את הלוגו שאתם מעצבים לא יחשוב שהוא נוצר בזמן כה קצר… הכוונה בסרטון הזה היא כמובן לא לחפש את הקל והמהיר אך הוא פה בשביל להראות לכם עד כמה קל לעצב לוגו ועד כמה פשוט לעשות את זה עם קצת מוטיבציה וקצת כישרון ודמיון. בסרטון הסבר מפורט על סדר הפעולות אותן צריך לעשות ועל האפשרויות השונות, ואת כל אלו עושים על התוכנה אילוסטרייטור. אך מה היא בכלל התוכנה?

אילוסטרייטור – אשפית הלוגואים…

אין מעצב גרפי שלא מכיר אותה ואין מי שעוסק בעיצוב של לוגואים ולא יודע לעשות שימוש בה. אילוסטרייטור, המלכה הבלתי מעורערת בעולם העיצוב, אחות לתוכנות פוטושופ, אינדיזיין, דרימוויבר ואחרות, עוד תוכנה מבית חברת אדובי הכול כך מוכרת. אילוסטרייטור מעמידה כלים מצוינים למעצבים שעושים בה שימוש, והיא תוכנה שמתעדכנת כל הזמן ושומרת על רמתה הגבוהה בכל מחיר. אילוסטרייטור היא תוכנת הבחירה של מי שעוסק בעיצוב של לוגואים, מכיוון שזו תוכנה ווקטורית אשר מאפשרת להגדיל כל אובייקט בעשרות מונים, מאפשרת להדפיס את הלוגו על כל גודל שהוא. אם הלוגו ילך לאיזה שהוא פוסטר גדול, זה יהיה קריטי, מכיוון שעבודה עם פוטושופ לצורך העניין תגביל מאוד כי היא תוכנה שעובדת על פיקסלים, ופיקסלים מוגדלים הופכים לטשטוש אחד גדול.
מעצב גרפי שלא מכיר אותה ואין מי שעוסק בעיצוב של לוגואים
מעצב גרפי – עיצוב של לוגואים

לעצב לוגואים ל-fivver

למה אתם צריכים לראות איך מייצרים לוגו בחצי דקה וללמוד לעשות את זה? גם בכדי שתבינו עד כמה זה קל, וגם בכדי שתדעו שיכול להיות לכם שימוש בזה. אתר fivver מאגד אנשי מקצוע שמוכנים לעשות עבודות שונות בכמה דולרים, ואם תדעו לעצב לוגואים תוך זמן קצר מאוד תוכלו למצוא גם שם לא מעט עבודה. זו עוד דרך להגדיל את ההכנסה ועוד אפשרות ליצירת כסף. לא מאמינים? אתם מוזמנים לנסות.

הכשרה מקצועית בעיצוב גרפי איך אפשר להתחיל לעבוד בתחום הזה מיד מהבית?

בהכשרה מקצועית לעיצוב גרפי, מה לומדים, ואיך אפשר להתחיל לעבוד בתחום הזה מיד מהבית? במאמר הבא הכנו אינספור רעיונות וטיפים על עולם העיצוב הגרפי המסבירים איך מעצבים גרפיים קשורים לשיווק בעולם העסקים. השיעורים בעמוד זה מדברים על איך ליצור לוגו או עיצוב מודעה בצורה הגיונית לעין. אין ספק, תראה אם ​​העולם הזה מתאים לך בעמוד זה.

התפקיד שלהם הוא כיצד לחשוב על עסקים כשהם מעצבים

מעצבים גרפיים לומדים כיצד לחשוב על עסקים כשהם מעצבים כך שהם יכולים לעזור למותג להפיץ את הבשורה על מוצריו בכל פלטפורמה דיגיטלית. אין ספק שסטודנטים צריכים ללמוד את כל פסיכולוגיית הצבע כדי להתאים את מערך השיווק הדיגיטלי למה שקורה היום. חשוב למעצבים גרפיים ללמוד על מגמות שיווק חדשות וכיצד לערבב צבעים עם תוכנת. זה חלק מהקורס הראשון בלימודי עיצוב גרפי. לאחר מכן, התלמיד לומד על דברים נוספים.

התוכנה המשמשת לייצור גרפיקה נלמדת במסלול למעצבים גרפיים.

פוטושופ

תוכנת פוטושופ נחשבת לאחד הכלים החשובים ביותר בלימודי עיצוב גרפי מכיוון שניתן להשתמש בה כדי להציג מסרים מכירות או שיווקיים. פוטושופ יכול לעשות הרבה דברים שונים עם שכבות, אז העבודה נהדרת. לתוכנה יש כלים רבים ולכן יש ללמוד לאורך ולרוחב תוך שימוש בכל הכללים ליצירת ויזואליות.

אילוסטרייטור משמש בתחום העיצוב הגרפי.

בכל סרטון, אילוסטרייטור הוא חלק חשוב מאוד בתהליך בניית המותג של העסק. זה יכול ליצור לוגואים ולהיות שימושי מאוד ביצירת דיאלוגים חזותיים על ידי ציור ואיור.

תוכנת אינדיזיין.

תוכנת אינדיזיין אינה תוכנת עיצוב מהות התוכנה היא באמצעותה יוצרים ספרים וחוברות. יש הרבה טקסט שמגיע מתוכנות אחרות שתוכנית זו יכולה להשתמש בהן. זה מאוד שימושי לפרסום והפקת דפוס.

תיק מעצבים גרפיים כי זה כל כך חשוב.

זה אחד הדברים הכי חשובים שמעצבים גרפיים צריכים להתמודד איתם כשהם מסיימים את בית הספר. אין טעם להחזיק תואר ראשון ושני בתחום התקשורת החזותית ובניית אתרים כי היום זה לא משנה. כשאתה מציג את תיק העבודות שלך, אתה מציג את האני האמיתי שלך ולא את התעודה שקיבלת.   חשוב מאוד לומר במהלך הלימודים שאתה מראה את כל החשיבה העיצובית על ידי יצירת מאות דברים.

איך אפשר ללמוד מהבית בעזרת האינטרנט?

לימודים מקוונים מקוונים נעשים בתוכנה המחברת מחשבים יחד. כולנו ראינו בתקופת הקורונה שמדינת ישראל ביקשה מאנשים להישאר בבית והרבה מאוד חברות ומכללות התחילו לעבוד אך ורק דרך האינטרנט באינטרנט באמצעות תוכנות חיבור ותוכנת זום. שיעורי עזר מקוונים הם חלק מהעסק של בית הספר כבר יותר מ-15 שנה, והם משתמשים בתוכנה המאפשרת למורה לראות את המסך של התלמיד.

איך עובד שיעור עיצוב גרפי מקוון?

כאשר אתה לומד על עיצוב גרפי באינטרנט, המורה יכול לראות את המסך של התלמיד ולדבר איתו בשידור חי על איך לעשות גרפיקה או תקשורת חזותית אחרת מכל סיבה שהיא. נניח שהמורה מלמד את התלמיד כיצד ליצור אתר או אפליקציה בתוכנת אדובי. התלמיד צריך להראות לו איך הוא עושה את כל השלבים ביצירת אתר אינטרנט למורה. תשובה ישירה מהמורה ניתנת אם יש שאלה במהלך ההדגמה. בתמיכה אישית, זה לא קשור רק למידת ההצלחה שלך בכיתה.

איזה מחשב צריך מעצב גרפי בגרפיקה?

כדי להשתמש בתוכנת גרפיקה, אתה חייב שיהיה לך מחשב שמתאים למעצבים ומעצבים גרפיים לעבוד עליו. תזדקק להרבה זיכרון RAM מעל 32 ו-SSD שגורם לתוכנה לעבוד מהר יותר. ישנם מקרים בהם המעצב הגרפי עובד עם מספר תוכנות בו זמנית. זו הסיבה שאתה צריך מחשב מהיר יותר. על מנת שהמחשב ירוץ במהירות עם כל הפקודות בגרפיקת העיצוב, המחשב חייב להיות מאיץ מובנה.

עיצוב גרפי זו עבודה. אני לא יודע איך להתחיל.

בבית הספר יש קבוצה של למעלה מ-20,000 חברות הייטק המגייסות אנשים חדשים מדי חודש. אין ספק שכבר במהלך הלימודים המורים שלך יחברו אותך לקבוצה זו כדי לאפשר לך ליצור קשרים עסקיים. למעצבים גרפיים יש ביקוש רב, ועל כך נדבר עוד בפסקה הבאה. חברות מוציאות מדי יום הרבה מודעות דרושים בתחום העיצוב הגרפי ועיצוב אתרים.

יש היום צורך רב במעצבים גרפיים.

מעצבים גרפיים שעובדים בחברה לא נמצאים שם רק כדי ליצור עבורם מודעות פייסבוק ואינסטגרם. תפקידם העיקרי הוא לגרום לחברה להיראות טוב. החבילה הגרפית כוללת אינספור עיצובים לגופים רבים המשמשים מעצבים רבים מעולם ההייטק, אופנת טקסטיל, אנימטורים, ציור ואיור, הוצאה לאור ועוד אינספור תחומים נוספים.

אנשים בעולם ההייטק עושים הרבה דברים שונים עם גרפיקה.

מי שעובד בעולם ההייטק צריך לספק פתרונות עיצוב גרפי דיגיטלי לכל מוצר שחברת הייטק מפתחת. מעצבים גרפיים עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המפתח או המתכנת. אם אתה לומד מחשבים בבית הספר, אתה לא לומד על יצירת גרפיקה או מהי השפה העיצובית. מעצבים גרפיים צריכים להבין איך השפה הגרפית צריכה להיות זהה בכל המוצרים שחברות הייטק מייצרות או איך להמציא קונספט מקצועי למוצרים לתוכנות שחברות הייטק מייצרות. זה מה שהם עושים. אין ספק שסגנונות עבודה אלו זכו לביקוש רב בעולם העסקים הישראלי.

מעצב גרפי: מעצב אתרים הוא כעת שם עבודה.

אחת הסיבות הגדולות לביקוש האדיר של מעצבים גרפיים היא אך ורק עולם האינטרנט. במסלול לתקשורת חזותית לומדים הסטודנטים כיצד לשווק אתר ולכתוב מועמדות לעבודה במקביל. אם סגנונות העבודה הללו היו שייכים אך ורק למתכנת או למפתח כעת, הם עברו למעצבים, אדובי יצרה כלים שיאפשרו למעצב הגרפי להפעיל יישומים ואתרים ללא תכנות. אנשים שלמדו תקשורת חזותית ועיצוב גרפי בעבר לא עשו עבודה מהסוג הזה.

רוב האנשים שעשו את העבודה הזו עמדו לעבוד בתעשיית הדפוס או בעיצוב אריזות – הכנת ספרים ומוצרים אחרים. עם עליית ההייטק בשנים האחרונות, אנו יכולים לראות שיש ביקוש רב לאנשים שעושים עבודה טובה בתחום זה.

כיום, כמה כסף אתה יכול להרוויח כמעצב גרפי אם אתה מתחיל עכשיו?

שכר התחלתי של מעצבים גרפיים נע בין 18 ל-14 אלף שקל, אבל אם הם עובדים בענף הדפוס הם מרוויחים אפילו פחות: 12 אלף שקל נטו. הסיבה לכך היא שיש כל כך מעט משרות בתחום הזה. קיים מחסור במעצבים גרפיים מקצועיים הן בעולם ההייטק והן בעולם הדפוס מכיוון שרוב הבוגרים בוחרים לעבוד בכוחות עצמם.

בסוף הדבר הכי חשוב בעולם העיצוב הגרפי הוא להחזיק רק תיק עבודות:

היום, הדבר הכי חשוב בעולם העיצוב הגרפי הוא להחזיק רק תיק עבודות. לא משנה אם יש לך תעודה או שם בית הספר אליו אתה רוצה ללכת. כל עוד בפורטפוליו שלכם יש את כל הטרנדים החדשים, כמו חווית משתמש UI UX באפליקציות, אין ספק שתוכלו לעבוד בתחום הזה במהירות. הם יכולים לומר לך בוודאות אם אתה מספיק טוב לעולם הזה או לא. היום אנו רוצים שתשאלו את רכזי הלימודים כיצד תוכלו ללמוד את התחום הפופולרי ביותר בזמן שאתם נשארים בבית עד אז. אנו מקווים שתיהנו מכל שיעורי התקשורת החזותית המקוונת החינמית שהכנו עבורכם לצפייה.