המרכז ללימודי עיצוב גרפי אינטראקטיב

היכן ניתן למצוא חומרי עיצוב גרפי יצירת עיטורים בתוכנת אילוסטרייטור איך אני הופך למעצב גרפי מקצועי

תוכן עניינים הצג
תוכנת אילוסטרייטור היא תוכנת הבחירה של לא מעט מעצבים ולא בכדי. זו היא תוכנה שמאפשרת לעשות המון דברים, וכוללת כלים שונים ליצירת אפקטים לא שגרתיים, וייחודיים. תוכנת אילוסטרייטור היא תוכנה פופולארית מאוד, ויחד עם תוכנות כמו פוטושופ, אינדיזיין, פלאש ואחרות היא תוכנה אשר ניתן לעשות בעזרתה המון. אם אתם צופים בסרטון זה , סביר להניח שעבודה עם תוכנת אילוסטרייטור הוא משהו שלא זר לכם, או שאתם בתחילת דרככם ולומדים לאט לאט את התכונות שקיימות בתוכנה. בסרטון שלפניכם תוכלו לראות וללמוד איך עושים שימוש בכלי מעוות ליצירת עיטורים שונים, בכדי לקחת עיצוב מסוים ולהוציא ממנו הרבה יותר. הסרטון הינו פשוט וקל להבנה והוא דורש הקשבה והבנה שלו כמו גם תרגול שלו כמה שיותר. בסופו של דבר תדעו לעשות שימוש בעוד כלי שישמש אתכם ביום יום שלכם במהלך העבודה על עיצובים שונים.

קריטי כשמעצבים משהו שיודעים שעומד להיות מודפס

אילוסטרייטור בכלל…

אילוסטרייטור כפי שציינו היא אחת מתוכנות העיצוב הפופולאריות בעולם. ואכן, התוכנה הזו היא תוכנת הבחירה של לא מעט מעצבים, תוכנה אשר עובדת על ווקטורים ולא על פיקסלים. מכיוון שהיא כך, ניתן להגדיל כל קובץ וכל תמונה לכל גודל שהוא בלי שהיא תאבד מהחדות שלה. זה קריטי כשמעצבים משהו שיודעים שעומד להיות מודפס בגדול וכשיודעים שצריך לעשות בו שימוש. תוכנת אילוסטרייטור היא תוכנה שמיועדת בעיקר לתלת מימד ולעיצוב לוגואים, ולכן מי שעוסק באחד מאלו חייב להכיר את התוכנה ואת היכולות שלה.

להציג תיק עבודות מיוחד יותר…

אם אתם רוצים ליצור תיק עבודות מיוחד ומקצועי יותר בכדי להראות למעסיקים פוטנציאלים אם אתם רוצים להיות שכירים, או שאתם רוצים להראות ללקוחות פוטנציאליים שלכם אם אתם רוצים להיות עצמאיים, אתם חייבים להכיר את תוכנת אילוסטרייטור בכלל ואת כלי העיוות בפרט. שימוש בכלי הזה ליצירת עיטורים שונים כמו גם שימוש בכלים אחרים, יאפשרו לכם להגיע לתוצאות משמעותיות יותר ויפות יותר ותוכלו להפיק תחת ידכם עבודות עיצוב מרשימות יותר אותן תוכלו להציג.

היות מעצב אתרים

כדי להיות מעצב אתרים, האם אתה צריך ללמוד קשה במשך שנים. קשה לבנות אתר? האם העבודה של מעצב גרפי קשה?

במאמר זה ריכזנו הרבה שיעורים נהדרים לאנשים שמייצרים אפליקציות וכיצד לבנות מערכת הפעלה בוורדפרס. אנשים בישראל ובכל העולם רואים היום בתקשורת חזותית עבודה רווחית מאוד. אם אתם מחפשים עבודה שתשתלם היטב, זה התחום בשבילכם.

כי בישראל רוצים לעבוד בתקשורת חזותית.

אם לומר זאת אחרת, בישראל יש יותר חברות היי-טק מכל מדינה אחרת בעולם כי ישראל ידועה בכל העולם בייצוא טכנולוגיה ומוצרי היי-טק. הם מבוקשים מאוד כי הם עובדים עם מפתחי תוכנה ומתכנתים, מה שאומר שהם מבוקשים מאוד בתעשייה. זה תחום חדש שלא קיים כבר הרבה זמן ולכן יש ביקוש רב למעצבים גרפיים. השכר גבוה מאוד גם למי שלקח לו רק פרק זמן קצר ללמוד.

תפקיד של מעצב גרפי בחברת הייטק:

ככה זה עובד: מעצבים גרפיים עובדים עם מפתחי תוכנה או מהנדסי מחשבים, והם דואגים שלעולם יש את כל השפה החזותית שהוא צריך. חברות הייטק מתחילות בייצור מוצרים שנראים כמו תמונות או ביצירת אינפוגרפיקה ותרשימים כדי להסביר אותם. לאחר מכן, הם כותבים על התוכנה שהם מוכרים לכולם על הפלנטה.

הביקוש בעולם דברי ההייטק הוא גבוה מאוד.

עולם ההייטק מביא לכך שיש ביקוש רב למעצבים גרפיים, כי בעבר רוב המעצבים עבדו בבתי דפוס או עשו עיצובים לאריזות לסחורות. היום דברים השתנו מאוד, ואנחנו יכולים לראות שעולם הדפוס מתקשה למצוא מספיק אנשים שיעבדו על זה. יש גם אפשרות לטכנולוגיה שמתעדכנת כל הזמן, שמאפשרת לך להשתפר בדברים. כולם רוצים לעבוד בחוד החנית של הטכנולוגיה, ולעולם ההייטק יש הרבה דרכים לאנשים לצמוח.

בעולם ההייטק יש הרבה מעצבים גרפיים שעובדים למחייתם.

אנשים שעובדים כגרפיקאים מרוויחים הרבה כסף על פרק הזמן הקצר שהם מבלים בלימודים. מעצבים מרוויחים 19,000 שקל בחודש בהייטק, וכל מה שהם צריכים לעשות זה להופיע עם תיק עבודות כדי להציג את עבודותיהם. כדי להרוויח כסף, הם יכלו לבחור לעבוד בתחום הדפוס. הם יכולים להרוויח 12,000 שקל בחודש.

אני צריך לדעת מה אני צריך לעשות כדי לקבל עבודה בחברת הייטק.

כדי להתקבל לעבודה בעולם ההייטק צריך ללמוד תקשורת חזותית ועיצוב גרפי בבית הספר. בשני המסלולים הללו לומדים על כל עולם השפה החזותית ועל הרבה כללים הכוללים טיפוגרפיה וכיצד ניתן להשתמש בצבעים ובפסיכולוגיה של צבע כדי להפוך מסר לעוצמתי יותר. במקביל לומדים הסטודנטים איך לעבוד עם תוכנות גרפיקה ממוחשבת של חברת אדובי.

תיק עבודות

הדבר היחיד שיבקשו ממך לעשות בסוף הקורס הוא להכין תיק עבודות. עשה זאת לאורך כל השיעור. בכל הנוגע לעיצוב גרפי, זה לא משנה כמה זמן אתה עובד בתחום או כמה אתה חדש בתפקיד. לכל חברת הייטק בימינו לא אכפת מכמה ניסיון יש לך או כמה תעודות יש לך. אכפת להם רק ממה שאתה מראה להם בתיק העבודות שלך!

למידה באינטרנט דרך האינטרנט אנחנו רוצים לדעת איך זה נעשה?

תקופה שנקראת תקופת הקורונה היא שבה העולם למד לראשונה שמחשבים יכולים גם לדבר אחד עם השני. זו הייתה אחת התקופות הקשות ביותר. בשנים האחרונות עסקים רבים התרחקו ממשרדיהם ועובדים רק על המחשב. במקביל, מכללות ללימודי הנדסה לתואר ראשון עברו להשתמש בתוכנת זום הפופולרית כדי ללמד. אנחנו מלמדים שיטה זו כבר יותר מ-15 שנה לאנשים שרוצים ללמוד לבד בבית.

שיעורים אחד על אחד מועברים מהנוחות של הבית שלך.

אדם שלומד לבד או עם קבוצה הוא מרכז תשומת הלב, וכל הפוקוס הוא על אותו אדם במהלך השיעור. מורה: בכיתה המורה מדברת על איך עושים טיפוגרפיות עם מערכות לבניית אתרים או הכנת מודעות ופרסומות לעולם הפייסבוק והאינסטגרם. תלמיד: המורה יכול לראות את המסך של התלמיד ועל ידי עבודה על תוכנת הגרפיקה, התלמיד לומד כיצד לעשות דברים שלב אחר שלב

התלמיד מקבל תשובות מידיות.

לאחר שהמורה מסביר מה הם מלמדים, התלמיד עובד על החומר. השיחה מתבצעת באמצעות מיקרופון ואוזניות בשיעור אחד על אחד בשידור חי. אם יש שאלה במהלך התרגול, התלמיד מקבל תשובות מיד. בסוף כל שיעור מחלקים שיעורי בית ומטלות כי זה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהיצירתיות של התלמיד תצמח ותצמח.

העלייה במחקרים על איך ליצור תקשורת חזותית.

הם מאמינים שלמידה אישית ואחד על אחד חשובה מאוד לסטודנטים שרוצים לעבוד בתחומי הייטק ומשרדי פרסום דיגיטליים כמו גוגל, ולכן הם יכולים ליצור קשר עם המרצה שלהם בכל עת כדי לקבל משוב בונה על עבודת העיצוב הגרפי שלהם. . זה שניתן לו. אם יש נושא שהתלמיד לא אוהב, המורה יעזור לו לעבור את התרגיל ברמה מקצועית כדי שיוכל לעשות אותו נכון. תלמידים ומורים עובדים יחד על בניית תיק עבודות איתו יצטרך להתמודד עם יציאתו לשוק העבודה.

כי היום זה מאוד חשוב להחזיק תיק, ולקיים כזה זה מאוד חשוב.

אין הרבה ערך בקבלת תואר אקדמי בתקשורת חזותית אינטראקטיבית מחברת הייטק או משרד פרסום. מי שיעסיק אותך או מי שרוצה לעבוד איתך כפרילנסר ירצה לראות דוגמאות רבות. הדרך היחידה לדעת אם מעצב גרפי הוא מקצוען או חובבן היא להסתכל על דוגמאות לעבודותיו. אם תיק עבודות מציג טרנדים וסגנונות עבודה חדשים שטרם נראו, אין ספק שאפשר להתחיל לעבוד עם אנשים אחרים.

מכיוון שאתה מעצב גרפי שרוצה לעבוד בענפי ההייטק והפרסום, בית הספר יכול לעזור לך.

יש להם קבוצה של אנשים שעבדו יחד למעלה מ-12 שנים. הם עזרו למעצבים גרפיים חדשים רבים לקבל את העבודה הראשונה שלהם. בקבוצה הזו יש המון מודעות לאנשים שרוצים לעבוד בחברת פרסום דיגיטלית או לעזור לעולם המותג בפרסום והכנת מודעות בכוחות עצמם. במהלך תקופת הלימודים שלך, המורה הפרטי שלך יחבר אותך לקבוצה זו כדי שתוכל לבנות קשרים עסקיים עם חברות הייטק וללמוד מהן על צרכי השוק. אנחנו יכולים לראות שבכל מודעת דרושים של מעצב גרפי, הדבר הכי חשוב שהם אומרים הוא שהם יודעים להשתמש בשפה ויזואלית ויש להם תיק עבודות מקצועי.

אנשים שעבדו בתחום העיצוב הגרפי.

במקרה זה, זה לא משנה אם לא עשית עיצוב גרפי בעבר. מה שחשוב זה לא כמה זמן אתה בתחום, אלא איך אתה יכול לעזור לעסק להגיע ליעדים שלו מול קהל היעד שלו. כל אחד רוצה לשווק את המותג או חברת ההייטק שלו לקהל היעד שלו. קהל היעד הוא קבוצת האנשים שכל מותג או חברה רוצים להגיע אליהם.

אדובי היא חברה המייצרת תוכנה לייצור גרפיקה.

אנשים ברחבי העולם משתמשים ב- כדי לקבל רעיונות שיווקיים חזותיים ממעצבים גרפיים. פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין הן חלק מתוכנות העיצוב הגרפי שהמעצב יכול להשתמש בהן כדי לעשות הדמיית עיצוב המבוססת על הכללים הרבים שלמד במהלך הלימודים. שלמו 70 שקלים בחודש על התוכנה הגרפית והישארו מעודכנים בתוכנה המקורית של החברה כדי שתוכל לעבוד עליה,

אחרי שעבדתי עם תוכנת אדובי במשך שנה, אני יודע עכשיו איך להשתמש בה טוב יותר ממה שעשיתי קודם.

זה עולה 100 שקלים לחודש להמשיך לקבל עדכונים על פקודות חדשות או איך להשתמש בתוכנה. לאחר שנה של שימוש באדובי תצטרך לשלם עבור שירות זה. דבר טוב בעבודה עם תוכנת אדובי שהיא המקצועית ביותר כיום היא שהיא יכולה לעזור לכל מעצב גרפי לבצע את העבודה.

מסלול התקשורת החזותית

ראשית, התלמידים צריכים ללמוד כיצד להפוך למעצבים גרפיים. רק לאחר שיהיה להם תיק עבודות מקצועי הם יוכלו לעבוד על אתרים או אפליקציות. אנשים שרוצים ללמוד תקשורת חזותית צריכים לדעת מה זה שיווק עסקי, כמו גם איך לעשות טיפוגרפיות עם הקומפוזיציות הנכונות בעיצוב גרפי. אתה לא יכול ללמוד איך לבנות אתר או אפליקציה אם אתה לא יודע איך להשתמש בשפת העיצוב של חברת אדובי. כל האתרים והאפליקציות שנעשו עם תוכנת זקוקים כעת לגרפיקה שנעשתה בתוכנת אדובי.

מה יקרה בשנים הקרובות?

מכיוון שהדור של היום מקבל את כל המידע שלו ממנוע החיפוש של גוגל או מהרשתות החברתיות המתרחבות ומתחדשות, התחום הדיגיטלי רק ימשיך לגדול כי הדור הזה מקבל את המידע שלו רק ממקורות אלו. אין ספק שמעצבים גרפיים יעבדו עם מותגים, חברות וארגונים בעתיד. רק באמצעות מעצבים גרפיים ניתן להעביר מידע על העולם לאנשי העולם. בעמוד זה מספר שיעורים שיעזרו לכם להבין מהו מותג וכיצד לעצב עבור האנשים שישתמשו בו. אנשים שאינם טובים בתקשורת חזותית יוכלו לראות אם אתה טוב עבורם באמצעות שיעורי התקשורת החזותית המקוונים החינמיים שהכנו עבורך.

המרכז ללימודי עיצוב גרפי יכול לעזור לך.

כדאי ליצור קשר מיד עם המרכז ללימודי עיצוב גרפי אינטראקטיבי כדי ללמוד איך אפשר להתחיל לעבוד וללמוד את התחום הפופולרי ביותר במשק הישראלי כבר מהבית. אתה גם תוכל ללמוד לתעודות ולבנות את תיק העבודות שלך הכל מהנוחות של הבית שלך. אנשים בתחום הזה תמיד מחפשים אנשים שיכולים לעבוד עם הידיים.