כאשר אתה עובד בתחום העיצוב הגרפי, תעודות אינן חשובות במיוחד.

מדריכי photoshop הגרסאות החדשות מפורטים מאוד והם מסבירים ממש את בסיס הידע

מדריכי photoshop פותחים בפני אנשים רבים פתח להבין מהי התוכנה המופלאה שנקראת פוטושופ וכיצד ניתן להפעיל אותה. ישנם מדריכים שמסודרים בצורה מסודרת מאוד ומטרתם היא לשמש מעין ספר הדרכה לאלו שאין להם ידע מוקדם בתחום. מדריכים אחרים עוסקים רק בפונקציה אחת בודדת של תכנת הפוטושופ.

ישנם מדריכים אשר מתאימים לאותם אנשים אשר בעבר השתתפו בקורס פוטושופ ויש להם ידע מוקדם בנושא של עיצוב. אנשים אלו ייעזרו במדריכים בדרך כלל כדי לרענן את הזכרון שלהם בתחום וכדי ללמוד כיצד להפעיל את הגרסאות החדשות של תוכנת פוטושופ ואת השימושים החדשים והמעניינים של הגרסאות החדשות האלו.

מדריכי photoshop הגרסאות החדשות

מי שרוצה בזכות מדריך פוטושופ איכותי ויסודי שנכתב על ידי בעל מקצוע או על ידי אדם כלשהו אשר יש לו ידע נרחב בתחום יכול ללמוד מאפס ממש כיצד להפעיל את התוכנה. מדריכים אלו הם לרוב מפורטים מאוד והם מסבירים ממש את בסיס הידע אשר נחוץ כדי להשתמש בתוכנה. כדאי לבחור מדריך אמין ומקצועי כמובן.

מה ניתן ללמוד לבצע בעזרת מדריכי photoshop?

  1. בעזרת מדריכים בתחום ניתן ללמוד כיצד לעצב טקסטים בסגנונות יפים ומיוחדים

  2. בעזרת מדריכים בתחום ניתן ללמוד כיצד לעצב רקעים שונים ומיוחדים

  3. בעזרת מדריכים בתחום ניתן ללמוד כיצד לערוך תמונות וידאו וסטילס בתכנת פוטושופ

  4. בעזרת מדריכים בתחום ניתן ללמוד כיצד ניתן לשנות צבעים של תמונות בתכנת פוטושופ

כיצד תדעו שמדריכי photoshop הם המתאימים לכם ביותר

משום שישנם מדריכי photoshop ברמות שונות ומגוונות חשוב מאוד שתבחרו מדריך אשר מתאים לרמה שלכם. אם אין לכם ידע קודם בתחום ואתם בכלל לא מכירים את תוכנת הפוטושופ כדאי בהחלט לבחור מדריך שיסביר לכם את היסודות ואת השימושים הבסיסיים של התוכנה כדי שתבנו את הידע שלכם באופן מסודר.

לאחר שבחרתם מדריך אשר מתאים לרמת הידע שלכם אתם צריכים להקפיד ולבחור מדריך אשר נכתב בשפת האם שלכם. אם הרמה שלכם באנגלית לא מספיק טובה תשמחו לדעת שיש מגוון של מדריכים מקצועיים מאוד גם בשפות העברית, הרוסית, הסינית, היפנית ובעוד מגוון גדול של שפות.

מה זה אומר? כוחה של תוכנות גרפיקה בעולם השיווק

יש הרבה משרות במשרדי פרסום שצריכים אנשים שיודעים לשווק דברים. משרדי פרסום דיגיטליים רבים משתמשים כיום רק באינטרנט כדי לשווק עסקים, והם משתמשים בפלטפורמות ידועות כמו פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם אתרי חדשות, לשם כך. יש ביקוש גבוה למעצבים גרפיים גם בארץ וגם בעולם מכיוון שעסקים לא יכולים לפרסם את המוצרים שלהם בלעדיהם. תוכלו ללמוד עוד על מעצבים גרפיים במאמר הבא. נראה לך איך גם אתה יכול להפוך את התשוקה שלך לאמנות דיגיטלית לעבודה רווחית עם הרבה כסף.

אז מה הסיבה שפוטושופ כל כך פופולרי בעולם עיצוב התמונות?

באמצעות פוטושופ, מעצבים גרפיים יכולים לשנות כל תמונה להודעה על ידי שימוש בהרבה כלים שונים, כמו אלה שתוכלו לראות בסרטונים בעמוד זה. למשל, הם יכולים לצלם תמונה משעממת ולהפוך אותה להודעה. לתוכנת פוטושופ יש כלים המאפשרים לשנות תמונה או לצייר עליה. אתה יכול גם להוסיף שכבות רבות לתמונה. עבור פוטושופ, הדרך היחידה לשנות את זה היא לשים שכבות זו על גבי זו כדי שניתן יהיה לערבב את הצבע והתמונה עצמה זה עם זה.

דרך פופולרית נוספת להשתמש בתוכנת פוטושופ היא מיזוג תמונות, כלומר מכניסים תמונה לתוכנה ואז שמים תמונה נוספת על התמונה הזו. כלי מחק: בעזרת הכלי הזה נוכל למזג את התמונות ולמחוק תוך טשטושן כך שניתן יהיה להגיע להרמוניה השיווקית. זוהי דוגמה פשוטה למה שסטודנטים לומדים בעיצוב גרפי, אבל אלו רק חלק מהדברים שהם לומדים. אנו יכולים לראות בסרטונים בעמוד זה כיצד להשתמש בתוכנת פוטושופ כדי לתת לך מידע רב על אופן פעולת התוכנה. לתוכנה יש הרבה פילטרים ואפקטים שמקלים על ביצוע עבודת עיצוב שלוקחת דקות ספורות בלבד.

אילוסטרייטור הוא סוג של תוכנה.

מעצבים משתמשים בתוכנת אילוסטרייטור כדי לבצע שינויים בקווים המתעקלים. זה מאפשר להם ליצור כל סוג של ציור או תמונה לעסקים. הרבה לוגואים ואינפוגרפיקות לעולם ההייטק נעשות בתוכנת אילוסטרייטור, שהיא חלק גדול מלימודי עיצוב גרפי. כאשר אתה משתמש באילוסטרייטור, אתה לא יכול לעצב תמונות. עם זאת, ניתן להכניס תמונות לתוכנה ולשים אותן בצורות ובסימטריה. בעמוד זה יש סרטונים רבים על האופן שבו ניתן להשתמש בתוכנות שונות, ואין ספק שיצירתיות היא שם המשחק בכל הנוגע לקבלת תיק עבודות מקצועי.

להיות מעצב גרפי טוב ולהקים עסק משלך

היום, אם אתה רוצה להיות מעצב גרפי טוב ולהקים עסק משלך, תצטרך להרכיב תחילה תיק עבודות מקצועי. אם אתה רוצה להראות את הכישורים שלך, תיק העבודות שלך הוא הדבר היחיד שיכול להראות זאת. תעודות בתחום העיצוב הגרפי כבר לא פותחות דלתות, והדבר היחיד שיאפשר לכם להתחבר לתחום המדיה הדיגיטלית הוא תיק העבודות שתכינו במהלך הקורס.

עבודה בעיצוב גרפי בעולם ההייטק ובעולם הדפוס

יש הרבה אנשים שמחפשים עבודה בעיצוב גרפי בעולם ההייטק ובעולם הדפוס. אין לנו מספיק אנשים לעבוד עם מדיה דיגיטלית כי זה שונה בהרבה מאיך שהדברים עבדו לפני 10 שנים. היו תקופות בעבר שרוב בוגרי העיצוב הגרפי הלכו לעבוד במקומות שאפשרו להם לעצב עיתונים או מדבקות או אריזות. כיום, בוגרים רבים הולכים לעבודות הייטק המאפשרות להם להצמיח את הקריירה ולעבוד בהרבה תחומים שונים. רק תיק העבודות שלך יכול לעזור לך ליצור קשר עם המקומות שאליהם אתה רוצה להגיע. כשאנשים מסתכלים על העבודה שלך, לא אכפת להם אם הצלחת בלימודים או שיש לך עין טובה לעיצוב. הם רוצים לראות איך אתה מציג את היצירתיות שלך.

מעצבים גרפיים

כמעצב גרפי מקצועי, תצטרכו ללמוד את כל השפה החזותית והרבה כללים הנלמדים בלימודי תקשורת חזותית ועיצוב גרפי, וכן כיצד להשתמש בהם. תלמד כיצד לגרום לאנשים לקנות את המוצר שלך וכיצד המותג שלך מתחבר לאנשים שאליהם אתה רוצה להגיע. יש הרבה תוכנות גרפיות של שיכולות לעזור לך ללמוד על עולם הצבע והפסיכולוגיה של הצבע.  הם חלק מהם. כל תוכנה ממלאת תפקיד אחר בעולם העיצוב הגרפי. כאשר נעשה שימוש בכל תוכנות הגרפיקה יחדיו, המעצב הגרפי יכול לחשוב בצורה עיצובית ולתת פתרונות דיגיטליים ללקוחותיו. אין ספק שתחום העיצוב הגרפי הוא תחום מאוד מעניין שיש בו הרבה כסף.

כאשר אתה עובד בתחום העיצוב הגרפי, תעודות אינן חשובות במיוחד.

פעם תעודה בעיצוב גרפי הייתה פותחת לך דלתות. אבל עכשיו, לקוחות רוצים לראות שאתה באמת יכול לתת להם את מה שהם רוצים. הוא ידבר איתך על מה הוא צריך את העיצוב לפני שהוא יתחיל לעבוד איתך. רק אז הוא יבקש ממך דוגמאות לעבודותיך כדי לוודא שאתה מבין מה הוא רוצה. חוזה עבודה ייחתם רק אם הלקוח אוהב את מה שעשית ורוצה להעסיק אותך.

ראיון עבודה למעצב גרפי הוא כזה:

ראשית, הם יבקשו ממך להראות להם את תיק העבודות שלך. כך הם יכולים לראות שאתה באמת מעוניין בתפקיד. שאלות רבות יישאלו במהלך ראיון עבודה מדוע יצרת סגנון כזה או אחר, ותצטרך לתת עובדות כשתענה. אין ספק, כשאתה הולך לבית הספר כדי להיות מעצב גרפי, המורים שלך יראו לך איך להתמודד עם ראיונות עבודה או בקשות של לקוחות, או שניהם. אם אתה רוצה לעבוד מהבית כפרילנסר בתחום העיצוב הגרפי, זו עבודה נהדרת עבורך.

מעצב גרפי עצמאי הוא מישהו שעובד בזמנו

פרילנסרים בתחום זה של עיצוב גרפי הם מעצבים גרפיים שעובדים על פרויקטים לעסקים או חברות הייטק בכוחות עצמם ובזמנם. אם אתה רוצה להקים עסק משלך ורוצה להשוויץ בעבודות שלך, אתה יכול לפתוח דף פייסבוק או אתר אינטרנט שבו תוכל להשוויץ בפרויקטים שלך. יש הרבה אנשים שישכרו אותך כמעצב גרפי אם תתחיל לפרסם את הכישורים שלך. הם ירצו שתעשו הכל מהזמנות לחתונה ועד לקטלוגים שיווקיים. בגלל שעדיף לתת חברים זולים וקלים לאנשים שעובדים איתך בהתחלה, מספיקה לגרום ללקוח אחד להאמין במה שאתה עושה כדי להתחיל לעשות גרפיקה בבית.

אז מי אנחנו כבית ספר?

בית ספר סולו ללימודי עיצוב למובייל ולאינטרנט מלמד בחמש עשרה השנים האחרונות מקצועות עיצוב דרך האינטרנט, וזכה להצלחה רבה. המורה יכול לראות את המסך של התלמיד כי ההוראה בבית הספר היא אחד על אחד. המורה מספרת איך לעשות גרפיקה מקצועית לעולם העסקים וגם לעשות אתר או אפליקציה לעולם ההייטק במקביל במהלך השיעור. שיעורים פרטניים מעניקים לתלמיד את כל החומר. רק כשהתלמיד תרגל את מה שהמורה לימד אותו בשיעור חי יכול המורה לעבור לחומרים חדשים. כך זה עובד: אם יש חלק בשיעור לא ברור, המורה יגיד אותו שוב ושוב עד שהתלמיד יבין את כל הפקודות שהמורה נתן.

בסוף:

קל לראות שבעולם העיצוב הגרפי, יש הרבה משרות ונישות שונות שמעצבים גרפיים יכולים לעבוד בהן לאחר לימוד הקורסים הללו. אם אתם חובבי אמנות דיגיטלית, אין ספק שתחום העיצוב הגרפי יכול לאפשר לכם לעבוד מהבית או להקים עסק משלכם אם תבחרו. הסרטונים בדף זה עשויים לגרום לך להרגיש טוב יותר אם תצפה בהם. ישנן דרכים רבות ללמוד מהבית, ביניהן לימודי תעודה אחד על אחד ותיק עבודות שיעזור לכם להתקבל לעבודה או להקים עסק עד שתגיעו לעבודה. אתה יכול ליצור איתנו קשר עוד היום לשוחח עם יועצי הלימודים על אפשרויות אלו ודרכים נוספות להרוויח כסף בזמן הלימודים.