הלמידה אינטרנטית בתקשורת חזותית ועיצוב מובייל.

לימוד ציור איור באינטרנט חינם – אוסף סרטונים ל2023

מומלץ להכניס את הדף למועדפים כי אנו מעדכנים מידי שבוע בסרטון חדש. העידן בו אנו חיים הוא עידן טכנולוגי, עידן בו האינטרנט שולט בכל דבר ודבר שאנו עושים. האינטרנט משמש אותנו כמעט לכל דבר בין אם זה לרכוש יידע מסוים, בין אם זה לדלות מידע על כל דבר שהוא, בין אם זה לרכוש את מה שאנחנו צריכים ובין אם זה לתקשר עם הסובבים אותנו. קשה לדמיין איך החיים שלנו היו נראים ללא האינטרנט והיום כולנו סוג של “מכורים” אליו ונמצאים בו לא מעט שעות ביום.

האינטרנט יכול להיות התמכרות בעייתית אך הוא יכול להיות גם מקום מצוין להתפתח בו ולגדול, ללמוד דברים חדשים ולעשות דברים שלא יכולנו לעשות קודם לכן. אם אומנות היא משהו שמעניין אתכם,אם אתם רוצים לעסוק במשהו אומנותי בשביל הנפש, אם ציור הוא סוג אומנות ספציפי שמעניין אתכם אילוסטרייטור היא תוכנה שאתם חייבים להכיר. לימוד ציור באינטרנט חינם מתחיל עם לימוד אילוסטרייטור – תוכנת הציור הטובה ביותר בעולם. מוזמנים לבקר בעמוד עם מאות דוגמאות של קורס ציור דיגיטלי שעובר אונליין עם מורים פרטיים שמחוברים ישירות לתוכנת הגרפיקה שאצלכם

לימוד ציור באינטרנט חינם

קצת על אילוסטרייטור…

אילוסטרייטור היא עוד תוכנה מבית חברת אדובי, תוכנה ייחודית המאפשרת לבצע פעולות שהתוכנות האחרות של חברת אדובי לאו דווקא מציעות. אדובי פיתחה גם את פוטושופ אינדיזיין, פלאש, דרימוויבר ותוכנות אחרות ושילוב של כל אלו יוצר חבילת גרפיקה מרשימה שמי שיידע לעשות בה שימוש נכון יקבל לא מעט תועלות ויוכל אף להתפרנס לא רע. בכל מה שקשור בציור, אילוסטרייטור היא התוכנה האולטימטיבית מכיוון שהיא מציעה כלים שונים ייחודיים לציור, כלים שמאפשרים עבודה מדויקת, יצירת קוים בצבעים וסגנונות שונים, הקטנה או הגדלה של אלמנטים ועוד פעולות נוספות שניתן לבצע באמצעותה.

למה דווקא אילוסטרייטור בציור?

קודם כל כי העולם התקדם והיום הפיזי הופך להיות ווירטואלי ומי שלא יהיה חלק מזה יישאר מאחור. שנית, עבודה עם אילוסטרייטור היא עבודה בשכבות מה שאומר שגם אם במהלך הציור עשיתם טעות קריטית שדורשת מכם למחוק הכול, אתם לא באמת צריכים למחוק את כל הציור אלא רק את השכבה הספציפית. אילוסטרייטור גם מאפשרת לכם לשלוח את הציור שלכם לכל מקום בעולם על ידי שליחה פשוטה באימייל של הקובץ הגמור מה שמאפשר לכם להציג אותו בקלות לכל דורש. אילוסטרייטור היא תוכנה שעובדת על וקטורים בניגוד לתוכנת פוטושופ שעובדת על פיקסלים, מה שאומר שניתן להדפיס את הקובץ בכל גודל שרוצים בלי לפגוע באיכות הציור.

לצייר עם אילוסטרייטור

לימוד ציור באינטרנט חינם עם אילוסטרייטור יפתח בפניכם עולם חדש, עולם של אומנות שמשתלב יחד עם הקדמה. הוא יאפשר לכם לעשות את צעדכם הראשונים בצורה קלה ונוחה ויאפשר לכם גם לעשות את זה מכל מקום שהוא בלי תלות בחומרים פיזיים כמו בציור המסורתי. לימוד ציור באילוסטרייטור יכול להפוך אתכם לאומנים של ממש, לציירים עם יכולות שאין למי שלא עובד עם התוכנה.

קורסים מעצבים גרפיים לעבודה והשתלבות בהייטק.

תחומי האחריות של עולם ההייטק הם מאוד גדולים כי הם רוצים למכור את כל המוצרים שלהם לכל העולם הקידמה והטכנולוגיה תמיד הגיעה מעולם ההיי-טק ומדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות הפופולריות ביותר שמייצרות הייטק לכל העולם. כתוצאה מכך מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד בתעשייה הזו בעולם ובמיוחד בישראל. השוק המקומי לא מספיק לא מספק כוח אדם מספיק לתחום ההייטק וכתוצאה מכך חברות הייטק בישראל עובדות עם מעצבים גרפיים מכל העולם.

סרטוני ידע

בכתבה הבאה הכנו במיוחד בשבילכם סרטוני ידע מדהימים איך גם אתם יכולים להשתלב בתעשיית הפרסום בדיגיטל וכמובן נדבר על האחריות הגדולה למעצב גרפי לכל מותג עסקי.

המניפולציות

המניפולציות שעשינו בסרטונים בגרפיקה בעמוד זה בהחלט מדברים על התוכנות גרפיקה של חברת אדובי פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין ועל כל החשיבה הויזואלית שמעצבים גרפיים צריכים ללמוד לכל אורך הלימודים.

מה לומדים מעצבים גרפיים?

מעצבים גרפיים לומדים את כל החשיבה העיצובית איך להתאים לקהל המטרה. החל מהכנת לוגואים ועבודות הקשורות לעיצוב שדורשות פיתוח חשיבתי עצום כדי למשוך תשומת לב. עבודת המעצבים גרפיים צריכה להיות איכותית ונקייה כדי לגרום למותג להראות בכל אפליקציה או אתר אינטרנט ברמה גבוהה.

תפקיד המעצבים הגרפיים

תפקיד המעצבים הגרפיים זה ללמוד טיפוגרפיה, עקרונות העיצוב הגרפי וכמובן כוח מהות הצבע. פסיכולוגיית הצבעים למדת בצורה מעמיקה בלימודי תקשורת חזותית ועיצוב גרפי כי לכל צבע יש אלפי חוקים רבים שמותר להשתמש וגם אסור.

התוכנות הגרפיות הם בסופו של דבר כלי עבודה למעצבים גרפיים שצריכים לבצע מניפולציות שיווקיות כדי ליצור דיאלוג שיווקי בין הלקוחות לבין המותג עצמו.

השפה העיצובית.

השפה העיצובית נלמדת תוך אופטימיזציה תמידית במהלך הקורס כדי לשפר את כל החשיבה העיצובית שהסטודנט המתחיל צריך כדי שיהיה לו כלים הדרושים כדי להתמודד עם עבודות לאחר סיום הלימודים החל מיצירת גרפיקה בתנועה ומשקלים של איזה תמונה להשתמש בסגנון טיפוגרפי מתאים.

שפה גרפית אחידה

כדי למצוא את הדיוק והגוונים המתאימים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות החל מפרסום מודעה ברשת החברתית פייסבוק בסגנון אחר וברשת החברתית אינסטגרם שנחשבת לרשת חברתית יותר צעירה לומדים לייצר שפה גרפית אחידה.

תחום העיצוב הגרפי

תחום העיצוב הגרפי לא הולך להפסיק בקרוב ונוכל לראות ומעצבים גרפיים יותר משתלבים בשנים האחרונות בתחום ההייטק ואתרי אינטרנט ואפליקציות. המחסור הוא עצום כי אם בעבר רוב הבוגרים היו הולכים לעבוד אך ורק בעולם הדפוס בהכנת גרפיקה שמיועדת להיות על נייר היום המצב הוא שונה ומעצבים גרפיים יותר פונים להייטק כי השכר הרבה יותר גבוה וגם יש אפשרות להתקדם לעבודה בממשקים שחברות הייטק מפתחות.

כמה מעצבים גרפיים מרוויחים היום בתעשייה?

מעצבים גרפיים בתעשיית ההייטק בוגרי מסלול תקשורת חזותית יכולים להרוויח שכר 19000 שח. במידה והם עובדים בעולם ההדפסה או במשרד פרסום דיגיטלי הם יכולים להרוויח שכר של 12 אלף שח נטו. בגלל השכר הנמוך שעולם הדפוס מציע אין ספק שמרבית הבוגרים בוחרים לעבוד בתחום זה מהבית או לסירוגין לתת שירותי שיווק בעולם הדיגיטל.

הלמידה אינטרנטית בתקשורת חזותית ועיצוב מובייל.

כיום עולם העיצוב הגרפי השתנה וגם שיטות הלמידה. תקופת הקורונה לימדה את כל העולם שאפשר לעשות הכל אונליין דרך האינטרנט החל מעבודה דרך המחשב דרך פלטפורמות דיגיטליות שעברו להיות אך ורק אונליין. בית ספר סולו מלמד כבר מעל 15 שנה דרך האינטרנט מעצבים גרפיים לעולם האינטרנט ואפליקציות בלימוד מקוון אינטרנטי אחד על אחד במתכונת של שיעורים פרטיים.

לעבוד בתחום זה מהבית בצורה פרטנית ואישית

כל היחס ותשומת הלב מופנה אך ורק לסטודנט מה שגורם לתיק עבודות להיות מקצועי מאוד. במהלך השיעור המורה מסביר איך להכין חומרים שיווקיים ולאחר ההסבר של המורה הסטודנט צריך לתרגל את החומר. אם יש נושא שלא ברור המורה יחזור שוב עד שהסטודנט יבין את כל המהלכים. בשיעור פרטני בלייב אחד על אחד הסטודנט פותר תרגילים חשיבתיים בתוכנות גרפיקה adobe ואם יש נושא שהוא לא ברור הוא מקבל תשובה מיידית. כתוצאה מכך הבוגרים יוצאים תיק עבודות מקצועי שמותאם לתעשיית ההיי-טק.

איך בית הספר יכול לעזור לך למצוא את העבודה הראשונה שלך?

לבית הספר יש מאגר של 19 אלף חברות פרסום והייטק הגדולות ביותר בישראל שנמצאות בקבוצה הפרטית של בית הספר. הקבוצה כבר מעל 12 שנה ונוכל לראות שאלפי מעצבים גרפיים מצאו את העבודה הראשונה שלהם או לסירוגין יצרו קשרים עסקיים עם חברות פרסום.

כבר בתקופת הלימודים בבית הספר יכניס אותך לקבוצה זו כדי לתת לך את האפשרות להבין מה הם הדרישות האולטימטיביות כדי להתקבל לעבודה האידיאלית בהייטק או ליצור קשר עם משרד פרסום דיגיטלי.

לעבוד בתחום זה מהבית בצורה פרטנית ואישית

97 אחוז מהבוגרים שמסיימים לימודים בעיצוב גרפי מעדיפים לעבוד בתחום זה מהבית בצורה פרטנית ואישית. אין ספק שהם ימצאו את הלקוחות הראשונים שלהם דרך הקבוצה. אנו ממליצים לך כבר בתחילת הלימודים לפתוח דף פייסבוק ולהתחיל לפרסם את כל העבודות שעשית בתקופת הלימודים כדי להראות חשיבה יצירתית ואת כל ההתפתחות בעבודה.

אחריות של בית הספר זה להכין תיק עבודות מקצועי

אין ספק שאם תפתח אתר באינטרנט ותפתח בקטגוריות וגלריות עיצוביות יוכלו יותר להתרשם מהמקצועיות שלך. אחריות של בית הספר זה להכין תיק עבודות מקצועי אותו תשלב בסיום הלימודים כדי להראות לתעשייה שאתה באמת מקצוען. המורה הפרטי שלך יעזור לך בהשתלבות התעסוקתית וכמובן החשיפה למקורות עבודה כמו איך למצוא את הלקוחות הראשונים שלך.

אסטרטגיית פרסום ושיווק עסקים

כל אסטרטגיית פרסום ושיווק עסקים מתחילה אך ורק בראש היצירתי של המעצב הגרפי החל מאיזה תמונות להשתמש ועד איזה רכיבים וצורות נשלב בתוכנות גרפיקה adobe. אחריות היא גבוהה מאוד למעצב גרפי כי כל הצלחה של מודעת פרסום ברשת תלויה אך ורק במעצב הגרפי. לכן ההבדלים הם מאוד גדולים בין מעצב גרפי וגרפיקה חובבן. לכל אורך הקורס מתבצעות עבודות לתיק עבודות כי זה הדבר היחיד שיאפשר לכם להתקבל לתעשייה הזו.

תיק עבודות בעיצוב גרפי למה הוא כל כך חשוב?

תיק עבודות מראה אם המעצב הגרפי הוא מקצוען או לא. זה לא משנה שאין לך ניסיון רב שנים בתחום העיצוב הגרפי. חברות הייטק לא מתרשמות מתעודות ולא מתואר ראשון אך ורק מתיק עבודות של הסטודנט. חברות הייטק אוהבות חדשנות ובהתאם גם משרדי פרסום דיגיטלי רוצים אנשים שסיימו לימודים עכשיו כי הם מגיעים עם טרנדים חדשים ורוח יזמות חדשה ורעננה לעולם העיצוב. אין ספק שזה אחד הסיבות שמעצבים גרפיים וותיקים לפני שנים רבות ממשיכים להתעדכן כל הזמן בחידושים העכשוויים בעולם הטכנולוגיה.

ולסיכום.

עולם הדיגיטל לא הולך לעצור ובעתיד כל המעצבים הגרפיים יעבדו אך ורק בדיגיטל כי הדור של היום משתמש באפליקציה ובאתר כמקור ראשון לקבל את כל האינפורמציה שהם צריכים.

אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום

אם אתה חובב עולם האמנות הדיגיטלית ותקשורת חזותית אנו מזמינים אותך לצפות בכל השיעורים שהכנו בעמוד זה כדי לראות אם אתה באמת מתאים לעולם הייטק ושיווק אולטימטיבי בדיגיטל. אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום ולדבר עם רכזי המגמה לתקשורת חזותית כדי לקבל פרטים איך גם אתה יכול ללמוד את המקצוע המבוקש ביותר בתעשייה הישראלית ולהשתלב בתעשיית ההייטק. צפייה נעימה.