למידה עצמית עיצוב גרפי - איך ללמוד לבד להיות מעצב גרפי או גרפיקאי ללמוד באינטרנט ללימודי תעודה ותיק עבודות

למידה עצמית עיצוב גרפי – איך ללמוד לבד להיות מעצב גרפי או גרפיקאי? ללמוד באינטרנט ללימודי תעודה ותיק עבודות

העולם בו אנו חיים הוא עולם ויזואלי, עולם בו לכל מקום אליו נפנה את מבטינו ניתקל במסרים. אלו יכולות להיות מודעות על לוח המודעות במרכז המסחרי שאנו נמצאים בו, אלו יכולים להיות פלאיירים, יכולות להית פרסומות בטלוויזיה ובעיקר בעולם הדיגיטלי של היום ברשת האינטרנט. בשביל להעביר מסרים צריך לקחת תמונה ומלל ולהפוך אותם לכאלו שייצרו עניין, כאלו שיגרמו למי שנחשף אליהם לחשוב עליהם ואולי לעשות איזו שהיא פעולה לאחר מכן, ותמונה ומלל שהופכים למסר הופכים לכאלו באמצעות עיצוב גרפי.

למידה עצמית עיצוב גרפי
למידה עצמית עיצוב גרפי

מהם לימודי עיצוב גרפי?

לימודי עיצוב גרפי הם לימודים של תוכנות מסוימות, תוכנות פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטרייטור ואחרות שמספקות את הכלים ליצור את העיצובים האלו. לימודי עיצוב גרפי הם הדבר החם של זמננו, בגלל שיש בהם כל כך הרבה שימוש ויש כל כך הרבה מה לעשות איתם לאחר סיום הלימודים בין אם זה בעבודה כעצמאיים ובין אם כשכירים. עצמאיים יכולים לעבוד עבור חברות בניית אתרים ולעצב להם את האתרים שהן בונות, יכולים לעבוד עבור משרדי פרסום ולעצב פרסומות, לעבוד עבור צלמים ולשדרג להם את התמונות שצילמו ועוד מגוון אפשרויות אחרות. שכירים יכולים לעבוד ישירות אצל אלו שצריכים את העיצוב שלהם, חברות פרסום, בניית אתרים, מערכות עיתונים, ומי לא… כל משרד וכל מקום עבודה צריכים היום מעצבים גרפיים בשביל החומרים שהם מוציאים תחת ידם…

ללמוד קורס עיצוב גרפי אונליין

עיצוב גרפי ניתן ללמוד במכללות ובבתי ספר רבים, אך היום בעידן המודרני אין שום סיבה לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ולבזבז זמן יקר… היום ניתן ללמוד מהבית מתי שנוח, לשבת עם כוס קפה ביד אחת ועם העכבר של המחשב ביד השנייה וללמוד ברמה הגבוהה ביותר!

איך זה מתבצע לימודים מעצבים גרפיים בפועל?

במכללת סולו ללימודי עיצוב גרפי און ליין חושבים כל הזמן לא רק איך להעביר את החומר בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר אלא גם בדרך הנוחה ביותר. קורס עיצוב גרפי אונליין מתבצע בצורה פשוטה, התלמיד מקבל לפני כל שיעור קישור לחיבור לתוכנת הלמידה אחד על אחד, וכשהוא נכנס לתוכנה הוא מתחבר למורה שרואה את מחשבו של התלמיד כאילו הוא ישב לידו ממש. האוזניות על האוזניים והצג מול העיניים וכך מתבצעת הלמידה בצורה פשוטה, כשכל מה שצריך בשביל שהיא תקרה הוא מחשב וחיבור לאינטרנט מה שיש היום בכל בית… קורס עיצוב גרפי אונליין במכללת סולו מועבר על ידי מורים מנוסים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום העיצוב הגרפי, שמלמדים את התוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין ברמה גבוהה, ובסיום הלימודים מקבל התלמיד תעודה המעידה על סיום הלימודים במכללה.

עם נוחות כזו, רמת לימודים גבוהה ותשומת לב אישית מהמורה, זו הדרך הטובה ביותר ללמוד עיצוב גרפי ולהצליח בתחום! פנו עוד היום למכללת סולו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית ללימודי עיצוב גרפי אונליין!

עולם הפוטושופ והגרפיקה תמיד הלכו ביחד – חלק מיומו של מעצב גרפי זה לעבוד על פוטושופ – כמה טיפים על תוכנה זו ושילובה לתוכנות גרפיות אחרות

עולם הפוטושופ והגרפיקה תמיד הלכו ביחד. נוכל לראות אין ספור קולגות מתחום העיצוב הגרפי שמשתמשים בתוכנת הפוטושופ ליצירת מניפולציות אין סופיות ברב תחומי. פוטושופ לא משמשת רק את עולם הצילום ולא משרתת רק את כל מה שקשור לעיבוד תמונה. נוכל לראות שבפוטושופ משתמשים אין ספור תחומים החל מעולם הנדלן ביצוע הדמיות אדריכליות ועד לעולם עיצוב תמונה לביצוע הכנת בגדים והדמיות שונות. בכתבה הבאה נסביר לכם על עולם הפוטושופ והקשר לגרפיקה ממוחשבת כתבה זו מלווה בסרטונים רבים ומדהימים שמוסברים על ידי מדריכים בעולם ההייטק ועיצוב הגרפי. השיעורים מוסברים בשפה העברית ומותאמים לכל אחד שרוצה לבדוק את מידת ההתאמה שלו לעולם זה. עולם הגרפיקה והפוטושופ במיוחד מתחברים גם לעולם ההייטק ובכתבה זו נסביר לכם בהרחבה איך פוטושופ נותנת שירותים לכל התחומים הללו.

חשיבה הרחבה תוך שימוש בכלים ליצירת מניפולציה גרפית – * שאלות ותשובות מפתח לעבודה בעיצוב גרפי

בשיעור המצורף בעמוד זה תוכלו לראות את החשיבה הרחבה תוך שימוש בכלים ליצירת מניפולציה גרפית. מניפולציה גרפית לתמונה זה בעצם לקחת את התמונה מהמקור שלה ולהוסיף לה שכבות על גבי שכבות תוך שימוש בשקופיות ואפקטים כדי להוציא את המניפולציה. העבודה בשכבות בתוכנת הפוטושופ היא קצת מסובכת למי שלא לומד אותה לפי הסדרים הרגילים. החוקתיות בעבודה בתוכנת הפוטושופ מאפשרת לעשות היבט על כמו בתלת מימד.

כלומר מביאים תמונה ומעליה בהיבט על יכולים לפתוח שקופית או כל סגנון אחר לעבודה. היתרון בעבודה בשכבות בתוכנת הפוטושופ הוא שתמיד אפשר לחזור אחורה ולא לפגוע בתמונת המקור. לתוכנה כלים רבים ליצירת מניפולציות ולכן המעצבים הגרפיים כמה שהם לומדים אותה תמיד מרגישים שאפשר עוד. בסופו של דבר המורים שלכם ינסו לפתח לכם את היצירתיות והחשיבה הרחבה כדי להוציא כל סגנון שאתם רק רוצים. נוכל להגיד לכם שכולם לומדים את אותם הפקודות זה שצריך את התוכנה להדמיה או המעצב גרפי שצריך להכין פרסומת עיצובית. בסופו של דבר כל אחד לוקח את מה שהוא צריך כדי לעצב את המניפולציה המבוקשת.

ללמוד את תוכנת הפוטושופ אונליין מהבית איך זה קורה?

נוכל לראות בתקופה האחרונה שמרבית בתי הספר עברו ללמד אך ורק דרך האינטרנט. הקורונה גרמה לאנשים לא לצאת מהבית והביקוש ללימודים אונליין נעשה גבוה מאוד. אנחנו מכללה שמלמדת בשיטה זו כבר חמש עשרה שנה דרך האינטרנט אונליין אחד על אחד דרך תוכנות חיבור שונות או תוכנת הזום. במהלך השיעור המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט ולהסביר לו צעד אחר צעד איך לבצע פקודות גרפיות בתוכנת הפוטושופ או בכל תוכנת גרפיקה אחרת. השיעור הוא פרטי לכל דבר והוא לא קבוצתי. בלימוד פרטי המורה יכול לראות גם את המסך של הסטודנט וגם להזיז לו את העכבר לאן שהוא רוצה. במידה ויש שאלה במהלך ההרצאה עם המורה הפרטי המורה יחזור שוב עד שכל החומר יובהר לסטודנט לעומת לימודים בקבוצה של שלושים איש המורה לא יכול לתת תשומת לב לכל סטודנט.

נוכל להגיד לכם שמרבית התלמידים שלומדים כיום בבית ספר סולו למדו במקומות אחרים וכשלו בגלל שהמורה רץ בחומר או לפעמים הם לא הספיקו לקבע את כל החומר כי היו אנשים איטיים בקורס. בסיום כל שיעור גרפיקה בצורה פרטית המורה נותן שיעורי בית ועבודות כדי לחדד את החשיבה היצירתית ולפתח לכם את היכולת המהירה לעבוד בתוכנה. המטרה בתוכנת הפוטושופ היא לא רק לדעת את הפקודות אלא גם להבין מה אפשר לעשות איתם תוך שימוש בחוקי העיצוב הרבים.

כמה זמן לוקח ללמוד עיצוב גרפי בעצמך – מהם חוקי העיצוב הגרפי שצריכים לדעת מעצבים בתוכנת הפוטושופ?

כדי לעצב גרפיקה בצורה מקצועית כל סגנון של גרפיקה לאו דווקא בתוכנת הפוטושופ הסטודנטים יצטרכו ללמוד הרבה יותר מרק כלים יבשים. המורה ייתן לכם כלים מקצועיים לעיבוד גרפי של תמונה תוך שימוש בצבעוניות מתקדמת. הרי כולנו יודעים שלכל צבע יש משמעות וכוח ולכן המעצבים גרפיים לומדים את המשמעות של הצבעים בצורה מקצועית ונכונה לדוגמה אם עובדים עם מברשות בתוכנת הפוטושופ אנחנו צריכים לדעת בדיוק באיזה צבע להשתמש במברשת כדי להעביר את המסר המכירתי או השיווקי לקידום המניפולציה השיווקית. נוכל לראות כיום שמרבית הפרסומות שיושבות בפייסבוק או באינסטגרם נעשו על ידי מעצבים גרפיים שחשבו שעות רבות איך להעביר את הפרסומת בצורה מקצועית שתשכנע את קהל היעד. עיצוב גרפי נחשב לאחד התחומים המבוקשים יותר בתעשייה היות וגם עולם ההייטק וגם עולם הדפוס לוקח מעצבים גרפיים באופן שותף. תפקיד המעצב הגרפי הוא חשוב מאוד בגלל שהוא זה שקובע איך הפרסומת הולכת להיות בעולם העיצוב. תחום זה לוקח לרוב ללמוד בין 8 חודשים לשנה וחצי.

האם אני יכול לעשות כסף אך ורק מידיעת תוכנת הפוטושופ?

התשובה היא כן. יש מספר מקצועות שאתם יכולים לעשות עבודות אך ורק בפוטושופ מבלי לדעת תוכנות גרפיות אחרות כמו אילוסטרייטור אנדיזיין, אלמנטור או תוכנת ה XD. נוכל לראות שימוש בתוכנת הפוטושופ לעיצוב מודעות שיווקיות לרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, הדמיות דיגיטליות שמקבלים אותם מאדריכלים אחרי שהם עבדו בתוכנת האוטוקד, או בעיצוב הדמיות דיגיטליות לעולם האופנה, והאפשרות לעצב אלבומים דיגיטליים ולעבוד בשיתוף פעולה עם צלמים היא תמידית. תחומים אלה מאפשרים לאנשים גם לעבוד בעבודה נוספת מהבית או לפתוח סטודיו פרטי ואישי. בלימוד מקצוע עיצוב תוכנת הפוטושופ עליכם להגיד למורה שלכם לאיזה מטרה אתם רוצים את התוכנה האם אתם רוצים את התוכנה הזאת ללימוד גרפיקה לעולם האופנה או לעולם הציור הדיגיטלי ועוד.

נוכל להגיד לכם שזה לא משנה כמה שתלמדו את תוכנת הפוטושופ תמיד תרגישו שאפשר עוד ללמוד ולדעת כי בסופו של דבר התוכנה מניפולטיבית ואפשר להגיע לכל קובץ גם לאלף שכבות. תוכלו לשוחח אתנו עוד היום ולהתייעץ עם רכזי הלימוד איך גם אתם יכולים ללמוד את פוטושופ בצורה פרטית ואישית ובמקביל נקשר אתכם לקבוצה מעל תשע עשרה אלף עסקים וחברות שיאפשרו לכם להשתלב בתעשייה זו במהירות עד אז אנחנו מאחלים לכם צפייה נעימה בכל הסרטונים שהמדריכים בבית הספר הכינו לכם המטרה הייתה לתת לכם טעימות מעולם זה.