אנשים בעולם ההייטק ואנשים שעושים גרפיקה

הסברים על עולם הציור דיגיטלי כלי הנקודות באילוסטרייטור – לימודי ציור PEN TOOL מדריך לימודי ציור באינטרנט

יש לא מעט אנשים שיש להם חלום ישן – לדעת לצייר בצורה יפה ומקצועית ובעיקר מיוחדת. יכול להיות שהם למדו ציור בהיותם צעירים ויכול להיות שהם מעולם לא ניסו לממש ולהגשים את החלום, אבל מה שבטוח הוא שהיום זה קל הרבה יותר מאי פעם. פעם, ציור היה מתבצע אך ורק על בלוק  נייר ועם צבעים ומכחול. היום אפשר לצייר גם בצורה דיגיטלית מה שאומר שאפשר לעשות שימוש במחשב או בטאבלט כבלוק ציור. איך עושים את זה? בין השאר עם כלי הנקודות של תוכנת אילוסטרייטור. 

הסברים על עולם הציור דיגיטלי כלי הנקודות באילוסטרייטור

יתרונות הציור הדיגיטלי

אם אתם רוצים ללמוד לצייר עם תוכנת אילוסטרייטור, הנה כמה יתרונות שאתם חייבים להכיר בציור הדיגיטלי. קודם כל, לא צריך חומרים. לא צריך מעמד ולא צריך בלוק ניירות, לא צריך מכחולים ולא צריך צבעים. לא צריך להוציא כספים על כל אלו ולא צריך את כל הסרבול הזה. פשוט מציירים באילוסטרייטור עם עט מגע וזהו. יתרון נוסף הוא היכולת לצייר בכל מקום. לא צריך לסחוב כלום ולא צריך להתנייד עם ציוד כבד, כל מה שצריך הוא לקחת את הטאבלט או הלפטופ איתכם, גם אם זה לטיול בחו”ל. אפשר כמובן גם לעשות שימוש באחסון ענן ואז אתם יכולים לגשת לקובץ מכל מחשב שהוא מה שהופך את הכול לפשוט עוד יותר.

ומה עם פלטת הצבעים בציור דיגיטלי? היא כמעט אין סופית. היא תפתח בפניכם עולם עצום של גוונים וסגנונות, עולם מדהים של צבעים שלא תוכלו בכלל להתקרב לכמות שלהם בציור פיזי.

ללמוד את אילוסטרייטור – תוכנה לאיורים במחשב

אם אתם רוצים ליהנות מכל הטוב שאילוסטרייטור יכולה להרעיף עליכם מה שאומר מהאפשרות לציור דיגיטלי, אתם צריכים ללמוד את המדריך הזה, ליישם אותו ולתרגל אותו שוב ושוב. אילוסטרייטור היא תוכנה מדהימה ולא קשה ללמידה וכל מה שצריך הוא ללמוד את המדריך הזה, ליישם אותו ולהפיק ממנו את המירב. תעשו לעצמכם טובה ותלמדו את התוכנה. היא תסייע לכם כל כך הרבה שלא תבינו איך הסתדרתם בלעדיה.

איך ללמוד קורס אילוסטרייטור מהבית אונליין עם מורים פרטיים אחד על אחד

קורסים לאנשים חדשים בעולם ההייטק.

בשנים האחרונות, עולם הגרפיקה ובניית אתרים חווה שינוי מוחלט בתפקידים. אנו יכולים לראות שתפקידם של המעצבים הגרפיים השתנה מאוד בעשר השנים האחרונות. מה שהיה נכון לפני עשר שנים אינו נכון היום. אין ספק שמהפכת הקורונה שינתה את הדרך שבה אנשים חושבים על מיתוג ושיווק לעסקים. מעצבים גרפיים הפכו חשובים יותר גם בתחומים אלו. כיום, כדי להישאר בחיים בעולם המדיה, כל עסק חייב להיות גם בעל פלטפורמה דיגיטלית על מנת להתקדם בתחום.

אתם הולכים לראות הרבה סרטונים מעולים מעולם העיצוב הגרפי הרב-תחומי במאמר זה. הם נעשו על ידי מיטב המורים בבית הספר המלמד משרות הייטק. למשרות בהייטק היום צריך הרבה מעצבים גרפיים כדי להמציא פתרונות דיגיטליים, ובמאמר הבא נראה לך איך להיות מעצב גרפי על ידי מתן שיעורים בעברית ושפה פשוטה מאוד על עולם הגרפיקה. אין ספק שאם אתם רוצים לעסוק בתחום העיצוב הגרפי, מאמר זה יעזור לכם רבות.

מעצבים גרפיים עוסקים בתחום המיתוג

מעצבים גרפיים עוסקים בתחום המיתוג המשמש אנשים רבים ושונים. מיתוג הוא לא רק יצירת לוגו או הרכבה של חוברת שיווק. המשמעות היא גם מתן פתרונות דיגיטליים לכל מוצר שמוכרות חברות הייטק ברחבי העולם. מיצירת ויזואליות וגרפיקה למוצרים שונים ועד לעיצוב האריזות והתוכנות שחברות הייטק מייצרות, אתה יכול לעשות הכל. למעצבים גרפיים יש ביקוש גבוה מכיוון שעסקים רבים הבינו שאם הם לא נמצאים בתחום הדיגיטלי ובטלפונים של אנשים, הם לא יוכלו להמשיך להתקדם, אז הם צריכים להיות שם. הדור של היום שונה מאוד מהדור שהיה לפני כמה שנים.

את כל המידע שהדור של היום רוצה אפשר למצוא רק דרך אפליקציות או דרך מנוע חיפוש של גוגל. אם עסקים רוצים להישאר רלוונטיים לאנשים ולמכור מוצרים בכל דרך אפשרית, הם צריכים דומיין אינטרנט. אין ספק שזה הדבר שהם צריכים. תפקידו של מעצב גרפי הוא ללמוד את שפת העיצוב ואת עולם האינטרנט כדי שיוכלו להשתמש בתוכנות גרפיות ובמערכות לבניית אתרים כדי ליצור את כל הוויזואליות שאנשים רוצים בשוק.

למעצבים גרפיים חשוב ללמוד על מיתוג רב תחומי כאשר הם עובדים על פרויקטים.

יש הרבה נישות ותתי-נישות שונות שמלמדות מיתוג רב תחומי, מה שנותן למעצבים גרפיים את הכישורים הדרושים להם לעבודה לאחר שהם מסיימים את הקולג’. בתחום המיתוג הגרפי הרב תחומי צריך לדעת הרבה דברים שונים, מאיך עושים צבעים שעובדים יחד עם אלמנטים גרפיים שנעשו עם תוכנת אדובי ועד איך הגולשים חושבים. חשוב שמעצבים גרפיים ילמדו היום על פסיכולוגיה של צבע מכיוון שהם צריכים לדעת מה המשמעות של כל צבע וכיצד ניתן להשתמש בו בגרפיקה ממוחשבת כדי לגרום לדברים להיראות טוב יותר או להימשך זמן רב יותר. התוכנה של אדובי היא התוכנה העיקרית בה משתמשים מעצבים גרפיים, עליה נסביר בהמשך. תוכלו לראות בעמוד זה הרבה פסקאות וסרטונים מעולים שמדברים על תחום העיצוב הגרפי הרב-תחומי.

המעצבים הגרפיים של אדובי

אחרי שלמדת את כל השפה החזותית ותיצור את הקומפוזיציות הנכונות, עדיין קלה למעצבים גרפיים. אדובי היא החברה היחידה בעולם שמספקת פתרונות אולטימטיביים למעצבים גרפיים ולמיתוג רב תחומי, והיא היחידה שמקלה עליהם את העבודה. התוכנות הן פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין בקורס הראשון ללימודים. מעצבים גרפיים לומדים כיצד להשתמש בהם על ידי שילוב כללים רבים לגבי אופן השימוש בגרפיקה בידע שלהם על הפקודות המשמשות לעבוד איתם.

 להשתמש בתוכנות

כאשר אתה רוצה להשתמש בתוכנות, עליך להתקשר לאתר ולהוריד את כל התכונות למחשב האישי שלך. כשאתם נרשמים למנוי בענן, כל התוכנה שלהם היא שלכם לשימוש בשבעים שקלים בכל חודש. אתה יכול לקבל עדכונים מהשותפים שלך תוך כדי עבודה. זה עולה לך מאה וחמישה שקלים לקבל את התוכנה בסוף שנה. היעילות של התוכנה היא שאתה תמיד מתעדכן בפקודות חדשות, ובמקביל, אתה יכול להשתמש בשפה העברית.

תוכנת מחשב שעוזרת לך לעשות גרפיקה ושפה עיצובית

זה לא משנה אם אני יודע להשתמש בתוכנות גרפיות רק אם אני רוצה לעבוד בעולם המיתוג. לא זה לא נכון. כדי להפוך למעצב מותג, אתה צריך ללמד אותו המון כללים על עולם העיצוב. כללים אלו כוללים מהו קומפוזיציה נכונה וכיצד למקם סימטריה תוך הדגשת הקונספט העיצובי. בשיעור זה תלמדו על משקלים ואיזון סימטרי תוך התמקדות כיצד לגרפיקה מול מסר המכירה והשיווק יש משקל רב. במהלך הלימודים תבצעו סימולציות עסקיות רבות לעיצוב מוצר וסימולציות דיגיטליות בתחומים רבים ושונים. אם תעברו קורס בעיצוב גרפי, תוכלו להיחשף להרבה תחומים שונים. עולם השיווק והפרסום הוא רק אחד מהם.

עולם העיצוב הגרפי קשור לאילו סוגי דברים.

אופנה:

מעצבים גרפיים משמשים את עולם האופנה להכנת מגוון קישוטים וגרפיקה לעולם הטקסטיל. במקביל, הם עובדים עם מעצבי אופנה לייצור בגדים ולעבודה משותפת.

הדפסה על דברים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר:

כשאנחנו מסתכלים על מקלחונים או זכוכית, אנחנו יכולים לראות שמעצבים גרפיים עובדים עם מעצבי פנים. הם מייצרים את כל העיטורים הגרפיים שאנו רואים על דלתות מקלחת או זכוכית בכלל.

ישנם סוגים רבים ושונים של סימולציות דיגיטליות:

אנחנו יכולים לראות מעצבים גרפיים עובדים עם אדריכלים ומריצים הרבה סימולציות של אזורים לפני שהם מתמלאים באנשים.

אנשים בעולם ההייטק ואנשים שעושים גרפיקה:

כפי שראינו קודם, יש הרבה מקומות שבהם מעצבים גרפיים יכולים לעבוד. מעצבים שעובדים בעולם ההייטק מייצרים דברים מפתים ומקודדים כי הם לא למדו עיצוב וראייה חזותית בעולם המחשבים בו למדו את כישורי המחשב שלהם. כדי לגרום למוצר להיראות טוב בעולם ולהרוויח כסף, המעצב צריך להראות למפתחים ולמתכנתים איך הוא חושב שהמוצר צריך להיראות כדי שיוכלו למכור אותו. כל התוכנות והמוצרים שמיוצרים על ידי חברות הייטק הזקוקות לגרפיקה חייבות לעבור קודם כל דרך מעצבים גרפיים. הם עוזרים לגרום לצבעים ולגרפיקה שיש בהם להיראות ידידותיים. אפליקציות ומדיה דיגיטלית מפגישים הרבה אנשים שונים, וזה לא ישתנה.

 ללמוד על משרות מולטימדיה ואינטרנט.

תקופת הקורונה לא הייתה הפעם היחידה שבה אנשים למדו על עבודות עיצוב גרפי דרך האינטרנט. כיום, חברות ובתי ספר רבים מלמדים באינטרנט דרך האינטרנט. במהלך חמש עשרה השנים האחרונות, אנו מלמדים שיטה זו באמצעות לימוד מקוון אחד על אחד עם מורה המחובר לתלמיד. המורה יכול לראות את מסך התלמיד באמצעות תוכנת זום או כל תוכנת חיבור מסך אחרת במהלך השיעור.

לאחר שהמורה רואה את המסך של התלמיד, הוא יכול להראות לו כיצד להכין את הגרפיקה באמצעות תוכנת אדובי צעד אחר צעד. מורה: במהלך השיעור, העכבר יכול לעבור לתלמיד והמורה יכול להראות לו כיצד לבצע את מהלכי העיצוב הנכונים על סמך הקונספט הנלמד. אם יש שאלה במהלך שיעור פרטי בעולם האמיתי, המורה יעבור שוב על כל העניין עד שהתלמיד יבין הכל במלואו. סטודנטים שלומדים לבד ובכוחות עצמם מקבלים את כל תשומת הלב, מה שהופך אותם ליעילה יותר ומעניק להם תיק עבודות טוב. אם אתה רוצה להיות מעצב גרפי, הדבר היחיד שאתה צריך זה תיק של ביקורות לקוחות. זה מה שפותח לך דלתות בשוק.

זה נקרא “תקשורת חזותית”. המסלול ללימודי מעצב גרפי הולך להמשיך.

לעולם ההייטק והעיצוב הגרפי, כפי שאמרנו קודם, יש הרבה נישות ותתי נישות שונות. חשוב להיות מעצב גרפי טוב כי עולם העסקים קשור קשר הדוק לעולם העיצוב הגרפי. כיום, על מנת להיות מעצבים גרפיים טובים, ניתן לראות שתחום העיצוב הגרפי כולל בתוכו גם מערכות להכנת אתרים. על מנת לעבוד עם מערכות וורדפרס אלמנטור, מעצבים גרפיים צריכים לדעת הרבה שפה שיווקית ומה זה מנועי חיפוש.

להגיד את זה בצורה אחרת:

בעולם העיצוב הגרפי קיימות נישות רבות ושונות. אם אתה רוצה לעסוק בתחום זה, עדיין תצטרך ללמוד כל מה שאתה יכול כדי להבין באיזו נישה אתה הכי מעוניין. אנו יכולים לראות שככל שעולם האינטרנט והטכנולוגיה מתקדם, עבודתם של מעצבים גרפיים תהיה לשנות כל הזמן. גם אם כבר סיימתם את הלימודים, עדיין תצטרכו ללכת לסמינרים וסמינרים כדי להישאר מעודכנים. אנו מציעים לך לדבר עם יועצי הלימודים עוד היום ולקבל מידע רב על איך ללמוד מהבית. אם אתם רוצים לראות לאן הולך עולם המדיה האינטראקטיבית בשנים הקרובות, תוכלו לצפות בכל הסרטונים שהכנו עבורכם בנושא תקשורת חזותית ועיצוב גרפי רב תחומי. אנו מקווים שתיהנו מהם!