אוסף מדריכים לתוכנות גרפיות – כיצד מעצבים בתוכנת הפוטושופ ועוד טיפים למעצבים גרפיים וגרפיקאים מקצועיים ומתחילים

הכנו במיוחד בשבילכם אוסף מדריכים לתוכנות גרפיות על איך להכין אש בתוכנת פוטושופ. בשיעורים המוצגים בעמוד זה תוכלו לראות מספר גרסאות של תוכנת הפוטושופ חדשה מול שימוש בתוכנת פוטושופ הישנה. השיעורים מוסברים בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה לקחת חלק מעולם עיצוב גרפי חדש ב-2019. הטכניקות המופיעות בשיעורים מוסברים בשפה העברית בצורה פשוטה ותוכלו לראות שיש מספר סגנונות שונים כדי להגיע לאותו סגנון של אפקט. פוטושופ תוכנה מניפולטיבית מאוד ואפשר להגיע לאותו סגנון בעיצוב גרפי על ידי מספר דרכים שונות. אין דרך אחת כדי לעשות אפקט וכל מעצב גרפי וגרפיקאי הוא לוקח את הידע שלו ומנסה לעשות את אותו אפקט בצורה הכי מהירה ויעילה. באתרי מדריכים לעיצוב גרפי שונים תוכלו ולראות טכניקות אחרות על ידי שימוש במסכות או ביצוע פילטרים. בשיעורים המוצגים בעמוד זה השתמשנו יותר בחלון השכבות כדי להגיע לאפקטים נקיים ומקצועיים.

פוטושופ  התוכנה המרכזית ביותר בלימודי עיצוב גרפי

פוטושופ בעולם עיצוב גרפי נחשבת לתוכנה מרכזית מאוד בלימודי עיצוב גרפי היות ורוב  תיק העבודות בגרפיקה מורכב בתוכנה זו. פוטושופ נחשבת כיום לתוכנה מניפולטיבית ביותר ומאפשרת למעצבים גרפים להוציא דרמטיות ומסרים חברתיים לקידום מכירות ושיווק עסקים ברשתות החברתיות. נוכל לראות אינספור מודעות ובאנרים מקצועיים שנעשו על ידי תוכנת הפוטושופ. המטרה בעבודה בפוטושופ היא לא רק לעשות אפקטים יפים אלה לנצל את יכולות התוכנה לעזור לעסקים להעביר מסרים ושהמודעות יראו מעניינות ויעשו את העבודה בצורה הנכונה ביותר לבעלי העסקים. עיצוב על ידי טכניקות עסקיות יגרום לכם לשדרג את תיק העבודות שלכם על ידי שימוש בפרמטרים המוצגים בעמוד זה. כדאי לשדרג את האפקט שאתם עושים תוך שינוי הנתונים –  המידות שאתם נותנים בחלונות בעבודה בפוטושופ ומידות שונות  יאפשרו לכם לקבל סגנונות שונים עם צבעים וטכניקות אחרות.
סרטון שנעשה בתוכנת הפוטושופ הישנה

הסברים  פוטושופ – טכניקות למתקדמים ומתחילים

בסרטון שלפניכם תקבלו הסברים פשוטים וברורים על פוטושופ בכלל, ועל אפקט האש בפרט. הסרטון מיועד הן למתחילים והן למתקדמים והוא כולל הסברים מפורטים על סדר הפעולות אתן יש לבצע בכדי להשיג את האפקט הזה, ולמה אנחנו בכלל צריכים אותו. כל מה שנדרש ממי שצופה בסרטון הוא ליישם את הנלמד בו, לתרגל אותו ולחזור על זה שוב ושוב, כך שהכלים הללו יהיו מעין “טבע שני” עבור המשתמש בהם. אך למה בכלל צריך את אפקט האש? מי היא בכלל פוטושופ ומי עושה בה שימוש? הנה כמה מילים על פוטושופ וכל מה שמסביב.

אפקט האש

אפקט האש הוא אפקט מרהיב ביופיו, אפקט מיוחד, אחד מיני רבים שמציעה תוכנת פוטושופ. אפקט האש יכול להיות בשביל רקע של תמונות או בשביל להוסיף לתמונות עצמן נופך דרמטי, יכול להיות חלק מהכיתוב, והוא יכול לקחת כל תמונה פשוטה ולשדרג אותה, במידה כמובן ומדובר על ההקשר הנכון. פוטושופ היא התוכנה המוכרת ביותר בעולם בתחום עיבוד התמונות והעיצוב הגרפי, ולא בכדי, זו היא תוכנה עם מגוון כלים כה רחב שכל אחד יכול לעשות בה שימוש, מגוון כלים כזה שמאפשר עבודה מקצועית ורחבה על הקבצים. פוטושופ היא עוד תוכנה מבית חברת אדובי, החברה שפיתחה גם את אילסטרייטור, אינדיזיין, דרימוויבר, פלאש ואחרות.

פוטושופ ושאר התוכנות.

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר תוכנות שמופיעות בשוק, תוכנות שחלקן מיועדות לעיבוד תמונות על המחשב וחלקן מיועדות לעיבוד תמונות בסלולאר. התוכנות הללו מצוינות וניתן לעשות בעזרתן לא מעט, אבל על מלכת התוכנות אין עוררין, ולא לחינם זו התוכנה עימה עובדים המצבים הגראפיים הגדולים ביותר כמו גם הצלמים, מעצבי האלבומים ואנשי המקצוע הטובים בתחום. פוטושופ הייתה ותהיה התוכנה עם הכי הרבה פיצ’רים, תוכנה עם אפשרויות רבות ועם אפקטים שאין בשום תוכנה אחרת, ואחד מהאפקטים הללו הוא אפקט האש אותו ניתן לעשות רק עם פוטושופ, אם רוצים להשיג את התוצאה הדרמטית הרצויה ולא לעשות עבודה של חובבנים, עבודה מקצועית ויעילה.

האם פוטושופ היא התוכנה הבלעדית בשימוש מעצבים גרפיים וגרפיקאים?

האם פוטושופ מספיקה כדי להיות מעצבים גרפיים? התשובה היא לא, כדי להיות מעצבים גרפיים אתם צריכים לדעת הרבה יותר מתוכנת פוטושופ בלבד, בכדי לעסוק בתחום הזה אתם תצטרכו ללמוד תוכנת אילוסטרייטור ואינדיזיין. לכל תוכנה יש תפקיד אחר והם משלימות אחת את השנייה. לדוגמה כל מה שאי אפשר לעשות בתוכנת פוטושופ נעשה בתוכנת אילוסטרייטור ושיתוף הפעולה בין התוכנות יאפשר להכניס את הכל לתוכנת אינדיזיין להכנת קטלוג. בחברת אדובי חילקו את הדברים כדי שיוכלו המעצבים הגרפיים לנווט את הנושאים שהם רוצים להכין. פוטושופ עיקר עיסוקה הוא בעבודה על תמונות והיא חלשה יותר בעבודה על קווים וצורות וכן אילוסטרייטור נותנת את המענה לכך.

אני יודע את תוכנת הפוטושופ כיצד אוכל להתקדם? – להיות מעצבים גרפיים והשתלב בתעשיית ההייטק

ידיעה תוכנת הפוטושופ זה התחלה טובה מאוד בעולם העיצוב הגרפי. לימודי עיצוב גרפי מתחילים בהבנת תהליך העיצוב בפוטושופ תוך שמירה על חוקי העיצוב הגרפי כגון קומפוזיציה גראפית –  טיפוגרפיה  – תורת הצבעים ועוד. לאחר לימודי פוטושופ תלמדו את חוויית הזהות העסקים בתוכנת אילוסטרייטור כגון יצירת תדמית זהותית ועוד המון נושאים שקשורים לבניית עסקים מחדש בצורה ויזואלית. לאחר סיום הלימודים בעיצוב תבנו חוברות וקטלוגים בתוכנת אינדיזיין. הלימודים יאפשרו לכם לעסוק במשרד הפרסום או חברות אינטרנט כדי לעבוד בעולם שיווק עסקים דרך אלמנטים ויזואליים. לכל אורך הקורס תלמדו לבנות תיק עבודות שהוא הדבר החשוב ביותר כדי להתקבל למקומות עבודה, כיום זה לא משנה איזה תעודה יש לכם אם אין לכם תיק עבודות מקצועי לא תוכלו להשתלב באף מקום או לעבוד מהבית בצורה פרילנס. ככל שתבינו את עולם העיצוב יותר טוב יהיה לכם יותר כלים תעסוקתיים לתעשייה בישראל ובעולם כולו.

ללמוד את תחום העיצוב גרפי אחד על אחד עם מורים פרטיים לתעודה מקצועית וכל זה מהבית איך זה קורה?

המכללה מאפשרת ללמוד את מקצועות העיצוב גרפי ותקשורת חזותית כל זה אונליין מהבית. הלימודים מתבצעים דרך תוכנת חיבור של בית הספר מספק חינם לסטודנטים. המורה יוכל לעבוד ישירות על תוכנת המחשב ולהנחות אתכם אחד על אחד איך לעצב גרפיקות בצורה מקצועית תוך שמירה על חוקי העיצוב בתקשורת חזותית ובניית אתרים לאינטרנט. השיחה בין המורה והסטודנט מתבצעת דרך המחשב בדיוק כמו שכל תוכנות שמע אחרות עובדות. לכל אורך הלימודים המורים יעבדו אתכם על תיק עבודות.

תרגול הוא הדבר היחידי שיכניס אתכם לתעשיית העיצוב הגרפי – תקשורת חזותית בישראל

במהלך הלימודים תקבלו שיעורי בית ותרגילים כדי להבין את התוכנות בצורה מהירה. המורים ידאגו לפתח לכם את היצירתיות והכשרון העיצובי. הסוד בעולם העיצוב הגרפי זה תרגול ככל שתתרגלו יותר את התוכנות ואת ההבנה של עולם עיצוב גרפי תוכלו להוציא תיק עבודות מקצועי לתעסוקה. הלימודים במכללה הם לימודים אחד על אחד מורה פרטי מול תלמיד.  שיטת הלימודים הזאת ידועה כמנצחת ביותר היות וכל תשומת הלב מופנית לסטודנט. התמיכה בלימודים היא לא רק בשיעור עצמו ואתם תקבלו תמיכה מהמורה שלכם גם במהלך השבוע כשלא מתקיים שיעור. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל פרטים על איך גם אתם יכולים ללמוד מהבית את תחום עיצוב גרפי ובניית אתרים לאינטרנט עד אז אנחנו מזמינים אתכם לצפות בשיעורים שהכנו כאן במיוחד עבורכם צפייה מהנה.