הסברים ותרגילים ביוטיוב בעברית על תוכנה פוטושופ Photoshop מדריכי שימוש בתוכנות גרפיקה ממוחשבת

הסברים ותרגילים ביוטיוב בעברית על תוכנה: פוטושופ Photoshop מדריכי שימוש בתוכנות גרפיקה ממוחשבת

לרוב משתמשים בתוכנה לעיבוד תמונה דיגיטלי, מיזוג כמה תמונות יחדיו עם מגוון רחב של אפקטים ואפשרויות נוספות סביב התמונות עליהן עובדים.

אתחול לחלונות בתוכנת ה Photosop

במידה וחלק מסרגלי הכלים אינם מופיעים בתצוגת התוכנה, ניתן לשחזר את תצוגת סרגלי הכלים לתצוגת ברירת המחדל של תוכנת ה Photoshop על ידי לחיצה בתפריט העליון בתוכנה על Windows
ובתפריט שיוצג לבחור ב בWorkspace.

לאחר מכן יש לבחור באשפרות Essential (Default) או באפשרות הנוספת Reset essentialובכך תצוגת סרגלי הכלים תחזור לתצוגת ברירת המחדל
של תוכנת ה Photoshop.

בתוכנת ה Photoshop ישנו סרגל כלים בצידה השמאלי של התוכנה ובתוכו מגוון רחב של כלים בהם משתמשים לאורך כל העבודה בתוכנה הגרפית Photoshop, במידה ותצוגת סרגל זה הינה בתצוגה של עמודה אחת זה אומר שחלק מהכלים מוסתרים בתצוגתם בתוכנה. בכדי להציג את הכלים בצורה נרחבת יותר ומפורטת יותר, בחלקו העליון של הסרגל בצד שמאל ישנם שני משולשים קטנים שלחיצה עליהם תקטין או תפרוש את תצוגת הכלים בסרגל הכלים הזה וכך תאפשר עבודה נוחה יותר בתוכנה.

מדריכים לימוד הורדת פוטושופ בעברית מדריכים לימוד תמונות לעיצוב בפוטושופ

קרא עוד איך ללמוד קורס פוטושופ מהבית אונליין אחד על אחד

פתיחת קובץ עבודה חדש.
בתפריט העליון בתוכנה לבחור באפשרות File ובתפריט שיוצג לבחור באפשרות New.

בחלון שייפתח חשוב להתייחס לנתונים הבאים:

אפשרות משמעות אפשרות זו הערות / דוגמאות
Name שם לקובץ העבודה שתעשה
Size גודל הדף (A4 וכו’)
Color Mode אופן השימוש בצבע בהתאם לעבודה שתעשה: בעבודה הקשורה לתחום האינטרנט תיבחר האפשרות שלRGB (ברזולוציה של 72 מ”מ >> זאת כשמדובר בעבודה בגודל דף של 4A).
בעבודה הקשורה לדפוס תיבחר האפשרות של CMYK color (ברזולוציה של 300 ס”מ >> זאת כאשר מדובר בעבודה בגודל דף של 4A).
Width מציינת את רוחבו של העמוד.
Height מציינת את אורכו של העמוד.
Resolution מציינת את הרזולוציה
Present לבחור ב International Page

שמירת קובץ עבודה

בתפריט העליון בתוכנה לבחור ב File בתפריט שיוצר לבחור באפשרות Save as ואז בחלון שיפתח לבחור את המקום בו ישמר הקובץ (מחשב, שולחן העבודה, התקן USB חיצוני וכו’) לאחר מכן לתת לקובץ העבודה ולאחר מכן ללחוץ על “שמור” (או Save) לשמירת קובץ העבודה במקום שנבחר.
שמירת קובץ העבודה בפורמט Photoshop PDS תאפשר פתיחה שלו בתוכנות גרפיות אחרות
של חברת Adobe והמשך עבודה עליו לאחר מכן (אפשרות פורמט הקובץ מופיע בחלון השמירה באפשרות Format הנמצאת מתחת למקום בו ניתן להקליד את שם קובץ העבודה)..

photoshop מדריכים לימוד מדריך מדריכים לימוד תוכנות פוטושופ להורדה

הפרדת תמונות בקובץ עבודה.
לאחר בחירת התמונה הרצויה (בעזרת האפשרות בתפריט העליון בתוכנה File ואז לבחור באפשרות Open) יתווסף חלון נפרד נוסף ובו תופיע התמונה החדשה שנפתחה,
לחיצה על המקש הימני בעכבר על החלון החדש שנוסף ובו מופיע התמונה החדשה ובחירה

באפשרות Move to new windows תפריד בין שתי החלונות, זה של קובץ העבודה והאחר בו מופיע התמונה אותה רוצים לשייך לקובץ העבודה..
* לאחר הפרדת התמונות ניתן להגיע לחלון לבחירת תמונה נוספת על ידי לחיצה כפולה על המקש השמאלי בעכבר בשטח האפור מחוץ לגבולות קובץ העבודה.

העברת תמונה לגוף קובץ העבודה.

לאחר ביצוע הצעדים המוסברים תחת הכותבת “הפרדת תמונות בקובץ העבודה” כדי להעביר את התמונות המבודדות יש תחילה לוודא שכלי ה Move tool הנמצא בסרגל הכלים בצידה השמאלי של התוכנה עמודה ימנית כלי עליון ראשון יהיה מסומן ואפשרות ה Auto Select הנמצאת בחלקה העליון של התוכנה הן תהיה מסומנת, לאחר מכן יש לגרור את התמונות אותן רוצים להעביר לקובץ העבודה בעזרת לחיצה ממושכת על המקש השמאלי בעכבר וגרירתן לעבר חלון קובץ העבודה וגם יהיה אפשר להזיז את התמונה ממקום אחד למקום אחר בקובץ עליו עובדים.

מדוע חשוב להבין את היסודות של עיצוב גרפי? אילו פעולות עליך לבצע כדי להפוך למעצב גרפי מותג? מהי זהות מותג, בדיוק?

במאמר זה נציע לכם שפע של עובדות שיעזרו לכם להבין את עולם העיצוב הגרפי על כל היבטיו. במאמר זה יש מספר סרטונים על עיצוב גרפי בינתחומי שיסייעו לך לקבוע עד כמה אתה מתאים לתחום זה. הסרטונים מוסברים בעברית ופותחו על ידי הפקולטה הבכירה לעיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת בבית הספר. לאורך מאמר זה, תראה מגוון סרטונים וכלים של Adobe הדנים ביצירת אפליקציות עם תוכנית XD. ושינויים בתוכנת אילוסטרייטור במקביל. אנו יכולים לומר לך שאם תבחר ללמוד את היסודות של עיצוב גרפי עם הכלים של Adobe, ללא ספק תשיג הצלחה אדירה בקריירה המקצועית שלך. עיצוב גרפי הוא מקצוע מבוקש מאוד בתעשיית ההייטק ובמשרדי פרסום באינטרנט.

עיצוב גרפי הוא מקצוע מגוון. מה זה בדיוק?

כפי שאנו רואים, עיצוב גרפי הוא הרבה יותר מסתם לוגו וכרטיסי ביקור, ומעצבים גרפיים רבים פועלים כיום במגוון רחב של התמחויות ותעשיות, החל מהוצאת ספרים וחוברות ועד לעיצוב אפליקציות והתמודדות עם חווית משתמש ואתרי אינטרנט. כדי לקבוע כיצד תיראה השפה החזותית, מעצבים גרפיים מיישמים את הקריטריונים שהם לומדים בהשכלה לעיצוב גרפי. מושגי עיצוב גרפי הם רבים, ועל התלמידים ללמוד לחשוב בצורה יצירתית ומניפולטיבית על מנת להפגין את ההבנה והקשיים העיצוביים שלהם בצורה מקצועית. תקבלו משימות מעשיות לאורך הקורס שיעזרו לכם לשפר את החשיבה היצירתית שלכם וליישם את הקונספט הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם. תיק העבודות הוא בעיה משמעותית שתטופל בחיבור הבא.

מהי ההגדרה של עיצוב תמונה?

עיצוב תדמית הוא תחום שמצריך שהסטודנטים ילמדו איך ליצור זהות מותגית במסגרת הקורס. כדי להצטייר כראוי בפלטפורמות המדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, כל חברה זקוקה למגוון פלטפורמות. דוגמה לעיצוב תמונה היא לוגו או כל קונספט עיצובי בו על המעצב הגרפי לבחון היטב באילו צבעים להשתמש בסגנונות העיצוב. ערכות הצבע עשויות להיות קרות או חמות, והתלמיד חייב להבין את כל התכונות שמסר בעל החברה. כדי להיות מעצב גרפי, אתה חייב להיות כל האוזניים להקשיב באופן מלא לרצונות המעסיקים והלקוחות שלך, כמו גם את היכולת להשתמש בכללי צבע ותיאוריות עיצוב גרפי שנלמדו מבנייה רעיונית נכונה, כמו גם אלמנטים המעבירים את הרעיון , כדי ליצור את הדיאלוג החזותי הטוב ביותר. במהלך הקורס בונים הסטודנטים מעטפת עיצובית חכמה המאפשרת למותג להיות מקצועי בכל מקום בו העסק חפץ. על מנת שהמותג ישדר תדמית אמינה ובעלת מוניטין, השפה הויזואלית חייבת להיות קבועה ומקובעת.

מעצבים גרפיים הם אלו העוסקים בתחום התקשורת החזותית.

מעצבים גרפיים עובדים בתאגידי היי-טק לפיתוח אפליקציות ואתרי אינטרנט, כמו גם תוכנות ורכיבים המשמשים חברות היי-טק. בפרויקט מסוג זה, הם עובדים לצד מפתח מכיוון שהמעצב הגרפי יוצר קודי תכנות באמצעות תוכנת גרפיקה של Adobe. כשחברות הייטק יוצרות מעטפת עיצובית למוצר, הן לומדות שפה ויזואלית. למעצבים גרפיים יש ביקוש רב בארגוני היי-טק שכן סגנונות עבודה אלו לא היו קיימים לפני עשור. קיים מחסור בתחום המיתוג הוויזואלי עקב הביקוש הגובר, והרבה מעצבים גרפיים בימינו לא ישתתפו בדפוס או בפרסום כפי שהיה מקובל בעבר. הרווחים בעסק זינקו כתוצאה מהביקוש הגובר. עם זאת, מכיוון שמדינת ישראל אינה יכולה לספק לשוק את כל הכוח העיצובי, חברות היי-טק רבות משתפות פעולה עם גרפיקאים מדבריים כדי לספק את כל מעטפת העיצוב החמה כדי לייצג את הדברים שחברות היי-טק יוצרות לכל העולם.

איך אתה יכול ללמוד עיצוב גרפי תוך כדי ישיבה בנוחות של הבית שלך?

רוב המכונים והמכללות בקורונה פנו להדרכה מקוונת באמצעות תוכנת זום. אנחנו עושים זאת כבר למעלה מחמש עשרה שנה, מלמדים את כל הנושא הוויזואלי ומציגים עקרונות עיצוב גרפי דרך האינטרנט בסביבה פרטית ואישית. במהלך השיעור, המורה רשאי להשתמש בתוכנת חיבור או בתוכנת זום על מנת לצפות במסך התלמיד ולייעץ לו שלב אחר שלב כיצד ליצור גרפיקה בצורה מקצועית. אם בעיה לא ברורה, המורה יעבור את כל התהליכים שוב ושוב עד להבנה מקצועית של החומר.

כל שיעור מסתיים בשיעורי בית, הנעים בין הכנת מודעה ובחירת גופנים ועד להפקת פרסומות עם כותרות ותוכן. אם תלמיד יסודי לא בטוח לגבי נושא במהלך השבוע, עליו לפנות למורה הפרטי שלו לבירור. בית הספר מאמין בלימודים אחד על אחד כתחום שיבטיח שהתלמיד יקבל את כל החומר וערוך לשוק העבודה עם תיק עבודות מקצועי.

תיק העיצוב הגרפי אז מה הביג דיל?

תיק עיצוב גרפי הוא הדבר הכי מכריע שמעצבים צריכים להתמודד איתו לאחר סיום הלימודים. למעסיקים ולחברות הייטק פחות אכפת מהיכן למדת, באילו תעודות יש לך או אם יש לך תואר ראשון או שני בתקשורת חזותית. מה שאתה מחפש הוא כמה טוב אתה משדר מושגיות עיצובית, מהגופנים שאתה בוחר לכותרת ועד הטיפוגרפיות המדגישות את המאפיינים האסתטיים תוך שימת דגש על הרלוונטיות והכיוון שהלקוחות שלך נתנו לך. ככל שתיק העבודות שלך ידבר בצורה תיאורטית ויתרכז בהצגת הטרנדים החדשים ביותר בעסקי העיצוב, כך גדל הסיכוי שתקבל אישור לעבוד.

במהלך ראיון עבודה, המראיינים שלך ישאלו אותך מדוע בחרת גופנים מסוימים או באיזו תוכנה השתמשת כדי ליצור סוג כזה של עבודה. אם התשובות שלכם לעולם העיצוב הגרפי נכונות ומקצועיות, ותוכלו להסביר את התהליך המלא לעיצוב המוצר תוך שימת דגש על חשיבה וקונספטואליות, הם ללא ספק יבינו שהם עובדים עם מעצב גרפי מיומן. בבית ספר סולו, אנו שמים דגש על תיק העבודות לאורך כל התכנית שלנו מכיוון שהוא הדרכון שלך לעולם העיצוב. הפנים של כל מעצב גרפי הם תיק העבודות שלו, לא התעודה.

בעמוד זה, תגלו מגוון דוגמאות שיצרנו רק עבורכם, המראות כיצד להשתמש בפונטים כדי להגדיר את סביבת המכירות והשיווק. הסרטונים מיועדים למי שרוצה לקחת את זה צעד קדימה ולראות אם הם נועדו לעולם הזה. אתה יכול ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו על אפשרויות הלימוד הרבות העומדות לרשותך, כמו גם על ההבדלים בין תחומי העיצוב הגרפי, התקשורת החזותית וצפייה מהנה.