איך להתחיל את המסע למעצב גרפי  אילו מוצרים מעצב גרפי מייצר בהייטק מעצבים גרפיים עובדים מהבית איך

איך להתחיל את המסע למעצב גרפי?  אילו מוצרים מעצב גרפי מייצר בהייטק? מעצבים גרפיים עובדים מהבית איך?

עיצוב גרפי הוא מקצוע שנעשה יותר ויותר פופולארי בימינו במיוחד עם הקורונה – הצורך במעצבים גרפיים איכותיים עולה ככל שהמדיה מתפתחת וישנו יותר צורך באנשים איכותיים שיכולים ליצור פרזנטציה איכותית.

הקורס שמעניק לכל מי שרוצה ללמוד את רזי המקצוע את כל הידע הדרוש להם כדי להתחיל להתעסק בתחום הזה. להיות מעצב גרפי מיועד לכל מי שחושב שעיצוב זורם בדם שלו. בעוד ישנם סוגים רבים של עיצוב, מיועד עבור האנשים שרוצים לעסוק בעיצוב באמצעות תוכנות המחשב. בין אם זה עיצוב לדפוס או עיצוב לאינטרנט, נותן את הידע הבסיסי בשימוש בתוכנות, הדרך לעצב בצורה הנכונה ואת האפשרות לפתוח את הראש, להיות יצירתי ולעוף על כנפי הדמיון. קורס עיצוב גרפי מאפשר לכל מי שרוצה לעסוק בתחום לצעוד את הצעדים הראשונים שלו על מנת שיוכל להתפתח בתחום.

הלימודים נותנים לנו הרבה כלים, אבל כלים הם לא הדבר היחיד שמספק  בימים שבהם השכלה היא דבר שמתבקש על ידי אנשים רבים אשר מחפשים איזו שהיא “תעודה” לידע שרכש הלומד, קורס עיצוב גרפי מאפשר לנו לגשת עם תעודת הסיום ולעיתים קרובות גם תיק עבודות שמוכיח את הידע שלנו בנושא.

בעוד בתי ספר שונים מציעים מסלולים שונים, רובם ככולם מציעים את האפשרות לבנות תיק עבודות, בין אם באמצעות המשימות שניתנות לתלמידים לבית או ממש תיק עבודות שהם יוצרים ביחד עם התלמיד כדי שיוכלו לגשת איתו למקומות עבודה או אפילו ללימודים גבוהים.

אם אתם חושבים שעיצוב זורם בדם שלכם, אם אתם רוצים לעסוק בעיצוב בתוכנות ממוחשבות, ואם אתם אוהבים את כל מה שקשור בתחום של האינטרנט או הדפוס, קורס פוטושופ או גרפיקה בהחלט עשוי להיות בשבילכם. באם החלטתם לקחת קורס של עיצוב גרפי, בין אם זה לידע כללי והנאה או כדי להפוך את זה למקצוע, ישנם בתי ספר רבים אשר מציעים את המסלולים השונים, ובהתאם להם ועל פי מה שהם מציעים אתם אמורים לבחור.

אנחנו במכללת סולו מציעים הדרכות עבור מתחילים ומתקדמים, עבור אנשים שרוצים ללמוד את המקצוע לידע כללי או שרוצים להפוך אותו למקצוע ולהפוך למקצוענים ומומחים בתחום. באמצעות קורס עיצוב גרפי יכולות להיפתח בפניכם הרבה מאוד דלתות- דלתות לקריירה מספקת, מהנה ומעשירה בתחום שאתם אוהבים. והכל קורה און ליין!

קורסים מעצבים גרפיים איך מתחילים?

אם אתה אוהב את עולם המיתוג והעיצוב הגרפי אין ספק שתמצא בכתבה הבאה אין ספור פרטים טכניים ומקצועיים שיכולים לעזור לך להשתלב בתחום זה. הכתבה מלווה בסרטונים מדהימים שהכנו במיוחד על עולם העיצוב שמסבירים מה זה אתרי אינטרנט ועיצוב רב תחומי. השיעורים נעשו על ידי מיטב המורים שעובדים בבית הספר ומלמדים בחברות הייטק ומשרדי פרסום. נוכל להגיד לך שאם אתה אוהב את עולם הפרסום אין ספק שתמצא בתחום זה רווחה כלכלית עם אפשרויות עבודה מהבית.

כולנו ראינו מה קרה בתקופת הקורונה שמדינת ישראל התחננה לעסקים להתחיל לעבוד מהבית. למעצבים הגרפיים סגנון עבודה זה לא היה חדש כי הם כבר רגילים שנים לעבוד בתחום זה מהבית. עולם האינטרנט חושף אין ספור פרמטרים ומקצועיות לאנשים ומי שהיום אוהב את עולם העיצוב יוכל להבין שזה העולם הבא עבודה מהבית ומתן שיווק לעסקים. מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד בעולם העיצוב ולכן השכר בתחום הוא בין הגבוהים ביותר לעומת תקופת הלימודים הקצרה.

למה יש מחסור בעיצוב גרפי?

המחסור הוא עצום במעצבים גרפיים כי כיום יש למעצבים גרפיים יותר שיטות עבודה מה שלא היה למעצבים בעבר. אם בעבר רוב הבוגרים היו הולכים לעבד אך ורק בענף ההדפסה או להפיק חוברות וקטלוגים בבתי דפוס והוצאות לאור היום המצב הוא שונה מאוד. נוכל לראות מעצבים גרפיים שמשתלבים ועובדים עם משרדי קידום אתרי אינטרנט חברות שיווק וכמובן ההייטק שחושף מעצבים גרפיים בסיום הלימודים. במדינת ישראל נוכל לראות שיש אין ספור חברות הייטק וזה המנוע הצמיחה העיקרי במדינת ישראל. שכל העולם במיתון מדינת ישראל ממשיכה לשגשג והייצוא של מדינת ישראל הוא יותר גבוה מהייבוא ולכן נוכל לראות שמדינת ישראל ממוגדרת כבירת ההייטק העולמית.

הייטק ועיצוב גרפי

הייטק ועיצוב גרפי תמיד הלך ביחד נוכל לראות שמעצבים גרפיים היום ללא ניסיון יכולים להתחיל עם שכר של תשע עשרה אלף שח נטו. מעצבי גרפיקה שיבחרו לעבוד בחברות הדפסה יוכלו להרוויח משכורת של שתיים עשרה אלף שח נטו. סגנונות עבודה אלו לא היו קיימים לפני עשרים שנה ורוב הבוגרים לתקשורת חזותית היו הולכים לעבוד אך ורק בענף ההדפסה. עולם ההייטק בשנים האחרונות הבין את הצורך במעצבי גרפיקה ומדינת ישראל לא יכולה לתת את כל כוח האדם שעולם ההייטק רוצה. כתוצאה מכך מגיעים למדינת ישראל מידי חודש עשרות אלפי מעצבי גרפיקה מכל העולם ועושים רילוקיישן כדי לתת פתרונות תעסוקתיים לעולם ההייטק. אם אתם אוהבים את עולם העיצוב אין ספק שאתם במדינה הנכונה ותוכלו לפתח לכם קריירה מקצועית.

שיווק ועיצוב גרפי.

רוב עסקים הבינו שאם הם לא יהיו באתרי אינטרנט ולא יהיה להם מערך ופלטפורמה אינטרנטית חזקה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם הם לא יוכלו לשרוד שזה אומר: מעצבי גרפיקה הם אלה שקובעים איך הפרסומת תראה ובאיזה חוקים הם ישתמשו. כל מערך שיווק ופרסום שיש באינטרנט עולה כסף למעסיקים ולחברות עצמם. המעצבים גרפיים לומדים במהלך הלימודים לעבוד עם תוכנת פוטושופ, אילוסטרייטור, ואנדיזיין. לכל תוכנה יש סגנון עבודה אחר והשילוב של כל התוכנות ביחד זה מה שיוצר את הקריירה העיצובית. כדי לעבוד בעולם ההייטק עליכם ללמוד לא רק את תוכנות הגרפיקה אלה הרבה יותר מזה.

איך לומדים מהבית את עולם העיצוב הגרפי?

בית הספר מספק תוכנה שמחברת בין מחשבים בדיוק כמו שתוכנת הזום עובדת. במהלך השיעור המורה מסביר מהלכי עיצוב רבים בתוכנת הפוטושופ או אילוסטרייטור ולאחר שהסטודנט ראה את מה שהמורה עשה במחשב שלו הסטודנט צריך לתרגל את החומר כדי להראות שהוא באמת מבין את הדברים שנלמדו. רק לאחר שהמורה ראה שהסטודנט הבין את כל החומר במלואו המורה יכול להמשיך לחומרים חדשים. בלימוד פרטני ואישי כל היחס ותשומת הלב מופנה רק לסטודנט מה שגורם לסטודנט לקבל יחס אישי לכל אורך הלימודים. התמיכה בלימודים היא לא רק בשיעור עצמו והסטודנטים יכולים להתקשר בכל עת למורה האישי שלהם. בלימוד פרטני אחוזי ההצלחה הם מאה אחוז כי לסטודנט יש לכל אורך הלימודים תמיכה בקורס.

אפשרויות העבודה

בית הספר לא רק מלמד את הסטודנטים אלא נותן להם אפיקים חדשים לעבודה בדרך רשת הפייסבוק. לבית הספר יש קבוצה מעל תשע עשרה אלף איש שבתוכן יש את כל חברות ההייטק הגדולות ביותר בישראל ששם מחפשים מעצבים גרפיים מתחילים. לאחר שתרשמו ללימודים אתם תוכלו כבר להירשם לקבוצת פייסבוק זו ולהתחיל ליצור קשרים עסקיים עם לקוחות. המורה שלכם יסביר לכם בדיוק את כל הדרישות בעולם העיצוב הגרפי כדי שיהיה לכם קל להשתלב.

תיק עבודות בעיצוב גרפי למה הוא כל כך חשוב?

כיום זה לא משנה איזה תעודה יש לכם או אם למדתם במכללה או באוניברסיטה ויש לכם תואר ראשון או שני לקוחות ומעסיקים מה שהם רוצים לראות זה אך ורק איך נראה תיק העבודות שלכם. ככל שתיק העבודות שלכם ידבר את כל חוקי עקרונות העיצוב תוך מתן חוקים במיתוג נכונים תוכלו להשתלב בתעשייה במהירות. יצירת דיאלוג וויזואלי והכנת אין ספור מודעות שיווקיות ליצירת נוכחות דיגיטלית לעסקים הם אלה שקובעים עד כמה אתם מקצועיים. בסופו של דבר תיק העבודות זה הכרטיס ביקור שלכם וזה אומר עד כמה אתם מקצועיים. זה טוב להראות תעודה וזה מראה למעסיקים ולקוחות שלמדתם בצורה מסודרת אבל זה לא מה שיעשה לכם את העבודה. המורים שלכם לאורך הקורס ילמדו אתכם כיצד לחשוב בצורה מקצועית ויתנו לכם שיעורי בית ועבודות כי ז הדבר היחיד שמפתח את החשיבה העסקית למעצבים הגרפיים.

איך מתחילים לעבוד בהייטק מהם הדרישות?

בעולם ההייטק יש מספר תחומים שמעצבים גרפיים יכולים להשתלב כלומר הם יכולים לעבוד עם מפתחים ומתכנתים בעולם העיצוב ממשקי תוכנות והם נותנים את כל השפה הוויזואלית למפתח ומתכנת. כל מי שעובד בעולם ההייטק החל ממהנדס ומקודד אתרי אינטרנט הוא לא למד את השפה הוויזואלית בלימודי מדעי המחשב ולכן המעצבים הגרפיים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה כדי להכין את כל האלמנטים הגרפיים שחברות הייטק מפתחות אם ניקח מוצר שחברת הייטק מפתחת הם צריכים שהמעצב הגרפי ייתן להם את כל הצבעוניות מול השפה הגרפית הנדרשת.

העבודה היא משותפת ומאפשרת לבוגרי מסלול לימודי עיצוב גרפי להתקבל במהירות בחברות הייטק ללא ניסיון. הסיבה שחברות הייטק רוצות מעצבים גרפיים ללא ניסיון כי הם מגיעים לעולם העיצוב הגרפי עם טרנדים חדשים ונושאים שלא נראו בעבר. מעצבים גרפיים כיום צריכים להגיע עם תיק עבודות שלא נראה באף מקום אחר ותיק עבודות ייחודי. בעולם קידום אתרי אינטרנט מעצבים גרפיים הם אלה שמכינים את כל העבודות השיווקיות לחברות פרסום אינטרנטיות שתפקידם הוא לקדם וליצור מודעות עסקית לעסקים בכל פלטפורמה דיגיטלית.

עולם העיצוב הגרפי

נוכל להגיד לכם שאם אתם אוהבים את עולם העיצוב הגרפי תוכלו כבר בתקופת הלימודים ליצור קשרים עסקיים עם חברות הייטק או לסירוגין לפתוח לכם עסק פרטי ואישי ולקבל לקוחות שצריכים את עולם השיווק. זה לא רק בגלל הקורונה יש ביקוש למעצבים גרפיים אלא כל העולם עבר אך ורק לאינטרנט וזה מה שיוצר עבודה באופן קבוע למעצבים גרפיים שהם אלה שאחראיים לכל אורך השנה לתת נתוני שיווק לעסקים. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הלימודים שלנו איך אתם יכולים ללמוד מבית את עולם העיצוב הגרפי עד אז אנחנו מזמינים אתכם לצפות בכל השיעורים שהכנו במיוחד בשבילכם שיהיה לכם צפייה נעימה ומחכים לראותכם בבית הספר.