מקצועות שאפשר לעבוד מהם מהבית - עבודות דרך המחשב באינטרנט לעיצוב גרפי והכנת מיתוג ופרסום לעסקים

מקצועות שאפשר לעבוד מהם מהבית – עבודות דרך המחשב באינטרנט לעיצוב גרפי והכנת מיתוג ופרסום לעסקים איפה מעצבים גרפיים יכולים ללמוד?

תוכן עניינים הצג

החיים בישראל לא פשוטים היום. יש לא מעט אנשים שמתקשים לשרוד כלכלית ומחפשים כל הזמן איך להכניס עוד כסף. הם עובדים קשה ועדיין לא מצליחים לשלם את החשבונות. החיים היום יקרים ואם יש ילדים אז הם בלתי אפשריים כלכלית כמעט מה שדורש מציאת פתרונות. דרך אחת היא להפחית עד כמה שניתן את ההוצאות, אך זה מצריך ירידה ברמת החיים ולעיתים אין ממש ממה להוריד. דרך שנייה ועדיפה היא להגדיל את ההכנסות אך מי שעובד כשכיר יתקשה לעשות את זה. שכירים עובדים ברוב המקרים עד שעות הערב מה שלא משאיר להם זמן לעבוד בעוד עבודה, והפלונטר נראה רחוק מפתרון שלו… אבל מסתבר שיש דרך לצאת מהמצב הזה, יש דרך להכניס עוד כסף בלי למצוא עוד מקום עבודה והיא עבודה מהבית.

ניצול הטכנולוגיה בעידן המודרני…

היום בעידן המודרני, לא מעט מהעבודות מתבצעות דרך המחשב ודרך האינטרנט. היום ניתן די בקלות למצוא עבודה שנייה שניתן לעשות מהבית, וכל מה שצריך הוא לפתוח תיק עצמאי ברשויות המס ולהתחיל לעבוד. צריך כמובן לרכוש מקצוע שניתן לעסוק בו מהבית ויש לא מעט כאלו שנפרט בהמשך, וצריך מוטיבציה ורצון לשנות. עבודה מהבית היא נוחה, היא פשוטה ועם שעתיים בערב ניתן להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית. אך מהן האפשרויות לעבודה מהבית? מה כדאי ללמוד?

אפשרויות שונות לעבודה מהבית.

יש לא מעט עבודות שניתן לבצע מהבית. אפשר לעבוד בכתיבת תכנים לאתרי אינטרנט שונים, ואם יש לכם אהבה לכתיבה וכשרון לכך תוכלו לעבוד לא מעט בתחום. אפשר לבנות אתרי אינטרנט מה שהיום נחשב למקצוע מבוקש מאוד, אפשר לעסוק בעיצוב גרפי, מסחר אלקטרוני, ניהול אתרים, ניהול מדיה חברתית, קידום אתרים ועוד אין ספור אפשרויות. אך בשביל להתחיל לעסוק בתחומים הללו או לפחות בחלקם צריך להתמקצע וצריך ללמוד אותם, והבעיה חוזרת על עצמה – אין זמן ללמוד בגלל העבודה כשכירים. מה הפתרון? ללמוד בשיטת האון ליין.

לימוד בשיטת האון ליין

לימוד לדוגמה גרפיקה ועיצוב דיגיטלי בשיטת האון ליין צבר תאוצה בשנים האחרונות. היום ניתן ללמוד באופן עצמאי מחומרים באינטרנט או ללמוד על ידי מורה פרטי שנמצא בביתו ועם תוכנות מסוימות לשתף מסכים ובאמצעות זום להרגיש כאילו יושבים אחד על אחד באופן פיזי. לימוד בשיטת האון ליין מאפשר ללמוד מתי שרוצים ואיך שרוצים, מאפשר לרכוש מקצוע ולהתקדם. לאחר סיום הלימודים תוכלו להתחיל ולעבוד מהבית לאחר סיום העבודה שלכם כשכירים ולאט לאט לפתח את זה כמקצוע עיקרי.

לכל דבר יש פתרון… ללמוד לתת שירותי בניית זהות מותג ועיצובים ללקוחות פרטיים וחברות הייטק בישראל הדרך החדשה שלך לעבודה מהבית.

אם אתם רוצים לצאת מהמצב אליו נקלעתם, אם אתם רוצים יותר רווחה כלכלית ומרגישים שאתם במלכוד בגלל שאתם שכירים, אתם יכולים למצוא עבודה נוספת מהבית ולהגדיל את ההכנסות שלכם. מהר מאוד המצב ישתנה ויהיה לכם ולסביבתכם טוב יותר, עיצוב גרפי נחשב לאחת העבודות הבטוחות יותר עם שפע של עבודה, כיום כל דבר סביבנו החל מעסקים שצריכים שיכינו להם עיצובים לפרסומים שוטפים בפייסבוק או לתחזק ערוצי אינסטגרם. עולם ההייטק שנותן בשפע עבודות למעצבים גרפיים לעבודות מהבית בלי סוף תוכלו לשוחח עם יועצי הלימודים והם ייתנו לכם אין ספור הצעות לעבודות מהבית, בית הספר מתחזק קבוצה מעל 13 שנה שבה יש כיום מעל 19 אלף חברות פרסום ולקוחות פרטיים שמחפשים נואשות מעצבים גרפיים לעבודה מהבית. בתקופת הלימודים נכניס אותך לקבוצה זו ותתחיל לעבוד כבר בתקופת הלימודים במקצועות אלו ולא תצטרך לחכות לסוף הקורס.

איך להתכונן לראיון עבודה במשרד פרסום

משרדי פרסום הם אחד המקומות שבהם גרפיקאים שואפים להתקבל, הן בתחילת דרכם והן בהמשך הקריירה. חברות פרסום עשויות להיות מתוארות כאחד המיקומים היצירתיים ביותר על פני כדור הארץ, והם חייבים להיות על מנת להשיג שיווק מסחרי איכותי ומוצלח. זה מרמז שהם מחפשים מעצבים גרפיים שיכולים לספק קו המצאתי, יצירתי וניתן להתאמה לתעשיית העיצוב הגרפי הנוכחי. אז מה גרפיקאים יכולים לעשות כדי להתכונן לראיון עבודה במשרד פרסום? זה נדון במאמר הבא.

הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לך תיק עבודות טוב!

לא תמיד ניתן לתיק התפקיד המתאים והחשוב, אך יש לו חשיבות רבה בהבטחת עבודה במשרד פרסום. בעוד עבודות אחרות ישתמשו בשאלות להערכת כשירותו של המועמד לתפקיד, המעצב הגרפי יוערך בהתאם לאיכות העבודות בתיק העבודות שלו. תיק העבודות ייבדק לפני הקריאה לראיון העבודה וכמובן מסמכיו ייבחנו ויישאלו שאלות במהלך הראיון.

מהם התפקידים החשובים ביותר במשרדי פרסום?

תפקידים מסוימים במיתוג ופרסום תאגידי מבוקשים על ידי משרדי פרסום. הם יחפשו את קו העיצוב שלך עבור לוגואים, שלטי חוצות, כרטיסי ביקור וכל דבר אחר שמדגים את פילוסופיית העיצוב שלך מאחורי המיתוג שלך. מומלץ והכרחי לכלול מגוון סוגי משרות בתיק העבודות שלך כדי שיוכלו להרחיב את עבודתך ביעילות. התקן מגוון של לוגואים שונים של החברה, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות ושאר סוגי פרסום, באנרים אפליקציות וחווית משתמש UI UX וכדומה.

מה עלי לעשות אם אני מעצב גרפי מתחיל ללא דוגמאות?

אם אתה רק מתחיל כמעצב גרפי, זה הזמן לרדת וליצור כמה דוגמאות. איך אתה הולך לעשות את זה? יושבים וחושבים על חברות בתחומים שונים ובונים עבורם אסטרטגיית מיתוג שלמה הכוללת סוגים שונים של ויזואליים. זה קריטי בתהליך זה לא להיות מושפע מהלוגו הנוכחי של חברות דומות ולהעלות את הדמיון והאינדיבידואליות שלך לשולחן. אתה יכול גם לכלול יצירות מצוינות שיצרת במהלך הלימודים שלך בתיק העבודות שלך.

שאלות חשובות מראיון עבודה של משרד פרסום שואלים כיצד אתה יכול לתאר את האישיות שלך

שאלה שמעמידה את המועמד בספק. זו שאלה קשה, ואף אחד לא יודע איך לענות עליה. התגובה לשאלה זו חייבת להיות מקצועית במהותה. מי אתם כגרפיקאים, איך הגעת למקצוע, למה אתם שם וכו’? תוכל גם לכלול כמה שורות על תחומי העניין שלך בסיום השאילתה, אך הדגש חייב להישאר מקצועי.

עבודות טרנדיות מקצועיות

שאלות מקצועיות יופרדו לשתי קטגוריות. ישאלו אותך שאלות בנוגע לתיק העבודות שלך במחצית הראשונה של הראיון. הם יבחרו חלקים מסוימים ממנו וישאלו על החשיבה העיצובית מאחוריו וכן על הקו העיצובי אליו התכוונת. הם גם ישאלו אותך על הנכונות, נקודת המבט, המסר שביקשת להעביר, הצבעים שבהם השתמשת, הגופן שבו השתמשת וכו’.

החלק השני של שאלות מקצועיות עשוי להיות מעשי יותר, תוך התמקדות בסוג הבחינה. לפעמים יתכן ותקבלו מבחן לביצוע במקום, ובפעמים אחרות יינתן לכם שלב לביצוע בבית ובמייל למעסיק הפוטנציאלי שלכם. חיוני להדגיש שאם התאגיד ישתמש מאוחר יותר בחומרי הבדיקה על לקוחות בפועל, עליהם לזכות אותך. אם תסיימו בהצלחה את כל התהליכים הללו, תתקבלו לעבודה על ידי משרד פרסום.

האם כדאי לעבוד כמעצב גרפי במשרד פרסום?

עבודה במשרד פרסום, למשל, הרבה יותר רצויה מאשר עבודה בבית דפוס בין התעסוקה העומדת לרשות הגרפיקאים החדשים. כתוצאה מכך, שכר התחלתי למעצבים גרפיים בחברות פרסום גבוה יותר. משרדי פרסום נחשבים כבית ספר פנטסטי לצבירת ניסיון בתחום לפני שהם הולכים להיות עצמאיים או מתקדמים לעיצוב הייטק. לכן, אם אתה לקראת סיום הלימודים, להתקבל לחברת פרסום בתחילת הקריירה שלך היא מטרה נפלאה ששווה לשאוף אליה.

האם שיעורי עיצוב גרפי מכינים את הסטודנטים לראיונות עבודה במשרדי פרסום?

התשובה היא חד משמעית לא! בתי ספר ואוניברסיטאות לא מכינים אותך לתעסוקה, למרות שחלקם כן מכוונים אותך לתפקידים שייכללו בתיק העבודות שלך. מהבחינה הזו, חשוב להבין שהעבודות שהכנת במהלך הלימודים עשויות להיות ברמה נמוכה ממה שהשוק רוצה. גם אחרי הלימודים חייבים לשבת ולהשקיע בתיק השקעות סולידי וחזק.

האם יש שיטה לסייע לגרפיקאים ביצירת תיק עבודות איכותי?

התשובה היא חד משמעית כן! מכללת סולו, מכללה למקצועות עיצוב גרפי ועיצוב הייטק, מציעה מסלול מיוחד במינו לבוגרי הקורס לבניית תיק עבודות מקצועי ואיכותי. אתה יכול להתקבל לקורס זה רק אם סיימת את לימודי העיצוב הגרפי שלך ואתה בדרך לחפש עבודה בהייטק או במשרדי שיווק אינטרנטיים. קורס המרצה את שוק ההייטק לתעשייה יתמקד בכתיבת עבודות לתיק העבודות ובמתן ביקורת מקצועית על כל משימה. בסיום הקורס יהיה לכם אתר אינטרנט עם עבודות המוצגות שתוכלו להגיש למעסיקים פוטנציאליים כתיק עבודות.

האם כדאי להגיש מועמדות לעבודה לפני שיש לך תיק עבודות מסודר ומקצועי?

זה בהחלט מתקבל על הדעת, אבל סביר להניח שתוצע לך תעסוקה בשכר נמוך יותר במגזר, הן מבחינת כסף והן מבחינת מעמד. בחירת העבודה הראשונה שלך כמעצבת גרפית או גרפיקאי היא קריטית מכיוון שהיא תעצב את הקריירה שלך. זה קריטי שתתקבל לראשונה לעבודה ראויה עם שכר טוב שיאפשר לך להתקדם לתעסוקה טובה יותר בהמשך.

מהם מסלולי השיווק העדכניים של מעצבים גרפיים?

מעצבים גרפיים שרוצים לקדם את הקריירה שלהם עשויים להירשם לקורסי עיצוב נוספים כגון חווית משתמש, עיצוב אתרים ועיצוב אפליקציות. אלו מקומות שבהם מעצבים גרפיים עשויים להתמזג עם ההייטק ולהרוויח שכר גבוה משמעותית.

מה אם אבחר לעבוד כמעצב מיתוג של חברה עצמאית ולא במשרד פרסום?

אין ספק שזה אפשרי ומקובל מאוד. מעצבים גרפיים רבים בוחרים בימינו לעבוד באופן עצמאי וליצור אסטרטגיית מיתוג מקיפה עבור חברות שונות. תיק העבודות שבו השתמשת בעת גיוס למשרד פרסום הוא בדיוק הפורטפוליו שאתה עשוי להציג בפני לקוחות מתעניינים; אחרי הכל, צרכנים פוטנציאליים רוצים לדעת שהם מתחברים לחשיבה העיצובית שלך לפני שאתה יוצר עבורם מיתוג מקיף.

איזה קורס כדאי לי להתחיל במכללת סולו?

לימוד קורס עיצוב גרפי שלנו במכללה הוא השיטה הטובה ביותר להתחיל ולהיות מעצב גרפי. זהו קורס מבוא שילמד אותך לעבוד כמעצב גרפי. אם אתה מעוניין בתוכנית לימודים גדולה יותר המכסה עיצוב אתרים ועיצוב אפליקציות, אתה יכול לשלוט איתנו בתוכנית התקשורת החזותית ולהתחיל את המעבר שלך להייטק מיד. שתי התוכניות נפלאות לסטודנטים ומספקות להם הזדמנות להשתתף במגזר מיוחד במינו.

במכללת סולו איך לומדים?

במכללת סולו אתה לומד אחד על אחד עם מורה פרטי ומקוון מהנוחות של הבית שלך דרך תוכנת זום. זה אומר שאתה לא צריך לצאת מהבית, לנסוע בתנועה, לחפש חניה, לנסות להגיע לשיעור בזמן וכו’. כל שעליכם לעשות הוא לשבת מול המחשב מתי שנוח לכם ולהתחיל ללמוד אצל המרצים המומחים שלנו. לכל תלמיד אצלנו יש מדריך קבוע שמלמד ומנחה אותו בתכנית עד סופה. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו לאחר סיום הלימודים, שהיא קהילת התעסוקה הגדולה ביותר במגזר. מדי יום רשומות בקבוצה זו עשרות הזדמנויות, שמחכות שתגיש להן את קורות החיים ואת תיק העבודות. לכן, אם עיצוב גרפי מרתק אתכם ואתם רוצים ללמוד עוד על כך, זה הזמן לפנות למכללת סולו.