עיצוב גרפי אומנות דיגטלית - דוגמאות לעבודות של המעצבים הגרפיים

דוגמאות לעבודות של המעצבים הגרפיים בעולם ההייטק – איך מתחילים לעצב אפליקציות? מה זה תקשורת חזותית ועיצוב גרפי?

תוכן עניינים הצג

העולם שאפשר ליצור היום בעזרת מחשב אישי ומספר תוכנות מתקדמות הוא מרשים באופן שכמעט קשה לתאר. מספר המוצרים שפתוח בפני כל אחד בפנינו בשל ההתקדמות של העולם של עיצוב גרפי הוא מרשים ביותר – קולאז’ים של תמונות, אלבומי תמונות מודפסים באיכות מרשימה ממש כמו של ספרים, כרטיסי ביקור צבעוניים ומלאי רושם, פוסטרים מרשימים, מדבקות, לוגואים או אייקונים לכל חברה קטנה כגדולה ולכל אתר.

עיצוב גרפי עולם המחר

העולם של עיצוב גרפי התרחב באופן כה משמעותי בשנים האחרונות, שהמוצרים שהוא מציע הם נגישים כמעט לכל מבקש – לעסקים פרטיים קטנים שמחפשים לעצב סמל או לוגו קטן, לאתרים, ולאנשים פרטיים שרוצים להפיק משהו מיוחד לאירוע מיוחד (הזמנות חתונה, פוסטרים כמתנות לימי-הולדת ועוד). כמעט כל מוצר שאנו רואים מסביבנו עבר עיצוב גרפי ברמה מסוימת, והטעם החברתי מופנה יותר ויותר כלפי מוצרים שעברו עיצוב גרפי, מוצרים מעוצבים ומהוקצעים.

עיצוב גרפי אומנות דיגטלית

עיצוב גרפי הוא אומנות של בניית מוצר באופן אסתטי, מושך, מפתה ומעניין. כמו בכל אומנות, מעצבים גרפיים מתאימים את הדברים שהם מעצבים לקהל היעד של כל מוצר, אך שומרים על הרוח היצירתית והאומנותית שלהם.

אכן, אנשים רבים שבוחרים לעסוק במקצוע עיצוב גרפי הם אומנים בנשמתם, ולכן רבים מהם יציעו אפשרויות יצירתיות שיכלו לעתים קרובות הרבה מעבר להצעות או לרעיונות המקוריים, ויבנו מוצר מדליק ומיוחד שלא חשבת עליו.

עיצוב גרפי הוא שימושי במיוחד בעולם העסקי, כאשר מבקשים למשוך לקוחות, או לקוחות פוטנציאליים להתעניין במוצר או שירות מסוים. בעולם התחרות הגבוהה של היום, עיצוב גרפי של מוצר משפיע מאוד על מידת ההתעניינות במוצר. ככל שדבר מה נראה יותר מזמין, יותר מעניין, כך גדל העניין בו והפוטנציאל שאנשים יחליטו לבחון אותו.

עיצוב גרפי מוצלח יכול גם להיות מינימליסטי ביותר. הוא לא חייב להיות עבודה עמוסת אלמנטים על מנת להיות מושך. לעתים גם עיצוב גרפי פשוט ונקי מאוד יכול להיות מושך הרבה יותר מעיצוב רווי אלמנטים. לא מדובר רק על עניין של טעם, אלא על הידע כיצד לבנות משהו יפה, מתאים ומושך למוצר מסוים. זוהי אומנותם של המעצבים הגרפיים.

שיעור עיצוב אתרים ותקשורת חזותית: מה אתה צריך לדעת לפני השיעור הזה?

בשנים האחרונות, עיצוב אתרים ואפליקציות הפכו לתחום עבודה מבוקש מאוד. אחד הדברים שגרמו לכך הוא ההזדמנות לעבוד בתחום ההייטק. גם אם אינכם רוצים לעבוד בהייטק, ישנן עוד סיבות רבות ללמוד ולעסוק בתחום. יש הרבה יתרונות לתחום שלנו, ואנחנו רוצים לספר לך מה אתה לומד שם ואיך להפוך את זה לעבודה. אז הכנו רשימה שלהם.

קצת על איך אנשים מוצגים ואיך אנשים משתמשים בטלפונים ובטאבלטים שלהם.

חווית משתמש היא איך ייראה העתיד. כל אתר ואפליקציה שמעצבים יוצרים עוברים תהליך אפיון המתאר מה יהיה עיצוב האפליקציה וכיצד העיצוב יהפוך את האפליקציה או האתר לידידותי יותר עבור המשתמשים. בשטח עליכם להבין שככל שקהל היעד ייהנה מחווית המשתמש באתר, כך הוא יישאר בו זמן רב יותר ואף יחזור אליו או יקדם אותו לאחרים. העיצוב וחווית המשתמש חשובים מאוד, ולכן שלב האפיון צריך להיעשות טוב מאוד. זה מה שאתה לומד עליו בשיעור עיצוב ויישום אתרים לאורך כל הדרך.

הנה אתה: וורדפרס. היה נהדר לפגוש אותך!

וורדפרס היא תוכנה ליצירת דפי אינטרנט. יש הרבה תוכנות ליצירה ועיצוב אתרים, אבל וורדפרס היא אחת הטובות בתחום. איזה ראיות יש לנו? כתוצאה מכך, ארבעים אחוז מכלל אתרי האינטרנט כיום בנויים ומעוצבים באמצעות תוכנה. באופן כללי, מדובר בתוכנת קוד פתוח המאפשרת לבצע הרבה מאוד שינויים, כך שתוכלו להשתמש בה כדי לעשות כל עיצוב שתרצו. זה מציע יתרונות משמעותיים מכיוון שהמעצבים לא צריכים להחליט על תבנית מסוימת. מכיוון של-WordPress יש תבניות, זה לא שאין מהן לבחירה. לתוכנית יש תבניות ושפע של תוספים שיסייעו לך בעיצוב, אבל הם ניתנים להתאמה אישית. אתה יכול להפיק הרבה דברים טובים מהתוכנה הזו, אבל אנחנו נשמור את זה למאמר אחר.

ברוך הבא! גם אני שמח לפגוש אותך – אלמנטור

אלמנטור הוא תוסף ליצירת דפי אינטרנט. תוסף זה הוא חלק מתוספי וורדפרס. עכשיו זה הדבר הכי חם בתחום הזה. כאשר אתה משתמש ב-Elementor, אתה יכול לעשות את העבודה שלך במהירות ובקלות יותר. זה מאפשר לכם, כמעצבים, לעשות יותר עבודה עבור יותר לקוחות בצורה יעילה יותר.

תענוג לפגוש אותך-XD

עד לאחרונה, עולם עיצוב האפליקציות השתמש בתוכנה כדי לגרום לאנשים ליהנות. התוכנה שנקראת softwareXD מבוססת על חווית משתמש אך מיועדת לעיצוב אפליקציות, והיא משמשת לייצור אפליקציות שאנשים יכולים להשתמש בהן. למרות שלא כולם מודעים לתוכנית זו, אנו במכללת סולו משתמשים בה על בסיס קבוע בשיעורים שלנו. ועכשיו, לאחר שדיברנו עלינו, בואו נדבר על הקורס המדהים שתוכלו לעשות איתנו.

בואו להכיר אחד את השני קצת יותר טוב…

מכללת סולו נוסדה לפני 17 שנים. בראשית דרכה לימדו במכללה עיצוב גרפי ועיצוב הייטק. אתה בטח רוצה לדעת מה מייחד אותנו מכל שאר בתי הספר. עכשיו, בואו נדבר על איך אנחנו שונים.

אנחנו מעבירים שיעורים פרטיים, אחד על אחד, ואת כל זה אפשר לעשות מהבית! לא, לא התחלנו באינטרנט בגלל הקורונה; המכללה למעצבים גרפיים להייטק מלמדת דרך זו כבר 17 שנים בביטחון ובהצלחה!

יתרון מס’ 1: אתה יכול להיות יצירתי.

אנשים שמחפשים עבודה מעניינת ויצירתית ימצאו אותה גם בעיצוב אתרים ועיצוב אפליקציות. אלו שני תחומים שהם מאוד יצירתיים. אנשים שאכפת להם מהעיצוב של האתר או האפליקציה שלהם רוצים שמעצב האתר והאפליקציה יהפכו אותם לאתרים ואפליקציות ייחודיות שגם מושכות את תשומת הלב של האנשים שרואים אותם. כדאי להקדיש תשומת לב רבה למראה האתר והאפליקציה שלך. דפי אינטרנט שנראים טוב מהנים יותר לשימוש ולקריאה.

יתרון מס’ 2: כמות מטורפת של עבודות.

אתרי אינטרנט חשובים היום, והם יהיו חשובים בשנת 2022. אחרי שנת הקורונה, כשהכל מתנהל דיגיטלית, לכולם צריך להיות אפליקציה. מכיוון שכל כך הרבה בעלי עסקים רוצים לשכור מעצבי אתרים ואפליקציות, יש מספר עצום של אנשים שמחפשים את הדברים האלה בשוק. כתוצאה מכך, תמיד יש עבודה והרבה ממנה במקצוע הזה!

מס’ 3: אתה יכול להיות האדם שלך. מישהו שעובד בשבילך? בוא נהיה הדבר שאתה רוצה

זה נכון בתחום עיצוב אתרים ואפליקציות. אתה יכול לבחור איזה פורמט אתה אוהב וזה עובד טוב בשבילך. אתה צריך מסגרת? לכו לעבוד בחברת הייטק ותכנסו. האם אתם צריכים חלל עבודה משלכם? התחום מאוד קל לך להפוך לפרילנסר בו. מי רוצה את שניהם? אותו דבר יקרה כאן. יש כאן עבודה שאפשר לעשות בכל רמה.

יתרון מספר 4: זה לוקח רק זמן קצר ללמוד.

כדי ללמוד פיתוח אתרים ואפליקציות, צריך לדעת לצייר. מנקודת המוצא הזו הרבה יותר קל ללמוד על התחום, וזה בעצם חלק מאוד חשוב ממנו. אם אתה כבר מעצב גרפי, אתה מקבל עבודה אחרת שיש לה ביקוש רב.

זה מספר 5. אין הגבלה איפה אתה יכול לגור.

צריך להיות מחשב ואינטרנט כדי שמעצבי אתרים ואפליקציות יעבדו. בגלל זה, הם יכולים לעבוד מכל מקום. אף אחד מהם לא ניתן לעצור! בין אם הם בבית או בבית מלון, הם יכולים לעבוד.

מה אתה לומד על עיצוב אתרים ואפליקציות?

באותו אופן שבו לימודי עיצוב גרפי מחולקים לשני חלקים, גם שיעורי עיצוב אתרים ואפליקציות מחולקים לשני חלקים. הדבר הראשון שלומדים בבית הספר הוא איך להשתמש בתוכנה. בשיעור עיצוב אתרים ואפליקציות, אנו מלמדים שתי תוכניות חשובות מאוד וחשובות מאוד בתחום. בנוסף לתוכנות החשובות, אנו מנסים לעזור לך לשפר את כישורי העיצוב שלך על ידי מתן מידע חשוב מעולמות העיצוב הגרפי וחווית המשתמש. סביר להניח ששמעת על חווית משתמש אך לא ניסית להשתמש בידע הזה כדי לשפר את הדברים עבור אנשים שמשתמשים בו. הנושא חשוב מאוד בשיעור זה.

למה לעשות את זה באינטרנט?

יש הרבה סיבות טובות ללמוד באינטרנט!

אין פקקים או נסיעות.

כי אתה יכול ללמוד מכל מקום ובכל זמן.

במקרה זה, אין שכר דירה או עלויות אחרות עבור שטח.

מאפשר גמישות בתזמון.

אנשים יכולים ללמוד גם אם הם עובדים במשרה מלאה או נשארים בבית עם הילדים כל היום.

למה שהקורס לא יהיה באותו אופן? כי התחום הזה הוא כולו דיגיטלי, למה לא?

למה לא אחד על אחד?

כי ההכשרה הפרטית מבחינה היסטורית הייתה איכותית יותר.

מכיוון שהורים בדרך כלל בוחרים בלימודים פרטיים כדי לקדם את החינוך של הילד, אפילו בבית הספר.

כי אתה יכול לשאול שאלות במהלך השיעור ולא בסיום.

כי אתה בוחר את המהירות שלך ולא מסתמך על קצב השיעור.

כי חלק גדול מתפקידו של המעצב דורש חשיבה יצירתית אוטונומית וזו הסביבה האידיאלית ללמוד איך לעשות זאת נכון.

מהי מתכונת הקורסים במכללת סולו?

מכללת סולו מספקת קורס שלם של שנה וחצי למי שמעולם לא למד עיצוב גרפי ורוצה ללמוד את כל מה שצריך. עיצוב גרפי, עיצוב אתרים ועיצוב אפליקציות הם כולם דוגמאות לכך. השיעור הזה אצלנו נקרא תקשורת חזותית, ותלמדו איך להשתמש בכל הכלים הדרושים לכם כדי לעבוד בשטח. במהלך השיעור, המרצים שלנו עובדים איתך יד ביד. הם הולכים איתך בזמן שאתה לומד, אבל הם לא עושים את העבודה בשבילך. במהלך הקורס תצטרכו להתאמן רבות.

אנחנו רק מלמדים פעם בשבוע במשך שעה וחצי! בשעה וחצי זו תוכלו לקנות 3-5 פריטים מהחומר. לאחר מכן, תתאמן הרבה בבית ותקבל הערות מהמורה. השפעת התרגול היא המכריעה ביותר כאן, והיא מה שילמד אותך הכי הרבה על הנושא. אין קיצורי דרך, ואנו מספקים לך את כל המשאבים הדרושים, כולל זמן, כדי לאפשר לך להתאמן כמה שיותר. אם מקובל בתחומים אחרים לשבת וללמוד ימים שלמים, אנחנו לא מאמינים! כולנו יודעים שבתחום זה התרגול הוא מה שמלמד, והרכישה הכרחית להבנת המידע, אך היא חייבת להצליח! יום שלם של לימוד אינו יעיל, כי המוח האנושי יכול ללמוד רק ברצף ולהטמיע מידע במשך 45 דקות. לכן שיעורים בבתי ספר נלמדים בדרך זו לעתים קרובות.

האם ניתן להתמקד רק בעיצוב אתרים או בעיצוב אפליקציות?

אם אתם מעצבים גרפיים וכבר יש לכם ידע וניסיון בתחום, בוודאי תקבלו את זה כקורס המשך. מכללת סולו גם מלמדת כל נושא בפני עצמו. מדובר בקורסים קצרים יותר, אך הם אינם נמוכים יותר ברמה; הם פשוט משתנים כדי להכיל את כמות המידע. אנו מתעדכנים באופן שוטף ברמת החומר, כמו גם בתוכנות העדכניות והמשובחות ביותר בתחום. המטרה שלנו היא להוציא אותך מקורס השטח המקצועי. אכן, הסטודנטים שלנו הם אנשים שעשו קריירה מהתחום ועדיין עובדים בו היום. אלה שמשקיעים בחינוך מצליחים; זו הנוסחה מכיוון שאנו מספקים את כל המכשירים.

האם ניתן להתמקד רק בעיצוב גרפי?

בהחלט! הקורס העיקרי שלנו הוא חוג עיצוב גרפי. פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין הן שלוש תוכנות שיוצרו על ידי אדובי. תלמדו גם איך לחשוב כמו מעצב טוב, וזה חשוב לאנשים שעובדים עם גרפיקה. תוכל גם להמשיך ללימודים גבוהים או לעבוד בתחום לפני שתחזור אלינו. אנשים שמגיעים לבית הספר שלנו תמיד מוזמנים.

תוכנת עיצוב היא גם הבסיס לקורסים נוספים שתצטרכו כדי להגיע לעיצובים איכותיים ומקצועיים.

האם סטודנטים המסיימים יוכלו למצוא עבודה במקצוע בסיום לימודיהם?

כן, זה נכון. אבל מדוע עלינו לספק ראיות על עצמנו? מאות הפניות מסטודנטים שסיימו את לימודיהם וכעת עובדים בתעשייה ניתן למצוא באתר שלנו. יש מספר עצום של עבודות סטודנטים שמדגימות את הרמה והאיכות, ויש לנו גם את קהילת הפייסבוק הגדולה ביותר לתעסוקה בעיצוב גרפי. מי שמתלבט, מתלבט או מתלבט אם זה מתאים לו יוכל לגשת לאתר, לראות סרטים המסבירים כיצד מתנהל שיעור, וגם לקבל תוכן ישים בעולם האמיתי. אתה תתבונן, תעריך ותגבש דעות משלך. ואם עדיין לא השגת תוצאות טובות, יועצי הלימודים שלנו זמינים לעזור. בשיחת טלפון אחת בלבד, תקבל מענה לכל השאלות שלך. אנחנו לא הולכים, ודלתותינו פתוחות לכל מי שרוצה ללמוד ולעבוד בנושא.

אז אם אתה רוצה להיות מעצב אינטרנט ואפליקציות, סולו קולג’ הוא המקום להיות בו. צרו קשר ונתחיל מיד!