קורסים אילוסטרייטור למאיירים גרפיים - לימוד תוכנה איור וציור מדהימה - ללמוד ציור באינטרנט למתחילים

קורסים אילוסטרייטור למאיירים גרפיים – לימוד תוכנה איור וציור מדהימה – ללמוד ציור באינטרנט למתחילים

למי שאוהב את נושא האיור, והיה מאוד רוצה לעבוד מול המחשב ולאייר בעזרת העכבר או אפילו בעזרת עט לוח גרפי, והיה מאוד רוצה לשלוט על המאפיינים של האיורים שלו, גודל, צבע וכו’, יבין שלא רק עם פוטושופ ניתן לעשות זאת, ופוטושופ היא תוכנה מדהימה לעיבוד ועיצוב תמונה ולציור אבל בעיקרון, ברגע שמעבירים קו, זהו הקו עבר, לא ניתן כל כך לשנותו אולי למחוק, אולי לעבור עליו עם צבע אחר אבל לקצר ולהגדיל ולעקם, לא ממש, ולכן יש אפשרות נוספת לעשות זאת, תלמדו זאת במסגרת קורס אילוסטרייטור מקיף ומקצועי.

איור דיגיטלי באילוסטרייטור

איך איור דיגיטלי באילוסטרייטור יכול להיות גמיש יותר מאיור דיגיטלי בפוטושופ

בתוכנת האילוסטרייטור, הכל נעשה בצורה וקטורית, בניגוד לפוטושופ שעובדת יותר על מפת סיביות ביטמאפ. כל קו שתיצרו בתוכנת האילוסטרייטור יכול להיות גמיש כראות עיניכם, לאחר שיצרתם קו בתוכנת האילוסטרייטור, תוכלו עם כלי החץ השחור לסמן אותו ולהזיז אותו מצד לצד, בפוטושופ, בד”כ עדיף שתצרו את אותו קו בשכבה נפרדת ואח”כ תעשו transform ורק אז תוכלו להזיזו ממקום למקום בדף העבודה. וזה לא ממש נוח.

אולם, בתוכנת האילוסטרייטור, אין צורך להפריד בין שכבות הקו, והוא יכול להיות מצויר איפה שתרצו ואז אתם יכולים להזיזו מצד לצד, תוכלו אפילו לשלוט על האורך שלו, העובי הצבע הצורה וכו’, בלחיצה על מספר פונקציות, לשלוט בתוכנות האילוסטרייטור מצריך אימון רב ולימודים של קורס אילוסטרייטור, טובים ומקיפים, יכולים לעזור בכך. תלמיד לעיצוב גרפי שרוצה להצליח לאייר בצורה דיגיטלית בעזרת תוכנת האילוסטרייטור ולהיות טוב בעניין, חייב לתרגל לפחות כמה פעמים ביום, בעזרת התרגול, המיומנות שלו תלך ותגדל ובזכות קורס אילוסטרייטור טוב ומקיף הוא ילמד לשלוט יותר טוב על הכלים שיש בתוכנה וליצור באמצעותם יצירות מדהימות מעוצבות ומעניינות.

בעזרת תוכנת האילוסטרייטור ניתן ליצור בין היתר גם לוגואים כמובן, מעצבים גרפיים רבים מעדיפים כיום ליצור את הלוגואים שלהם באמצעות תוכנת האילוסטרייטור מאשר בתוכנות הגרפיות האחרות כמו פוטושופ, כיוון שבעזרת תוכנת האילוסטרייטור הווקטורית ניתן להקטין ולהגדיל את הלוגו בצורה פרופורציונאלית מבלי לפגוע באיכות ההדפסה, בניגוד לפוטושופ ששם אם רק מגדילים או מקטינים מעבר לקיים את היצירה היא עלולה להתעוות ולאבד פיקסלים.

תוכנת האילוסטרייטור נותנת כמובן מענה מצוין לטיפוגרפיה, שזוהי תורת הכתב, תוכלו להוסיף ליצירות שלכם, או גם ללוגו סוגי כתב שונים, לצבוע אותם להגדיל אותם ולעבות אותם, כל מה שתרצו העיקר שזה יתאים למסר העיצובי שברצונכם להעביר לצופה ביצירה. באמצעות תוכנת האילוסטרייטור ניתן כמובן ליצור כפתורים ווקטוריים יפהפיים עבור אתרי אינטרנט, עיצובים לאפליקציות ועוד.

מה ההבדלים בין קורסי גרפיקה ממוחשבת לקורסי מעצבים גרפיים?

ישנם שני מסלולים בעולם המיתוג, מסלול גרפיקה ממוחשבת ומסלול לימודי מעצב גרפי. כאן נראה לכם כיצד שני התחומים הללו שונים כך שתוכלו לקבל מושג טוב יותר על מה שהעולם הזה עושה.

אם אתה רוצה להיות גרפיקאי, אתה צריך ללמוד איך להשתמש בתוכנת גרפיקה ממוחשבת כדי שתוכל לעזור לאנשים בעולם הדפוס ובעולם האינטרנט עם הגרפיקה שלהם. יש הרבה ממדים שונים בעולם העיצוב הגרפי, ולכן מעצבים גרפיים צריכים לגרום לגרפיקה לעבוד עבורם. לדוגמה, ייתכן שהם יצטרכו לשנות את גודל הגרפיקה בגליון עבודה A4 כך שיתאים על פיסת נייר קטנה יותר או גדולה יותר. מעצבים גרפיים צריכים להתאים את כל סגנון האריזה ועוד אינספור תחומים בהשוואה למעצבים גרפיים שהם אלו שקובעים את כל הקונספט והחשיבה העיצובית מול מה שהמותג צריך. בעמוד זה תמצאו הרבה סרטונים שהכנו במיוחד בשבילכם. הם מראים לך מה זה עיצוב גרפי וכיצד הוא יכול להתחבר לעולם ההייטק. השיעורים בוצעו על ידי מיטב המדריכים שעובדים בבית הספר כדי לתת לך אינדיקציה לקראת מה אתה הולך.

יש הרבה דברים שאתה יכול ללמוד על מהבית, אתה יכול ללמוד איך ליצור גרפיקה ולתקשר ויזואלית.

אנו יכולים לראות כי לתקופת הקורונה הייתה השפעה רבה על עולם העיצוב הגרפי, כמו גם על בתי הספר של מקצועות רבים ושונים. זה הפך לפופולרי מאוד מכיוון שעסקים רבים ואוניברסיטאות רבות מלמדים כעת רק דרך האינטרנט. זה העניק לתוכנת הזום ולתוכנות חיבור אחרות תשומת לב רבה. במהלך חמש עשרה השנים האחרונות מלמד ביה”ס שיטה זו בתכניות חיבור המאפשרות למורה לראות את מסך התלמיד בשיעור.

הלימודים בבית הספר מתקיימים בצורה פרטנית ואישית, המאפשרת לתלמיד לקבל את כל היחס האישי והתשומת לב שהוא צריך כדי ללמד מקצוע כל כך גדול של עיצוב גרפי. במהלך השיעור המורה מסביר מהלכים שונים על עולם העיצוב הגרפי ולאחר מכן התלמיד צריך להתאמן כדי להראות למורה שהוא באמת ספג את כל החומר בצורה מקצועית. אם יש נושא לא ברור, המורה יחזור על כל התכנים שוב עד שהתלמיד יספוג את כל החומר.

בסוף כל הדרכה אישית אחד על אחד, המורה נותן שיעורי בית ותרגילים בגרפיקה ממוחשבת קשה כדי לעזור לתלמיד ללמוד איך לחשוב מחוץ לקופסה. בית ספר סולו נותן דגש מאוד חשוב לתיק העבודות כי סולו יודע היטב שהתיק הוא הדבר הכי חשוב להתקבל לתפקיד ולכל עבודה בהייטק נחשקת תקבלו תעודה בסיום הלימודים, אך לאורך כל הקורס תוכלו ליצור תיק עבודות ולהתחבר לקבוצת פייסבוק מדהימה.

התפקיד שלהם הוא ליצור גרפיקה.

מעצבים גרפיים לומדים את כל החשיבה העיצובית מאחורי תוכנת גרפיקה ממוחשבת תוך שימת דגש על יצירתיות מתפתחת. המשמעות היא שמעצבים גרפיים חייבים לדעת איך להשתמש בצבע כדי לעזור לאנשים לזהות מותג ואיך ליצור אלמנטים גרפיים וויזואליים שמתאימים למותג עצמו. אלו הן תוכנות הגרפיקה של אדובי שבהן הם לומדים להשתמש בזמן שהם בבית הספר. הם לומדים כיצד להשתמש בפוטושופ אילוסטרייטור וב-Indesign. למעצבים גרפיים חשוב לדעת איך כל תוכנה נראית ואיך היא נראית ביחד כדי שיוכלו ליצור סט מיתוג שלם עבור חברה או פרויקט.

במהלך הקורס הם יבצעו סימולציות וסימולציות רבות ליצירת מערכים חזותיים ודיאלוג עיצובי כדי לתת לעולם המיתוג המתקדם מראה ותחושה אחידה ועקבית באופן שנראה טוב. אנחנו יכולים לראות שמעצבים גרפיים מבוקשים היום בעולם ההייטק במיוחד בגלל שיש אינספור משרות שלא היו קיימות לפני עשור. בוגרי מסלול זה צריכים לבצע תיק עבודות כי זה הדבר היחיד שיאפשר להם להתקבל לעבודה. בעל תעודה לא פותח דלתות בעולם העיצוב הגרפי כי תעודה לא אומרת עד כמה מעצב גרפי טוב או רע. זה אומר שהאם אתה מקצוען או לא תלוי אם יש לך תעודה או לא. לפי כל כללי העיצוב הגרפי וכללי המיתוג הרב תחומי, כך כדאי להכין את הלוגו שלכם.

עבודה בעולם העיצוב הגרפי:

לסולו סקול יש קבוצה מדהימה של למעלה מתשעה עשר אלף חברות הייטק ומשרדי הפרסום הגדולים בישראל המאפשרים למעצבים גרפיים להתחיל להתקדם בתחום העיצוב הגרפי. כבר במהלך הלימודים, המורים שלך יחברו אותך לקבוצה זו ויאפשרו לך ליצור קשרים עסקיים חשובים עם חברות הייטק או משרדי פרסום הזקוקים למעצבים גרפיים על בסיס קבוע היום. זה לא משנה אם יש לך ניסיון בעולם העיצוב הגרפי או שאין לך חברות הייטק ומשרדי פרסום באינטרנט מעדיפים לעבוד עם אנשים שאין להם ניסיון כי הם מגיעים עם תוכן חדש שנרכש בעולם העיצוב הגרפי.

אנשים העוסקים בתחום העיצוב הגרפי ותקשורת חזותית עצמאית יכולים לעשות את העבודה הזו לפרנסתם

בוגרים רבים מעדיפים לעבוד בתחום העיצוב הגרפי בצורה של פרילנסר. פרילנס היא עבודה מהבית המאפשרת לגרפיקאי לקבל לקוחות באופן פרטי או לעבוד עם חברות רבות בדמות שכיר. אנו יכולים לראות שמעצבים גרפיים רבים במיוחד בתקופת הקורונה משרדי הפרסום ביקשו מהם לעבוד מהבית מה שאומר שהם מקבלים כל מספר סגנונות עבודה לעצב ללקוחות וכל העבודה והשיחה עם הלקוח שהם עושים תמיד מהבית.

תחום עיצוב החיים רק הולך וגדל ורואים שהביקוש למעצבים גרפיים לחברות הייטק רק ימשיך לגדול. הביקוש גדול מאוד כי מפתחים ומתכנתים אינם מעצבים גרפיים. בגלל שהם לא למדו על עיצוב גרפי ועולם המיתוג בתכנות מחשבים ומדעי המחשב, הם לא הכירו את כל הכללים. הם יודעים לעשות קודים ולהתאים אישית את כל מה שמעצבים גרפיים עושים לאפליקציות ועוד. לכן מעצבים גרפיים חשובים מאוד בעולם ההייטק כי הם אלו שיוצרים את כל השפה החזותית למוצרים שחברות הייטק מפתחות.

תקשורת חזותית מה זה?

תקשורת חזותית היא לימודי המשך בעולם העיצוב הגרפי שבו מעצבים גרפיים חייבים להגיע עם ניסיון חשוב בעולם המיתוג והשפה החזותית. כחלק מלימודי התקשורת החזותית שלנו, אנו לומדים תוכנות גרפיות רבות, כגון וורדפרס, אלמנטור ותוכנה. XD. תוכנת וורדפרס שבעזרתה מעצבים גרפיים לומדים אתרים ומספקים שירותי מיתוג ויוצרים נוכחות דיגיטלית עם אלמנטור יוצרים את כל חווית המשתמש הנכונה ועם תוכנה XD אנשים מייצרים אפליקציות.

מעצבים גרפיים הם האנשים שמייצרים את האפליקציה ומבינים איך היא תיראה. הם גם מוודאים שכל הצבעים והאלמנטים שיהיו באפליקציה מודגשים. בתום עבודת האפליקציה הם יכולים לתת פקודה בתוך התוכנה ולתרגם את כל סגנון העבודה לקודי תכנות שהמפתחים לוקחים את כל הקודים הללו ואיתם יוצרים את האפליקציה עצמה. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הלימודים כיצד גם אתם יכולים ללמוד את כל השפה החזותית ולרכוש מקצוע מדהים עם אפשרויות קידום אדירות וכל זאת דרך הבית אונליין. צפייה נעימה בעמוד המדהים שהכנו במיוחד עבורכם.