איך אני נכנס לעיצוב אתרים ללא ניסיון כמה זמן לוקח להיות מעצב ובונה אתרי אינטרנט אוטודידקט

איך אני נכנס לעיצוב אתרים ללא ניסיון? כמה זמן לוקח להיות מעצב ובונה אתרי אינטרנט אוטודידקט? מהם התפקידים והאחריות של מעצב תקשורת חזותית קורס בניית אתרים חדרה כל מה שצריך לדעת על

תוכן עניינים הצג

סביר להניח שגם אתם במגזר שקרוי “מעמד הביניים”. האמת היא שרובינו חלק ממנו. קמים בבוקר ועובדים קשה, משלמים את המיסים ואת כל החובות למדינה, עושים מילואים ומשתדלים לחיות בכבוד. הבעיה היא שה”לחיות בכבוד” הולך והופך לקשה מיום ליום. המשכורות לא משתנות וגם אם כן בדרך כלל הן עולות מעט, אך יוקר המחיה רק הולך והופך למעמסה יותר ויותר. מה שפעם עלה לנו X כסף היום יעלה לנו פי 2, מה שלא קורה במקביל לשכר. הפתרון הוא קודם כל כמובן להצטמצם אך מעבר לכך חייבים להגדיל את השכר בכל דרך שהיא. איך עושים את זה? הרי אי אפשר לעבוד ב-2 מקומות עבודה בו זמנית… אז מה עושים? עובדים בעבודה נוספת מהבית, עבודה שכל מה שצריך בשבילה הוא מחשב וחיבור לאינטרנט.

להיות מעצבים גרפיים ולעבוד בחדרה מהבית אפשרויות עבודה מהבית.

אתם יכולים לעבוד מהבית באמצעות המחשב בדרכים שונות. אתם יכולים להיות גרפיקאים שנותנים שירות למשרדי פרסום, חברות בניית אתרים ולקוחות פרטיים, יכולים להיות כותבי תוכן, יכולים לפתוח חנות וירטואלית ויכולים להיות בוני אתרים. האופציה האחרונה יחד עם הראשונה (עיצוב גרפי) היא הטובה והמתגמלת ביותר. היא תהפך לכם לעבוד לאחר שעות העבודה הרגילות או בימי שישי, ועם הזמן ככל שתתפתחו תוכלו לעסוק 100% בבניית אתרים. אך מה לומדים בבניית אתרים?

ללמוד בניית אתרים ועיצוב גרפי בחדרה

אם מעניין אתכם קורס בניית אתרים חדרה, כדאי שתבינו מה זה אומר. בונה אתרים הוא מי שמתכנת את האתר, מי שמחליט מה יהיה איפה ואיך האתר ייראה. מי שיידע גם לעצב ולעבוד עם התוכנות הרלוונטיות יוכל לעשות את הכול אצלו מה שאומר להשתכר מצוין. תוכלו להרוויח על כל אתר בין 5000 ₪ ל-100,000 ₪ וצפונה מזה, הכול תלוי במה תדעו לעשות ועד כמה תהיו מקצועיים. אך כל מי שהוא חלק ממעמד הביניים יודע שלימודים דורשים זמן על חשבון העבודה ורבים לא יכולים להרשות את זה לעצמם, והפתרון הטוב ביותר הוא לימודים און ליין במכללת סולו המובילה בישראל.

למה ללמוד עיצוב וגרפיקה ממוחשבת בחדרה במכללת סולו?

מכללת סולו מציעה לכם שיטת לימוד שתסתנכרן עם העבודה והחיים שלכם. הלימוד הוא מהבית והוא מתבצע באמצעות תוכנה ייחודית, תוכנה שמאפשרת לראות את מסכו של המורה ולהיפך. לא צריך לצאת מהבית וניתן ללמוד בשעות הערב לאחר סיום העבודה, ניתן ללמוד מאיפה שרוצים בלי לוותר על רמה מקצועית גבוהה. השיעורים במכללת סולו בנויים כך שההתקדמות היא בהתאם ליכולות של התלמיד, כך שכל אחד בכל רמת קשב יוכל להצליח. מכללת סולו גאה במאות הבוגרים שלה שהשתלבו בחברות בניית אתרים וקידום אתרים, משרדי פרסום ומערכות עיתונים ואיפה לא… כמובן שיש גם לא מעט שבחרו בדרך עצמאית אם כתוספת הכנסה ואם כהכנסה עיקרית, הכול תלוי במידת המוטיבציה של התלמיד.

האם תקשורת חזותית חשובה? חושב על להיות מעצב אתרים? סוגי משרות ותגמול בתחום – לימודי תעודה ומעצבים גרפיים מעצבי גרפיקה

אם אתה או מישהו שאתה מכיר מחפש מקום ללמוד, יש לך מספר אפשרויות. פעם, אם רצית להתפרנס, היית צריך קודם ללמוד מקצועות אקדמיים ואז לקבל מקצוע. היום זה אחרת; ישנם מספר קורסים שניתן ללמוד, להרוויח קריירה ולהתפרנס היטב. כיום, חלק ניכר ממקצועות העבודה הם מקצועות מחשב, העשויים להתבצע כעצמאים או כעובדים ומהבית או מכל מקום אחר. אחד מהם הוא תקשורת חזותית, ואם אתם מעוניינים ללמוד תקשורת חזותית בעכו, לפניכם תקציר מהו המקצוע, מה ניתן לעשות איתו וכיצד ניתן ללמוד אותו.

האם אתה רוצה להיות מעצב אתרים? האם אתה מוצא את עצמך תוהה כיצד ליצור פרסום בפייסבוק על בסיס קבוע?

נסביר איך פשוט להיכנס לתחום העיצוב הגרפי תוך השתלבות מלאה בתעשיית ההייטק בחומר הבא. אם אתה נכנס עם ראש פתוח וגישה יזמית, סביר להניח שתצליח לפרוץ לענף הזה במהירות. גרפיקאים היו בסבירות גבוהה פי 1,000 לעבוד בתקופת הקורונה, מה שמצביע על כך שמדובר בקריירה עוצמתית ומוצלחת. רק אם נגיף הקורונה קיים מכל עבר, עבודת המחשב והאינטרנט יקרות במיוחד. למעצבים גרפיים תמיד הייתה הרבה עבודה לעשות, לא משנה באיזה גל היינו, והם אלו שעוזרים לחברות למכור בכל סוג של שיווק. מעצבים גרפיים אחראים על פיתוח פרסום עבור פייסבוק ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות, כמו גם עיצוב אתרים. ליצור פרסומות ובאנרים לאתרי רשתות חברתיות, בלוגים ומגוון מקומות אחרים.

בעכו תוכלו ללמוד תקשורת חזותית – עיצוב גרפי ובניית אתרים.

המסלול בלימודי תקשורת ויזואלית מורכב משני תחומים. מצד אחד, יש עיצוב גרפי, שכולל תוכנת גרפיקה מוכרת כמו WORDPRESS, וכמובן PHOTOSHOP, ומצד שני, יש ים בבניית אתרים, XHI, ים בבניית אתרים, נושאים מכילים חומר תיאורטי כלשהו על פרסום ונושאים אחרים, כמו גם כמה העוסקים בתוכנה הקשורה. הלימוד מצריך הרבה תרגול של דברים, והתרגול הרב ביותר שווה למרבית ההצלחה. מה אפשר לעשות עם תקשורת ויזואלית, מצד שני? היכן אוכל לעבוד בתעשייה זו? מהן אפשרויות הפרנסה הנוכחיות? הנה כמה דוגמאות לעבודות הזמינות לאחר סיום הלימודים.

מעצבים גרפיים ולימודי תעודה הם שתי דוגמאות למשרות בהייטק.

לאחר סיום הלימודים, קיימות מספר הזדמנויות עבודה זמינות. ניתן לעבוד בתחום העיצוב הגרפי הכולל יצירת אלבומי תמונות, פוסטרים או חוברות, פרסומות שונות וכמובן עיצוב לאינטרנט הכרוך ביצירת תכנים עיצוביים לפייסבוק או גוגל וכדומה. מלבד זאת, אתה עשוי לפתח אתרים ולא רק לבנות אותם, אלא גם לעצב אותם, ויש כיום ביקוש גבוה לאנשים שעובדים בתעשייה זו. היכולת לבנות ולעצב אתרי אינטרנט מבטלת את הצורך במעצב, מה שמביא להכנסה ואושר גדול יותר. אבל איך לומדים מקצוע? כמובן, מכללת סולו – קורסי עיצוב גרפי אחד על אחד.

מומחיות בתוכנת גרפיקה תוכנת יישומי Adobe:

מעצבים גרפיים שיודעים רק איך להשתמש בתוכנת הגרפיקה של אדובי לא יכולים להיות מעצבים גרפיים שכן לדעת איך להשתמש בתוכנת הגרפיקה של אדובי זה לא מה שמאפשר לך לבנות תיק עבודות. תיק עבודות צריך לכלול חשיבה יצירתית כמו גם הבנת מיתוג. תוכנת גרפיקה ממוחשבת היא רק כלי עבור מעצבים גרפיים, והיא נלמדת במסלול הראשון לקראת פיתוח אתרים ותקשורת חזותית. בסרטון למטה, תראה גישה מדהימה של עיצוב לוגו ועבודה עם עקומות כדי להראות כיצד חשיבה עיצובית של מעצב גרפי מיוצגת בפיתוח זהות מותג. זהות מותג היא ראייה מקצועית של מי קהל היעד של העסק, תוך שימוש בצבעים ובתמונות מתאימים כדי להעביר ביעילות את מטרת השיווק, הפרסום או המכירות לעולם היצירתי.

התיק למעצבים גרפיים מה העניין הגדול בזה?

לא משנה אם יש לך תואר ראשון בעיצוב גרפי מארבע שנות לימוד או אם למדת עיצוב גרפי בעצמך. הפורטפוליו מעריך את כל המידע המעמיק שלך שנרכש באמצעות חוקה מקצועית על מנת לבסס מודעות למותג ולהבין כיצד אתה יכול להתחבר לעסקי ההייטק. על תיק העבודות להכיל מגוון פרסומות ועיצובים שנוצרו לאורך הקורס, וכן שרטוטים ואיורים דיגיטליים לזהות החברה.

אם הפורטפוליו שלך מכיל יצירות קונספטואליות שדנות במה שקורה כרגע בתחום העיצוב הגרפי, תוכל להשתלב בקלות בעסקי ההיי-טק וקידום אתרים. בשנים האחרונות, מקצועני היי-טק בתעשיית ההיי-טק ההיי-טק שנשכרו לצד מתכנתים ומפתחים, גדל הצורך במעצבים גרפיים. סגנונות עבודה אלו לא היו קיימים לפני עשור, כך שנוכל לראות אינטגרציה מהירה של מעצבים גרפיים מתחילים שעשויים להתחיל עם שכר של שנים עשר אלף שקל בחברות הייטק ו-16,000 שקל בארגון השיווק. מקצוע העיצוב הגרפי ימשיך להיות מבוקש, ורוב בוגרי הקורס יעבדו מהבית.

מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד תקשורת חזותית?

בעכו, כמו בשאר הארץ, לומדים רק במכללה אחת לתקשורת חזותית. מכללת סולו מספקת חוויה חינוכית ייחודית, כזו שהולכת וגדלה פופולרית. במכללת סולו אתה לומד אחד על אחד עם מורה אבל לא בכיתה פרונטלית. במקום זאת, כולם יושבים בבית מול המחשב בנוחות אופטימלית ומשוחחים זה עם זה תוך שהם רואים את המחשב שלהם באמצעות תוכנת זום. ולמה ללכת לקולג’ לבד? כי במכללה יש ​​את המדריכים, ההנהלה והצוות הטובים ביותר. במכללת סולו תלמדו מרצים בעלי מומחיות רבה שעבדו במשרדי פרסום מובילים והשיגו ידע רב ערך. מכללת סולו תפתח גם תיק עבודות לשימושך בעתיד.

עיצוב זהות מותג עשוי לסייע לחברות לשווק את עצמן באמצעות הדמיה טובה.

אחד המקצועות עליהם אחראים מעצבים גרפיים הוא עיצוב זהות מותג. יצירת זהות מותג דורשת אחיזה מוצקה של המותג כמו גם אחריות על כל פלטפורמות המיתוג שחברות נדרשות להחזיק. תחום הדפוס עדיין חי וקיים, אך רוב המשרות כיום הן אלו האמונים על קידום המותג ברשתות חברתיות ובאתרים. אנחנו יכולים לראות שהעלייה של תעשיית השיווק הביאה לגידול פי אלף בביקוש למעצבים גרפיים, וזה לא רק בגלל האינטרנט. אם רוב המעצבים הגרפיים עבדו אך ורק במכונות דפוס, המצב השתנה באופן דרמטי; כעת אנו יכולים לראות אינטגרציה בחברות היי-טק ושיתוף פעולה עם מפתחים לבניית ממשקים למגוון רחב של יישומים. בהמשך המאמר תוכלו לראות סדרת סרטונים שהכנו עבורכם בקפידה כדי להסביר מהו עיצוב גרפי וכיצד הוא מתחבר לתקשורת חזותית. ככל שהאינטרנט יגדל בפופולריות, מעצבים גרפיים ומעצבי זהות מותג יהיו מבוקשים מאוד.

לימוד חשיבה עיצובית כרוך בהיכרות עם כללי התקשורת החזותית וכן את המושגים הבסיסיים של עיצוב גרפי טרנס-דיסציפלינרי.

תחום העיצוב הגרפי כולל לימוד חשיבה עיצובית על פי מספר רב של תחומים ותתי נושאים הקשורים לנושא המיתוג. מעצבים גרפיים מפתחים את כל יכולתם בהתבסס על כללי העיצוב שהם מלמדים, החל בפיתוח קומפוזיציות מתאימות וביסוס תורת הסוג מול הצבע. כלי Adobe, כגון Photoshop, Illustrator ו-Indesign, משמשים לייצור כל קריטריוני העיצוב והידע המקצועי. מעצבים גרפיים בונים סימולציות עסקיות לאורך הקורס כדי לסייע לבעלי חברות או ארגונים בפיתוח מיומנויות החשיבה הביקורתית והיצירתית שהם ידרשו. תחום היצירתיות בעיצוב גרפי אינו נושא נרכש, ומעצבים גרפיים אינם צריכים להגיע למקוריות מיוחדת תוך כדי לימוד זה צעד אחר צעד. הלימודים כוללים תרגילים מעשיים ופעילויות רבות שעליהם לעשות על מנת לשפר את החשיבה ובין היתר לבנות זהות מותגית מקצועית. בסרטון למטה תלמדו כיצד להפיק חזותי מחשב באמצעות ההוראות הבסיסיות הפשוטות ביותר כדי להסביר מה הן יצירתיות וחשיבה יצירתית.

בסמסטר הראשון לתקשורת חזותית, איזו תוכנת עיצוב גרפי אתה לומד?

תוכנית הגרפיקה של אדובי מתוכננת לצאת בשנת 2022. בחלקים הבאים תוכלו לראות את כל התהליך שעוברים מעצבים גרפיים, כמו גם מה עושה כל תכנית לימודים.

1. פוטושופ – פוטושופ היא תוכנת הגרפיקה הפופולרית ביותר המשמשת מעצבים גרפיים לייצור מניפולציות שיווקיות לקידום עסקים באמצעות תמונות. צילום כולנו מודעים לכך שסוג העיבוד החזותי המשמש בתוכנת פוטושופ משפיע על האם הם שולחים מסר חברתי או מסחרי. לכל תמונה עשויים להיות מסננים ומחוונים רבים כדי להציג את המסר הרצוי. כאשר עוסקים בשורות ובטפסים, האפליקציה הופכת פחות שימושית, ויש לכם אפשרות לעבוד על תוכנת גרפיקה וקטורית שמטפלת בעבודה זו.

2.. אילוסטרייטור – תוכנית זו נדרשת ליצירת מיתוג ותרשימים ויזואליים. האפליקציה עובדת עם קווים וטפסים כדי ליצור ולגרום לכל צורה להיראות אטרקטיבית לכל מטרה שיווקית, כגון עיצוב לוגואים, טבלאות גרפיות, מפעלי היי-טק, תרשימי זרימה ועוד רבים. התוכנה חשובה מאוד בעולם הגרפיקה הממוחשבת, וניתן לראות אותה באינספור קולגות ונישות הפועלות בה, מעולם האופנה שיוצר את כל הדגמים ועד לאדריכלים שיוצרים סרטונים ודיאגרמות לבניית בית באמצעות תוכנת illustritor, הפועלת במקביל לתוכנת AutoCAD.

3. אינדיזיין – אינדיזיין נחשבת לתוכנית החשובה ביותר להתמודדות עם כמויות עצומות של טקסט שנוצר על ידי תוכנת WORD EXCEL, שפוטושופ ואסטיטור אינן מסוגלות לבצע. תוכנת Indesign משמשת להפקת חוברות, קטלוגים ולעריכת ספרים. קבל נפח גדול של טקסט מאפליקציות אחרות לעיבוד טקסט כגון Word או softwareXL. ואז הכנס את זה לתוכנית הפרויקט. אין עיצוב שמתממשק בהצלחה עם פוטושופ ותוכנות סטרימינג, מה שמאפשר לנו לייבא עיצובים מתוכנת פוטושופ ו-astriarist שלא הצלחנו לרכוש ב-Indesign  . האפליקציה מאוד פופולרית בתעשיות ההוצאה לאור והדפוס בשל איכות ההדפסה המעולה שלה.  במהלך לימודיהם ניתנים לסטודנטים פרויקטים ייחודיים למיזוג דיסציפלינות כמו שפת עיצוב ושילוב תוכנה.

אילו אפשרויות יש היום ללמוד בבית?

ניתן ללמוד עיצוב גרפי במוסדות פיזיים וכן באינטרנט באמצעות תוכניות לימודים מקוונות. במשך חמש עשרה שנים, בית ספר סולו מלמד באמצעות מערכות חיבור כגון זום למידה אחד על אחד ולמידה פרטנית עם תוכנת זום, המאפשרים לתלמיד לקבל את כל תשומת הלב והריכוז המלא בלימוד מפגש גרפיקה ממוחשבת פרטית בשידור חי. רוב שעות היום, כולל לימודי בוקר, צהריים וערב, מוצע מסלול לימודי תעודה ותכנית לימודים. תוכל לדון עם יועצי הלימודים כיצד תוכל ללמוד את המקצוע הזה מהבית ולרכוש תעודה ותיק עבודות. בדוק את הסרטונים שליקטנו עבורך בעמוד זה.