קורס פוטושופ לוד - קורסים גרפיקה ועיצוב למתחילים

קורס פוטושופ לוד – קורסים גרפיקה ועיצוב למתחילים

מקצועות המחשב הם מקצועות שהולכים והופכים למבוקשים יותר ויותר בשנים האחרונות. היום יותר מתמיד יש עוד ועוד קורסים שנפתחים מכיוון שהמגמה ברורה – העולם הולך והופך לממוחשב יותר ויותר וחשוב מכך, האפשרות לעבוד באמצעות האינטרנט מכל מקום בעולם קוסמת לרבים. יש קורסים בתחומים שונים ובאורכים שונים ואחד המבוקשים ביותר הינו קורס פוטושופ. אם אתם גרים בלוד או בסביבותיה, קורס פוטושופ לוד יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. נכון, יש קורסים שונים שמכללות רבות מציעות, אך קורס און ליין אחד על אחד יש רק במכללת סולו. הנה קצת מידע על פוטושופ ועל דרך הלימוד הטובה ביותר כיום.

מה זה בכלל פוטושופ? ללמוד הכשרה של קורס גרפיקה ממוחשבת לוד ללמוד לעבוד על תוכנת העיצוב גרפי PHOTOSHOP CC

סביר להניח שאת המושג “פוטושופ” שמעתם, גם אם לא התנסיתם בתוכנה. פוטושופ היא אם כל תוכנות הגרפיקה שפותחו מאז ומעולם, תוכנה שמאפשרת לקחת כל תמונה פשוטה ולהפוך אותה ליצירת אומנות של ממש. היא כלי חובה למעצבים גרפיים והיא מאפשרת לכל אדם לעשות פלאים עם הצילומים שלו גם אם כתחביב. בעולם בו כל הזמן מצלמים ותמונות סתמיות כבר לא עושות מספיק רושם, עם פוטושופ תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות. נכון, יש אין ספור תוכנות לעיצוב וליטוש תמונות אך אף אחת לא משתווה ביכולות שלה לתוכנת פוטושופ. למי כדאי ללמוד את התוכנה? קודם כל לכל אדם באשר הוא גם אם הוא לא רוצה להתפרנס משימוש בתוכנה. מי שכן רוצה להגדיל הכנסות או לפתח קריירה יוכל לעשות לא מעט עם התוכנה. היא מתאימה למי שרוצה ללמוד עיצוב גרפי, מי שרוצה לעצב אלבומים, לצלמים שרוצים לשפר את התמונות שלהם, לבוני אתרי אינטרנט, למפרסמים ברשת ורבים אחרים…

הדרכה אישית של קורס פוטושופ למתחילים לוד איך ללמוד במחשב ONLINE בצורה פרטית ואישית דרך האינטרנט אונליין את תוכנת העיצוב גרפי של חברת אדובי עם מורים פרטיים מהבית – איך לומדים אחד על אחד און ליין?

ללמוד אחד על אחד עם מורה פרטי ללימודי תעודה – מכללת סולו היא המכללה היחידה בישראל שמלמדת בשיטה זו, שיטה שהוכחה כמתאימה לכל אחד. במקום לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ולבזבז זמן יקר כל מה שאתם צריכים הוא מחשב, חיבור לאינטרנט, אוזניות עם מיקרופון ו… זהו! אתם מתחילים ללמוד. המורה ישלח לכם קישור לתוכנת שיתוף מסכים ותוך שניות הוא ישלוט במסך שלכם ואתם בשלו. כך תוכלו ללמוד ממש כאילו אתם יושבים האחד ליד השני, בצורה פשוטה ויעילה. זהו שיעור פרטי לכל דבר אך עם נוחות רבה יותר ותשומת לב מרבית. בלי כאב ראש, בלי הוצאות מיותרות, בלי להפסיד זמן בעבודה ובעיקר – לימוד בשעות שנוחות לתלמיד גם אם הן בשעות הערב. אם אתם מחפשים קורס פוטושופ לוד, מכללת סולו ללימודי עיצוב גרפי אחד על אחד היא המכללה אותה אתם מחפשים.

למה דווקא מכללת סולו?

כמכללה המובילה בישראל ללימוד מקצועות הגרפיקה, מכללת סולו מחויבת ללימוד איכותי, מקיף ועם מיטב המרצים בתחום. במהלך הלימודים הסטודנט בונה תיק עבודות אותו הוא יוכל להציג ללקוחות או מעסיקים פוטנציאליים, ובסיום הקורס מקבל סיוע בהכוונה בעבודה.

מהי תקשורת חזותית, וכיצד היא יכולה לעזור לבוגרים ולמעצבים גרפיים למצוא עבודה?

תקשורת חזותית נתפסת כתחום בו נדרשת השקעה רבה להצלחה. נוכל לומר לכם שמי שאין לו זמן לבצע תרגילים ושיעורי בית לא יוכל להתקדם בנושא זה שכן יש הרבה יותר שפות תכנות שכדאי לדעת במקצועות ההנדסה מאשר במקצועות התיאורטיים. מאמר זה מדגיש את נושא התקשורת החזותית עבור מעצבים גרפיים, כמו גם את סיכויי הרווח העצומים העומדים לרשות הגרפיקאים לאחר סיום הלימודים.

אנו יכולים להבטיח לך שהשכר בתחום זה מצוין, במיוחד לאור תקופת הלימודים הקצרה הנדרשת לבוגר תקשורת חזותית. בוגרי לימודי תעודה עשויים לצפות להרוויח שכר חודשי של 15,000 ש”ח בחברות הייטק ושכר חודשי של 11,000 ש”ח במשרדי שיווק ופרסום. מאמר זה יספק לכם מידע נרחב על עולם העיצוב הגרפי, כולל כיצד תוכלו ללמוד תחום זה בצורה פשוטה וישירה על ידי צפייה בשיעורי יוטיוב שהכנו במיוחד עבורכם המתארים מה עושה מעצב תקשורת חזותית בעבודה של היום .

מה לומדים מעצבי תקשורת חזותית?

לאחר סיום לימודיהם בתחום זה, הסטודנטים ממשיכים ללמוד את כל מה שקשור לבניית אתרים, יצירת אפליקציות ומתן חווית משתמש משביעת רצון ללקוחות. רק לאחר סיום שני בתי הספר הללו יוכלו מעצבים גרפיים לצאת לשוק התעסוקה. כבר לא ניתן ללמוד את נושא בניית אתרים ואפליקציות במסלול התקשורת החזותית מבלי שתהיה תחילה הבנה בסיסית של עולם העיצוב הגרפי.

למד שפת עיצוב ותוכנה.

כדי להיות מעצב תקשורת חזותית, עליך לדעת יותר מאשר רק את הכלים שניתנו בקורס. במקום לשמר את מאפייני העיצוב, המעצב הגרפי עשוי ליצור זהות מותג מקצועית ביותר על ידי שימוש בטיפוגרפיה צבעונית ופריסה ויזואלית יפה. תיק עבודות מוצג לתלמידים ברחבי בית הספר שלהם מכיוון שהוא הדבר החשוב ביותר לאחר סיום הלימודים.

בתכניות לימודי עיצוב גרפי נלמדות התוכנות הבאות:

פוטושופ עוסקת בהרכבת תמונות והעברת מסרים חברתיים וכלכליים.

אילוסטרייטור היא התוכנה החשובה ביותר לפיתוח זהות מותג שכן ניתן להשתמש בה כדי ליצור לוגואים, לצייר ולהמחיש לעסקים, לעבוד על סימולציות דיגיטליות וליצור תרשימי יישומים.

אינדיזיין נחשבת לרוב כאפליקציה המשמעותית ביותר לעבודה עם נפחים אדירים של טקסט, והיא שימושית מאוד בכל תחומי ההדפסה והכנת חוברות מידע באינטרנט. למרות שהיא מספקת מידע על כל סגנונות העיצוב מפוטושופ ואילוסטרייטור, אינדיזיין אינה תוכנת עיצוב. הכלי שימושי מאוד בהוצאה לאור של עסקים מכיוון שכותבים משתמשים בו כדי להתמודד עם כמויות גדולות של תוכן.

מסלול תקשורת חזותית

בוגרי זרם התקשורת החזותית מתוודעים לתוכנת פיתוח אתרי וורדפרס, תוכנת אלמנטור לתמיכה בתוכנת וורדפרס ומתן חווית משתמש מקצועית ותוכנהXD. אנו משתמשים בו כדי לבנות יישומים.

כדי לבנות אתר או אפליקציה, על המעצב הגרפי ליצור עיצוב באיכות גבוהה תוך שהוא גם בקיא בדמוגרפית היעד. קהל היעד הוא הקהל שאנו רוצים לשווק, וכל פירמה צריכה לחזר אחר קהל היעד כמו שצריך. במהלך ההכשרה שלהם, התלמידים בונים תיק מלא של אתרים ואפליקציות להצגה לחברות. לממתג חייב להיות מומחיות גבוהה מאוד שהושגה במסלול המעצבים הגרפיים כדי להצליח בתחום התקשורת החזותית. כדי ליצור אתר או אפליקציה, צריך לחשוב היטב באילו צבעים להשתמש וכיצד להתאים את ערכת הצבעים למותג.

מהי בעצם עבודתו של מעצב גרפי? האם קל לך לעבוד בתחום העיצוב הגרפי? איך אוכל לקבל את העבודה הראשונה שלי לאחר סיום הלימודים?

אנחנו יכולים להגיד לכם שכל מי שמעריך עיצוב גרפי בוודאי זכה בלוטו. זאת בשל העובדה שאחרי סיום לימודי עיצוב גרפי, תרגישו די חוזרים על עצמם. בוגרים רבים מחליטים לעבוד מהבית ולהעניק שירותי פרילנסרים בתחומי עיצוב זהות מותג ושיווק עסקים באינטרנט בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, או לעבוד במקביל בתחום הדפוס.

אנו שמחים לבשר לכם שבית הספר סולו מתגאה כעת בצוות של למעלה מ-19,000 חברות פרסום והייטק המרכזים עשרות אלפי הזדמנויות עבודה עבור בוגרים טריים. המשמעות היא שאם אתה בוגר טרי או טרי, קרוב לוודאי שתוכל למצוא עבודה מיד בקרוב. במהלך שנת הלימודים, בית הספר אחראי על יצירת קשר עם מפעלי הייטק וחברות עיצוב על מנת להתחיל לקבל ניסיון תעשייתי. אנחנו יכולים לומר לך שזה לא משנה אם אתה מומחה בעיצוב גרפי ויצירת זהות מותג, או אם הפקת מאות אתרים בעבר.

מכיוון שהם מספקים נקודת מבט חדשה, חברות הייטק ומשרדי פרסום מעוניינים לעבוד עם מעצבים גרפיים חדשים. צור עבורם סגנונות עבודה קבועים שקשה להזיז אותם.

לימודי עיצוב גרפי.

מעצבים גרפיים רבים בתחומי ההייטק והעיצוב מנותקים מהנעשה בתעשייה כיום. תעשיית ההייטק זינקה קדימה בעשור הקודם, ומשכה אליה שלל מעצבים. מעצבים גרפיים שלמדו זמן רב מכיוון שרוב טכניקות הלמידה שהם השיגו היו בעיקר עבור עולם הדפוס, אנו עשויים למצוא מעצבים גרפיים שלוקחים קורסים מקצועיים כמו “מעבר מדפוס לעולם הדיגיטלי”. התלמידים ילמדו על כל הרעיון של חווית משתמש ועיצוב יישומים בניגוד לדפי אינטרנט בקורס זה.

אנו יכולים להבטיח לך כי ישנם מספר אפשרויות מקצועיות זמינות בתחום זה, ללא קשר אם יש לך תעודה, תואר ראשון או תואר שני בעיצוב גרפי. מה שחשוב הוא שתכיר בכך שיש לך תיק שמדבר על מה שהשוק דורש כדי שתוכל להמשיך. בראיון עבודה לעיצוב גרפי או פיתוח אתרים תתבקשו להסביר מדוע עיצבתם גישה מסוימת או לפרט את תהליכי העבודה בתיק העבודות שלכם. כדאי להתכונן לראיון שאלות הקשורות לנושא העומד על הפרק תוך גילוי מקצועיות. המדריכים שלך ילמדו אותך כיצד לפתח תיק עבודות ויכינו אותך לכל יישום מקצועי במהלך הלימודים.

איך בית ספר יכול ללמד באמצעות האינטרנט?

אנו יכולים לראות שהקורונה זה עתה התפוצצה, חוללה מהפכה במחקר ובחשיבה על קבלה והעברת מידע. בית הספר מלמד באופן פרטי ופרטני דרך האינטרנט כבר חמש עשרה שנה באמצעות תוכנת חיבור המקשרת גם את המחשבים, ותוכנת החיבור, כמו תוכנת הזום, מאפשרת למורה לצפות במסך התלמיד. לאורך הקורס יסביר המדריך מהן חוקות בעיצוב גרפי וכיצד לעשות גרפיקה מקצועית בהקשר פרטי ואישי. לדוגמה, המדריך עשוי לספק פקודה המגדירה מהי חוויית משתמש וכיצד ליצור סגנון אפליקציה, והתלמיד עשוי להיות מחויב לתרגל את הנושא לאחר שצפה במה שהמורה עשה. במידה וקיים קושי שאינו מובן מאליו, המורה יחזור עד שהתלמיד יקבל הסבר מקצועי על כל הנושא. כל העמדות בלמידה אישית ואישית מכוונות לתלמיד, מה שמביא לחוויית למידה גבוהה מאוד ואחוז למידה גבוה מאוד.

בניגוד ללימודים קבוצתיים, מורה שמושיב שלושים תלמידים בכיתה עוסק רק בהוצאה מהירה של הידע ואינו מודאג אם התלמידים מבינים או לא. בית הספר מציע רשת פנטסטית בפייסבוק של למעלה מתשעה עשר אלף אנשים, המאפשרת לגרפיקאים לקבל עבודה גם בזמן הלימודים. כדי לקבל תחושה של עיצוב גרפי, אנו מזמינים אותך לצפות בכל הסרטונים שהכנו במיוחד עבורך בעמוד זה.

באמצעות הסרטונים הללו, אתה יכול להיות בטוח שאתה כשיר לעיצוב גרפי, ואם שאלתם פעם אם תחום העיצוב הגרפי הוא ייעוד מתגמל, אולי תמצאו את התשובה. עד אז, אנא שלח לנו פנייה בדוא”ל באמצעות טופס יצירת הקשר לקבלת מידע נוסף, או התקשר אלינו למספר 036202111 כדי להבטיח לך חווית צפייה נעימה.