קורס פוטושופ עמק חפר

קורס פוטושופ עמק חפר

לכולם היום יש סמארטפונים וכולנו מצלמים כל הזמן. התמונות שלנו מועברות האחד לשני באמצעים דיגיטליים שונים, וחלקן נשמרות עוד שנים ארוכות. את התמונות אפשר להשאיר כמו שהן ואפשר לשדרג אותן באמצעות תוכנות ואפליקציות שונות, והיום ש אין ספור כאלו שניתן להוריד בקלות ובמהירות. אך עם כל הכבוד לתוכנות ולאפליקציות השונות, עם כל הדברים הטובים והאפשרויות שהן מספקות, אף אחת מהן לא באמת מתקרבת ליכולות שפוטושופ מציגה. תוכנת פוטושופ היא תוכנת עיבוד התמונות המתקדמת ביותר בעולם, תוכנה שעמה עובדים כל המעצבים הגרפיים כמו גם צלמים ואנשי מקצוע אחרים. תוכנת פוטושופ היא תוכנה שכל אחד שילמד ממנה יוכל להפיק ממנה המון.

פוטושופ – עבודה בשכבות

עבודה עם פוטושופ היא עבודת אומנות. תארו לעצמכם שאתם מציירים ציור ועובדים עליו המון זמן, ואז טעות אחת שאתם עושים מורידה את כל העבודה שלכם לטמיון. לעומת זאת תארו לעצמכם עובדים עם שקפים האחד על השני, ובכל פעם מוסיפים שקף ומתחילים לעבוד ואז אם אתם עושים טעות כלשהיא אתם צריכים להיפטר רק מהשקף העליון. כך עובדים עם פוטושופ, זו עבודה בטוחה ויעילה בעיקר בגלל העבודה בשכבות. טעיתם? תמיד אפשר לתקן או מקסימום למחוק את השכבה העליונה.

להציג עבודות לכל אחד…

אם אתם עובדים עם פוטושופ בצורה מקצועית, אתם יכולים לשתף את כל העולם עם העבודות שלכם. שלא כמו ציור שאתם צריכים להעביר פיזית אם אתם רוצים לקבל עליו ביקורת, כשמדובר על תוכנת מחשב מדובר על האופציה לשלוח לכל מקום. אתם יכולים להציג את העבודה שלכם לכל אחד ואתם יכולים לקבל ביקורת וללמוד ממנה. אתם יכולים להעביר את העבודה לאיש מקצוע שיתקן אתכם ויכולים לשפר את העבודה שלכם בקלות, כמו גם להציג אותה בפלטפורמות חברתיות דוגמת פייסבוק.

ללמוד פוטושופ ועיצוב גרפי און ליין

אם אתם רוצים לעשות קורס פוטושופ עמק חפר, קורס און ליין הוא הקורס אותו אתם צריכים לעשות. אתם לא צריכים לנסוע לתל אביב ולעמוד בפקקים וכמובן לחפש חנייה, לא צריכים לצאת מהבית מוקדם מידי, ולא צריכים להפסיד שעות עבודה. כל מה שאתם צריכים הוא לפנות זמן מתי שנוח לכם ולהיות עם מחשב וחיבור לאינטרנט. אם יש לכם מיקרופון ואוזניות זה יהיה עוד טוב יותר ותוכלו כך לשמוע כמו שצריך את המורה. הקורס מתנהל באמצעות תוכנה ייעודית זום אשר יודעת לחבר בין מחשבים, וכך הלימוד הוא ממש כאילו המורה יושב ליד התלמיד בשיעור פיזי אחד על אחד.

מכללת סולו היא מכללה שקיימת כבר שנים רבות והיא שמה לעצמה למטרה להנגיש את מקצועות העיצוב לכל אחד בכל מקום. אם גם אתם רוצים ללמוד את תוכנת פוטושופ, מכללת סולו היא המכללה אותה אתם מחפשים, מכללה שתאפשר לכם ללמוד עם המורים הטובים ביותר בתחום.

אילו עבודות עיצוב גרפי נגישות לאחר סיום קורסי עיצוב גרפי?

אם אתם מחפשים כישרון שיאפשר לכם לעבוד בבטחה ולהתפרנס היטב, עיצוב גרפי ומולטימדיה עשויים ללא ספק לספק לכם את ההזדמנות הזו. עיצוב גרפי הוא תחום רחב המשתרע מעבר ליצירת לוגו או כרטיס ביקור. ניתן לראות שהמגזר צבר מספר פרשנויות מומחים ותת-נישות, החל ממשרות היי-טק, אתרי שיווק, קידום אתרים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ועד אינספור נישות שמקלות על המעצבים הגרפיים של היום להשיג תעסוקה.

תקופת הקורונה הועילה למעצבים גרפיים על ידי פתיחת דלתות חדשות עבור מיליוני מעצבים גרפיים ומעצבים ברחבי העולם. בפוסט הבא נסקור את כל הנושא של תקשורת חזותית ועיצוב באמצעות סרטים שהכנו עבורכם בקפידה על מנת שתוכלו להעריך את זכאותכם למשרה זו. אם אתה אוהב תקשורת חזותית, בוודאי תמצא מידע שימושי ומאתגר בפוסט הזה.

תארים ותעודות בתקשורת חזותית זמינים.

בתי ספר לעיצוב גרפי ותכניות ארבע שנים לתואר ראשון מציעים שניהם קורסי תקשורת חזותית. האם הסמכה לעיצוב גרפי עדיין נחוצה היום? לא. ארגוני ההייטק ומשרדי הפרסום של היום אדישים בהסמכות ובתארים שמראים בראיונות עבודה שכן תיק העבודות שלך הוא מה שחשוב. תוכל להשתלב במהירות בשוק זה אם תיק העבודות שלך ידבר לאירועים אקטואליים ולרצונות של בעלי חברות בכל העולם ברוח התקופה.

עליך להפגין את יכולתך לחשוב בצורה יצירתית על ידי שימוש במוצרי Adobe כמו Photoshop, Illustrator ו-Indesign, כמו גם תוכנה לעיצוב ובניית אתרים או חנויות מקוונות כמו Elementor, WordPress ו-softwareXD. תוכנה המשמשת לתכנון ובניית יישומים טכנולוגיים. מעצבים גרפיים רבים עשויים לעבוד במגזר ההיי-טק, משתפים פעולה עם מפתחים ומפתחים פיצ’רים לאתרי היי-טק ומוצרים שפותחו על ידי ארגוני היי-טק.

בשל העובדה שהנושאים הללו אינם כלולים בתואר ראשון במדעי המחשב, העבודה מתחלקת בין מתכנתים ומאפייני המוצר. כתוצאה מכך, מתכנתים עוסקים רק בקידוד ועיצוב אפליקציות ואתרי אינטרנט. מעצבים גרפיים יעבדו יחד כדי לרכוש את כל שפת העיצוב שלמדו תוך כדי עיצוב באמצעות כלי תוכנת אדובי.

 קורסי עיצוב גרפי ובניית אתרים מקוונים.

 בתי ספר עברו לגרפיקה ממוחשבת ועיצוב אתרים מאז הקורונה, ובמשך זמן רב לפני כן. כדי לעסוק במקצוע זה מהבית, תזדקק למחשב שיוכל להריץ תוכנות גרפיות וכן חיבור לאינטרנט, שניהם נפוצים ברוב הבתים. אנחנו עושים למידה מקוונת כבר חמש עשרה שנים, הרבה לפני הקורונה. בית הספר מספק תוכנת חיבור, המתפקדת בדומה לתוכנת זום בכך שהיא מאפשרת למדריך לצפות במסך התלמיד.

לאורך כל השיעור, מסך התלמיד נמצא על אותו מחשב כמו של המורה. תכנית הלימודים מתחילה בהסברים מעמיקים על עולמות העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית, ולאחר מכן עוברת לפעילות מעשית בתוכנת אדובי להעברת שפת העיצוב בצורה מקצועית ומדויקת. התלמידים מקבלים פרויקטים קשים בסוף כל סמסטר כדי לעזור להם לשפר את החשיבה היצירתית שלהם עבור תיק העבודות. מכיוון שתיק העבודות הוא הפריט המשמעותי ביותר בתחום העיצוב הגרפי, הוא הדבר היחיד שאנו רואים לנגד עינינו במהלך הלימודים כי הצלחת הסטודנט בהבטחת עבודה.

סיוע בכיתה מוצע במסגרת הקורס; עם זאת, תוכל ליצור קשר עם המרצים שלך לאחר שעות הלימודים לבירור בנושאים לא ברורים או לתרגול שיעורי הבית. בבית ספר סולו מאמינים בלמידה אישית אחד על אחד בצורת מפגשים פרטניים, המאפשרת ביצועים לימודיים עם תשומת לב מלאה בשיעור לתלמיד. מחצית מהסטודנטים של סולו הם תלמידי מכללות אחרות שנכשלו בקורסי עיצוב גרפי וחווית משתמש קבוצתיים.

מהי הדרך הטובה ביותר עבורי להתחיל בתחום זה? היכן אוכל לקבל את העבודה הראשונה שלי לאחר קבלת תעודה מקצועית בעיצוב גרפי?

הרשתות החברתיות של היום נותנות כלים מדהימים ופשוטים עבור מעצבים גרפיים שרוצים לעבוד במגזר. אתה עשוי לגלות בקלות עבודה בתחום זה על ידי חיפוש בבלוגים או במספר אתרי עבודה המספקים אנשים מקצועיים, בין אם אתה רוצה לעבוד עבור מישהו אחר או לעבוד עבור עצמך. כיום, אין זה משנה אם למעצב גרפי יש מומחיות עם ניסיון עבר או לא, מכיוון שארגוני היי-טק רוצים לשתף פעולה עם אנשים שמציעים נקודת מבט רעננה ומגמות עיצוב חדשות.

ברשת הפייסבוק של בית הספר יש למעלה מ-19,000 חברים, מה שמקל על גרפיקאים לקבל משרות. מכיוון שבית הספר מעודד יזמות, תיחשף לקבוצה זו בתחילת הקריירה שלך על מנת לפתח קשרים מסחריים עם מפעלי הייטק או משרדי פרסום. הארגון פועל כבר יותר מעשור והעסיק בישראל מאות אלפי גרפיקאים.

כחלק מהלימוד שלך, תלמד כיצד להשתמש בכלים הגרפיים של אדובי:

פוטושופ: תוכנית זו עשויה לשמש ליצירת פרסומות חברתיות כגון פרסום, שיווק גרפי וקידום מותג. רוב המעצבים הגרפיים עובדים עם תוכנות מאוד מניפולטיביות.

אילוסטרייטור תוכנת המיתוג עובדות בעיקר עם קווים וצורות, מה שמאפשר למעצבים ליצור לוגו, תרשימים ואינפוגרפיקות. תאימות מעולה ליישומי פוטושופ ועיצוב.

Indesign היא תוכנית ליצירת חוברות וקטלוגים. עובד היטב עם מגוון סוגי טקסט שאין בפוטושופ ואילוסטרייטור. תוכנה מיוחדת לטיפול בכמויות גדולות של טקסט היא שימושית לעתים קרובות על ידי חברות דפוס והוצאה לאור בתחום הספרות.

יש לכלול את כל המושגים הללו בתיק העבודות בהתאם לסטנדרטים של עיצוב חזותי.

מעצב גרפי חייב כעת להיות מסוגל ליישם את כל המושגים העיקריים של עיצוב גרפי בהרכבי עיצוב גרפי, כמו גם להביע מסרים מכירתיים ושיווקיים או טיפוגרפיה נכונה באמצעות תורת הצבעים. לכל צבע יש כוח, ומעצבים גרפיים לומדים לאורך השכלתם כיצד ליצור תיק עבודות המדגים תפיסה יוצאת דופן. מכיוון שזהו ההיבט החשוב ביותר של תחילת העבודה בתחום, יוקצו לכם שיעורי בית ותרגילים לאורך הקורס. מובן מאליו שאם תרצו ללמוד שפה חדשה, תצטרכו להקדיש זמן לא מבוטל לתרגול. עמוד זה מכיל את כל הסרטונים שיצרנו עבורכם המדגימים יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

צור איתנו קשר כדי ללמוד עוד על תוכניות הלימוד בתקשורת החזותית והעיצוב הגרפי של בית הספר. כדי לשלוט בתקשורת חזותית ולבנות אתרים ואפליקציות, עליך להיות בעל ניסיון קודם בעיצוב גרפי.