מברשות אילוסטרייטור אפקטים למתחילים

מברשות אילוסטרייטור אפקטים למתחילים

אם אתם רוצים ללמוד איך לעבוד עם טקסט על מברשת בתוכנת אילוסטרייטור אתם במקום הנכון. בסרטון זה תוכלו לצפות בהדרכה מפורטת, צעד אחר צעד איך לעשות את זה נכון ואיך להשתמש בכלי זה לטובתכם. בין אם אתם מעצבים בעלי ניסיון ובין אם אתם מתחילים בתוכנה הזו, הסרטון הזה יכול לסייע לכם, ויכול להוביל אתכם לעיצובים יפים יותר ומרשימים יותר. כל שנדרש מכם הוא לעשות את הדברים צעד אחר צעד בהתאם להסברים, וכמובן לתרגל כמה שניתן בשביל לקבל תוצאות טובות יותר ולצבור ניסיון רב יותר עם הכלי הזה.

טקסטים בפרסום…

יש לא מעט שימושים לטקסטים בעולם העיצוב, וטקסטים הם אלו שמלווים עיצובים שונים בדרך להצלחת המטרה שלהם. כך ניתן לראות קמפיינים מסויימים שמשלבים עיצוב גרפי מרשים יחד עם קופירייטינג מעולה, קמפיינים שמצליחים מאוד, וניתן לראות שיש חשיבות עליונה לטקסט עצמו, לא רק למלל שלו אלא גם לעיצוב, מה שאומר פונטים, גודל של הפונט, צבע של הטקסט ועוד. לכל אלו יש משמעות רבה וכשרוצים להעביר איזה שהוא מסר לקהל יעד מסויים חשוב גם לדעת את הכללים העיצוביים, וגם לדעת איך לעשות את זה מבחינה טכנית.

איפה אילוסטרייטור נכנסת פה?

לתוכנת אילוסטרייטור יש לא מעט מעלות והיא לא לחינם אחת מהתוכנות הפופולאריות ביותר אצל מעצבים גרפיים. אך הייחודיות לה היא שהיא תוכנה המשתמשת בשיטה הווקטורית, או במילים אחרות היא לא עושה שימוש בפיקסלים, ופועל יוצא מכך, תמונה שמוגדלת לכל גודל שהוא נשארת חדה ולא הופכת למטושטשת. לענייננו, כך ניתן לשלב טקסטים מעוצבים בתמונות הללו ואפילו אם התמונות או העיצובים הללו הולכים להיות מוגדלים בשביל להפוך לשלטי חוצות.

בין אם אתם מעצבים בעלי ניסיון ובין אם לא, שימוש בכלי המברשת ליצירת טקסט יכול לשדרג לכם כל עבודה. בעיצוב יש לא מעט יידע ולא מעט טכניקה, ואתם חייבים ללמוד כל הזמן בשביל להתקדם. לימוד בסרטון הזה יכול לקדם אתכם עוד צעד אחד קדימה בעולם העיצוב, ויכול לסייע לכם ברמה היום יומית בעבודות שלכם. כל מה שנדרש מכם הוא להקשיב לסרטון ולצפות בו, לחזור על מה שאתם לא מבינים, וכמובן גם לתרגל את הנלמד כמה שאתם יכולים.

מדוע חשוב להבין את היסודות של עיצוב גרפי? אילו צעדים עליך לנקוט כדי להיות מעצב גרפי מותג? מהי זהות מותג, בדיוק? במאמר זה נציע לכם שפע של עובדות שיעזרו לכם להבין את עולם העיצוב הגרפי על כל היבטיו. במאמר זה יש מספר סרטונים על עיצוב גרפי בינתחומי שיעזרו לכם לקבוע עד כמה אתם משתלבים בתחום זה. הסרטונים מוסברים בעברית ומפותחים על ידי הפקולטה הבכירה לעיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת בבית הספר.

לאורך מאמר זה, תראה מגוון סרטונים וכלים של יצירת אפליקציות עם תוכנית ושינויים בתוכנת אילוסטרייטור במקביל. אנחנו יכולים להגיד לך שאם תבחר ללמוד את היסודות של עיצוב גרפי עם הכלים של אדובי, אין ספק שתשיג הצלחה אדירה בקריירה המקצועית שלך. עיצוב גרפי הוא מקצוע מבוקש מאוד בתעשיית ההייטק ומשרדי פרסום מקוונים.

עיצוב גרפי הוא מקצוע מגוון. מה זה בדיוק?

כפי שאנו רואים, עיצוב גרפי הוא הרבה יותר מסתם לוגואים וכרטיסי ביקור, ומעצבים גרפיים רבים עוסקים כיום במגוון רחב של התמחויות ותעשיות, החל מהוצאת ספרים וחוברות ועד לעיצוב אפליקציות והתמודדות עם חווית משתמש ואתרי אינטרנט. כדי לקבוע כיצד תיראה השפה החזותית, מעצבים גרפיים מיישמים את הקריטריונים שהם לומדים בחינוך לעיצוב גרפי. מושגי עיצוב גרפי הם רבים, ועל התלמידים ללמוד לחשוב בצורה יצירתית ומניפולטיבית על מנת להפגין את הבנתם ואת קשיי העיצוב בצורה מקצועית.

תקבלו משימות מעשיות לאורך הקורס שיעזרו לכם לשפר את החשיבה היצירתית וליישם את הקונספט הטוב ביותר עבור לקוחותיכם.. תיק העבודות הוא נושא משמעותי שיטופל בחיבור הבא.

מהי ההגדרה של עיצוב תמונה?

עיצוב תדמית הוא תחום הדורש מהסטודנטים ללמוד כיצד ליצור זהות מותגית במסגרת הקורס. כדי להצטייר כהלכה בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, כל חברה צריכה מגוון פלטפורמות. דוגמה לעיצוב תמונה היא לוגו או כל קונספט עיצובי בו על המעצב הגרפי לבחון היטב באילו צבעים להשתמש בסגנונות העיצוב.. ערכות הצבעים עשויות להיות קרות או חמות, ועל התלמיד להבין את כל התכונות שמספקות בעלי החברה.

כדי להיות מעצב גרפי, אתה חייב להיות כל האוזניים להקשיב באופן מלא לרצונות המעסיקים והלקוחות שלך, כמו גם את היכולת להשתמש בכללי צבע ותיאוריות עיצוב גרפי שנלמדו מבנייה רעיונית נכונה, כמו גם אלמנטים המעבירים את הרעיון , כדי ליצור את הדיאלוג החזותי הטוב ביותר. במהלך הקורס בונים הסטודנטים מעטפת עיצובית חכמה המאפשרת למותג להיות מקצועי בכל מקום בו העסק חפץ. על מנת שהמותג ישדר תדמית אמינה ובעלת מוניטין, השפה הויזואלית חייבת להיות מקובעת ומתוקנת.

מעצבים גרפיים הם העוסקים בתחום התקשורת החזותית.

מעצבים גרפיים עובדים בתאגידי הייטק לפיתוח אפליקציות ואתרי אינטרנט, וכן תוכנות ורכיבים המשמשים חברות הייטק. בפרויקט מסוג זה הם עובדים לצד מפתח מכיוון שהגרפיקאי יוצר קודי תכנות באמצעות תוכנת גרפיקה כשחברות הייטק יוצרות מעטפת עיצובית למוצר, הן לומדות שפה ויזואלית. עצבים גרפיים מבוקשים מאוד בארגוני היי-טק שכן סגנונות עבודה אלו לא היו קיימים לפני עשור.

קיים מחסור בתחום המיתוג הוויזואלי עקב הביקוש הגובר, והרבה מעצבים גרפיים בימינו לא ישתתפו בדפוס או בפרסום כפי שהיה נהוג בעבר. הרווחים בעסק זינקו כתוצאה מהביקוש הגובר. אולם מכיוון שמדינת ישראל אינה יכולה לספק לשוק את כל הכוח העיצובי, חברות הייטק רבות משתפות פעולה עם מעצבים גרפיים  כדי לספק את כל מעטפת העיצוב הלוהטת כדי לייצג את הדברים שחברות הייטק יוצרות עבור העולם כולו. .

איך אתה יכול ללמוד עיצוב גרפי תוך כדי ישיבה בנוחות של הבית שלך?

רוב המכונים והמכללות בקורונה פנו להדרכה מקוונת באמצעות תוכנת זום. אנחנו עושים זאת למעלה מחמש עשרה שנה, מלמדים את כל הנושא החזותי ומציגים את עקרונות העיצוב הגרפי דרך האינטרנט בסביבה פרטית ואישית. במהלך השיעור, המורה עשוי להשתמש בתוכנת חיבור או זום כדי לצפות במסך התלמיד ולייעץ לו שלב אחר שלב כיצד ליצור גרפיקה בצורה מקצועית. אם בעיה לא ברורה, המורה יעבור את כל התהליכים. ושוב עד להבנה מקצועית של החומר.

 כל שיעור מסתיים בשיעורי בית החל מהכנת מודעה ובחירת פונטים ועד להפקת פרסומות עם כותרות ותוכן.. אם תלמיד יסודי מתלבט לגבי נושא במהלך השבוע, עליו לפנות למורה הפרטי שלו לבירור. בית הספר מאמין בלימודים אחד על אחד כתחום שיבטיח שהתלמיד יקבל את כל החומר ויתכונן לשוק העבודה עם תיק עבודות מקצועי.

תיק עיצוב גרפי הוא הדבר הכי מכריע שמעצבים צריכים להתמודד איתו לאחר סיום הלימודים

תיק עיצוב גרפי הוא הדבר הכי מכריע שמעצבים צריכים להתמודד איתו לאחר סיום הלימודים. למעסיקים ולחברות הייטק פחות אכפת מהיכן למדת, אילו תעודות יש לך או אם יש לך תואר ראשון או שני בתקשורת חזותית.

מה שהלקוח מחפש הוא כמה טוב אתה מעביר מושגים, החל מהגופנים שאתה בוחר לכותרת ועד הטיפוגרפיות המדגישות את המאפיינים האסתטיים תוך שימת דגש על הרלוונטיות והכיוון שהלקוחות שלך נתנו לך..

ככל שהפורטפוליו שלך מדבר יותר תיאורטית ומתמקד ב הצגת הטרנדים העדכניים ביותר בעסקי העיצוב, כך גדל הסיכוי שתקבל אישור..

במהלך ראיון עבודה, המראיינים שלך ישאלו אותך מדוע בחרת בפונטים מסוימים או באיזו תוכנה השתמשת כדי ליצור סוג זה של עבודה.. אם התשובות שלך לעולם העיצוב הגרפי נכונים ומקצועיים, ותוכלו להסביר את התהליך המלא של עיצוב המוצר תוך שימת דגש על חשיבה וקונספטואליות, הם ללא ספק יבינו שהם עובדים עם מעצב גרפי מיומן.

בבית ספר סולו, אנו מתמקדים בתיק העבודות לאורך התכנית שלנו מכיוון שהוא הדרכון שלך לעולם העיצוב.

הפנים של כל מעצב גרפי זה תיק העבודות שלו, לא התעודה. בעמוד זה תמצאו מגוון דוגמאות שיצרנו במיוחד עבורכם, המראות כיצד להשתמש בפונטים כדי להגדיר את סביבת המכירות והשיווק. הסרטונים מיועדים למי שרוצה לקחת את זה צעד קדימה ולראות אם הם נועדו לעולם הזה.

אתה יכול לפנות אלינו כבר עכשיו לשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו על אפשרויות הלימוד הרבות העומדות לרשותך, כמו גם על ההבדלים בין תחומי העיצוב הגרפי, התקשורת החזותית והצפייה המהנה.