תקשורת חזותית כפר סבא - לימודים תקשורת חזותית חווית משתמש וגרפיקה ממוחשבת בכפר סבא

תקשורת חזותית כפר סבא – לימודים תקשורת חזותית חווית משתמש וגרפיקה ממוחשבת בכפר סבא

אם בעבר האופציה היחידה ללמוד הייתה בכיתה עם תלמידים הרי שהיום בעידן הדיגיטלי אפשר ללמוד גם באמצעות האינטרנט. כולנו מכירים את האופציה של לימוד מסרטונים ביוטיוב אך יש בשיטה זו חיסרון משמעותי. לימוד באמצעות סרטונים מובנים לא מאפשר לשאול שאלות ולהבין את החומר כמו שצריך ומי שלא מבין אותו צריך למצוא תשובות בפורומים שונים ובקבוצות פייסבוק. אז מה הפתרון של לימודי תקשורת חזותית כפר סבא כמו בכל מקום אחר? הפתרון הינו לימודים און ליין אחד על אחד עם מורה פרטי דרך האינטרנט. זה בדיוק כמו עם מורה פרטי בשיעור פרונטלי אך הלימודים מתקיימים באמצעות תוכנה ייעודית. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על היתרונות של השיטה.

יתרונות לימודים תקשורת חזותית וגרפיקה ממוחשבת בכפר סבא

  • לא תלויים בכיתה – מכירים את זה שאתם נמצאים בשיעור ובשלב כלשהוא אתם מאבדים את הכיתה בחומר? זה בעייתי מכיוון שאחר כך קשה להדביק את הפער והמורה צריך להתקדם. בשיעור אחד על אחד און ליין עם מורה פרטי הלימודים מתקדמים בהתאם לתלמיד, ואם הוא לא מבין משהו מתעכבים עליו.

  • לא קורה כלום אם מפסידים שיעור – בהמשך למה שכתבנו, כשלומדים עם כיתה חייבים להופיע לכל השיעורים. אם אתם חולים או נעדרים משיעור מכל סיבה שהיא אתם אלו שצריכים להשלים את החומר לבד ואם לא תעשו את זה תישארו מאחור. בלימודים תוך כדי שיעור פרטי זה לא קורה. לא יכולים להיות בשיעור כלשהוא? פושט דוחים אותו.

  • לומדים מתי שנוח – כשלומדים עם כיתה תלויים באחרים ובלוח הזמנים של בית הספר המלמד. זה יכול להית בימים שפחות נוחים לכם או בשעות שפחו נוחות לכם ובשיעור פרטי אין את הבעיה הזו. קובעים מראש מתי שנוח לשני הצדדים ולומדים בהתאם.

  • לא צריך לצאת מהבית – למה לצאת מהבית, להתארגן ולעמוד בפקקים אם אפשר פשוט לשבת מול מחשב ולהתחיל ללמוד? ככה בדיוק הם שיעורי האון ליין, לומדים מהבית בנוחות או מכל מקום אחר בו יש מחשב וחיבור לאינטרנט.

  • לא צריך להפסיד עבודה – לימודים דורשים לעתים הפסד של שעות עבודה. אם הם בבוקר אז מפסידים יום שלם ואם הם בערב אז כמה שעות בכל פעם. בלימודים און ליין אחד על אחד עם מורה פרטי לא מפסידים כלום. קובעים בשעות נוחות בלי להפסיד שעות עבודה.

למה ללמוד דווקא עיצוב גרפי ובניית אתרים לאינטרנט במכללת סולו?

אם מעניין אתכם לימודי תעודה בתקשורת חזותית כפר סבא כמו בכל מקום אחר מכלל סולו היא בשבילכם. היא המכללה היחידה בישראל שמלמדת בשיטת האון ליין אחד על אחד עם מורה פרטי ומאות התלמידים שסיימו את הלימודים יעידו על רמת הלימודים הגבוהה. במכללת סולו אתם לומדים מתי שנוח ומקבלים את כל הכלים להצלחה. אז קדימה למה אתם מחכים? אתם בדרך לרכוש מקצוע מצוין עם המון פרנסה!

חוקתיות במיתוג גרפי פלוס שימוש ביישומי Photoshop, Illustrator ו-Indesign

הידעתם שכל לוגו נוצר על ידי מעצב גרפי או מעצב גרפי שהקדיש שעות להחלטה באיזה צבע להשתמש ואיך לייצג את העיצוב הגרפי בצורה ויזואלית באמצעות איור ורישום גרפי? כל פרסומת שאתה רואה בפייסבוק או באינסטגרם האם שקלת איך הם השיגו את זה ובאיזו תכניות גרפיקה הם השתמשו? אנו יכולים לומר לכם שמעצבים גרפיים השקיעו מאמצים רבים כדי לפרסם כל מודעה מסחרית, שיווקית או מכירה באינטרנט או בכל אמצעי דפוס אחר. את עולם העיצוב הגרפי נסביר בהרחבה במאמר הבא, אם אתם מתעניינים בתחום זה בהחלט תוכלו להיכנס לתחום המדיה ולקדם בכל ההיבטים, מבחינה כלכלית ניתן לראות שמעצבים גרפיים מרוויחים הרבה כסף לעומת לתקופת הלימודים הקצרה שהם לומדים. באתר זה תמצאו שפע של סרטים שנוצרו על ידי המרצים והמדריכים הבכירים בישראל העובדים בחברות הייטק. ההרצאות זמינות בחינם ביוטיוב ומלמדות כיצד מעצבים גרפיים עובדים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם תוך שימוש ברכיבים ויזואליים שנוצרו בתוכנת אדובי. הקורסים ניתנים בעברית ומתאימים לכל מי שרוצה להבין מה קורה או לבדוק את ההתאמה לתחום העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית בהקשר של פיתוח אתרים וחווית משתמש. UIUX.

Photoshop, Illustrator ו-Indesign.

מעצבים גרפיים זוכים לפופולריות רבה בימינו, ואנו יכולים להיות עדים לשילובם במגוון עסקים שונים, מה שמכונה עיצוב גרפי בינתחומי בז’רגון המקצועי. מעצבים גרפיים עוסקים ביותר מסתם לוגואים ופרסומות שיווקיות; אנו יכולים להיות עדים לשילובם בעסק הרב-תחומי, החל משיווק עסקים למדיות, חינוך וכמובן דיסציפלינות היי-טק. מעצבים גרפיים לומדים במהלך הלימודים לגעת בכל ההתמחויות הללו כדי להצטיין לאחר סיום הלימודים במגוון מגזרים. סטודנטים הלומדים עיצוב גרפי לומדים כיצד לחשוב בצורה יצירתית על מנת ליצור שפה ויזואלית לשימוש בתוכנות גרפיקה ממוחשבת. תוכנת אדובי היא התוכנה העיקרית המשמשת מעצבים גרפיים בכל רחבי העולם. נעשה שימוש ביישומי Photoshop, Illustrator ו-Indesign.

כל תכנית לימודית ממלאת פונקציה ייחודית בתחום המדיה החזותית והמודפסת, ומעצבים גרפיים חייבים להשתמש בכל חוקי העיצוב הגרפי שהם לומדים במהלך השכלתם תוך שימוש בתוכנת Adobe המתאימה. המקום שמייצר תוכנות עבור מתן פתרונות דיגיטליים, מעצבים גרפיים בדרך כלל פונים ללמוד את נושא התקשורת החזותית ומשתמשים בו עם תוכנה לבניית אתרים וחנויות מקוונות לאחר סיום הלימודים. (XD).

מעצבים גרפיים עובדים בקשר הדוק עם מעצבי רב תחומי – אין נישה אחת בעולם העיצוב גרפי אלה ריבוי מגזרים

אנו עשויים לראות מעצבים גרפיים עובדים בקשר הדוק עם מעצבי אופנה בתחום הטקסטיל ועוד באמצעות עיצוב גרפי רב תחומי, הכולל שיתוף פעולה עם תאגידי אופנה. מעצבים גרפיים משתפים פעולה עם פעולות דפוס כדי ליצור ספרים, חוברות וקטלוגים, בין מקומות רבים אחרים שבהם אנו עשויים לצפות במעצבים גרפיים. הסטודנטים לומדים כיצד לחשוב מחוץ לקופסה ולהבין את לקוחותיהם לאורך הלימודים על מנת להוציא ולהעביר פתרון דיגיטלי לכל מטרה. אנו יכולים לראות כי מעצבים גרפיים מספקים פתרונות דיגיטליים לביסוס נוכחות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. הבנת קהל היעד היא עניין קריטי לאורך תהליך המחקר, והמעצבים עוברים סימולציות רבות כדי לייצר את העיצוב הגרפי המקצועי ביותר שאפשר. במהלך הלימודים, התלמידים עובדים על תיק עבודות ויוצרים קשרים עסקיים למגוון מטרות. בית הספר ללימודי עיצוב גרפי מכין את הסטודנטים לתיק עבודות בתחילת הלימודים ומעודד אותם לחוש יזמות על ידי קבוצת בית הספר המונה למעלה מתשעה עשר אלף תלמידים.

עבודה בעיצוב גרפי לא חסר וגם אפשרויות הקידום בעולם זה

בגלל הביקוש הרב בעולם הזה, למעצבי תקשורת גרפיים וחזותיים קל למצוא עבודה. אם לפני 15 שנים הברירה היחידה הייתה לעבוד כולה בבית דפוס או להכין עיצוב חבילה, המצב השתנה ולגרפיקאים יש כעת אפשרויות נוספות לאחר סיום הלימודים. מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד בתעשיית ההייטק, ויוצרים פתרונות אסתטיים לסחורות שחברות הייטק מחפשות. סגנונות עבודה אלו לא היו קיימים 10 שנים קודם לכן, ולכן יש צורך משמעותי בעבודה ישראלית.

כפי שניתן לראות, מדינת ישראל לא נותנת את כל מה שהשוק דורש, ולכן חברות הייטק רבות משתפות פעולה עם מעצבים גרפיים מכל העולם כדי ליצור פתרונות דיגיטליים בתחום זה. בית הספר מתגאה בקהילה מדהימה של למעלה מתשעה עשר אלף אנשים, כולל מפעלי ההייטק המובילים בישראל ומשרדי פרסום באינטרנט הנשענים על מאות מעצבים גרפיים מדי יום לתעסוקה. כדי להתקבל לתוכניות אלו, עליך לספק תיק עבודות מקצועי בו תדגים כיצד אתה חושב דרך העבודות הרבות שאתה מבצע בעולמות הפרסום והעיצוב הגרפי הבינתחומי. בית הספר יסייע לכם בהטמעה בקבוצה זו ובהבנת צרכי השוק.

מה העניין הגדול בזה למה חשוב תיק הדמיות דיגיטליות בסיום הלימודים?

כיום, אין זה משנה היכן סיימת את לימודיך בתקשורת חזותית, בין אם זה היה בבית ספר לגרפיקה בישראל או במדינה אחרת. מה שחשוב זה תיק העבודות שלך, לא התואר שלך בתקשורת חזותית. אתה תגויס במהירות אם תיק העבודה וההדמיה שלך מתקשר עם הקונספטואליות המתאימה ומציג טרנדים חדשים מול מה שמתרחש כעת בעולם המדיה והמדיה המודפסת. במהלך ראיון עבודה, תצטרך להעלות דברים רבים כדי להדגים קישור למה שאתה רוצה לעבוד עליו.

כדי להפגין אותנטיות ושליטה מומחית בשפה החזותית, המראיינים שלך יבקשו ממך להסביר את שיטות העבודה שאתה מציג. מה שעוד חיוני בעת ראיון למשרה או הגשת מועמדות למשרה ספציפית הוא לתאר את התהליכים ולא בהכרח להציג את המוצרים המוגמרים בתיק העבודות. מומלץ לכלול גרסאות רבות של אותו לוגו בתיק העבודות כדי להדגים את תהליך החשיבה שהוביל לעיצוב הנבחר. כל הגישות שנדון בהן במאמר זה המדריכים הפרטיים שלך יסבירו לך בהדרגה כיצד להשתלב במהירות בענף זה לאורך שנת הלימודים באמצעות הקבוצה הגדולה ביותר במגזר רשת המשרות. אנחנו בית הספר היחיד עם מדור תעסוקה כל כך משמעותי מאז שאנחנו מקדמים את הקבוצה הזו בכל אמצעי שאפשר להעלות על הדעת במשך שתים עשרה השנים האחרונות.

איך ללמוד מהבית באינטרנט דרך לימוד מקוון דרך בית הספר.

מכללת סולו פועלת כבר שתים עשרה שנים, ומדריכה מעצבים גרפיים שואפים בענפי ההייטק והדפוס. הדרכה פרטנית ואחד על אחד ניתנת על ידי בית הספר על מנת להבטיח שכל תלמיד יקבל יחס אישי והבנה. לימודים פרטניים מאפשרים למדריך לפנות לכל תלמיד כאינדיבידואל ולחנך אותו צעד אחר צעד כיצד לפתח גרפיקה תוך ניצול כל שפת העיצוב עם אלפי פקודות מובחנות. במהלך המפגש, המדריך עשוי לצפות במסך התלמיד באמצעות תוכנת חיבור למחשב המשווה לתוכנת זום. אם מתעוררת בעיה במהלך השיעור שאינה ברורה, המדריך יחזור על הפקודה הגרפית תוך שימוש בחוקי הגרפיקה השונים הנלמדים בקורסים אלו. לאורך שמונה חודשי ההכשרה במסלול המעצבים הגרפיים, המנטור האישי שלך יסביר לך את כל התהליכים הגרפיים, גם מחוץ לשעות הלימוד, במידה ומתעוררת בעיה או בעיה שאינה גלויה לעין. סולו המכללה ללימודי עיצוב גרפי אונליין מאמינה בלמידה אישית ופרטנית, ואנו רואים בכך דרך בטוחה להצליח בשוק העבודה.

בעמוד זה תמצאו שפע של סרטים הדנים בעולמות העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית. סרטים אלו נועדו לספק לכם ידע רב כדי שתוכלו לבדוק את מידת התאמתכם לתחום, תוכלו להשתמש בהם כדי לקבוע אם אתם מתעניינים במקצוע העיצוב הגרפי או לא. ניתן להתקשר אלינו עכשיו לשוחח עם נציג לימודים על מסלולי הלימוד הרבים הקיימים בבית הספר. נציגי המחקר יסבירו כיצד ניתן להשתלב בשוק העבודה וכיצד פועלת טכניקת הלימוד. עד אז, אנו מזמינים אתכם לראות את כל הסרטים שנוצרו על ידי גדולי המדריכים בבית הספר כדי להבין את החשיבה העיצובית מול עבודה ביישומי חברת אדובי העולמית.