תקשורת חזותית רמת גן לימודים

תקשורת חזותית רמת גן

תוכן עניינים הצג

כל מה שרציתם לדעת על תקשורת חזותית והביקוש המסיבי לעובדים שמגיע מחברות שיווק והייטק ב2022. כולם מדברים על המצב הכלכלי ולא מעט גם סובלים ממנו… מעמד הביניים עובד ומשלם מיסים אך עדיין מתקשה לסגור את החודש, עדיין מתקשה להרים את הראש מעל למים ובעיקר כשמדובר על משפחות עם ילדים. המצב הכלכלי גורם ללא מעט אנשים לייאוש מכיוון שהם לא יודעים איך לצאת מהמינוס ועוד יותר חשוב, הם לא יודעים איך לעצור אותו מלגדול עוד ועוד. במצב כזה יש שני דברים שצריך לעשות. האחד, להקטין את ההוצאות עד כמה שניתן והשני, להגדיל את ההכנסות.

ללמוד עיצוב גרפי מהבית ולתת שירותי שיווק ופרסום לכלל האוכלוסייה הישראלית. בשביל לעשות את הדבר הראשון יש לא מעט החלטות שצריך לקחת אך בשביל הדבר השני צריך לשבור את הראש. אבל לא באמת צריך לשבור את הראש, העידן המודרני – אינטרנטי הביא עמו לא מעט אפשריות ואחת מהן היא התעסקות בתקשורת חזותית. תקשורת חזותית רמת גן כמו גם בכל מקום אחר מצריכה מחשב וחיבור לאינטרנט. מי שלומד את המקצוע יכול לעסוק בו כמקצוע נוסף ויכול גם לצאת לדרך עצמאית לגמרי ולהתפרנס מצוין. אך יש כמה קשיים שעומדים בפני מעמד הביניים איך להתחיל וללמוד בכלל את התחום ואיך להיכנס אליו. ההנה כמה מהקשיים הללו.

תקשורת חזותית רמת גן – לימודי מקצועות הגרפיקה הקשיים:

לימודי תקשורת חזותית רמת גן כמו בכל מקום אחר מעלים כמה קשיים למעמד הביניים:

  1. אין מתי ללמוד – מעמד הביניים עובד קשה, עובד שעות רבות בדרך כלל בשעות היום ולא מצליח לעשות דברים נוספים. אי אפשר לעזוב באמצע עבודה ואי אפשר לוותר על העבודה ולעזוב אותה. אז מה עושים?

  2. אי אפשר להפסיד שעות עבודה – גם אם לומדים בשעות הערב צריך להפסיד שעות עבודה. הפסד שעות עבודה זה אומר הפסד כספי וזה בעייתי ללא מעט אנשים מה גם שלא תמיד מקבלים אישור לכזה דבר

  3. עלויות נלוות – מעבר לשכר הלימוד עצמו יש הוצאות נוספות כשלומדים בשיטה המסורתית כגון: דלק, חנייה, אוכל וכדומה.

  4. למי יש כוח? – למי יש כוח אחרי יום עבודה לנסוע למכללה וללמוד בה עד שעות מאוחרות?

הפתרונות: מקצועות הגרפיקה ועיצוב גרפי מציעה פתרונות לכל הבעיות הללו באמצעות למידה מרחוק

מכללת סולו המובילה בישראל בלימודי מקצועות הגרפיקה מציעה פתרונות לכל הבעיות הללו באמצעות למידה מרחוק עם מורה פרטי:

  1. לומדים מתי שנוח – יכולים ללמוד רק בשמונה בערב? אין בעיה, במכללת סולו תתאמו את זה מראש ותוכלו ללמוד ללא כל בעיה. כך גם ביום שישי בבוקר או מתי שמתאים לכם.

  2. לא צריך להפסיד שעות עבודה – כשלומדים לאחר שעות העבודה לא צריך להפסיד סתם כסף.

  3. אין עלויות נלוות – כשלומדים מהבית לא מוציאים על דלק, לא על אוכל ולא על חנייה. מקסימום על כוס קפה ביתית משובחת.

  4. למי יש כוח? לימודי תקשורת חזותית רמת גן מהבית עם מכללת סולו מתבצעים אחרי שנחתם קצת וראיתם את המשפחה. אז כבר יש כוח והמון מוטיבציה.

לימודי עיצוב גרפי ברמת גן למתחילים – מה כוללים לימודי עיצוב גרפי לקראת 2022?

אנו יכולים לראות שעם מגפת הקורונה שהתפשטה, הצורך במעצבים גרפיים גדל. עסקים הבינו שללא פלטפורמות פרסום דיגיטליות כמו פייסבוק ואינסטגרם, הם לא יוכלו לפעול ולהגביר את המכירות. במילים אחרות, הקורונה עשתה טוב עבור מעצבים גרפיים מאז הביקוש בתעשיית ההייטק רק הלך וגדל. אם רוב הבוגרים עבדו בעבר בעיקר בבית דפוס או בעיתון, המצב השתנה, ולגרפיקאים דיגיטליים יש כעת אפשרויות קריירה נוספות. אנחנו יכולים לראות את הביקוש בקבוצות פייסבוק שונות, למשל,  נרחיב על כך בהמשך. תוכלו לראות שיעורי הסבר ביוטיוב על סגנונות עיצוב ונוכל להגיד לכם שאם אתם אוהבים את תחום האמנות הדיגיטלית בהחלט תוכלו להרוויח הרבה כסף לצד עבודה מספקת כלכלית.

חושבים על עיצוב גרפי רוצים להיות מעצבים גרפיים או גרפיקאים?

במהלך לימודי העיצוב הגרפי תלמדו את כל מה שצריך לדעת על חשיבה עיצובית. חשיבה עיצובית היא יותר מסתם לדעת איך להשתמש בכלים של אדובי. מעצב גרפי חייב להבין הרבה יותר מסתם איך להשתמש בתוכנה ומה המשמעות של כל פקודה. מעצב גרפי מוכשר צריך לדון בשפה נכונה תוך שימת דגש על העברה נכונה של הרעיון בעיצוב גרפי לגולשים או לאנשים שרואים את המודעה. אין ספק שהלקוחות והעסקים של היום הם מאוד נבונים שכן הם מופגזים בפרסום מכל הזוויות וללא הרף בתחום המדיה הדיגיטלית הגלויה לכולם.

  • למידת מקצועות העיצוב גרפי ברמת גן יכין אותך לקריירה בעיצוב גרפי, כגון מעצב גרפי, מעצב מותג או גרפיקאים כולם זה אותם מושגים בסופו של דבר. חובתם ליצור ולהיות חלק מאמנות מחשבים דיגיטלית, כמו גם להשאיר חותם בביטוי מסרים שעוברים לחברה. אתה תראה את העבודה שלך בהערצה והרמת גבה כשאתה רואה אותה מודפסת על שלטי חוצות, כי מאחורי כל החלומות האלה שאתה מדמיין עומדים מעצבים גרפיים שפעם היו כמוך ותהו אם הם יכולים להיות חלק מעולם העיצוב הגרפי, היום מי עומד מאחורי שלטי חוצות מגזינים, חוברות, עיתונים, אתרי אינטרנט ועוד? התשובה אך ורק מעצבים גרפיים וגרפיקאים להכשרה מקצועית בתחומי עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת.

לימודי עיצוב גרפי ברמת גן – מה כלול בלימודי עיצוב גרפי?

לימודי עיצוב גרפי כוללים את הלימוד המקצועי של תורת עיצוב המחשב, תורת הצבע, העברת מסרי מכירה לקבוצות יעד מגוונות, קומפוזיציה גרפית, סימטריה ועוד נושאים רחבים בתורת העיצוב הגרפי. לימודי עיצוב גרפי ברמת גן כוללים לימודי תוכנות לעיצוב גרפי ממוחשב. תוכנות Adobe, למשל: פוטושופ היא תוכנה גרפית ממוחשבת המשמשת לעיבוד תמונה. על ידי שימוש בתוכנת פוטושופ, אתה יכול להעביר מסרים באמצעות תמונות, לקדם קמפיינים באמצעות שינויי תמונה וליצור קולאז’ים.

אילו גורמים משפיעים על התפתחות החשיבה היצירתית?

הצמיחה של חשיבה יצירתית מושגת בעיקר באמצעות מטלות שהוקצו כשיעורי בית במהלך הלימודים. המוסד ללימודי תקשורת חזותית מספק שלבים ללימוד הדרך כדי לבנות חשיבה רחבה על מנת שיוכל לחשוב מעבר לקופסה. ככל שתלמד על הטרנדים החדשים שיצוצו בשנת 2022, תוכלו להבין טוב יותר את הלקוחות שלך ומה קורה בתעשייה כעת. האימונים המובנים להגברת המודעות בראייה חזותית לעומת בנייה קונספטואלית מול אחיזה במושגים שונים. ככל שתתרגל יותר תוכנות גרפיות ותעבוד מהר יותר, כך יהיה לך יותר מקום לנושא היצירתיות. יצירתיות היא נושא שנוצר במספר דרגות עולות לאורך הקורס אל מול מגבלות העיצוב השונות.

לימודי עיצוב גרפי או קורס עיצוב אתרים

כדי להיות מעצב אתרים, תצטרך ללמוד כלים אחרים לעיצוב אתרים, כגון תוכנות בניית אפליקציות או וורדפרס ותוכנת אלמנטור. תוכנת XD מתמקדת בעיצוב אפליקציות מחשב, בעוד וורדפרס מתמקדת בעיצוב אתרים וגרפיקה. פוטושופ, אילוסטרייטור, עיצוב אפליקציות, בדרך כלל כדי להיות חלק מעיצוב אתרים תצטרכו ללמוד תורת עיצוב אתרים וחובתכם בידע של  ארבע תוכנות עיצוב גרפי ועיצוב אתרים, אם אתם רוצים לעבור את כל המסלול לעיצוב גרפי אתם תצטרכו גם ללמוד את חוקי התאוריה בעיצוב גרפי.

לימודי עיצוב גרפי רמת גן – גלריה לעיצוב גרפי נקי ומקצועי להצגה באתר האינטרנט

בית ספר או מכללה לעיצוב גרפי אחראים להבטיח שתיק העבודות שלכם יהיה מקצועי ומסודר, כך שתוכלו להשתלב במהירות בעסקים לאחר סיום הלימודים. תיק העיצוב הגרפי משמש כפנים של בתי הספר וגם כרטיס הביקור שלך בתחום העיצוב הגרפי. לשיווק, איור ומיתוג, יצירות נפח גרפי לעיצוב בדיגיטל, ומגוון סגנונות למכירה באמצעות גרפיקה דיגיטלית. תיק הפורטפוליו צריך להראות מספר עבודות מעוצבות ומופצות בצורה נקייה בהתאם לנושאים שלמדתם עיצוב גרפי, יש כאלו שמעדיפים לבנות את אתר הפורטפוליו שלהם כמשהו שעשו כבר ללקוחות או מעסיקים שונים, ויש כאלה שמראים הדמיות. צפו בעבודות בוגרי לימודי קורסים עיצוב גרפי לתלמידים מרמת גן בעמוד פורטפוליו בוגרים.

קורסי עיצוב גרפי ברמת גן – סיכויי עבודה

סיכויי קריירה בעיצוב גרפי יש בשפע, במיוחד ברמת גן. רמת גן נחשבת למרכז ההייטק הישראלי, עם שפע של עסקים. רואים זאת בשלל הקבוצות בפייסבוק שמפרסמות באזור התעסוקה. כאמור, הנסיבות יהיו ייחודיות. למעצבים גרפיים לא הייתה גישה בעבר לכל מה שיש להייטק להציע בימינו. בשנים האחרונות גדל הביקוש להייטק, וכתוצאה מכך נוצר מחסור חמור בכוח אדם בכל הקשור לענף הדפוס. במקצוע העיצוב הגרפי ניתן להבחין כי בוגרים חסרי ניסיון מתחילים בהכנסה נטו של 10,000 שקלים. בוגרי תקשורת חזותית ועיצוב  מעדיפים לעבוד מהבית כפרילנסרים, תוך מתן שירותי שיווק ומיתוג לתעשיות הגרפיקה והדפוס בהייטק. יש לנו קהילת פייסבוק פנטסטית שבה אתה עשוי למצוא משרות רבות.

איך אוכל ללמוד עיצוב גרפי באינטרנט מהנוחות של הבית שלי?

בית הספר ללימודי עיצוב והייטק מספק לסטודנטים תוכנות המקשרות מחשבים באופן דומה לזה של תוכנת זום. במהלך השיעור החי, המדריך רשאי לצפות במסך התלמיד ולהסביר לו צעדים. אם נושא לא ברור, המדריך יעבור הלוך ושוב עד שכל המידע יובן והושלם. בסיום כל שיעור, שיעורי בית ופעילויות לחזרה על החומר מוקצים כדי לספק ללומד את הראייה החזותית הדרושה. בלימוד אישי אחד על אחד, התלמידים סופגים הרבה יותר מידע וכל היחס ותשומת הלב מוקדשים לחלוטין לתלמיד; בית הספר לימד בסגנון זה ללימודי תעודה ותיק עבודות כבר למעלה מ-15 שנה בשיטת לימודים אונליין אחד על אחד, כולנו יודעים שלומדים פרטי מקבלים יותר. נוכל להגיד לכם שמחצית מהתלמידים של בית הספר סולו מגיעים לאחר שכבר למדו במקומות אחרים אבל לא יכלו לעמוד בקצב המהיר של הקבוצה ולכן תיק העבודות שלהם היה לא מספק כדי להתחיל לעבוד, הפסידו כסף ושילמו שוב אבל לא ויתרו על החלום שלהם להיות מעצבים גרפיים.

מדוע  תיק העבודות הוא ההיבט המשמעותי ביותר בעבודה בתעשיית ההייטק?

התיק דוגמאות של הבוגרים הוא ההיבט המשמעותי ביותר בעבודה בתעשיית ההייטק. אין זה משנה אם יש לך תעודה או תואר ראשון בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית; מה שהלקוחות או המראיינים שלך רוצים לראות הוא מה שאתה יכול לבצע. איזו עבודה הפקת במהלך הלימודים, וכיצד תוכלו לתאר למה התכוונת בסגנון עיצוב במהלך עבודת העיצוב? האם החשיבה שלך באמת מחוץ לקופסה, או שאתה מקפיד על עיצוב של תבנית אלמנט קבועה? תאושר לעבוד במקצוע זה מהבית במהירות או באופן פרטני כל עוד תיק העבודות שלך כולל מאות נושאים שונים.

אפשר להירשם לקבוצה של למעלה מ-18,000 גופים עסקיים.

לבית הספר קיימת קבוצה של למעלה מ-18,000 ארגונים ומעסיקים המספקים מאות משרות לתעסוקה לבוגרי הקורס מדי חודש. הארגון וותיק למדי ומאפשר לכל מעצב גרפי להתחיל ולהתקשר עם מספר רב של חברות במהלך שנת הלימודים כדי לקבל ניסיון. אתה יכול להעלות את תיק העבודות שלך לשם ולהתחבר לחברות הייטק או משרדי פרסום.

דברו עם יועצי הלימודים על מסלולי הלימוד השונים בעיצוב גרפי – תקשורת חזותית וחווית משתמש לקראת 2022.

תוכל להתקשר אלינו כבר עכשיו ולשוחח עם אחד מיועצי הלימוד שלנו על מסלולי הלימוד הרבים הנגישים לך. לחילופין, תוכלו לשלוח את המידע שלך בטופס יצירת הקשר בתפריט הראשי ולשוחח עם נציג הקורס תוך 24 שעות. אנו מזמינים אתכם לצפות בכל הסרטים שהפקנו בעמוד זה ולבקר בעמוד התמחור כדי לקבל הסברים  מה תלמדו במסלול הלימודים וכיצד סגנון לימוד זה מתבצע. עד אז, אנו מזמינים אותך לצפות בכל סרטוני ה YouTube החינמיים שיצרנו כדי ללמד אותך על חשיבה יצירתית וכלים גרפיים כלליים של Adobe לבניית תקשורת חזותית לעומת חווית משתמש באתרי UI UX לקראת 2023.