ADOBE עיצוב גרפי תוכנות

שיעור עיצוב גרפי עם הסמכה הורדה והתקנת תוכנות אדובי 2022 מהי קומפוזיציה בעיצוב?

אם אתם סטודנטים חדשים לעיצוב גרפי או רוצים לעבוד בתוכנות אדובי במאמר הבא תוכלו לקבל את כל הפרטים על התקנת תוכנות אדובי תומכות השפה העברית. כיום אדובי נחשבת לחברה הבלעדית ביותר לשימוש בתוכנות הדיגיטל בעולם עיצוב גרפי, אופנה, עיצוב אתרים ואפליקציות. המחירים משתנים בהתאם לשימוש לדוגמה מחיר תוכנה אחד יהיה זול יותר לעומת חבילה הכוללת את כל התוכנות של החברה. בשיעור המצורף תוכלו לראות את כל תהליך ההורדה משלב הכניסה לאתר ועד התאמת התוכנות לצרכים שמעצבים גרפיים בישראל צריכים את כל ההתאמות לשפה העברית. השיעור מוסבר בשפה העברית ובצורה פשוטה מאוד.

ברירת מחדל התקנת תוכנות עיצוב גרפי 2022

‏כדי להוריד את התוכנות של חברת אדובי Photoshop אילוסטרייטור או אינדיזיין עליכם להיכנס לאתר החברה ולפתוח מנויי, לאחר שפותחים מנוי יש את האופציה להוריד את התוכנה של הענן ששם נמצאים ומרוכזים כל התוכנות של החברה. לאחר מכן יש לכם את האפשרות לבחור איזה תוכנה אתם רוצים להתקין ולפי זה ללחוץ על פקודה  עדכן. אם לא מגדירים במערכת של חברת אדובי ‏את האפשרות של תוכנות תומכות בעברית יהיו חסרים בתוכנה שאתם מורידים כלים המיועדים לדוברי השפה העברית או הערבית. כלים אלו לרוב יהיו נמצאים בסרגל הכלים בצד שמאל של כל תוכנה גרפית כזו או אחרת.

שינוי שפה בעברית בתוכנות גרפיקה ממוחשבת אדובי ADOBE 2022

‏אז איך בעצם משנים את השפה מאנגלית לעברית? במערכת CREATIVE CLOUD 2022 שמורידים מחברת אדובי יש את האופציה של הגדרות תוכלי לראות בסרטון בדיוק לאן נכנסים בתפריט ההגדרות ושם אתם צריכים ללחוץ על פקודת תוכנות תומכת אנגלית-  עברית. לאחר מכן תוכלו להתקין את התוכנה ותתמוך לכם בשפה העברית. אם אתם כבר התקנתם את התוכנות והם לא תומכות לכם את השפה העברית עליכם להוריד‏ את מה שהתקנתם במחשב דרך המערכת  של תוכנות במערכת ההפעלה ורק לאחר מכן להוריד דרך האפליקציה של אדובי את התוכנה שהוגדרה בעברית.

תשלום לאדובי – מחיר רגיל לעומת סטודנט – תוכנות עיצוב גרפי להורדה מאדובי במחירים מוזלים

‏עלות תוכנות אדובי משתנות בהתאם לדרישה. אם אתם מעצבים גרפיים תצטרכו  לשלם את המחיר המלא לעומת סטודנטים שמקבלים הנחה משמעותית ובמחיר מוזל מחברת אדובי למשך שנה. כמו כולנו תמיד מומלץ לעדכן את החבילה בבלאק פריידי שחברת אדובי מאפשרת מבצעים מדהימים על החבילות שלהם. המחיר היום לכתיבת מאמר זה ‏הוא 70 ש״ח אפריל 2021. אם אתם מורידים תוכנה אחת המחיר יהיה מוזל יותר לעומת אם אתם מורידים את כל החבילה של חברת אדובי.

הפלוס היחידי בעבודה עם האפליקציה של חברת אדובי זה שהתוכנות מתעדכנות כל הזמן בצורה אוטומטית מבלי לבקש מהמערכת לעשות את זה. אם אתם רוצים להישאר על אותה גרסה במערכת מבלי לקבל גרסאות חדשות אוטומטיות כל הזמן תצטרך לעדכן באפליקציית‏  חברת אדובי את האפשרות לבטל את העדכונים האוטומטים.

לימודים עיצוב גרפי אונליין – הדרך שלך לקריירה מקצועית ומותאמת דרישה ל2022

‏מה צריך היום כדי להיות מעצב גרפי מצליח בחברות הייטק בישראל? כדי להיות מעצב גרפי עליכם ללמוד את כל השפה עיצובית שכוללת תכנים מלאים מעולם בניית מותג והבנה עסקית של איך להציג עסקים במדיות אינטרנטיות. הביקוש  למעצבים גרפים הוא גדול מאוד במיוחד לאחר הקורונה שחברות וארגונים הבינו שכדי לשרוד  בעולם העסקים והמכירות צריכים להיות מפורסמים און-ליין. דווקא בתקופת הקורונה מעצבים גרפים הרוויחו במאה אחוז יותר מתקופות רגילות בגלל המעבר המסיבי של שלל עסקים לאפליקציות ולאתרי האינטרנט.

בתקופת הלימודים תלמדו את כל השפה עיצובית ואיך לחשוב כמעצב גרפי מקצועי מול הבנה אמיתית ונכונה של איך להציג את העסק ברשתות החברתיות ובמיתוג הרב תחומי. בתקופת הלימודים תעבדו על התוכנות Photoshop אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין ובכל תוכנה תבנו  תיק עבודות מקורי ומשכנע תוך הסבר מקצועי על מהלך העבודה בבניית תיק העבודות.

מה חשוב יותר בשוק העבודה בעיצוב גרפי והייטק?

‏היום בעולם ההנדסה והתעשייה תעודות כבר לא פותחות דלתות. בתחום האמנות הדיגיטלית מה שחשוב היום זה לא איפה למדתם להיות מעצבים גרפיים או גרפיקאים מקצועיים, מה שחשוב שאתם מבינים מהו קונספט ואיך לבנות קומפוזיציות נכונות כדי לעזור לבעלי עסקים למכור את המוצרים שלהם בכל מדיה אפשרית. אם זה בחברת הייטק עליכם לדעת להכין אינפוגרפיקות או לבנות תרשימים לאפליקציות ולמוצרים דיגיטליים. ככל שתיק העבודות שלך ידבר קונספטואליות וטרנדים חדשים ייראו בתיק העבודות תוכלו להתברג ולהתחיל לעבוד במהירות בעולם הייטק או במשרד פרסום.

איך לומדים מהבית אונליין עיצוב גרפי

‏בית ספר סולו ‏מכשיר סטודנטים לעיצוב גרפי על ידי קורס עיצוב גרפי אונליין מעל עשור לעולם ההייטק ופיתוח אפליקציות למדיה האינטרנטית. הלימודים נעשים און-ליין מהבית בדיוק כמו זום אחד על אחד עם מרצה פרטים מעבר לקו. הלימודים מתרחשים ברוב שעות היום מה שמאפשר נוחות מקסימלית וקליטת החומר בצורה מעולה. כשלומדים בצורה פרטית ואישית עם מורים פרטיים אחד על אחד אפשר להתרכז בחומר ולהכיל את כמות החומר הגדולה בתוכנות אדובי תוך לימוד בצורה רחבה של חוקי השפה עיצובית לעולם הייטק ושיווק עסקי.

מגמות תקשורת חזותית והייטק

‏תוכלו ליצור אתנו קשר עוד היום ולשוחח עם נציגי לימודים על מגמות תקשורת חזותית והייטק נאפשר לכם להבין איך אפשר להתחיל כבר מחר ללמוד מהבית את מקצועות הדיגיטל. ברשות ברשות בית הספר קבוצת Facebook מעל 12 שנה עם קרוב ל-17,000 חברות וארגונים שמספקים עבודות מידי יום למעצבים גרפיים מתחילים שרוצים להתחיל לעבוד בתחום ללא ניסיון. חברות למעסיקים דווקא מעדיפים לעבוד עם מעצבים גרפיים מתחילים כי הם באים עם ראש פתוח ויצירתי למה שקורה כיום בעולם המדיה.

‏עולם העיצוב הגרפי רק ילך ויגדל כי הוא משתנה כל הזמן בהתאם לטכנולוגיה שלא מפסיקה להשתנות מעצמת הפיתוח בענף ההייטק. אם אתם אוהבים את עולם העיצוב הגרפי בהחלט הרווחתם מקצוע אדיר שיאפשר לכם רווחה כלכלית ובטוחה.  מקצועות המחשב  הם אלו שישלטו בדור הבא בתעסוקה העולמית והישראלית בפרט. מדינת ישראל מוגדרת כמדינת הייטק מספר אחת בעולם בגלל הכוח האיכותי שמניע את הטכנולוגיה בעולם.

התפקידים של מעצבים גרפיים.

מי אחראי על כל הפלטפורמות הדיגיטליות שאנחנו נחשפים אליהם מידי יום? מי מעצב א אריזת אבקת הכביסה שאנחנו משתמשים בה מידי יום? מי אחראי על תפריט מעוצב במסעדה שאנחנו קוראים? התשובה היא כמובן מעצבים גרפיים. מעצבים גרפיים הם אלה שקובעים את כל הפלטפורמות הדיגיטליות שאנחנו נחשפים אליהם מידי יום. בכתבה הבאה אנחנו נספר לכם בהרחבה איך מעצבים גרפיים עובדים האם יש עבודה בתחום וכיצד גם אתה יכול להתקדם לתחום שצמא לידיים עובדות.

השיעורים בעמוד זה נעשו על ידי המורים שבאמת רוצים לעזור לכל אחד שרוצה להצטרף לעולם העיצוב הגרפי והטכנולוגיה הדיגיטלית כדי לספר לך על סגנונות עיצוב רבים. אין ספק שאם אתה מתחבר לעולם זה תוכל להתקדם למקצועות מאוד גבוהים בתעשייה. השיעורים בעמוד באמת מצרפים להם טכניקות מדהימות להכנת וויזואליים עם תהליכי עיצוב בעולם בניית אתרי אינטרנט וגרפיקה ממוחשבת שיכולים להתאים לכל אחד במידה והוא שוקל ללמוד את התחום הזה.

הטכנולוגיה בהייטק מה קורה שם? איך זה קשור למעצבים גרפיים?

עולם העיצוב הגרפי בשנים האחרונות השתנה מהקצה לקצה ונוכל לראות שמעצבים גרפיים רבים משתלבים בתעשייה ההייטק ובעולם הדיגיטל בצורה מואצת. סגנונות העיצוב שהיו בעבר על ידי עבודה בבית דפוס כדי להכין אריזה מעוצבת או להתאים גרפיקה למכונות הדפסה השתנתה מהקצה לקצה ונוכל לאות שהיום מעצבים גרפיים יותר משתלבים בתחום ההייטק ועובדים עם מהנדס מחשבים או מהנדס תוכנה. הסיבה לעבודה בעולם ההייטק בגלל במהנדס מחשבים או מהנדס תוכנה לא למדו בלימודי מדעי המחשב שלהם איך לחשוב בצורה וויזואלית ללקוחות, מהי השפה הוויזואלית, מהי טיפוגרפיה ועוד. מי שלמד מחשבים למד בעיקר איך לתכנת ולהתאים מערכות לפלטפורמות אינטרנטיות דיגיטליות.

תפקיד המעצבים הגרפיים בתחום הדיגיטל.

תפקיד המעצבים הגרפיים בתחום הדיגיטל הוא מאוד חשוב כי עסקים לא יכולים להתקיים היום בלי מעצב גרפי שייתן את כל הפלטפורמה הדיגיטלית והשפה העיצובית לכל מטרה. החל מהכנת אתר מעוצב עם צבעוניות מדהימה או לסירוגין ההבנה המקצועית של מהי תיאוריית הצבעים שעומדת מאחורי כל צבע. הרי כולנו יודעים שלכל צבע יש פסיכולוגיה ותחושה מסויימת ומעצבים גרפיים לומדים אלפי נושאים שונים כדי להתאים את כל הגרפיקה לקהל הלקוחות.

קהל היעד, קהל המטרה

קהל המטרה בעולם העיצוב הגרפי זה הקהל שלקוחות רוצים לחשוף אליו תכנים שיווקיים. אין ספק שתחום האינטרנט הוא תחום מאוד רחב ומי שלא יהיה שם היום לא יוכל להמשיך להתקיים. מעצבים גרפיים לומדים את כל הפלטפורמות הדיגיטליות כדי לגרום ללקוחות להראות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות בצורה הכי מקצועית כי גולשים של היום הם חכמים ושופטי תוך דקות בודדות אם המותג הוא מקצועי או לא ולכן בעלי העסקים מסתמכים על המעצבים הגרפיים שיגרמו להם להיות בפלטפורמות דיגיטליות להראות בצורה מקצועית.

נושאי הלימוד בעיצוב גרפי

נושאי הלימוד בעיצוב גרפי כוללים הבנה מקצועית של מיהו קהל המטרה ולכן תפקיד המעצבים הגרפיים זה ללמוד לאורך ולרוחב איך לשווק את המוצר בצורה וויזואלית שלא תפגע בקהל המטרה לדוגמה אם הקהל הוא ילדותי אין ספק שצריכים סגנון צבעים יותר חמים אם הקהל הוא מדבר על כסף והייטק אין ספק שצריכים צבעים יותר קרים לכן המעצבים הגרפיים לומדים להרחיב על קהל היעד ועובדים בשיתוף פעולה עם הלקוחות שלהם כדי להבין בצורה יותר עמוקה איך לקדם ולשווק את המוצר בצורה נכונה.

אף אחד לא מצפה היום מהמעצבים הגרפיים שידעו כל נושא בעולם לכן הם צריכים את השיתוף פעולה התמידי עם חברה שמעסיקה אותם או לסירוגין עם הלקוח שמבקש מהם את סגנונות העיצוב.

נושאי הלימוד בעיצוב גרפי הם מאוד רחבים ונוכל לראות שהיום מעצבים גרפיים צריכים לשלוט במהות טיפוגרפיה וכיצד היא משפיעה על בני האדם או לסירוגין את כל חוקי האיזון המשקלי והסימטריה לאורכה ולרוחבה. אין ספק שמי שמתחבר לתחום זה ימצא קריירה מדהימה לעבודה מהבית או לסירוגין השתלבות בתחום ההייטק.

איך אני יכול להתחיל להשתלב בתעשייה בעולם ההייטק אם אין לי ניסיון?

כיום זה לא משנה אם יש לך ניסיון רב שנים בתחום העיצוב הגרפי והדיגיטל או לא מה שחשוב שתגיע עם תיק עבודות שמדבר את השפה המקצועית רק תיק עבודות יכול באמת לעזור לך המעצב הגרפי המתחיל להראות לעולם כולו שאתה מבין מה זה עיצוב גרפי.

כיום חברות הייטק ומשרדי פרסום לא מתרשמים מתעודה או מתואר ראשון שני שמעצב גרפי מביא איתו מה שלקוחות רוצים כיום זה אך ורק לראות שאתה מבין בעולם העיצוב בצורה מקצועית. האם אתה יכול באמת להביא לקוחות ולדעת איזה תמונות להשים במודעה או לא? האם אתה באמת יכול להתחבר רגשית לקהל היעד שאתה מעצב לו את המוצרים?

אלה נושאים מאוד רחבים שמעצבים גרפיים לומדים בתקופת ההדרכה שלהם ולכן הסימולציות העסקיות צריכות להראות שאתה באמת מבין מיהו קהל היעד. ככל שהסימולציות שלך ידברו את עולם העיצוב בצורה נכונה אין ספק שתוכל לראות שאתה מתחבר לתחומים רבים.

חשוב מאוד להראות בתיק עבודות את כל הטרנדים הרבים שעוד לא נראו ולא לחזור או להעתיק סגנונות עבודה שכבר היו כי כל לקוח או מראיין שירצה לעבוד איתך כבר ראה אלפי דוגמאות שונות בקריירה שלו ובאמת יכול לשפוט בשניות בודדות אם אתה מעצב גרפי שמבין עניין בתחום העיצוב הגרפי או לא. על תיק העבודות להכיל קטגוריות שונות החל מעיצוב גרפי לעולם השיווק, סימולציות באיור וציור דיגיטלי לוגואים וחשיבה רחבה.

איך לומדים אונליין דרך האינטרנט?

לימודים אונליין מתקיימים בשיטה נוחה מאוד לכל מי שרוצה לשלב לימודים ועבודה ביחד. כולנו ראינו בתקופת הקורונה שמכללות רבות התחילו לעבוד אך ורק דרך האינטרנט. משרד החינוך החליט שזה האלטרנטיבה היחידה כדי לשמור על ריחוק חברתי אנו מלמדים בשיטה זו כבר חמש עשרה שנה דרך האינטרנט עם מורה שמחובר למסך של הסטודנט. באמצעות תוכנת חיבור בין מחשבים המורה יכול לשוחח עם הסטודנט בצורה פרטנית ואישית ולהסביר לו על עולם העיצוב הגרפי אחד על אחד.

במהלך השיעור המורה מסביר מה זה עיצוב גרפי ואיך אפשר להתקדם בתחום לאחר מכן הסטודנט צריך לתרגל את החומר כדי להראות שהוא באמת מבין את כל הנושאים לאורכם ולרוחבם. בסיום כל שיעור מתקבלים שיעורי בית ועבודות כדי לתת לסטודנט את כל החשיבה היצירתית שהוא צריך להתמודד איתה לתיק עבודות. אין ספק כדי להצליח בתחום העיצוב הגרפי אתה צריך למצוא זמן כדי להכין שיעורי בית ותרגילים.

התרגול

היום כדי לבנות אסטרטגיות פרסום בעולם הדיגיטל צריכים להכין ללקוח או לכל מי שירצה לעבוד איתכם בעתיד מספר סימולציות שונות כדי להראות את האפשרות שבאמת המעצב הגרפי מבין עניין ולכן תרגול רב של הפקודות הרבות שאתם יודעים של חברת אדובי יאפשרו לכם לבנות סימולציות רבות שאותם תצטרכו להציג לאחר שתסיימו את הלימודים. לכן מאוד חשוב למצוא זמן ולהכין שיעורי בית כי עיצוב גרפי זה שפה לכל דבר.

לסיכום

תחום הדיגיטל בשנים הבאות רק ימשיך ויתרחב ולכן אתם המעצבים הגרפיים מחפשים מקצוע שיאפשר לכם להשתלב בתעשייה רווחית שצמאה לידיים עובדות אין ספק שתחום העיצוב הגרפי יאפשר לכם זאת. מעצבים גרפיים כיום מרוויחים שכר מאוד גבוה לעומת תקופת הלימודים הקצרה שהם עוברים ומרבית הבוגרים עובדים בזה מהבית. לבית הספר יש קבוצה מעל תשע עשרה אלף חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים אותך המעצב הגרפי המתחיל לתת שירותי עיצוב ומיתוג. אין ספק שכבר בתקופת הלימודים בית הספר יחשוף אותך לסגנונות עבודה אלו באמצעות הקבוצה כדי לעזור לך להשתלב מהר.