מה זה עיצוב גרפי – מה זה גרפיקה ממוחשבת – טרנדים חדשים בעיצוב ב2020

הכנו במיוחד בשבילכם שיעורים והסברים על עולם העיצוב גרפי והקשר לתוכנות גרפיקה ממוחשבת, השיעורים מוסברים בווידאו בשפה העברית בכתבה נספר לכם על הטרנדים החדשים שמתרחשים כיום ב 2019 ומה הולך להיות ב-2020. השיעורים והכתבה מתאימים לכל מי שכיום עוסק בעולם העיצוב הגרפי וגם לכאלה שרוצים להיכנס לתחום. עיצוב גרפי זה עולם שמתפתח כל הזמן ולא עוצר, הסיבות לכך בגלל השינויים בטכנולוגיה שקורים ולא עוצרים בכלל, אם בעבר עולם העיצוב הגרפי היה אך ורק מתרכז בתחום הדפוס היום נוכל לראות שעולם ההייטק שואב מעצבים גרפיים כדי לתת פתרונות בעולם השיווק והפרסום. רעידת האדמה שקרתה בשנים האחרונות בעולם העיצוב גרפי עשתה אך ורק טוב למי שבחר בעיצוב גרפי כקריירה מקצועית.

מי מכתיב טרנדים חדשים בעיצוב איך יודעים מה עובד ומה לא עובד?

מי שקובע אם זה עובד העיצוב הגרפי או לא עובד זה אתם הגולשים, לכל בעל עסק יש דוחות וסטטיסטיקות כמה העיצוב והמודעה שהמעצבים מכינים באמת הכניסה גולשים לאתר או עשתה את הפעולה שיווקית שאמורה לעשות. לרוב כל בעל עסק מריץ מספר מודעות שונות כדי לראות בסופו של דבר איזה מודעה מביאה את הכי הרבה תנועה לאתר ומבצעת את הפעולה השיווקית. במידה ומפרסמים בפייסבוק לדוגמה את המודעה בהיבט שיווקי בפייסבוק אז המערכות בפייסבוק מציגות דוחות לבעלי העסקים בצורה מידית מה שמאפשר תיקון מיידי של המודעה במידה והיא לא עובדת טוב ומכניסה מספיק גולשים. זאת רק אחת הדוגמאות שעולם השיווק היום הוא יותר ממוקד ומאפשר לכל בעלי העסקים לדעת איפה לשווק והיכן לשים את הכסף שלהם.

טרנדים חדשים בעיצוב 2020

עומק תלת מימדי בכיתוב בשילוב איור

שיווק לקהלי יעד נכונים

כל בעל עסק רוצה להגיע ישירות לקהל היעד שלו, פרסום מודעות עולה סכומים לא קטנים לבעלי עסקים. לדוגמה בעל עסק שמפרסם בפרסום חוצות ועל שלטים הוא יהיה הרבה פחות ממוקד לעומת שיווק של מודעה בהתאם לקהל היעד. לכן חשוב מאוד לקלוע בצורה הכי מקצועית ונכונה אם איזה צבעים להשתמש ואיזה גרפיקה לעצב כדי להתאים לקהל היעד את המסר השיווקי. לכן מעצבים גרפיים לומדים כל הזמן את הטרנדים החדשים בעולם הפרסום כדי לעזור לבעלי העסקים בפעולות שיווקיות שבסופו של דבר יגרמו למכירות של המוצר.

טרנדים חדשים בעיצוב גרפי 2019 – פחות עומס בעיצוב

אמנם בעלי העסקים תמיד רוצים שנכניס כמה שיותר פרטים ומידע בכתבה פרסומית אבל היום כמה שפחות זה יותר טוב. עיצוב גרפי או מודעה פרסומית אמורה לשדר בכמה דקות את מה שהעסק רוצה למכור, הסיבות לכך היא שבכל פלטפורמה שיווקית יש מאות פרסומות מה שגורם לעיוורון בסופו של דבר לקבלת מידע. מעצבים גרפיים צריכים להיות יותר יצירתיים כדי למסור את הפרסום לצופה ולהיות יותר אטרקטיביים בהעברת המידע בצורה מהירה כדי לתת לצופה את המידע בכמה שניות ולגרום לו לבצע פעולה כגון כניסה לאתר או העברת מידע מכירתי או שיווקי.

טרנדים חדשים בעיצוב גרפי 2019 - פחות עומס בעיצוב

תחושה של תלת מימד ועומק בגרפיקה

לא תמיד יש הרבה חומר להכניס לבאנר שיווקי, המטרה של המעצבים הגרפיים היא להעביר את המידע בצורה יותר ממוקדת. לרוב היום העברת מידע צריכה לגרום לגולש ללחוץ על הבאנר השיווקי כדי להכניס אותו לאתר האינטרנט של המפרסם. צורות תלת מימדיות נותנות עומק וגרפיקה וגורמות לצופה להתבונן ביצירה האמנותית, אלו רק חלק מהשינויים שאנו הולכים לראות בגרפיקה ממוחשבת ב2020 ובשנים הבאות. טכניקות של עבודה בתלת מימד עוזרות בקידום מכירות כי יש מינימום ידע ומקסימום אומנות. תלת מימד נותן חוויה משתמש מדהימה כי רואים את הערכה להכנת העיצוב, זה יתפוס את העין של הגולש ויגרום לעבודה הפרסומית לעבוד בתחום השיווק.

מה עשינו בשיעור ומה ניסינו להעביר בעיצוב גרפי

בשיעור דוגמה שהכנו לכם על הטרנדים החדשים בעיצוב גרפי ובניית אתרים עבדנו בצבעים של כחול ולבן. הוספנו תאורה כדי להעצים את התחושה של העומק ועבדנו אך ורק בשני צבעים כדי לא ליצור עומס בגרפיקה. השימוש בקווים מעצים את תחושת העומק בתלת מימד ויוצר אינדיווידואליות מכל סגנון פרסום אחר כגון תמונה וטקסט. העיצוב נעשה בתוכנת אילוסטרייטור ומתאים לשיווק מוצרים בתחום הטכנולוגיה והעברת מידע. צבע כחול עורבב בצבע לבן כי על-פי תורת הצבעים צבע כחול משדר תחום טכנולוגי ואמינות במכירת המוצר. מעצבים גרפיים לא מעצבים עם צבעים ללא הבחנה אלה הולכים לפי תורה מסודרת לפי חוקי הצבעים כדי לדעת איזה צבע משדר הכי נכון לקהל היעד שאליו אנו הולכים לפרסם.

חווית משתמש טובה עם שימוש בטכניקות UX- UI קודם כל מדברת על צבעים.

“מאפיינים” של חוויית משתמש קודם כל עובדים על צבעים. ככל שהצבעים יהיו יותר נכונים בממשק או באפליקציה שמעצבים חוויית המשתמש תהיה יותר טובה. אנשים נמצאים איפה שנוח להם, במידה ולא נוח למשתמש להיות באפליקציה הוא פשוט לא יהיה שם. שימוש בצבעים נכונים גורמים למוח האנושי להרגיש בנוח מה שגורם לאפליקציה להיות יותר מעורכת או לאתר האינטרנט לאחוזי שהייה גבוהים יותר. לא תמיד קל להסביר למה משתמש נוח לו להיות באפליקציה או לא נוח לו, אפקט התת מודע ונוחיות ידוע כתוצאה של שימוש בצבעים נכונים או לא נכונים, ברגע שמשתמש  לא נוח לו במקום מסוים יש לך סיבות ולרוב זה צבעים.

פרסום ממוקד עם עיצוב גרפי מקצועי יעשה את העבודה בצורה הכי נכונה לבעל העסק.

פרסום עם עיצוב גרפי מקצועי בסופו של דבר יעשה את הפעולה של מכירת המוצר.  בשביל זה מעצבים גרפיים צריכים לחשוב באיזה צבע להשתמש ולהתאים את סגנון העיצוב לקהל היעד. עיצוב גרפי מקצועי עושה את העבודה בכל הפלטפורמות השיווקיות באינסטגרם או בפייסבוק. תחילה  מעצבים גרפים צריכים להשתמש בתוכנות גרפיקה ממוחשבת של חברת אדובי, חברת אדובי נותנת פתרונות גרפים מעולים למעצבים גרפים ומידי פעם יוצא שדרוג לתוכנות מה שמקל על עבודת המעצבים הגרפיים לעבודה הרבה יותר מהירה. בתוכנות גרפיות כיום הכניסו מערכות שלמות של התאמת צבעים כדי לעזור למעצבים גרפים לבחור את הצבע הכי נכון שמתאים לסגנון העיצוב. עבודה עם צבעים חמים ושילובים של תמונות או שימוש בצבעים טכנולוגים לקידום מכירות. ככל שהמודעה שלכם תהיה יותר מקצועית יהיה יותר קל לעזור לבעלי העסקים במכירות והשיווק של המוצרים שלהם.

אינפוגרפיקה למה היא כל כך חשובה בעולם הפרסום

אינפוגרפיקה ב – 2020 למה היא כל כך חשובה בעולם הפרסום.

ב2020 נוכל לראות יותר שימושים באינפוגרפיקות – אחד הטרנדים החדשים בשימוש מעצבים גרפיים זה עבודה עם אינפוגרפיקות, לאנשים כבר אין זמן לקרוא כל כך הרבה כדי לקבל מידע ולכן על ידי ציורים ושימוש באלמנטים עם חצים נוכל לקבל בכמה דקות מידע על מה המסר שלנו בכלל משווק. בעמוד תוכלו לראות דוגמה של אינפוגרפיקה שמסבירה במספר פעולות פשוטות על מה המוצר בכלל מדבר. לרוב עבודה עם אינפוגרפיקות מתבצעת בתוכנת אילוסטרייטור כי  היא תוכנה ידידותית מאוד בעבודה עם איורים וציורים גרפים. אינפוגרפיקה היא טכניקה מאוד שימושית בעולם ההייטק ועיצוב ממשקים של תוכנות.

  • זמן הוא דבר מאוד חשוב היום, כל מקום שנמצאים  גולשים יש אינספור פירסומות. אחת הדרכים להעביר מידע של עסקים בצורה מהירה זה  אינפוגרפיקה. נוכל על ידי שימוש בטכניקות עיצוב אלה להעביר מידע בצורה מהירה ביותר לכן היא תהיה שימושית בשנים הבאות בצורה יותר רחבה. אינפוגרפיקה בפרסום תהיה יותר מפורסמת באפליקציות בגלל שהמסכים  מאוד קטנים ואי אפשר להכיל יותר מדי אלמנטים גרפיים במסך של סמארטפון לכן אינפוגרפיקה פותרת את הבעיה של הפרסומאים.

איורים בשילוב גרפיקה 2020

אנשים אוהבים לצפות באומנות, זה לא משנה איזה סגנון של אמנות, ציורים ואיורים גרפים ידועים כמוכרים יותר כל סגנון של פרסום. שילוב של איור גרפי יגרום למודעה שלכם לעבוד פי שתיים יותר מאשר תמונה. סגנון עבודה בשילוב הגרפיקה הם הטרנדים החדשים שהולכים להיות בשנת 2020. אנשים מעריכים יותר אומנות של ציור מאשר תמונה כי זה יוצר יותר הבחנה בפרטים הקטנים וגורם לאנשים לצפות קצת יותר בסגנון העיצוב.  שילוב של תמונה עם איור לרוב נחשבת כסגנון הומוריסטי מה שמצביע על עסק קליל ועכשווי שקולע לכל קהלי היעד במידה ואנחנו לא עובדים על טווח גילאים מסוים אלה עובדים בצורה יותר כללית.  אף מעצב גרפי לא צריך לבוא עם כישרון לציור אלו נושאים שנלמדים במסגרת לימודי עיצוב גרפי בשימוש של תוכנות גרפיקה ממוחשבת לפיתוח היצירתיות.

איורים בשילוב גרפיקה

קומפוזיציה פתוחה ומאווררת – שימוש בצבעים מלאים בגרפיקה

קומפוזיציה פתוחה היא סגנון עיצוב מאוד מינימליסטי. המטרה בעיצוב לגרום למרווחים יותר גדולים בין אלמנט לאלמנט כדי לא לגרום לעומס בעין. שימוש בצבעים מלאים ללא מעברי צבעים עובד בצורה יותר טובה מאשר מספר גוונים במודעה. ככל שהאזור הצבע במודעה גרפית יותר גדול כך הוא יוכל להעצים יותר את המסר השיווקי של החיים במודעה,  הסיבה לכך שכל צבע גורם לבן אדם להרגיש אחרת. צבעים הם טכניקה חשובה ביותר להצלחה של כל עיצוב או הכנה של מודעה פרסומית.

חווית משתמש טובה עם שימוש בטכניקות UX- UI

שימוש בשקופיות צבע BLENDING MODE

זה לא משנה אם אתם עושים את העיצוב שלכם בפוטושופ או אילוסטרייטור, שימוש בטכניקת שקופיות תעזור לגרפיקה שלכם להיות הרבה יותר מקצועית ולעשות את הפעולות השיווקיות בצורה נכונה. מה שעשינו בסרטון הכנסנו את האלמנט שהיה צבוע בגרדיאנט למצב של שקופית וכך הוא שינה את כל הצורה שלו לצורה אחרת. שקופיות הם טובות לעבודה בגלל שהם משנות את כל סגנון הצבעים ומחזקים את הצבעים על-ידי הוספת אור לכל אזור בגרפיקה. הוספת אפקטים של אור וזרחניות בגרפיקה מעצימה את התוכן השיווקי וגורמת למודעה שלכם להיות יותר מעניינת ויותר יפה.

  • במידה ואתם רוצים לראות עוד טיפים וטריקים בעולם העיצוב גרפי אתם מוזמנים לגלוש באתר בכל עמודי הקורסים השונים הכנסנו שיעורים ביוטיוב כדי להעשיר את עולם העיצוב הגרפי צפייה מהנה.
2019-09-17T11:38:26+03:00