איך נראה כרטיס ביקור

כל מה שצריך לדעת על עיצוב כרטיס ביקור – איך נראה כרטיס ביקור מקצועי

מעצבים גרפיים מתחילים? גרפיקאים שרוצים לדעת איך נראה כרטיס ביקור מקצועי? לקוחות שמחפשים דוגמאות לעיצוב? אנחנו בכתבה הזאת הכנו במיוחד בשבילכם נקודות מאוד חשובות להדפסה והכנת כרטיסי ביקור מקצועיים, באמצעות רעיונות וטיפים אלו תוכלו להשתמש כדי לשדרג את תיק העבודות שלכם וללקט מידע חשוב בשימוש בתעשיית העיצוב גרפי. בעמוד זה הכנו במיוחד בשבילכם אוסף שיעורי עיצוב גרפי בווידאו שיכולים בהחלט לתת לכם טיפים חשובים מעולם העיצוב הגרפי, השתמשנו בכל התוכנות הגרפיות של חברת אדובי תוך מתן דגש ביצירתיות מדהימה בשימוש מעצבים בתעשייה.

הדגשים חשובים בכרטיס ביקור

כרטיס ביקור הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק במיוחד שלקוח מקבל כרטיס ביקור ומידע קצר על מקום שלא נכנס אליו מעולם, באמצעות הכרטיס אתם מעבירים את הרושם הראשוני על המקום ומעבירים תחושת נאמנות ומקצועיות כמו שכרטיס ביקור מקצועי יודע לעשות, בתעשיית העיצוב גרפי נוכל לראות כרטיסים ייחודיים של צד אחד שמסכמים במספר מילים על מוסר הכרטיס או כרטיס ביקור גלובלי יותר שמודפס משני הצדדים כדי לחלק את העומס הגרפי לא לצד אחד בלבד.

כרטיסי ביקור אמורים להיות מתומצתים ביותר גם אם יש לכם המון מידע להכניס לתוך הכרטיס, זכרו כרטיס ביקור הוא לא פלייר עיצובי הוא אמור להכיל במספר שורות מידע הכי חשבות על העסק שלכם, הפתגם המוביל כל המוסיף גורע בהחלט מתייחס לעיצוב והכנת כרטיסי ביקור. אם לא מספיק לכם המידע שאתם מכניסים לתוך הכרטיס אז תבקשו מהמעצבים להכין לכם פלייר ותאתגרו אותם בצורה שהעיצוב יהיה קטן יותר. מעצב גרפי מקצועי בהחלט יוכל לתת לכם פתרונות גרפיים לכל מטרה או העברת מידע דרך הכתוב או המודפס.

סגנונות ודוגמאות  עיצוב כרטיסי ביקור

בבניית קונספט מיתוגי לכרטיס ביקור עלינו לדעת שיש מספר סגנונות כרטיסי ביקור, לדוגמה יש כרטיס ביקור שהוא כללי יותר בו מציגים את מספר הטלפון של מזכירות המקום או כרטיס ביקור אישי יותר המדבר על הבנאדם שמוסר את הכרטיס, בשני המקרים סגנון העיצוב יהיה אותו סגנון היות ומדובר בחברה גדולה מאוד, במצב כזה עלינו להשתמש באותו קוו עיצובי כדי לא להוזיל את המיתוג שלשמו עיצבו מלכתחילה את הקונספט העיצובי הנכון.

חברת הייטק כרטיס ביקור דוגמה

סגנון כרטיס ביקור נוסף הוא מרכזי ביותר בו אנו מציגים יותר מידע של מספר אנשי קשר יחד ובמצב כזה אנו צריכים לתת משקל רחב יותר למידע שאנו מוסרים. מצבים כאלה בהם יש לנו יותר מידי פרטים להעביר נחלוק את המידע בצורה חלקה יותר ומאוזנת לשני צידי כרטיס הביקור, צד אחד יכלול את הלוגו ושם המקום ובצד האחורי נתרכז יותר בטקסט רב שמכיל את כל המידע. במידה וצריכים לעצב גרפיקה ב2 שפות מומלץ להפריד את העברית והאנגלית או כל שפה אחרת ולא לרכז את כל המידע בכרטיס אחד.

דוגמאות עיצוב גרפי

בעמוד תוכלו לראות מספר דוגמאות פופולריות תוך שמירה על טרנדים חדשים בעיצוב לקראת 2020, תוכלו לבקר בעמוד דוגמאות עיצוב של סטודנטים ולהתרשם מיכולות העיצוב של התוכנות הגרפיות מבית חברת אדובי. סגנונות העיצוב משתנות בהתאם לקונספט העיצוב ולרעיון שאותו צריכים המעצבים להתמודד מול דרישה של לקוחות. אין עיצוב יפה או לא יפה יש מה שהכי נכון לעסק שלכם תוך שמירה על כללים וחוקים בעולם העיצוב הגרפי.

דוגמאות כרטיס ביקור 2020

מיתוג גרפי נכון מתחיל בעיצוב כרטיס ביקור מקצועי אותו משקל לעיצוב הלוגו.

כרטיס ביקור הוא בדיוק כמו לוגו, תהליך המיתוג הוא לא רק סגנון העיצוב לוגו שבחרתם אלה כחלק בלתי נפרד מעיצוב והכנת כרטיס ביקור. אם נרד לשורש השם במילה כרטיס ביקור אזי זה אחד הדברים שנפגש איתם הלקוח לפני שהוא בודק את המוצר שלכם או את סגנון השירות שאתם מספקים. אנשים שופטים בהחלט את המוצרים הגרפיים שאתם מספקים החל מסגנון עיצוב אתר אינטרנט שבחרתם או עיצוב לוגו וכרטיס ביקור. ככל שתשקיעו מחשבה תחילה בסגנונות העיצוב שמשקפים מי שאתם תוכלו בהחלט לבנות את המותג שנקרא העסק שלכם בצורה יותר יוקרתית ממה שחשבתם תחילה. בניית קונספט עיצוב נכון יעשה לכם לעסק רק מיתוג מקצועי.

כרטיס ביקור דו צדדי לעומת כרטיס ביקור חד צדדי

כרטיס ביקור צו צדדי לרוב יותר מושקע ומאכלס יותר מידע לעומת החד צדדי. אין יותר מאכזב מאשר לראות כרטיס ביקור עם מספר שורות וכשהופכים אותו הוא לבן וריק. לכן כדאי לאתגר את המעצבים הגרפיים גם במידה ואין לכם מידע או תוכן להכניס שהופכים את הכרטיס. מומלץ שהכרטיס לא יהיה משעמם כמו כולם ולתת את הטאץ’ העיצובי באלמנטים שיכולים לשדר עוד קצת על העסק שלכם. מידע שחשבתם להוסיף או משפט מנצח כמו פתגם שמעביר את המסר על המקום שלכם בצורה הטובה ביותר. פתגמים או משפטים מנצחים באופן מנטורי יכולים בהחלט לתת עוד מידע ולשפוך אור על הצוות של המקום.

כרטיס ביקור דוגמה3

הדפסה בשני שפות למה לא מומלץ לרכז את הכל בכרטיס אחד.

ברגע שמדפיסים ב2 שפות באותו כרטיס זה יכול להצביע על מקום חסכן וזול במיוחד למי שאתם מנסים להעביר את הכרטיס הזה. לכל אחד יש את התאוריות שלו וזאת אחת התאוריות שמובילות ונלמדות בעולם העיצוב גרפי והעסקים יחדיו. כרטיס ביקור במיוחד בעולם הטכנולוגי של היום זה יותר בכדי להעביר רושם בצורה כזו או אחרת. בדיוק כמו שמעצבים 2 אתרים במידה וזה אתר בינלאומי שצריך למכור גם לקהל ישראלי וגם לקהל אחר. סגנון העיצוב לשפות אחרות מכתיב תורה אחרת בעיצוב גרפי לכן עליכם לשקול בכובד ראש הצעות כאלה שאתם מקבלים מלקוחות שלכם או מעסיקים.

צבעוניות בכרטיס ביקור

כרטיס ביקור אמור להיות בסגנון ובקונספט עיצובי מאוד מינימליסטי, על הצבעים בעיצוב לכלול צבעוניות שמבוססת צבעי הלוגו בלבד, לדוגמה אם הלוגו הוא בצבעי אדום או כחול אזי עליכם להשתמש אך ורק בצבעים אלו בכל האלמנטים הוויזואליים שאתם בוחרים כדי לעטוף את הטקסטים, הסיבה שבגינה עובדים כך כדי לא לקחת משקל מהצבעוניות של הלוגו שמופיע בכרטיס הביקור מומלץ להשתמש בטונים מאוד נמוכים בהשוואה ללוגו שיושב בכרטיס ביקור. טונים או גוונים נמוכים יותר ביחס ללוגו יביאו יותר כבוד ומשקל מגמתי ללוגו באופן כללי. אמנם לא נדבר בפסקאות הבאות על חוקים וכללים בעיצוב גרפי או לוגו אבל בהחלט חובה בכל עיצוב שמבצעים להוריד בטונים ובצבעוניות במידה שמכניסים את הלוגו בתור אלמנט מנפח ומאכלס בעיצוב.

כרטיס ביקור דוגמה2

אל תנסו לעצב כרטיס ביקור בעצמכם – תנו למעצבים לעשות את העבודה המקצועית

לא חסרות תוכנות חינמיות שיכולות לעצב לכם כרטיס ביקור על ידי מספר הקלקות בודדות, האם שווה לקחת את הסיכון הזה ולחסוך מאות שקלים כדי לעצב גרפיקה בחינם? התשובה היא לא, במידה ואתם מחשיבים את העסק שלכם קטן או גדול מומלץ בהחלט לתת לגרפיקאי מקצועי לבצע את סגנון העיצוב תוך שמירה על כל החוקים והכללים בנושא. קומפוזיציה לא נכונה או הוספת אלמנטים לא נכונים כמו תמונה בכרטיס ביקור יכולים לעשות נזק ולגרום לעסק שלכם להראות לא מקצועי או אמין, מעצבים גרפיים לומדים שנים וחודשים רבים כדי לייצג עסקים לכן אם אתם רוצים שהכרטיס ביקור שלכם באמת יעבוד ולא להיות בפח תשקיעו עוד קצת מחשבה.

מחירון עיצוב כרטיס ביקור

המחירים של עיצוב כרטיס משתנים בהתאם למורכבות העיצוב ולניסיון של המעצבים הגרפיים, גודל כרטיס ביקור יכול להיות 90/50 מ”מ או במידות קטנות יותר הכל בהתאם לסגנון העיצוב שאתם רוצים, במידה וכל חומרי הגלם מגיעים למעצבים הגרפיים באיכות טובה זה יכול להתחיל ממחיר של 300 ש”ח ומעלה. במידה וחומרי הגלם מגיעים באיכות נמוכה והמעצבים צריכים לתקן את הגרפיקה המחירים יכולים להיות גבוהים יותר, לרוב בכל חבילת מיתוג גרפי לעסקים המחיר מוצג כעסקת חבילה שכוללת לוגו, כרטיס ביקור ואלמנטים נוספים שצריכים לעצב כעסקת חבילה כללית.

כרטיס ביקור דוגמה

נייר וחומרי גלם להדפסת כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור לא יכולים להיות מודפסים בכל סגנון של נייר, עלויות ההדפסה משתנות בהתאם לסגנון של הדף ועד כמה הוא עבה, ככל שדף ההדפסה עבה יותר צריכים יותר דיו וצבע כדי שהכל יראה מקצועי וטוב. כרטיס ביקור על דף עבה יותר יגרום לכרטיס ביקור לאורך חיים ארוך יותר במידה ואתם מעבירים אותו לקהל רב שצריך לעתים קרובות להשתמש במידע שאתם מעבירים בכרטיס. מומלץ לפני ההדפסה לראות מספר דוגמאות מבית הדפוס כדי לקבל מידע חשוב על אורך חיים של הכרטיס ועד כמה זמן הכרטיס יכול להחזיק את הצבעים באותה מידה לכאורה יצאו הרגע מהמכונה.

נהוג לבקש מבית הדפוס דוגמת הדפסה בחינם לפני שאתם מתחייבים לכמות הדפסה גדולה או קטנה, לרוב ככל שמדפיסים כמות גדולה מאוד של כרטיסים תגיע לכם הנחה אוטומטית היות ואתם לא צריכים לחלוק את לוחות ההדפסה עם אחרים.

עיצוב כרטיס ביקור ושימוש בטכניקת למינציה

ציפוי הכרטיס בלמינציה בהחלט יגרום לכרטיס שלכם להראות מקצועי ביותר בגלל שהצבעוניות בכרטיס תהייה חדה יותר עם שלל הגוונים שהשתמשתם כדי לחזק את גווני הלוגו, שימוש בלמינציה ציפוי דף עבה יגרום לכרטיס להישאר שנים רבות ולא תהייה בלות ועייפות החומר בכלל. לרוב סגנון הדפסה זה מייקר את עלויות ההדפסה אך בהחלט עושה למעצבים הגרפיים חיים קלים בשימוש של ציפוי לצבעים כי זה מביא יותר אור לצבעוניות ומוריד את הסטייה של הצבעוניות מול מה שאתם רואים במחשב לעומת מה שתקבלו בסופו של דבר לאחר ההדפסה.

פנטון והתאמת צבעי הלוגו לכרטיס הביקור

במידה והלוגו שלכם מורכב מצבעי פנטון – צבעים על פי קטלוג צבעים של חברת פנטון עליכם לעדכן את בית הדפוס למספרים שאתם השתמשתם בסגנון העיצוב, במידה ולא תעדכנו את המדפיסים, הצבעים יהפכו אוטומטית לצבעי פרוצס – CMYK ויודפסו כ 4 צבעים מה שיגרום ללוגו להראות לגמרי אחרת מסגנון העיצוב שראיתם תחילה בקבצי המחשב שקיבלתם מהמעצבים הגרפיים. צבעי פרוצס לרוב מתאימים להדפסת תמונות ולא ללוגואים.

מחדלים כאלה יכולים להיות כל הזמן לכן מומלץ לתאם את סגנון ההדפסה מול בתי הדפוס ישירות מול המעצבים הגרפיים. איכות הדפסה בסגנון פרוצס לא יכולים להבטיח לכם את אותה הצבעוניות בכל מהדורות ההדפסה העתידיות לעומת שימוש בצבעי פנטון שיכולים להבטיח לכם את אותה ההדפסה בגלל שימוש במספר קטלוגי מסודר.

באיזה תוכנה מעצבים כרטיסי ביקור

התוכנות המרכזיות לעיצוב והכנת כרטיסי ביקור הם תוכנות הפוטושופ ואילוסטרייטור, לכל תוכנה יש את היעוד שלה ולרוב הדפסת כרטיסי ביקור יעשו בתוכנת האילוסטרייטור בה מעצבים לרוב לוגואים. סגנון ההדפסה בין 2 התוכנות הוא שונה לגמרי היות ותוכנת אילוסטרייטור הנה תוכנת גרפיקה וקטורית לעומת תוכנת הפוטושופ שסגנון ההדפסה בה הוא פיקסלים ונקודות. אם אתם יכולים להימנע מעיצוב בתוכנת הפוטושופ ולרכז את רוב עבודת העיצוב באילוסטרייטור סגנון ההדפסה שלכם יהיה נקי וחלק יותר. אחת הבעיות של תוכנת הפוטושופ זה הגדלה והקטנה של גרפיקות במידות נמוכות מאוד לעומת סגנון עבודה וקטורי בתוכנת האילוסטרייטור שלא נפגעת הגרפיקה בכלל במידה ואתם מקטינים את הגרפיקה לגדלי כרטיס ביקור 90/50 מ”מ.

שימוש בתוכנת הפוטושופ בעיצוב כרטיס ביקור יהיה ברזולוציות מאוד גבוהות של 300DPI, רזולוציה זו נחשבת לאיכותית ביותר להדפסה וסגנון הצבעים יהיה CMYK בתמונות או באלמנטים ויזואליים. במידה והרזולוציה תהייה נמוכה יותר הגרפיקה תודפס בצורה לא איכותית עם גרעון ונקודות מעין לכלוך בכרטיס הביקור.

עודף גרפי בתוכנות לגרפיקה – בליד

על המעצבים הגרפיים להשאיר עודף גרפי כלומר לתת לבתי הדפוס 3 מ”מ יותר מהגודל המקורי כדי שיוכלו להתאים את ההדפסה בדיוק לגודל שאתם מכתיבים להם, במידה ותהייה סטייה בהדפסה אתם לא תרגישו את זה בחיתוך, במידה ולא משאירים עודף גרפי (בשפה המקצועית זה נקרא בליד) תוכלו לראות בטעות פסים לבנים מצידי הכרטיס. לפני הדפסה גרפית של כרטיס ביקור או כל סגנון עיצוב גרפי כזה או אחר מומלץ לבקש מבתי הדפוס דף הנחיות וכללים לפני סגירת הקבצים לדפוס, כללים אלה חלים על כל התוכנות הגרפיות ואמורים למנוע טעויות לאחר ההדפסה. בעמוד מרוכזים מספר טיפים שונים שיכולים לעזור למעצבים גרפיים שחלשים בכל מה שקשור להבאה לדפוס.

לימודים עיצוב גרפי אונליין

בית הספר מאפשר לימודי תעודה אונליין אחד על אחד עם מורים שיכולים ללמד אתם דרך תוכנת לימוד מרחוק את עולם העיצוב הגרפי, הלימודים הנם אונליין ומאפשרים למורה האישי שלכם ללמד אתכם במתכונת של שיעורים פרטיים דרך האינטרנט, המורה יכול להזיז לכם את העכבר ולהנחות אתכם אישית דרך שיחה במחשב או בצורה טלפונית, לימודים אישיים ידועים כלימודים איכותיים ביותר היות וכל תשומת הלב מגיעה ישירות לסטודנט ללא הפרעות. הלימודים מתקיימים ברוב שעות היום כולל ימי שישי. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום דרך טופס צור הקשר ולקבל מידע איך גם אתם יכולים ללמוד עיצוב גרפי ללימודי תעודה דרך האינטרנט בצורה מקוונת אונליין. עד אז אנו מזמינים אתכם לצפות בכל השיעורים אונליין שהכנו במיוחד בשבילכם על עולם העיצוב גרפי ותקשורת חזותית יחדיו.

לסיכום – במאמר הבאנו לכם אין ספור נקודות למחשבה החל מחוקים להכנת כרטיס ביקור ועד הגדרות שבתי דפוס מעבירים לכם, מומלץ לאחר ההחלטה של סגנון העיצוב להתייעץ דווקא עם אנשים שלא מבינים בעולם העיצוב ולקבל עוד חוות דעת אישית על הדוגמה שהמעצבים הגרפיים שלחו לכם. לעתים תופתעו מכמות ההערות וההארות שתקבלו דווקא מאנשים שלא חיים את עולם העיצוב הגרפי, את כל ההערות תרכזו במייל אחד ותעבירו למעצבים הגרפיים, לעתים יש סיבות כאלה או אחרות שהמעצבים בחרו להשתמש ולא נימקו לכם את הסיבות כגון בעיות שיכולות להתעורר בהדפסה.

2019-10-15T21:21:17+02:00