איך מעצבים גרפיים מרוויחים כסף בשנת 2022 כיצד להרוויח כסף באמצעות NFTs כמעצב גרפי

איך מעצבים גרפיים מרוויחים כסף בשנת 2022? כיצד להרוויח כסף באמצעות NFTs כמעצב גרפי?

כמה גובים מעצבים גרפיים עצמאיים ממכירת גרפיקות? האם זה בסדר להשתמש בקליפארט בעיצוב לוגו? הדרכים החדשות של גרפיקאים לעשות כסף דרך הכנסה פסיבית אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של NFTs הוא הגמישות הפיננסית שהם מאפשרים לאמנים. תסתכל על הערוץ של ‘NFT Twitter’, ותמצא שפע של פרסומים המשבחים את האפשרות לעשות קריירה רווחית מאמנות שנעשתה עם תוכנות עיצוב גרפי הכוללות את כל הטרנדים החמים היום לקראת 2023, שלא הייתה קיימת קודם ועד ל-NFT שהפכו למיינסטרים.

אתה יכול להפוך למיליונר בן לילה על ידי יצירת NFT משלך באמצעות עיצוב בתוכנות עיצוב גרפי כמו Adobe Photoshop, InDesign ואילוסטרייטור ומכירה פומבית למכירה פומבית לכל ההצעה הגבוהה ביותר! האמן שעיצב את גרפיקת ה-NFT ‘הקוף המשועמם’ מכר את האמנות הדיגיטלית תמורת 2.85 מיליון דולר!

מה זה בעצם NFTs?

NFT הוא קיצור של Non-Fungible Token, המסמל שלכל יצירת אמנות יש יחידת נתונים ייחודית ולא ניתנת להעברה. מידע זה נשמר בפנקס דיגיטלי המשתמשים בטכנולוגיית בלוקצ’יין כדי לספק הוכחה לבעלות העיצוב.

כל עיצוב NFT הוא אובייקט דיגיטלי לאיסוף בעל ערך כספי, בדיוק כמו כל יצירת אמנות מוחשית בעולם הלא מקוון.

NFTs מקבילים למטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ו-Ethereal. NFT אמנות דיגיטלית, לעומת זאת, הוא ייחודי לחלוטין ולא ניתן להחלפה, בניגוד לביטקוין. לכל קובץ יש מידע נוסף המזהה את הבעלים המקורי, ומציב אותו מעבר לכל סוג אחר של מזומן טהור.

למד כיצד ליצור NFTs באמצעות שיעורי עיצוב גרפי אונליין במכללת סולו.

אולי נראה שהשוק פתר את הבעיה ארוכת השנים של תגמול הולם לאמנים על עבודתם, ובמובנים מסוימים, כך קרה. המבנה של מכירות NFT מוכר היטב לחיסול המתווכים – גלריות, מוסדות וכדומה – שבאופן מסורתי היו שולטים במכירות מההתחלה ועד הסוף.

לימודים אונליין עיצוב גרפי איך זה קורה?

תקופת הקורונה הייתה מאתגרת מאוד לעסקים וחברות ונוכל לראות שבתי ספר רבים ובמיוחד משרד החינוך החל ללמד את התלמידים שלו אך ורק דרך האינטרנט. אנו בבית ספר הסולו מלמדים כבר מעל 15 שנה את מקצועות העיצוב תקשורת חזותית בלמידה פרטנית ללימודי תעודה ותיק עבודות.

שיטת הלימודים לתעודה מקצועית ותיק עבודות

איך מתרחש שיעור בעיצוב גרפי אונליין?

באמצעות תוכנת זום או כל תוכנת חיבור אחרת המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט ולהסביר לו שלב אחר שלב איך לעצב גרפיקה תוך שימוש בחוקים רבים שעולם העיצוב הגרפי מציע.

במהלך ההסבר הסטודנט צריך לתרגל את החומר כדי להראות שהוא באמת מבין כיצד להשתמש בטכניקות וטרנדים חדשים בעולם העיצוב בתוכנות אדובי.

אם יש שאלה או נושא שלא ברור הסטודנט יקבל תשובה מיידית כדי להמשיך לתרגל. בסיום כל שיעור מתקבלים שיעורי בית ועבודות כדי לפתח לסטודנט את כל החשיבה היצירתית בבנייה של תיק עבודות.

נושא הלימוד בעיצוב גרפי:

נושא הלימוד בעיצוב גרפי כוללים את כל החשיבה העיצובית ליצירת דיאלוג ויזואלי בין המותג לצרכן. בחוקים אלו מתבטאים הבנת הטיפוגרפיה ובמקביל כיצד ליצור אומנות מרשימה על ידי תוכנות אדובי. הסטודנטים לומדים כיצד לשלב את הטיפוגרפיה והבנה מקצועית לתחום הפסיכולוגיה מעולם הצבעים. לכל צבע יש משמעות ולכן הסטודנטים לומדים כיצד להשתמש בערכות הצבעים תוך יצירת מניפולציות גרפיות לתיק העבודות. לכל אורך הקורס מתקבלים שיעורי בית ועבודות רבות כדי לפתח את החשיבה והיצירתיות, בלמידה פרטנית ואישית זה מה שיגרום לך להשתלב בתעשייה שצמאה לידיים עובדות.

למה תיק העבודות הוא כל כך חשוב בעולם העיצוב הגרפי?

בתחום העיצוב הגרפי ובמיוחד במאמר הזה נוכל לראות שתעודות או תואר הראשון לא פותחות ודלתות לאף אחד. חברות הייטק ומעסיקים לא מתרשמים מתעודה כי כולם היום רוצים לראות יצירתיות וחשיבה מעבר לקופסה כדי לקדם מותגים או לסירוגין להשתמש ביצירות אמנות למכירה באינטרנט. אחריות של בית הספר לפתח איתך תיק עבודות מקצועי כדי להכניס אותך לתעשייה שצמאה לידיים עובדות.

כיצד בית הספר יכול לעזור לך למצוא את העבודה הראשונה שלך בעולם התקשורת חזותית ועיצוב?

לבית הספר יש קבוצה מעל 19 וחצי אלף חברות הייטק ומשרדי הפרסום שמחפשים אותך המעצב המתחיל שתביא טרנדים חדשים מעולם העיצוב הגרפי.

זה לא משנה שאין לך ניסיון רב שנים בתחום העיצוב הגרפי או שכרגע סיימת לימודים בעיצוב, מה שחשוב שתראה את כל החשיבה מעבר לקופסא ומקצועיות שעוד לא נראתה. חברות הייטק אוהבות חדשנות ולכן מעצבים גרפיים ללא ניסיון תעסוקתי שמגיעים כרגע ממכללות עיצוב הם מגיעים עם נושאים חדשים שנלמדו שהם מתאימים לרוח התקופה. כבר בתקופת הלימודים ללימודי תעודה ותיק עבודות בית הספר יחבר אותך לקבוצה הזו כדי לאפשר לך ליצור קשרים עסקיים עם יזמים וחברות היי-טק רבות.

איזה סוג של נתונים עשוי להיות מאוחסן כ-NFTs?

NFTs עשויים לאחסן כל סוג של תוכן דיגיטלי, כולל תמונות, אמנות, מוזיקה, סרטים, ציוצים וממים. NFT עשוי להיות כל דבר ייחודי שניתן לאחסן בצורה דיגיטלית ויש לו ערך. זה דומה לחפץ של אספנים, כמו המונה ליזה או דמות אקשן וינטג’. ההבדל היחיד הוא שעכשיו יש לך קובץ דיגיטלי ולא דבר אמיתי. אתה משלם עבור הקובץ כמו גם על זכויות הבעלות על הקובץ הדיגיטלי הזה.

שיטה ייחודית ליצירת הכנסה באמצעות עיצובים

NFT art היא מערכת סיווג חדשה לחלוטין ליצירות אמנות דיגיטליות המאפשרת למעצבים לייצר רווחים מעבודותיהם. זה נועד להיות שיטה מהירה ונגישה יותר עבור מעצבים ליצור עבודה וליהנות מהיתרונות של כושר ההמצאה שלהם. אין לרדוף אחרי לקוחות במזומן, אין הכנת קבצים להדפסה, אין המתנה למשוב, ואין תיקון ועריכה של העבודה שלך כדי לענות על הדרישות של הלקוח.

תמלוגים

חלק מאמנות NFT כוללת תמלוגים לאמן, מה שאומר שבכל פעם שהיצירה נמכרת, האמן עשוי לקבל רווח של  8-10% מכלל המכירות העתידיות. זה תלוי בפלטפורמה שבה האמן משתמש; לדוגמה, Zora היא פלטפורמת NFT הכוללת את התכונה “Creative Share”, המאפשרת למשתמשים לרכוש ולהחליף יצירות אמנות במהירות.

NFTs לא יכולים לתפקד בעצמם

אלמנט נוסף שמשפיע בצורה עצומה על עסקי העיצוב על ידי הופעתן של NFTs הוא הערך. איך אתה מעריך יצירת אמנות פיזית מול יצירת אמנות וירטואלית? יתר על כן, הערך של NFTs ו-CryptoArt נקבע באופן בלעדי על ידי הערך של Cryptocurrency. מכיוון ש-NFT נסחרים במונחים של Ethereum, המומר לערך כספי, למשל, NFT אחד נמכר ב-2 Ethereum, שמתורגם לכ-2,255 ליש”ט. עם זאת, אם הערך של Ethereum יורד, גם הערך של הגרפיקה יורד: השווי שלו תלוי כל הזמן במטבע הקריפטו.

מי רוכש NFTs?

ישנם שלושה סוגים של אנשים שרוכשים NFTs.

משקיעים = כל דבר עם הוכחת בעלות שניתן למכור וששוויו יכול לעלות. ככל שמשהו נדיר יותר, כך הוא יכול להיות בעל ערך רב יותר. NFTs הם כיום נדירים בכללותו, אך גם אם הם יגדלו יותר, הם יישארו נדירים מכיוון שלכל רכיב יהיה NFT ייחודי משלו.

חובבי קריפטו = זה מבטא את אהבתו של אדם למטבעות קריפטוגרפיים, ו-NFTs הם הרחבה טבעית של אהבה זו. מכיוון שהם מאמינים ברעיון של טכנולוגיות קריפטו, הם נוטים במידה ניכרת יותר לרצות לקנות/להשתמש בכל טכנולוגיה/תהליך דומים שקיימים בתחום הקריפטו.

אוהבי אמנות = יש אנשים שהם רק חובבי אמנות דיגיטלית ומוכנים לשלם כסף כדי לקבל יצירה שהם מעריצים, בדיוק כמו כל חובב אמנות “רגיל”.

צור מכירה פומבית עבור ה-NFT שלך

תצטרך לבחור כיצד למכור את גרפיקת ה-NFT שלך בחלק הבא של הטופס.

יש שלוש אפשרויות. ‘מחיר קבוע’ מאפשר לך לבחור מחיר ולמכור את ה-NFT שלך באופן מיידי (בדומה לאפשרות ‘קנה עכשיו’ של eBay). אם תבחר באפשרות ‘מכירה פומבית ללא הגבלה’, אנשים יוכלו להמשיך להגיש הצעות עד שתאשר אחת. לבסוף, ‘מכירה פומבית מתוזמנת’ היא מכירה פומבית שנמשכת רק פרק זמן מסוים.

החלטה על מחיר התחלתי לעיצוב

זה מביא אותנו לחלק הקשה ביותר: החלטה על מחיר התחלתי. אם תמכור את ה-NFT שלך בזול מדי, העמלות האדירות יאכלו את הרווח שלך, ואולי ישאירו לך כסף מזומן. אנחנו נגדיר את המחיר שלנו ב-1 ETH גבוה ונציע לאנשים שבעה ימים להגיש הצעות מחיר.
לאחר מכן, תינתן לך האפשרות ‘ביטול נעילה לאחר קנייה’.

זה מאפשר לך לספק לקונה בסופו של דבר גרסה מלאה ברזולוציה גבוהה של יצירות האמנות שלך, כמו גם תוכן אחר, באמצעות דף אינטרנט נסתר או קישור הורדה. האפשרות שמתחתיה, שכותרתה ‘בחר אוסף’, היא המביכה ביותר. זו שאלה מאוד טכנית לגבי איך הבלוקצ’יין עובד. ברירת המחדל כאן היא ‘Rarible’, ואנו ממליצים להשאיר אותה כך.

כדי למכור את ה-NFT שלך, ספק תיאור על היצירה

כעת תוכל להוסיף כותרת ותיאור לרישום הגרפי שלך. קח קצת זמן לשקול זאת אם אתה רוצה להגדיל את הסבירות שה-NFT שלך יימכר. לאחר מכן אתה מתבקש להחליט מהו שיעור התמלוגים שאתה רוצה לתבוע על כל מכירות עתידיות של העבודה שלך.

שוב, זהו פעולת איזון, מכיוון שאחוז גדול יותר ירוויח לך יותר כסף למכירה בטווח הארוך, אבל זה גם ירתיע אנשים מלכתחילה למכור מחדש את העבודה שלך מכיוון שהם יהיו בעלי סיכוי נמוך יותר להרוויח. לבסוף, יש תיבה אופציונלית שבה תוכל להזין את המאפיינים של הקובץ שלך.