מדריך עיצוב מודעה בפוטושופ לאינסטגרם – טעויות גרועות של עסקים

שיווק באינסטגרם

מחפשים לדעת איך לשווק את העסק שלכם באינסטגרם? רוצים לדעת מה עובד ומה לא? הידעתם שכיום רשת האינסטגרם תופסת תאוצה בעולם השיווק ונחשבת לפלטפורמה הכי טובה לקידום עסקים? אינסטגרם עקפה את פייסבוק בשנים האחרונות מכל מיני סיבות  בגלל שהדור הצעיר מעדיף להיות שם אחת הסיבות לכך שהפלטפורמה החברתית יותר קלה וזורמת מהפייסבוק. לא סתם חברת פייסבוק רצה ואצה לקנות את האינסטגרם. אמנם פייסבוק היא הבעלים של האינסטגרם אבל הלך הרוח ברשת החברתית נשאר אותו דבר ולא השתנה למרות שהם קנו אותם. נוכל לראות עוד פלטפורמה נהדרת לפרסום עסקים והתחרות בעולם השיווק בסופו של דבר עושה רק טוב לבעלי העסקים כי התחרות מול גוגל רק הולכת וגדלה.

שיווק באינסטגרם 

פרסום עקיף לגולש לפי תחומי עניין

באינסטגרם זה לא חדש שעוקבים אחרי הגולשים ויודעים בדיוק מה התחביבים שלהם ובאיזה תחומי עניין הם מתעניינים. בתוכנת הפוטושופ תוכלו לעצב על פי תורת הצבעים ולקבוע את הצבעים הכי נכונים לקהל היעד שלכם. לא מספיק רק לדעת את תוכנת הפוטושופ אלא להשתמש בחוקי העיצוב הגרפי החל משימוש בצבעים נכונים, תורת הצבעים והמשמעויות, פסיכולוגית האלמנטים על ידי קומפוזיציה נכונה. ככל שתדעו את התוכנה ברמה גבוהה תוך שימוש בחוקי העיצוב תוכלו להוציא עיצובים גרפיים מקצועיים ולמשוך את הגולשים שלכם לאתר.

פרסום גרפיקות מעניינות כדרך להתעניינות במוצרים שלכם

תמונה שווה אלף מילים זה אחד המשפטים החזקים שזוכרים בעל פה כל אחד שעוסק בתחום העיצוב הגרפי. פוטושופ נחשבת לתוכנה מניפולטיבית ביותר בתחום עיצוב גרפי שמאפשרת לקחת כל תמונה להוסיף לה אפקטים ולהוציא אותה מעניינת ודרמטית. אם אתם בעלי עסקים תוכלו דרך תוכנת העיצוב גרפי לשווק את המוצרים שלכם באינסטגרם תוך שימוש במסרים נכונים כדי להעביר את הגולשים ישירות לאתר שלכם. הגברת המותג הוא לא רק בהכנסת הגולשים לאתר אלה כדי להזכיר להם כל הזמן שאתם קיימים בשוק וכדאי לסמוך עליכם.  עצם הפרסום השבועי של תמונה או מוצר חדש בעיצוב מעניין יאפשר לכם לשמור על הקיים ולגרום לאנשים לשמור אתכם בתודעה. שלהם.

לימודי עיצוב גרפי – ללמוד לעצב ושווק עסקים דרך תמונות ופרסומות

האם אתם צריכים את כל מסלול קורס עיצוב גרפי כדי לשווק באינסטגרם על ידי תמונות ומודעות? התשובה היא לא, תלוי מה המוצרים שאתם רוצים לשווק בדרך כלל התוכנות המקובלות בשוק לפרסום ומיתוג עסקים הם תוכנת פוטושופ ואילוסטרייטור. תוכנת אינדיזיין היא תוכנה להכנת חוברות וקטלוגים והיא פחות לפרסום עסקים ותמונות. הלימודים יאפשרו לכם לשלוט בתוכנות וליישם את כל חוקי העיצוב הגרפי ישירות על המודעות שלכם. חופש הפעולה יאפשר לכם לעצב בעצמכם ולהכניס אלמנטים גרפיים תוך שימוש במסרים שיווקיים לאינסטגרם. אינסטגרם היא לא כמו פייסבוק הסיבה שהיא רשת חברתית לתמונות בלבד ושיתוף תמונות. ככל שתוכלו להעביר דרך התמונות את המסרים השיווקיים שלכם תוכלו להגביר את הקהל שלכם ואת המכירות יחדיו.

לימודי עיצוב גרפי - ללמוד לעצב ושווק עסקים

  • בעמוד מרוכזים סרטונים שיסבירו לכם עד כמה קל לעצב בתוכנות גרפיקה ממוחשבת. כדי לתפוס את העין של הגולשים באינסטגרם ובפייסבוק עליכם להיות יצירתיים מאוד ומקצוענים בדרך שאתם מנסים להעביר מידע. במסגרת לימודי עיצוב גרפי אתם לומדים את כל הטכניקות העיצוביות כדי לשמור על ייחודיות ואותנטיות.

הדור החדש בעולם העיצוב משווקי אתרים ברשתות החברתיות

זה לא חדש שעולם הפרסום עבר מתיחה והשתנה בשנים האחרונות. הרשתות החברתיות מאפשרות לכל בעל עסק לשווק לקהלי יעד רבים. כבר לא מספיק רק סטטוס או כיתוב בלבד מה שאנשים רוצים לראות היום זה אומנות דיגיטלית. אנשים מעניין אותם יותר תמונות ומסרים דרך תמונות יאפשרו לכם להגביר את המכירות ברשתות החברתיות. יש היום אינספור אפשרויות לבעלי העסקים לפרסם את עצמם בחינם באפיקים שונים. הדור החדש היום בעולם העיצוב הוא משווקי אתרים באינטרנט אם אתם אוהבים את עולם האינטרנט ומרגישים שיש לכם את זה בשיווק, התוכנות הגרפיות יעזרו לכם מאוד בגלל שהם יאפשרו לכם חופש פעולה לפרסום מודעות מעוצבות בצורה טובה. אנשים שופטים ישירות מודעה ואם זה נראה לא מקצועי ולא יפה  קהלי יעד שאליהם אתם מכוונים יפסלו את העסק שלכם ויגידו שהמקום הזה לא רציני רק בגלל מודעה שעוצבה לא לפי חוקים בעיצוב גרפי.

מה תמונה לא מקצועית יכולה לעשות בשיווק?

ניתן לכם דוגמה אחת של פרסום ושיווק גרוע. במידה ואתם מכניסים תמונה שהיא לא איכותית והיא משדרת צבעים שהם לא נכונים לקהל היעד אתם יכולים לגרום נזק עקיף לעסק שלכם. עליכם לדעת מהו קהל היעד שלכם מה הצבע שאתם רוצים להעביר וכיצד הוא יסביר את המוצר שלכם בצורה הכי טובה. האם צבע כחול שמשדר קרירות או חום חזק שמשדר חמימות, האם תכלת שמעביר מסרים של טכנולוגיה או עוד אינספור צבעים שמשדרים נושאים שונים.

  • בפייסבוק אפשר לראות הרבה מודעות מעוצבות ובתוך שניות אפשר לראות עם המודעות האלה שרצות בפייסבוק נעשו על ידי מעצבים גרפים או נעשו בצורה חובבנית. השימוש בפונטים וטיפוגרפיה נכונה הוא מאוד משפיע על העברת המסר והרצינות של העסקים. שימוש בתמונות חייב להיות איכותיות מאוד כי במידה והתמונה היא לא איכותית ורואים פיקסלים וטשטוש זה מצביע על חוסר רצינות של מקום כי התמונה נראית מלוכלכת ולא נקייה. אנשים יכולים להגיד שבעל העסק ניסה לחסוך בעיצוב גרפי וזה רק יראה עד כמה שהעסק שלכם לא רציני. עליכם לבדוק טוב והיטב לפני שאתם מעבירים את המודעה שלכם ולשאול מספר אנשים האם באמת המודעה שלכם ראויה להיות בתוך פייסבוק או באינסטגרם.

לימודים אונליין בעיצוב גרפי – ללמוד אחד על אחד עם המורה הפרטי שלך

המכללה מאפשרת קורסים דרך האינטרנט בצורה פרטית ואישית. המורה מחובר ישירות לתוכנת הגרפיקה אצלכם. הלימודים מתבצעים דרך תוכנת חיבור ומאפשר למורים לעיצוב גרפי להסביר לכם איך התוכנות בגרפיקה עובדות. דרך תוכנת החיבור המורה שלכם יוכל להזיז את העכבר ולהסביר לכם צעד-אחר-צעד איך לעצב בצורה נכונה בתוכנות של חברת אדובי. השיחה מתבצעת דרך המחשב או דרך הטלפון ומאפשרת דו-שיח לכל אורך השיעור. אנו מאמינים בשיטת לימודים אחד על אחד כי היא שיטה יעילה מאוד וכל אחד יכול להתרכז בלימודים בסגנונות העיצוב שהוא צריך לעסק שלו. לכל אורך הלימודים תקבלו מטלות עיצוביות ושיעורי בית כדי לחזור על מה שלמדתם בשיעור. במהלך הקורס תעצבו גרפיקות מיוחדות לפרסום עסקים בפייסבוק או באינסטגרם ונבנה איתכם תיק עבודות בתוכנות האלה  כדי לפתח לכם את הידע שלכם בפוטושופ. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל פרטים מלאים על שיטת הלימודים אונליין אחד על אחד בצורה אישית ופרטית מהבית המשך צפייה מהנה.

דוגמאות לפרסומות בפייסבוק או באינסטגרם של מעצבים גרפיים – טכניקות בעיצוב גרפי

2019-08-15T00:40:30+03:00