איך לשווק מוצר פרסום בפייסבוק לעסקים

איך לשווק מוצר פרסום בפייסבוק לעסקים

רוצים לדעת איך לשווק מוצרים בפייסבוק אתם במקום הנכון. בכתבה הבאה תוכלו לקבל פרטים רחבים איך לעצב מודעות בעצמכם איך למשוך את הגולשים שיעשו את מה שאתם רוצים כשאתם מפרסמים סטטוס או כל פרסומת אחרת, הכתבה המכילה סרטוני הסבר על עולם העיצוב גרפי ועל החוקים בעבודה עם תוכנות גרפיקה ממוחשבת. כיום כשיש אינספור דרכים לפרסם את העסקים בצורה חינמית או בתשלום גם אתם עם עסק קטן או גדול יכולים לשווק את העסק שלכם ולגרום לכולם לדעת שאתם קיימים. כמו בכל דבר בחיים גם לעולם הפרסום ועיצוב יש שפה משלו בכתבה הזאת נוכל לקבל הסברים מה זה שפת הפרסום וכיצד היא מתקשרת לעולם העיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת יחדיו.

עיצוב גרפי ופרסום מה הקשר?

פרסום ועיצוב גרפי תמיד הלכו יחד מאז ומתמיד משרדי פרסום היו עסוקים באיך לפרסם את העסק ואיזה פלטפורמות הכי נכונות כדי לא להפסיד במסע הפרסום, המטרה של משרדי פרסום לגעת בקהל היעד בצורה נכונה בשיווק עסקים באינטרנט, לפני שאנו חושבים בכלל על פרסום העסק עלינו לעשות סקר שוק מקיף ולא רק לבדוק את המתחרים שלנו אלה להבין איך קהל היעד חושב ואיפה הוא נמצא, לאחר שהבנו טוב ולעומק את קהל היעד שלנו וכיצד הוא מתנהג נתחיל בתהליך יצירת פלטפורמת פרסום, החל מחיפוש אפיקים נכונים להגברת המודעות ועד הבנה מעמיקה איפה הקהל שלנו נמצא. לאחר שהבנו את הנושא נתחיל לעבוד על איך אנו מציגים את העסק לקהל היעד ופה נכנס הנושא של העיצוב גרפי, כיצד אנו משדרים דרך המודעות שלנו יוקרתיות וכיצד אנו מציגים את עצמנו בצורה הכי טובה שיש כדי שקהל היעד שלנו ירצה לקנות דווקא מאיתנו ולא מהמתחרים שלנו.

תהליכי מיתוג בעיצוב גרפי

תהליכי מיתוג בעיצוב גרפי

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – תקציב פרסום ממומן בפייסבוק

כשרשת האינטרנט גודלת משנה לשנה ונוספים עוד מאות אלפים אתרים ישראלים יש יותר אפיקים לפרסום חינמיים ותשלום, תחילה נבין עד כמה אנו רוצים להתניע את מערך השיווק האם זה הולך להיות שיווק מסיבי או לכל אורך השנה, האם הקהל שלנו הוא עונתי או שהוא מתאים לכל אורך הזמן. הגדולים ביותר שכדאי לפרסם דרכם זה פייסבוק וגוגל, שני הפלטפורמות הללו עובדות בצורה שונה, בפייסבוק נוכל להדביק את הפרסום שלנו לקהל היעד שלנו על ידי חקירת השוק ופרסום ממומן ומכוון, בגוגל נפרסם על פי ביטויים שהגולשים מחפשים, זה 2 אפיקי פרסום שונים שכל אחד עובד בצורה כזאת או אחרת לעסקים, פייסבוק יכול להיות טוב לעסק מסוים ולא טוב לעסק אחר, גוגל הוא נטו חיפוש שמושתת על פי מה שהגולשים מחפשים, אין ספק שאם נשלם לשניהם השיווק העסקי של העסק יגדל מה שישפיע על המכירות בהמשך.

עיצוב מודעה לפייסבוק

עיצוב מודעה לפייסבוק

פרסום בפייסבוק לעסקים – מכירות מול שיווק איך זה עובד

שיווק ומכירות נהוג לחשוב שהם מאוד דומים, אבל כמה שהם דומים ככה הם שונים מאוד במהותם. כדי שהעסק יתחיל למכור תחילה צריכים לעשות ולמצוא רעיונות יצירתיים לשיווק המוצר ולדאוג שקהל היעד שלנו יידע על עצם הקיום שלנו, שיווק הוא לא משהו שעושים חד פעמי וזהו, קהל היעד שלכם צריך לראות אתכם כל הזמן כדי להתחיל להביע אמון בכם ולדעת על עצם קיומכם. שיווק הוא נושא שצריכים להשקיע בו לכל אורך הזמן כדי שהמכירות יתחילו להתניע, אין ספק שתחילה תצטרכו להשקיע שעות רבות של שיווק העסק ולעתים זה מתיש אבל לאחר שסיגלתם לעצמכם דרכי עבודה תוכלו להפוך את זה לשגרת חיים ולהקציב לכם שעות של שיווק בצורה אוטומטית, החל מתחזוק דף הפייסבוק שלכם, פרסום מודעות מספר פעמים בשבוע ופרסום באופן קבוע בפייסבוק ובגוגל בצורה חינמית וגם בתשלום. העיצוב יעשה על ידי התוכנות בגרפיקה ועיצוב של חברת אדובי וייתנו לכם כלים פשוטים וחשובים ביותר לעצב בעצמכם את כל הפוסטים בעצמכם.

השפה החזותית בעיצוב גרפי עד כמה זה חשוב

השפה חזותית ועיצוב גרפי כוללת הבנה מעמיקה של קהל היעד שלנו החל משימוש בצבעים נכונים בפרסומות שלנו עד ליצירת אלמנטים גרפיים מושכים את העין. בלימודי עיצוב תלמדו כיצד לשלב בין אלמנטים, קומפוזיציה גרפית ושמירת משקלים באיזון גרפי. הרי כולנו רוצים שהמודעה שלהם בסופו של דבר ימשוך את עין הגולש ותעשה את העבודה שלה נאמנה. שימוש בתמונות להאדרת הפאן האישי תוך שימוש בחוקים של עיבוד תמונה החל  משמירה על איכות של תמונות ושהגרפיקות שלנו בעיצוב לא יהיו מפוקסלות ככל שהגרפיקה שלנו תהיה איכותית השיווק של המודעות יעבוד יותר טוב ברשתות החברתיות.

שירותי שיווק לעסקים קטנים לעצב בעצמך תוכנות גרפיות ממוחשבות

התוכנות הגרפיות של חברת אדובי הם כלי עבודה ליצירת מודעות איכותיות, החל משימוש בתוכנת הפוטושופ ויצירת מניפולציות על תמונות והכנת גרפיקות ואלמנטים שכוללים קווים וצורות בתוכנת אילוסטרייטור. על ידי לימוד של מקצועות הגרפיקה ותוכנות גרפיות תוכלו לעצב בעצמכם את המודעות שירוצו ברשתות החברתיות כגון פוסטים מעוצבים עם מסרים חברתיים תוך שימוש באלמנטים גרפים שמושכים את העיניים ועושים את הפעולה השיווקית להגדלת המכירות. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל פרטים רחבים על למידת המקצועות העיצוב וכל זה מהבית עם מורים שמחוברים ישירות לתוכנת הגרפיקה שברשותכם אונליין באינטרנט בשיטת לימודים אחד על אחד עם מורים פרטיים.

שיווק עסקים עם פוטושופ

תוכנת פוטושופ בתוכנה מספר 1 ליצירת מניפולציות על תמונות כל תמונה תוכלו להפוך אותה למדברת שמעבירה רגשות  מסרים חברתיים ושיווקיים. התוכנה כוללת אינספור כלים לעיבוד תמונה וכוללת בתוכה אפקטים מדהימים להכנת מניפולציות על תמונות כגון שילוב של טקסט ותמונה, הכנת מסגרות ועוד פרמטרים נוספים. מעצבים גרפיים מוצאים בתוכנה שימוש רחב לעיצוב דפי פייסבוק או מודעות מעוצבות. בעמוד זה תוכלו לראות שיעורי הסבר על יכולת יכולות תוכנת הפוטושופ כגון אפקטים מדהימים עם פקודות מאוד פשוטות. המטרה בלימודים לתת לכם כלים רחבים לעצב בעצמכם כל מודעה או פוסט ללא תלות באף אחד.

שיווק עסקים בפייסבוק עם אילוסטרייטור

תוכנת אילוסטרייטור שימושית מאוד בעולם עיצוב גרפי, התוכנה נלמדת במסלול לימודי מעצבים גרפיים כתוכנה המרכזית מאוד להכנת תיק עבודות. התוכנה כוללת עבודה עם קווים וצורות בצורה מאוד פשוטה וידידותית. חברותית בעבודה עם תמונות ושילוב של אלמנטים גרפיים שאתם בונים בעצמכם. תוכנת אילוסטרייטור  תאפשר לכם לעצב את הלוגו בעצמכם או כל דבר שקשור לקו וצורה. בעמוד זה תוכלו לראות דוגמאות רחבות של הכנת אלמנטים גרפיים בשימוש של פקודות פשוטות השיעורים בעמוד מוסברים בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שאוהב עולם העיצוב

איך לשווק מוצר ברשתות החברתיות סיכום

לסיכום נוכל להגיד לכם שעולם השיווק הוא עולם מאוד רחב זה לא משהו שמתחילים איתו ומסיימים איתו, פעולות שיווק אמורות להיות לכל אורך השנה כדי לטפטף לאנשים שאתם קיימים ככל שאתם תשווקו יותר תוכלו להגדיל את המכירות בטווח הארוך. האפקט של השיווק מגיע לא מחר ולא מחרתיים אלא לאחר תקופה, צריכים המון סבלנות כדי לקבל תוצאות, אין ספק שככל שתדעו יותר על העסק שלכם תוכלו לקדם אותו בצורה יותר מהירה. ידיעת  התוכנות הגרפיות תוך הבנת עולם העיצוב בצורה בסיסית תאפשר לכם לשווק בעצמכם את כל הפוסטים והמודעות שתצטרכו בעתיד כדי להרים את העסק שלכם.

2019-01-06T23:59:29+03:00