טבלאות שכר עיצוב גרפי הכשרה ללימודי מעצבים גרפיים.
כדי להתכונן לקריירה מקצועית בעיצוב גרפי עליך ללמוד את המקצוע במקום מוסמך שמבין את דרישות השוק. כדי להתאים את כל הכישורים הדרושים לתעשיית ההייטק הכשרה מקצועית יאפשר לך לשלוט בכל התכנים הנכונים בעולם העיצוב הגרפי שזה למידת השפה העיצובית ובמקביל ידע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שעומדות לרשותך כדי לבנות תיק עבודות מקצועי. כלומר מה שחשוב בשוק זה אך ורק תיק עבודות וסימולציות שתעשה במהלך הלימודים שם רואים בבירור אם אתה מעצב גרפי מקצועי וחובבן.
בעמוד זה הכנו במיוחד בשבילכם דוגמאות מתוכנית עיצוב דיגיטלי בקריירה של מעצבים גרפיים כדי לתת לכם את ההזדמנות לדעת לקראת מה אתם הולכים. בשיעורים נוכל לראות מניפולציות מקצועיות על הצרכים של כל מותג וכיצד המעצבים הגרפיים מסייעים על ידי יצירת מניפולציות לקיים כל מסע פרסום ואסטרטגיה בשיווק שעסקים צריכים.
הרשמה ללימודים
בהרשמה ללימודים אתם תלמדו כיצד לעבוד בתחומים שונים שמי שאוהב את עולם האמנות הדיגיטלית ימצא בכל שיעור סגנון ויזואלי מדהים. תלמדו כיצד ליצור עיצוב גרפי בתנועה וכיצד לבצע את כל התקשורת בין אישית בין המותגים לבין הלקוחות. תחומי עיצוב אלו הם מה שגורמים בסופו של דבר לקדם את המטרות הספציפיות שכל עסק צריך. כל אסטרטגיית פרסום כיום בעולם השיווק מתחילה עם הידע והמיומנויות שמעצבים גרפיים צריכים להפגין במהלך קריירה מצליחה. תהליך השיווק זה לא רק פרסומות בפייסבוק ובאינסטגרם אלה חשיבה מקצועית איך לייצג את המותג בכל מקום שהלקוחות שלו נמצאים.
השפה העיצובית.
בהתבסס על עולם הדיגיטל שהשתנה מאוד בשנים האחרונות שנוכל לראות שהלקוחות של אותו מותג נמצאים בדיגיטל. הדיגיטל תפס תחום רחב מאוד במיוחד בקורונה עסקים רבים הבינו שאם לא יהיה להם מערך שיווק נכון ומערכת אסטרטגיה נכונה של עולם הפרסום הם לא יוכלו לקדם את המטרות שלהם. עסקים שלא יהיו באינטרנט היום לא יוכלו להמשיך ולהתקיים וכתוצאה מכך כל תהליך שקשור לעולם השיווק הדיגיטלי צריך את החשיבה העיצובית של מעצב גרפי לגרום למותג להיראות בצורה אמינה בפני קהל היעד. הדרך לקריירה מקצועית ומלהיבה היא אך ורק על ידי הכנת תיק עבודות ששם רואים את ההכשרה המקצועית של מעצב גרפי שלמד את כל החוקים הרבים כדי להציג מותגים.
מה זה השפה העיצובית?
השפה העיצובית כוללת תחומים רבים שהסטודנטים נחשפים אליהם כדי להבין איך עולם הצבעים עובד. פילוסופיות רבות מקדמות את המטרות האישיות והצרכים של כל מותג ולכן על המעצב הגרפי לחשוב בכובד ראש איך להתאים את הצבע הנכון כדי להיכנס לראש של הלקוחות כלומר על המעצבים הגרפיים להבין מה כל צבע אומר ולהשתמש בפילוסופיה עיצובית שמשפיעה על אנשים באמצעות תחושות ורגשות שהם רואים תמונות וצורות פסיכולוגיות שהמעצבים מבצעים בתוכנות גרפיות. סימולציות רבות של סטודנטים ומרצים לכל אורך הקורס מפתח להם את כל היצירתיות כדי לעצב גרפיקה בתלת מימד ובמקביל להיות מקצוענים בתחום האמנות הדיגיטלית שגורמת לתהליכי שיווק לקדם את המטרות העסקיות של אותו מותג.
טיפוגרפיה בקומפוזיציות.
כדי לעזור לכל עסק לקדם את המטרות העסקיות בכל פלטפורמה אפשרית על הסטודנטים ללמוד את המסלול הויזואלי באמצעות שימוש בטיפוגרפיה שמעבירה מסר מכרתי ושיווקי. ביצירת קומפוזיציה בסידור של האלמנטים להעברת מסרים דרמטים ושיווקיים המעצבים הגרפיים לומדים לפתח מיומנות שתגרום לפרסומת או עיצוב מודעה להיראות ברמה התקשורת הויזואלית הכי נכונה שיכולה להיות למותג עצמו.
כל תהליך של עיצוב אתר מסתמך על חוקים רבים בעיצוב גרפי שגורמים לתנועתיות ורשמים פסיכולוגים לקידום כל הפילוסופיה שעולם העיצוב הגרפי מעביר. בסופו של דבר כל קהל היעד הוא שונה למותג עצמו ולכן מעצבים גרפים צריכים את השיתוף פעולה מלא עם המותג עצמו כדי להבין מול מי הוא מתמודד. הדרישות של המותגים הם אלה שגורמים למעצב הגרפי לשיתוף פעולה לקידום הנושאים הבסיסיים שהמותג רוצה להעביר.
ההכשרה המקצועית בעיצוב גרפי
ההכשרה המקצועית בעיצוב גרפי למידת התוכנות הגרפיות של חברת אדובי שהם אלה שמאפשרות למעצב הגרפי לעסוק בקריירה הרצויה. ההכשרה המקצועית כוללת עולם שלם של הזדמנויות לתרגילים שמאפשרים למעצבים גרפים לחזק את מהלך הפיתוח הכישרון והיצירתיות. במהלך הלימודים הסטודנטים מקבלים תרגילים וסימולציות רבות מעולם העיצוב הגרפי כדי להתאים את ההתמודדות הרבה שהם יצטרכו להפגין בסיום ההכשרה המקצועית.
המטרות בקריירה האישית של כל אחד זה לא רק צריך להיות תעודה שמתקבלת אלא להבין שמה שחשוב היום כדי לקבל משרות בחברות מולטימדיה או סוכנויות שיווק זה אך ורק תיק עבודות. תיק עבודות הדבר היחיד שאתם צריכים להתרכז בו. אומנם תעודה מתקבלת בסיום הקורסים אבל אומרת שרק למדתם את המקצוע במקום מסודר היא לא אומרת שאתם באמת מתמחים בטכנולוגיות התכניות.
למה תיק עבודות הוא כל כך חשוב היום?
תיק עבודות זה הדבר היחיד שיכול להגיד אם המעצב הגרפי הוא חובבן או מקצועי. כל משרד פרסום או סוכנות דיגיטל שתרצה לעבוד איתכם תרצה לראות דוגמאות רבות שעשיתם כדי לראות איך אתם יכולים לקחת רצונות של מותג ולקדם אותם למטרות אידיאליות פרסומיות כדי לקדם את תחום השיווק.
לכן תיק עבודות זה הדבר היחיד שיכול להראות אם המעצב הגרפי באמת מבין את השפה הויזואלית והוא לא יודע להשתמש עם טכנולוגיות עדכניות.
חברות הייטק במשרדי הפרסום או לסירוגין חברות קידום אתרי אינטרנט ושיווק לא מתרשמות מתעודות או תארים כי מה שחשוב להם לפני שהם יעסיק אותך זה לדעת שבאמת אתה מקצועי ויכול להבין רצונות של לקוחות.
השימוש בתוכנות גרפיקה אדובי.
תוכנות גרפיקה בחברת אדובי הם התוכנות הבלעדיות שמשתמשות בטכנולוגיות המעודכנות ביותר בעולם כולו. חברת אדובי נחשבת לאחת החברות הפופולריות ביותר שמעל 30 שנה מאפשרת למעצבים גרפיים לפתח קמפיינים פרסומיים או לסירוגין לעצב את כל סוגי המדיה שאנחנו נחשפים אליהם מידי יום. מי מעצב את כל הפוסטים שאנחנו נחשפים אליהם כל פעם שאנחנו נכנסים לפייסבוק? מי מעצב את כל המוצרים שאנחנו נחשפים בפייסבוק? התשובה היא כמובן מעצבים גרפים באמצעות תוכנות אדובי שגורמים למוצרים להראות בצורה מושכת ומשכנעת.
כמה עולים התוכנות של חברת אדובי?
תוכנות חברת אדובי עולות 70 שח בחודש ומאפשרות לסטודנטים ליישם את כל הטכנולוגיה הפרסומית באמצעות פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין אלו התוכנות שהסטודנטים צריכים ללמוד במהלך הקורס. לאחר שנה של לימוד כדי להמשיך לתפקד עם חברת אדובי תצטרכו לשלם 100 שח כדי להמשיך להיות מעודכנים בכל הפיתוחים החדשים של חברת אדובי. כיום מיליונים בעולם משתמשים בתוכנות של חברת אדובי.
איך לומדים אונליין דרך האינטרנט?
אפשרויות ההכשרה וההסמכה למעצבים גרפים מתאפשרים גם דרך האינטרנט בלימוד אונליין פרטני אחד על אחד. כולנו ראינו בתקופת הקורונה שהאוניברסיטאות מתחילות להעביר תהליכי הכשרה ותוכניות לימודים שלמות אך ורק דרך אינטרנט. משרד החינוך החל ללמד את התלמידים שלו דרך מערכות זום או לסירוגין מקומות עבודה שלמים עברו בקורונה לעבוד ממשרד פיזי למשרד אינטרנטי. אנו מלמדים בשיטה זו כבר מעל 15 שנה ונותנים לסטודנטים את האפשרות לקדם את המטרות האישיות שלהם ואת הצרכים המקצועיים דרך לימודים אונליין.
איך מתקיים שיעור עיצוב גרפי ותקשורת חזותית אונליין?
לימודי עיצוב גרפי אונליין ותקשורת חזותית מתקיימים דרך שיתוף מסכים. המורה במהלך השיעור יכול לעסוק ולעבוד על תוכנת הגרפיקה שפתוחה אצל הסטודנט. במהלך השיעור המורה מסביר כיצד להשלים את הליך ייצור בתוכנות אדובי ולקדם טכניקות עיצוביות בתחום כדי להגביר את המודעות למותג ולפתח לסטודנט את כל הכישרון העיצובי בהתאם למסלול הלימודים. במהלך השיעור אם יש שאלות ונושאים שהם לא ברורים המורה חוזר על כל החומר ואז מקבל שיעורי בית. בסיום כל שיעור מתקבלים שיעורי בית ותרגילים כדי לפתח לסטודנט את כל החשיבה היצירתית על נושאים אותם הם לומדים במהלך השיעור.
התמיכה וההדרכה בעיצוב גרפי.
בלימוד פרטני ואישי המטרה המקדמת של המורה זה אך ורק לקדם את כל החשיבה היצירתית ולכל אורך השבוע בין שיעור לשיעור אתם יכולים ליצור קשר עם המורה ולקבל פידבק על סגנונות העיצוב.
כאשר מורה פרטי כאן נמצא לכל אורך הלימודים אין ספק שהקריירה המקצועית שלך תוכל להשתלב בתעשיות מאוד גבוהות.
המשכורות בעיצוב גרפי.
כמה שכר תקבל ברגע שאתה הולך לעבוד עם חברת הייטק? כמה צריכים לקבל ברגע שעובדים עם חברות דיגיטל ופרסום עסקים?
השכר משתנה בהתאם לרמה והמיומנויות שמעצבים גרפיים מביאים איתם לאחר סיום הלימודים. בחברות הייטק השכר 18 אלף שח נטו ללא ניסיון ואך ורק עם תיק עבודות. בעולם פרסום עסקים קידום במדיה האינטרנטית או במובייל הסטודנטים יכולים לקבל שכר של 14 אלף שח נטו. בעולם ההדפסה השכר הוא 10 אלף שח נטו ומרבית הבוגרים בוחרים לעבוד בתחום ההייטק ולא בעולם הדפסה כי מעצבים גרפיים רבים מוצאים בעולם ההייטק דרך מדהימה לקדם את האינטרסים האישיים שלהם בגלל שהטכנולוגיה מתקדמת ומעניינת יותר מה שיוצר סיפוק אישי למעצב הגרפי בקריירה.
אין לי ניסיון בעיצוב גרפי איך אני יכול להתחיל לעבוד?
היום זה לא משנה אם יש לכם ניסיון של רב שנים בעולם העיצוב הגרפי ותקשורת חזותית מה שכל הלקוחות רוצים זה רק לראות כיצד אתה בתור מומחה לעיצוב גרפי יכול לעזור ללקוחות לקדם את כל האינטרסים האישיים שלהם ברשתות החברתיות או לסירוגין במדיה הדיגיטלית. חברות הייטק ומשרדי פרסום דווקא מעדיפים לעבוד עם מעצבים מתחילים בגלל שהם מגיעים עם כל השיטה החדשה והמעודכנת מול מה שקורה היום בשוק . חברות הייטק ידועות בתור חברות טכנולוגיות שתמיד מביאות הזדמנויות למעצבים גרפים מתחילים כל עוד תיק העבודות שלהם הוא מקורי ולכן כבר בתקופת הלימודים בית הספר יעזור לך לקדם את האינטרסים האישיים שלך דרך קבוצת הפייסבוק מעל 12 שנה ועזרה לאלפי מעצבים גרפיים.
קבוצת הפייסבוק של בית הספר כיצד יכולה לעזור לי?
לבית הספר יש קבוצה מעל 12 שנה שמאפשרת למעצבים גרפים לקדם את כל המיומנויות העסקיות שלהם דרך יצירת קשרים עם חברות ההייטק הגדולות ביותר בישראל בסטארטאפים. קבוצה זו הוקמה במטרה לעזור למעצבים גרפים מתחילים וכיום נוכל לראות שהבוגרים בבית הספר או שהם משתלבים בתעשיית ההיי-טק והפרסום או לסירוגין הם פותחים עסקים פרטיים. מרבית המעצבים הגרפיים מעדיפים לעבוד מהבית ולקדם את הקריירה שלהם תוך מתן שירות פרטנר עסקים ולא להיות מוגבלים אך ורק בנישה מסוימת אחת כדי לעבוד בהם. סגנונות עבודה אלו יצרו מחסור עצום בכוח אדם.
לימודי חווית משתמשUIUX.
לימודי חווית משתמש בתקשורת חזותית לימודי המשך למעצבים גרפים ובאמצעות מעצבים גרפים יכולים לפתח אתר אינטרנט ואפליקציות. תחומים אלו היו שייכים עד לא מזמן לחברות ההייטק בלבד וכתוצאה מהשינויים הטכנולוגיים שחברת אדובי הכניסה בשנים האחרונות נוכל לראות את ההסתדרות המסיבית של מעצבי גרפיקה במחלקות הנדסה מחשבים בחברות הייטק.
שיתוף הפעולה בין מעצבים גרפיים לחברות הייטק.
אם בעבר חברות הייטק היו מעצבות אפליקציות בלבד נוכל לראות שחברת אדובי נתנה את האפשרות למעצבים גרפים כדי להרחיב את כל הקשת התעסוקתית שבה הם נמצאים. חברת אדובי היא התוכנה המדהימה לבניית אפליקציות שבאמצעותה המעצבים הגרפיים יכולים להכין את כל האפליקציה מרמת התחלה ועד לרמה של סיום. בסיום סגנון העבודה ולאחר סיעור מוחות עם הלקוחות הם שולחים את האפליקציה למפתח תוכנה או למחלקת הנדסת מחשבים כדי להתאים את האפליקציות לחנויות אונליין של גוגל ואפל. סגנונות עבודה אלו בתחום ההייטק לא היו קיימות לפני עשור מה שיצר ביקוש מסיבי למעצבים גרפים בתחום.
בניית אתרי אינטרנט.
במסגרת ההכשרה העיצובית הסטודנטים לומדים את כל נושא חוויית המשתמש להפגין ידע ומיומנות בבניית אתר במערכת ההפעלה וורדפרס ובמקביל לקדם את כל מערך חוויית המשתמש על ידי תוכנת אלמנטור. לכל אורך הקורס הסטודנטים לומדים כיצד לבצע אתרים איכותיים וחיוניים בהתאם לדרישות המותג עצמו. כדי שתהיה מעצב גרפי ומעצב דיגיטל מצליח אתה צריך להיות עם תכונות רבות כדי להפגין שאתה מקצועי למחשבות חיוביות וטכניקות מקצועיות לקידום האינטרסים של הלקוחות שלך. אין ספק שככל שתיק העבודות שלך יהיה מקצועי תוכל להתקבל לכל מקום עבודה.
הביקוש.
הביקוש בתחום העיצוב הגרפי ותקשורת חזותית הוא גדול מאוד במיוחד בתקופת הקורונה שעסקים רבים הבינו שאם הם לא יהיו באינטרנט הם לא יוכלו להשתלב בתעשייה. הדור של היום מקבל את כל הנתונים שלו אך ורק דרך אפליקציות ומידע במובייל ולכן המובייל נהפך מוצר מאוד חיוני שמעביר מידע. כדי להגביר את כל הפרודוקטיביות של מותגים וקידום עסקים בכל התפתחות החדשות שעולם הדיגיטל מציע אין ספק שמעצבים גרפים ימשיכו בעתיד להיות אחראים על כל נושא של העיצוב הטרנדים החדשים שהולכים להיות בעתיד.
אם אתם אוהבים את עולם העיצוב הגרפי ורוצים להשתלב במעגלי עיצוב מתפתחות אין ספק שתחום זה של תקשורת חזותית בבניית אתר אינטרנט יאפשר לכם להגיע לקריירה מקצועית עם אפשרויות רבות לעבודה וגם דרך הבית בתור פרילנסרים. צרו איתנו קשר עוד היום ושוחחו עם יועצי הלימודים איך גם אתם יכולים לעבוד בתחום המבוקש ביותר מהבית שלכם צפייה נעימה.