איפה מעצבים גרפיים יכולים ללמוד? קורס עיצוב גרפי בירושלים הכי טוב
עיצוב גרפי ועולם האינטרנט הם תחומים מכריעים ביותר בימינו, וכל הציורים והעיצובים שנוצרו שאנו רואים בפייסבוק ובאינסטגרם הם הדבר הגדול הבא בדרך הפרסום. כיום, תהליך הפרסום המלא של כל מותג צריך להתבצע על ידי מעצבים המחפשים חשיבה עיצובית על מנת להעביר תהליכי פרסום מושכים לגולשים. הכנו עבורכם הבנה גדולה של מה מעצבים גרפיים עושים כדי להתחבר לתעשיית הדיגיטל וההייטק במאמר ספציפי בעמוד. אין ספק שתחום התקשורת החזותית וחווית המשתמש הוא הדבר החם הבא אם אתה רוצה להצטרף לתעשייה שתהיה מרוצה בחייך ולהתחיל קריירה הקשורה לאמנות דיגיטלית. הראנו שלבים רבים בהוראות באתר זה שעשויים לעזור לך להתחיל מקצוע מהבית או מהצד אם יש לך אהבה לאמנות אין ספק שהמידע הבא יעזור לך להבין האם אתה מתאים לעולם הזה או לא.
מאמץ יצירתי בעיצוב מניח את המיומנות שמגיע איתו.
המעצב הגרפי שלמד רבות כיצד להפוך כל סגנון עיצוב למוכשר ומעמיק כדי להעביר מידע רב על עולם הפרסום. כל חברה שרוצה לשפר את צורת המכירות שלה צריכה לגלות תהליכי פרסום ייחודיים בכל פלטפורמה דיגיטלית; במילים אחרות, מותג צריך להיות היכן שהלקוחות שלו נמצאים כדי ליצור סגנון ייחודי עם הפרופורציות הנכונות להעברת מידע פרסומי בכל מצב בו המבקר נמצא. מעצבים גרפיים מאומנים בחשיבה עיצובית ובמקביל מפתחים את כל הכישורים הטכניים שלהם על ידי מיזוג אמנות דיגיטלית עם כלים גרפיים של אדובי.
רעיונות מרתקים לגולשים
ההכרח בעסק דיגיטלי יצירתי המעביר רעיונות מרתקים לגולשים התהליך יועבר על ידי מעצבים גרפיים. ניתן לראות בימינו עיצוב מקצועי ויצירת שיחה חזותית הכוללת עקרונות עיצוב ותמונות להבעת מסר חברתי או מסחרי בכל פלטפורמה דיגיטלית. מדובר במערכות אדירות להשגת מידע וחשיפת פעולות פרסום מותג, כמו פייסבוק או אינסטגרם. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם ממנוע החיפוש גוגל. מנוע החיפוש הפופולרי משמש 98% מאוכלוסיית ישראל והעולם כולו כדי לקבל כל סוג של מידע. לכן באחריות המעצבים הגרפיים לוודא שהמותג יופיע נכון בכל פלטפורמה דיגיטלית בעולם.
כישורים בחשיבה חזותית
ישנם מספר כישורים נלמדים בחשיבה חזותית. מיומנויות בינאישיות נלמדות לאותם תלמידים לאורך הקורס. אחריותם של מעצבים גרפיים היא להבין כיצד אפיון הצרכן מסייע למטרות המותג. במהלך הקורסים מלמדים הסטודנטים כיצד ליצור בקלות עיצובים שניתן לשתף במהירות ברשתות החברתיות תוך שימת דגש על קומפוזיציות עיצוביות, וכן הדרכה מפורטת בכללי הקונספט למותג עצמו כדי לבטא את כל המיומנויות והתכנים שהמותג רוצה להעביר. מיתוג הוא יותר מסתם קידום עסקים ברשתות החברתיות; הם ככל הנראה משתפים פעולה עם תאגידי היי-טק כדי ליצור את הממשקים והמוצרים הדיגיטליים שהם מציעים לשאר העולם.
במהלך השיעורים נלמדת תוכנת אדובי למיתוג רב תחומי.
כדי לשפר את יכולות העיצוב, התלמידים מלמדים כיצד להשתמש בכלי Photoshop Illustrator וב-InDesign כדי ליצור חשיבה חזותית מעמיקה. לכל תוכנה יש סגנון עיצוב גרפי ייחודי, ועל ידי שילוב כל תוכנה שעובדת עם כל הכלים שגרפיקאים חייבים להשתמש בהם. פוטושופ ידועה בתור תוכנת מניפולציית התמונות החזקה ביותר בעולם, ואילוסטרייטור היא זו שאחראית על כל תהליכי המיתוג המורכבים היא מיוחדת בגלל שהיא ממזגת עיצוב קווים וצורות, אינדיזיין נמצא בשימוש נרחב בתעשיות של קטלוגים של ספרים ומידע אלקטרוני המועבר דרך אתרי אינטרנט.
הכרת התוכנה הוויזואלית בלבד
הכרת התוכנה הוויזואלית בלבד מבלי ליישם מספיק חשיבה עיצובית אינה מה שמאפשר למעצב גרפי לייצג את התוכנה הקונספטואלית שהמותג רוצה לבטא. הפילוסופיה חייבת לשמש את המותג. על התלמידים ללמוד בפירוט כל סוג של שפה ויזואלית בדיון בין צרכנים לחברות באמצעות מדיה מקוונת על מנת לבנות את רעיון העיצוב המשולב בתורת הצבע שהם מקבלים בהכשרה. על התלמידים ליצור תיק עבודות לדוגמה באמצעות תוכנת אדובי המכילה את כל מושגי העיצוב שלהם.
תוכנת הגרפיקה של אדובי.
מעצבים גרפיים אחראים לתהליכים רבים בקריירה שלהם: כגון יישום עיצוב בתוכנת גרפיקה של אדובי. במהלך השיעורים, על התלמידים לשלם דמי חבר כדי להשתמש בתוכנת Photoshop Illustrator, וכתוצאה מכך עליהם להשתמש בשיטת התקשורת החזותית להפעלת תוכנית XD. אדובי נותן כחלק מהצרור העיצובי גם תמונות ופונטים. בתחילת הקורסים הסטודנטים משלמים 70 ש”ח לחודש לאדובי, ולאחר שנה הם משלמים 100 ש”ח לחודש כדי להמשיך לקבל את כל שדרוגי התוכנה של אדובי. אדובי הוא הארגון היחיד שמספק פתרונות דיגיטליים למיליוני אנשים ברחבי העולם, וזו הסיבה שגרפיקאים רואים בו את המקום הבטוח והמהיר ביותר לבנות כל סגנון ויזואלי.
ההשקעה בלימוד תחום העיצוב הגרפי.
כדי להיות מעצב גרפי מיומן, עליך להבין את היתרונות והחסרונות של קריירת העיצוב הגרפי. כדי להצליח בתעשייה, עליכם להבין שעליכם להקדיש זמן לא מבוטל לתרגול של כל החומר שיש לעולם העיצוב הגרפי להציע. לתכנית יש שפע של כלים, ועל הסטודנטים לזכור ולהבין כראוי את כל השפות החזותיות על מנת לבנות מיומנות אישית להפקת הנחישות המתאימה ולהימצאות בדרך להצלחה של מעצב גרפי בקריירה. רק מסירות נפש תניע מעצב גרפי לעבוד בחברות הייטק ומשרדי פרסום. אין דבר כזה קסם בתחום העיצוב הגרפי. במגזר זה, עליך להקדיש זמן ומחשבה כדי לתפוס את כל מה שיש לעולם הדיגיטלי להציע.
הקורסים מועברים דרך האינטרנט.
קורסים מקוונים גדלו בפופולריות, במיוחד בתקופת הקורונה, כאשר מקומות עבודה ועסקים רבים החלו לעבור ממשרדים פיזיים למשרדי אינטרנט מהבית. אנו מלמדים גישות עבודה אלו דרך האינטרנט כבר למעלה מ-15 שנה, עם מורה פרטי המקושר לתלמיד באופן ישיר ואישי. אין ספק ששיעורים מהבית מגדילים את הנוכחות, והיתרונות הם עצומים מכיוון שהתלמיד אינו נתון ללחץ קבוצתי.
מורה לעיצוב גרפי איתך לכל אורך הדרך
שיעורי העיצוב הגרפי הינם ללימודי תעודה, והמדריך רשאי לבחון את מסך התלמיד באופן אישי. המדריך מלמד תנועות רבות על חוקי העיצוב הגרפי תוך שילוב התוכנית בוויזואליה החיה לאורך המפגש. המטרה בתפקידו של מורה הוא לבנות את היכולות והניסיון הדרושים למעצב גרפי כדי לעסוק במקצוע עצמאי. אם נושא או מהלך אינם ברורים במהלך ההרצאה, המדריך לא יכול להמשיך לנושאים אחרים עד שהמורה יבהיר זאת. מטרת המורה שהתלמיד יבין את כל המידע בצורה שלמה ומאורגנת.
שיעורי בית ומשימות חיוניים לביצוע השיעור.
בסיום כל מפגש, שיעורי בית ומשימות מוקצים כדי שהתלמיד יוכל להבין את כל החשיבה היצירתית מחוץ לקופסה. אין ספק שכאשר מתרגלים הולכים לרמות גבוהות יותר, פנוי יותר זמן לפיתוח יצירתיות. מטרת הקורסים היא לא רק ללמד אותך את רזי התוכנה הגרפית, אלא גם להקנות לך כישורים מקצועיים חיוניים להתמודדות עם דרישות הלקוח. במהלך השבוע, התלמידים מקבלים סיוע פרטני מהמדריך בין השיעורים. הם רשאים להגיש מגוון משימות שסיימו על מנת לקבל ביקורת וסיוע אישי בהכנת שיעורי בית עתידיים. סולו סקול לוקח בחשבון את תיק העבודות בסיום הקורסים, הפריט החיוני ביותר לעסוק בו הוא תיק העבודות של הסטודנט. מה שעסק יבקש ממך, בסיום הקורסים לא איפה השגת דיפלומה, אלא סימן של עמידה בעיצוב שיצרת ורצון לחשיבה מעבר לקופסה.
המשמעות של תיק מדגם וכן תעודה.
לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית הסטודנטים מלמדים כיצד ליצור מערכות הדמיה עיצוביות ללקוחות. לאורך הקורס תהיו מעורבים בתהליך הייצור של יצירת לוגואים לממשקי תוכנה שחברות הייטק מפתחות כי מה שחשוב זה שתיק הדוגמאות שלכם יראה בצורה מקצועית כי זה הדבר היחיד שתעסקו בו ברגע שהם ירצו. שירותי העיצוב שלך באינטרנט. כל לקוח או מראיין שיבחר בך לעבוד איתו יכול לדעת אם אתה מעצב גרפי מקצועי או לא תוך שניות, לכן לאורך קורס המעצבים, עליך לשים דגש חזק על כל חשיבה יצירתית.
יש גירעון כישרונות בענף העיצוב הגרפי.
חברות פרסום במגזר העסקי אינן עוסקות בהסמכות ובתיאורים, אלא באיך היצירתיות הפנימית שלך באה לידי ביטוי באמצעות עיצובים ותקשורת חזותית שיווק מקצועי מודגש. מכיוון שהתיק שלך מפגין חשיבה מקצועית, היה בטוח שתוכל להראות את זה שאתה מחובר היטב בתחום שזקוק נואשות לידיים עובדות.
יש גירעון כישרונות בענף העיצוב הגרפי.
מעצבים גרפיים בתעשיית ההייטק גורמים למחסור קשה באנשים בעסקי העיצוב הגרפי של מדינת ישראל. מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות המפותחות במגזר ההייטק והיא מייצאת טכנולוגיה לכל העולם, ולכן הביקוש המקומי חזק למדי. כתוצאה מכך, בוגרי מסלולי הקורס מקבלים שכר כספי גבוה מאוד. אם האפשרויות היחידות של מעצבים גרפיים בעבר היו להשתלב בעולם הדפוס, ניתן לראות שכיום ישנן אלטרנטיבות רבות למעצבים גרפיים, מה שהעלה את הביקוש האדיר במקצוע זה. רוב בוגרי עיצוב גרפי בוחרים לעבוד מהבית בהתמחות זו, ומספקים שירותי עיצוב עצמאיים לחברות במגוון כלים המשמשים להגברת יכולות הפרסום שלהן במדיה ועוד.
סולם השכר בתחום העיצוב הגרפי.
בוגרי מסלול בתקשורת חזותית וחווית משתמש עשויים להתחיל בתעשיית ההייטק עם שכר נטו של 18 אלף שקל ומחיר שעתי של 95 שקל, שיכול לעלות ל-130 שקל לשעה. אם יבחרו לעבוד בפרסום דיגיטלי, ירוויחו 14,000 שקל נטו. השכר בענף הדפוס נמוך למדי ועומד על 10,000 ש”ח נטו. רוב הבוגרים בוחרים שלא לעבוד בשוק ההייטק, בגלל השכר הגבוה שהם מרוויחים כתוצאה מהסיכויים הטכניים החדשים שמובילים את המעצבים הגרפיים לצמוח במהירות בענף שצמא לכוח אדם. מכיוון שמעצב גרפי עובד עם מפתח תוכנה או מקודד מחשבים, עיסוק המעצב הגרפי מבוקש מאוד בתעשיית ההייטק.
בעידן ההייטק, מה עושים מעצבים גרפיים?
מכיוון שמקודדים לא למדו את יישומי העיצוב בתואר ראשון במדעי המחשב, מעצבים גרפיים בשוק ההייטק מספקים סגנונות עיצוב לשימוש במגוון תוכנות שמגזר ההייטק מייצר עבור שוק זה תוך עבודה בשיתוף עם מתכנת ומפתח תוכן. מתכנתים מלמדים כיצד לתקשר שפות באמצעות מספרים וקודי תכנות, כך שמעצבים גרפיים חייבים להפגין את כל כישורי הציור והעיצוב הגרפי שלהם לאורך הדרך על ידי יצירת רשתות עיצוב ותפריטי מותג כדי ליצור כל סגנון טכני שיש לחברות הייטק בעולם הנקרא חשיבה ויזואלית.
מעצבים גרפיים עובדים בשיתוף פעולה מתמיד עם מתכנתים ליצירת אובייקטים מותאמים בטכניקות גבוהות בעולם הוויזואלי. מכיוון שתחום ההיי-טק תמיד תחרותי, כל התרשימים והמידע המורכבים שאנו רואים בסחורות של תאגידי היי-טק עיקריים נוצרים לחלוטין על ידי מעצבים גרפיים.
לימודים תקשורת חזותית.
מכיוון שמעצבים גרפיים שולטים בבניית אתר אינטרנט וחנויות מקוונות תוך שהם מקבלים הדרכה בכל תחום חווית המשתמש ב-UIUX בעיצוב תוכנה של אדובי, לימודי תקשורת חזותית נחשבים לאחד התחומים המבוקשים בעולם ההייטק והדיגיטל. (XD) הסקטורים האלה לא היו קיימים בעבר, ואנחנו יכולים לראות שמעצבים גרפיים שלטו בכל תעשיית ההייטק כדי ליצור שיתופי פעולה בשנים האחרונות.
בעולם ההייטק, אינטגרציה חיונית.
בעבר, רק מתכנת או מפתח תוכנה היה אחראי לפיתוח אפליקציות; עם זאת, אדובי הוציאה תוכנת XD כתוכנה מקצועית לבניית יישומים, וכתוצאה מכך, הצד הוויזואלי המלא והכנת האפליקציה היא כעת באחריותם של מעצבים גרפיים. שיתוף הפעולה הוא הדוק ביותר, ולאחר יצירת האפליקציה, מעצבים מגישים את הסגנון הוויזואלי הבלתי מוגבל למפתח תוכנה, שיציע את כל קנה המידה ומקסימום התאמה וסמנים לחברות גוגל ואפל כדי להתאים אותו ולמקם אותו בחנויות המקוונות שלהם.
מכיוון שסגנונות העבודה הללו הם חדשים, מעצבים גרפיים עשויים להשתלב מהר כל עוד תיק העבודות שלהם משלים את כל סגנון העבודה בעסקים בהייטק. כדי לשרוד את המתח או התחרות של חברות ההיי-טק, חברות היי-טק לא עובדות רק עם כוח אדם מקומי בישראל, שלא מספיק להן, אלא גם שוכרות מעצבים גרפיים מכל רחבי העולם כולו.
מי מסוגל ללמוד תקשורת חזותית?
סטודנטים ברמת הידע הרב בעולם העיצוב גרפי מכיוון שהמידע הרב שנצבר במסלול הראשון מועבר מיידית למסלול השני, מעצבים גרפיים מתחילים עשויים להשתלב בשוק התקשורת החזותית. כיום, לא ניתן לפתח אתר אינטרנט או ליצור אפליקציות. אם התלמידים אינם מודעים לשיטת העיצוב בה נעשה שימוש ביצירה, במסלול המעצבים הגרפיים , תלמדו להבין חזותית או רעיונית את כל שפת העיצוב לאורכה ולרוחבה.
כל סגנון עיצוב המצוי באפליקציות צריך להכין צורות ושיפועים שמקבלים פילוסופיות עיצוביות שהתלמידים מקבלים הדרכה במסלול הראשון, ולכן על מנת להתקבל למסלול תקשורת חזותית, על התלמידים להציג קובץ לדוגמה המוכיח באמת שהם מבינים את כל האורך והרוחב של העיצוב.
לתחום יש ביקוש רב.
לבית הספר המקוון לעיצוב יש רשת של למעלה מ-19.5 אלף חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים אותך, המעצב הגרפי שרק מתחיל בתעשייה יהיה בהחלט מסופק משלל האפשרויות הרבות שיגיעו מהקבוצה. כבר במהלך הקורסים, בית הספר יציג בפניכם סיכויים מסחריים לקידום המטרות שלשמן התחלת ללמוד עיצוב. אם אתה רוצה לעבוד כמעצב עצמאי בענף זה, אין ספק שתצליח לאתר את הלקוחות הראשונים שלך שם.
אם אתה רוצה לעבוד כשכיר בתעשיית ההייטק, יש ללא ספק מאות מודעות דרושים שמתפרסמות על בסיס יומי. בכל הפרסומות הנדרשות כיום, אנו יכולים לראות שכולם מבקשים בפשטות תיק עבודות דוגמא מקצועי שבו הם יכולים לראות את כל המחשבות היצירתיות של המעצב הגרפי.
היכן יהיו עיצוב גרפי ותקשורת חזותית בשנים הבאות?
מעצבים גרפיים ללא ספק יישארו מבוקשים מכיוון שהם האמצעי היחיד לתקשר ידע לכל העולם. אנשים לומדים רק על השימוש הבטוח באתר או על שימוש מדי פעם בעיצוב נייד באמצעות מערכות עיצוב עסקיות. מנהיג הדור של היום גדל בפופולריות בקרב אותו דור. כיום, במקום לרכוש את רוב הידע שלהם פשוט ממנוע החיפוש או האפליקציות של גוגל, מעצבי מותגים חזותיים שעובדים בחוויית משתמש ועיצוב גרפי יישארו בחזית העסק ומגזר הפרסום.
אין ספק שעיצוב גרפי הוא המגזר הבא לשקול אם אתה מחפש קריירה שתאפשר לך להשתלב בתעשייה שזקוקה נואשות לידיים עובדות. אתה יכול לצפות בכל השיעורים שהכנו עבורך כדי לבדוק אם אתה מתאים ומקושר לשוק זה או לא. שתהיה לך חווית צפייה וצפייה נפלאה בעמוד המתאר טרנד החדש בעבודה מהבית ובהייטק. מחכים לכם מעבר לקו כדי לספק לכם מידע כיצד גם אתם תוכלו ללמוד את התעשייה המבוקשת ביותר מנוחות הבית שלכם.