דוגמא לפרסום מודעה לפייסבוק או לאינסטגרם

המדריך להכנת מודעה מקצועית איך להכין מודעות פרסומיות מקצועי בתוכנות גרפיקה ממוחשבת 

סרטוני הסבר מדהימים על פוסטרים מודעות מכירתיות, זה לא משנה אם יש לכם פלאייר מקצועי בסופו של דבר כולם מכינים את אותו סגנון העיצוב בתוכנות לגרפיקה ממוחשבת של אדובי. מה נחשב למודעה מקצועית בעולם העיצוב? איך חושבים מעצבים גרפיים בעת הכנת מודעה לשיווק ובאילו תוכנות גרפיות כדאי לכם להשתמש? במאמר זה אנו ניתן סקירה קצרה ואוסף סרטונים מקצועיים המסבירים איך מכינים פוסטר ואיך משתמשים בו לקידום העסק בצורה הטובה ביותר בפלטפורמות השונות. אם תעקבו אחר ההסברים תוכלו גם אתם לעצב פליירים או מודעות מקצועיות בעצמכם. הסרטונים קלים להבנה ויכולים לעזור לכם במשימה. 

כיצד תכינו מודעה לקידום מכירות שיעזור לכם בקידום העסק?

בעיצוב מודעות למכירות משתמשים לרוב בעולם העסקים ופרסום וקידום מכירות של מוצרים. הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות לפני שנתחיל בעיצוב המודעה הוא תהליך חשיבתי בו נחליט על הנושא של המודעה. יש חשיבות גדולה בעבודת המיקוד על נושא המודעה, מיקוד כזה יעזור לכם להציג באופן מדויק את מה שהולך להיות בו. לאחר שחשבנו על נושא נעבור לחשיבה על הקונספט, הטכניקות העיצוביות והאלמנטים הויזואליים שיהיו בפוסטר או במודעה ונוסיף בעזרת התכונות הגרפיות. בסוף התהליך תעשו התאמות של המודעה להדפסה בבית דפוס ותדאגו שהתאמות אלו לא יורידו מאיכות הפוסטר. 

מודעה משמשת עסקים להעביר מסר חזק. הפוסטר שונה מעיצוב של מודעה רגילה. בהכנה של מודעה, על המעצבים הגרפיים להיות מאוד יצירתיים על מנת שייקחו את התוצר ויוציאו אותו לפרסום. כיום קיימות תוכנות גרפיות מצוינות שדרכם יכול המעצב הגרפי לממש את הראיה הרחבה והיצירתית שלו בצורה נכונה, מקצועית ואיכותית. בתוכנות הגרפיות של היום יש המון פונקציות ופקודות נהדרות המאפשרות למעצב טווח עבודה רחב לבטא עיצובים מיוחדים, להביא את יצירתיותו ועדיין לשמור על קו נקי ולא עמוס. כאשר יוצרים מודעה יש חשיבות לדיוק. מודעה עמוסה בפרטים הוא פחות טוב. קו נקי במודעה יעשה את העבודה, כמה שפחות יהיה יותר טוב. ברגע שתשמרו על קו נקי, תתאימו את איכות הפוסטר לבית הדפוס ותביאו חדשנות ויצירתיות המודעה יהיה טוב יותר ויעביר מסר מדויק ללקוחות. 

תוכנות לעיצוב מודעות- תוכנות לעיצוב גרפי

אם תקישו בשורת החיפוש בגוגל תוכנה חינמית לעיצוב מודעות, כרזות או מודעות, תגיעו למספר רחב של תוכנות כאלו. התוכנות החינמיות הנפוצות ברשת הן לא התוכנות שבהן משתמשים המעצבים הגרפיים. מעצבים גרפיים משתמשים בתוכנות מקצועיות ליצירת פוסטרים של חברת אדובי בהן יצירת הפוסטר הופכת מקצועית יותר. למודעות פשוטים ובסיסיים תוכלו להסתפק בתוכנות החינמיות אך לפרסום איכותי ומקצועי כדאי לכם להשתמש בתוכנות מקצועיות. בעת הכנת הבאנר או מודעה המעצב הגרפי יתאים את העיצוב לנושא שהגדרתם בתחילת התהליך. הוא ישים חשיבות גדולה לעיצוב ולסגנון הנקי, יחשוב על היצירתיות ויכניס אלמנטים המדברים באותה שפה. כל הדברים האלו למד המעצב הגרפי במהלך לימודיו. 

השתלבות חוקי העיצוב בבניית מודעות מקצועי הם אלו שיעזרו לך בהצלחת העסק!

מעצב גרפי במהלך לימודיו לומד שפה, השפה העיצובית. כמו לכל שפה, לשפה העיצובית יש חוקים ועל המעצבים הגרפיים ליישם אותם על מנת להגיע לסגנונות המתאימים אחד לשני. כאשר מעצב גרפי לא ישתמש בחוקי השפה, הפלאייר שעיצב עלול להיראות לא מקצועי, להעביר מסר לא נכון וליצור נזק תדמיתי לעסק. למעצב הגרפי יש המון אחריות אל מול העסק שלו עיצב את הכרזה. מעצב גרפי צריך להתחשב בצבעים ובשילוב צבעים על פי תורת הצבע והפסיכולוגיה שעומדת מאחוריה. בנוסף יתחשב באלמנטים השונים ובקומפוזיציה שלהם בתוך המודעה הפרסומית. כמו כן, במודעות ופוסטרים יש שימוש בתוכן. נושא הטיפוגרפיה הוא העוסק בתוכן ובכתב בתוך הפוסטר. התוכן צריך להיכתב בסגנון שמעביר את המסר הנכון לצופים. אם קהל היעד הוא מבוגרים, חשוב שנשתמש בסגנון פונט המתאים לאיש המבוגר, כתב בולט יותר המעביר מחשבה מעמיקה. דבר נוסף חשוב בעת עיצוב כרזה או מודעה הוא הקו הנקי. חשוב לא להשתמש באלמנטים רבים. כדאי לבחור אלמנטים מדויקים שיעבירו את המסר.

צבע מעביר מסר ויזואלי ללקוחות שלכם, חשוב להשתמש בו נכון!

צבע הוא שפה, הוא תורה שלמה של פסיכולוגיה העומדת מאחורי תת המודע של קהל היעד שלכם. כאשר עוסקים בעיצוב בעזרת צבע חשוב להבין שיש לנושא חשיבות מאוד גדולה. הצבע משדר רגשות ורגש הוא זה שיגרום ללקוח שלכם לקנות. אם הצלחתם להעביר בעזרת הצבע את הרגש הנכון קניתם את הלקוח. שימוש לא נכון בצבע עלול להזיק לתדמית העסק. לכל קהל יעד יש צבע שהוא הצבע הנכון עבורו. כמו כן יש צבעים חמים וצבעים קרים ושילובים נכונים של צבעים המעבירים מסרים מסוימים. המעצב הגרפי שתקופת לימודיו יוצר עבודות רבות בעזרת צבע ולומד את הפסיכולוגיה העומדת מאחורי הצבעים. כאשר בעל עסק מגיע למעצב גרפי ויש לו עדיפות לצבע מסוים, עליו לדעת שלעיתים הצבע שבחר לא יעשה את האפקט שהיה רוצה לעשות ועל כן חשוב להגיע עם ראש פתוח ולשמוע את דעתו של המעצב הגרפי בנושא. מעצב גרפי מקצועי יסביר קצת על המסרים שמשדרים הצבעים ויעזור לכם לבחור בצבעים הנכונים לעסק שלכם. 

תוכנות של חברת אדובי לעיצוב פוסטרים ופלאיירים מקצועיים.

תוכנה גרפית היא כלי עבודתו של המעצב הגרפי. באמצעותה הוא יכול לבטא את החשיבה הגרפית שלו. גרפיקאים ומעצבים גרפיים לרוב יעבדו בתוכנות של חברת אדובי- פוטשופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. כל תוכנה מביאה איתה פונקציות שונות להכנת עיצובים שונים. שילוב בין התוכנות יוצר עיצוב מושלם של מודעה. סטודנטים לקורס עיצוב גרפי ילמדו במהלך לימודיהם את שלושת התוכנות האלו וילמדו להשתמש בהם כדי לבטא את חוקי העיצוב ואת המיוחדות שלהם כמעצבים. כמו כן, במהלך הלימודים יפתחו את הסגנון העיצובי שלהם והיצירתיות. שילוב פקודות בתוך שלושת התוכנות יצרו גרפיקה מצוינת ואיכותית. מעצב גרפי במהלך לימודיו יתרגל וישלוט בפקודות השונות של התוכנות המצוינות של חברת אדובי. 

פוטושופ תוכנה מצוינת לעיצוב פלאיירים ומודעות

בטח כבר שמעתם בעבר את השם “תוכנת פוטושופ” בהקשר של תמונות. תוכנת פוטושופ היא תוכנה מצוינת שמאפשרת ליצור מניפולציות על תמונות ובעזרתם תמונות. בתוכנה יש אינסוף פקודות שיכולות ליצור על גבי תמונות דרמטיות ושילוב רקעים ותמונות בתוך תמונות. הבנה טובה של התוכנה ושליטה בפקודות השונות תאפשר לכם ליצור סגנון עיצוב המדבר באותה שפה. המניפולציות על התמונות הן בעצם החשיבה היצירתית של המעצב הגרפי. במהלך הלימודים מעצבים גרפיים חוקרים את התוכנה בעצמם ומפתחים חשיבה יצירתית. באמצעות הפוטושופ אתם תוכלו ליצור עיבוד גרפי לתמונות ולאחר מכן תמשיכו לעצב אותן בתוך תוכנות נוספות של חברת אדובי- אליוסטרייטור ואינדיזיין.

אילוסטרייטור – תוכנה חשובה מאוד בלימודי עיצוב גרפי

אילוסטרייטור היא תוכנה מרכזית מאוד וחשובה מאוד. בעזרת התוכנה תוכלו ליצור לוגו למיתוג עסקים. בתוכנה מאפשרת ליצור מניפולציות על קוים וצורות והמעצבים הגרפיים יכולים ליצור בה עיטורים וקישוט על אזורים שונים בגרפיקה. זוהי תוכנה שדומה לפוטושופ אבל בניגוד לפוטושופ שעיסוקה הוא עיבוד תמונה, כאן העבודה היא בעיקר על קוים. תוכנת האילוסטרייטור משלימה עיצוב לאחר עיבוד תמונה בפוטושופ. שילוב בין השתיים תיצור עיצוב מושלם. בעת יצירת מודעות עליכם לדעת את שתי תוכנות אלו כמו שצריך. 

עיצובי קטלוג וספרים עושים רק בתוכנת אינדיזיין

אינדיזיין היא תוכנה לעיצוב תוכן. בתוכנה ניתן להכין ספרים וחוברות להדפסה או באופן ממוחשב. זו היא לא תוכנת עיצוב, זוהי תוכנה משלימה לתוכנות העיצוב ואליה נעביר עיצובים מהפוטושופ ואילוסטרייטור על מנת להכניס בהם תוכן. בפוסטרים לרוב יש תוכן וכיתוב. פוסטרים שנעצב בתוך האינדיזיין בלבד יהיו בעלי עיצוב מינימליסטי. תעודה של מעצב גרפי כוללת לימודים גם על תוכנה זו. רבות הפעמים שתעדיפו להשתמש בפוטושופ ואילוסטרייטור לעיצוב פוסטרים מהסיבה ששם ניתן להגיע לעיצוב הרבה יותר יצירתי ומעניין. 

על מה לשים דגש לפני שנשלח פוסטר או מודעה להדפסה.

פוסטר לרוב הוא פוסטר להדפסה גדולה. לכן קבצי הגרפיקה יהיו גדולים ודרישות ההדפסה יהיו ברזולוציות גבוהות. המטרה שלכם שהאלמנטים בפוסטר יישארו באיכות גבוהה גם כאשר הם גדולים ולא קטנים כמו בגרפיקה לתצוגת מחשב. כאשר שולחים פוסטר להדפסה בבית דפוס עליו לעמוד בחוקי בית הדפוס הדורשים התאמת צבעים. לרוב יהיו אלו צבעי פרוצס ו CMYK. כחלק מתהליך יצירת הפוסטר יהיה על המעצבים ליצור דוגמאות עבור הלקוחות גם בתצוגת מחשב וגם בהדפסה בבית דפוס לפני שהעיצוב יאושר סופית. המעצב הגרפי יידע את הלקוח על סטיות בצבעים ויסביר את דרישות ההדפסה של בתי הדפוס. 

עיצוב כרזות ומודעות לאינטרנט

מודעה ופוסטר המתוכננים לתצוגת אינטרנט שונים מפוסטרים המיועדים להדפסה. העבודה גם בעיצוב כרזות לאינטרנט וגם בעיצוב להדפסה יהיו באותן התוכנות, אך דרישות העבודה יהיו שונות. הצבעים בשני הסגנונות יהיו שונים, צבעים באינטרנט תמיד יראו מוארים יותר מצבעי הדפוס. כרזה מודפסת אף פעם לא תיראה בדיוק כמו כרזה בתצוגת מחשב. לכן המעצבים הגרפיים במהלך לימודיהם לומדים חוקים רבים העוזרים להם להתאים את הכרזות לאינטרנט או לעבודה המתאימה להדפסה. סטודנטים לעיצוב גרפי ייקחו בחשבון את גווני הצבע השונים ואיך יראו בפלטפורמות השונות וכמובן איך יראה בתוכם העיצוב והסגנון. למעצב הגרפי אחריות גדולה ועליו לחשוב על כל ההיבטים השיווקיים בעת עיצוב מודעה או פוסטר. 

ללמוד אונליין עיצוב והכנת גרפיקות דרך האינטרנט

במכללת סולו – המכללה לעיצוב גרפי אונליין תוכלו ללמוד את כל תחומי העיצוב הגרפי וכל זה מהבית בעזרת קורסים אונליין דרך האינטרנט. תוכלו לקבל מבית הספר תוכנות אשר בעזרתם תשתפו מסך. המורה שלכם יוכל להנחות אתכם לאורך השיעור וילמד אתכם צעד צעד את העבודה בתוכנות אלו. לאורך הלימודים תיצרו תיק עבודות ותצאו עם תעודת מעצב גרפי. מתכונת השיעורים היא פרטית. מורה אחד על אחד ישירות מולכם. שיעורים אחד על אחד יבטיחו לכם הבנה מלאה של החומר וחזרה על חומרים שלא הבנתם. כמו כן לאורך השיעורים תקבלו שיעורי בית על מנת לתרגל ולפתח את היצירתיות בעזרת התוכנות שעליהן דיברנו במאמר. תוכלו כבר עכשיו לשוטט באתר של מכללת סולו ולקבל פרטים נוספים על הקורסים השונים ועל קורס עיצוב גרפי בפרט. היועצים שלנו מחכים לכם ותוכלו לקבל פרטים אודות הקורסים שלנו. עד אז אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד מהמאמרים והסרטונים המקצועיים שלנו. 

2019-10-20T17:51:46+02:00