כיצד אני יכול לעשות כסף דרך עבודה במחשב בעולם העיצוב הגרפי?
מי מעצב את כל המוצרים שאנחנו משתמשים בהם מידי יום בסופר מרקט? מי מכין את כל הכתבות שאנחנו רואים ברשתות החברתיות? מי מעצב את כל הפלטפורמות הדיגיטליות שאנחנו משתמשים באפליקציה? התשובה היא מעצבים גרפיים. תחום הפרסום קשור בקשר ישיר לכל מעצב או גרפיקאי שצריך לעזור למותג בכל פעילות מסחרית שבה עסק משתלב בהצגת תמונות או סמלים שנעשו בתוכנות גרפיות.
עסקים היום משתמשים בפרסומות רבות כדי לקדם ולפתח את המותג או את התרבות הארגונית על ידי יצירת סגנונות מיתוג חדשים. כדי למכור כל סחורה או מוצרים אין ספק שמעצבים גרפים צריכים לחשוב איך לשפר את הרכישה של הלקוחות והכנסות אך ורק על ידי מודעות פרסומיות שיהיו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. מעצבים גרפיים יש להם קשר ישיר עם כל הצלחת אפיק הכנסה ייחודי שמתקבל דרך האינטרנט כי הם אלה שאחראים על כל הראייה הוויזואלית של המותג עצמו והפעלת התוכן.
מה אנחנו רואים בסרטונים בעמוד זה?
מרבית המעצבים הגרפיים החדשים שרוצים להשתלב בתעשייה זו בודקים רבות אם התחום באמת מתאים להם או לא. בשיעורים שהכנו בעמוד זה תוכלו לראות סרטונים רבים שמדברים על עולם ההייטק ובניית אתרי אינטרנט והקשר לעולם תקשורת חזותית אינטראקטיבית. אם אתם שואלים את עצמכם אם אתם בהחלט מתאימים לתחום זה אין ספק שהסרטונים בעמוד זה יסבירו לכם בהרחבה מה אתם עושים במקומות עבודה ואיך מעצב גרפי מתחיל משתלב בתהליך שיווק דיגיטלי ועולם ההייטק. השיעורים נעשו על ידי מיטב המרצים שעובדים בבית הספר כדי להסביר לך המעצב הגרפי המתחיל לאן אתה הולך.
עולם הפרסום והשיווק והקשר למעצבים גרפיים
האם כדאי לעבוד בעולם העיצוב הגרפי? האם יש עבודה? נוכל להגיד לכם היום שהמעצבים הגרפיים זה הדרך היחידה של כל העולם לקבל מידע. החל משימוש באפליקציות המעוצבות ועד קבלת מודעות ומידע ברשתות החברתיות שנהפכו למקור ראשון כדי שאנשים ישתפו מידע יחד עם השני. תחום הפרסום זה בהחלט בחירת קריירה חזקה כלכלית כי מעצבים גרפיים מרוויחים שכר מאוד גבוה לעומת תקופת הלימודים הקצרה. עולם הפרסום מציע אפיקי הכנסה ייחודים שיכולים לגרום לך על ידי מתן שירות וויזואלי ועבודה של עיצבו בפלטפורמות דיגיטליות לקבל שכר מאוד גבוה.
להשתלב בתעשיית ההייטק ולהרוויח
מעצבים גרפיים בסיום תקופת הלימודים יכולים להשתלב בתעשיית ההייטק ולהרוויח שכר של תשע עשרה אלף שח נטו. במידה והם בוחרים לעבוד בתחום השיווק הדיגיטלי השכר יהיה חמש עשר אלף שח נטו.
שיווק דיגיטלי זה תחום שמאפשר למעצבים הגרפיים להשתלב בתעשיית הפרסום שמקדמת את המותגים ואיפה שקהילת היעד נמצאת. קהילת היעד זה הקהל שהמותג מפרסם עבורו כדי להגביר את כל מהלך המכירות על ידי הפצה של תכנים דיגיטליים כגון מודעות, מודעות שיווק בפייסבוק, יצירת באנרים באפליקציות ועוד.
עולם השיווק הדיגיטלי והפרסום
עולם השיווק הדיגיטלי והפרסום מול העבודה של המעצבים הגרפיים תמיד הייתה בקשר ישיר במיוחד בעולם הדיגיטל שמעצבים גרפיים הם אלה שגורמים לכל הזהות הצרכנית.
מעצבים גרפיים מכינים פרסומות והם דואגים שהיא תראה בצורה מצליחנית ומשגשגת כי זה השפה היחידה שעולם העיצוב הגרפי יודע. במהלך הלימודים הם לומדים חוקים רבים כגון השפעת הטיפוגרפיה בעולם העיצוב הגרפי וכיצד לעצב תמונות שיהיו ברשתות החברתיות בפייסבוק או באינסטגרם. אין ספק שהאחריות היא מאוד גדולה למעצבים הגרפיים כי הם אלה שדואגים לשווק ביהירות את הסחורה ואת השירותים באמצעות המומחיות השיווקית הוויזואלית שנלמדת במסלול הלימודים של עיצוב גרפי.
השימוש בתוכנות העיצוב גרפי
מעצבים גרפיים עובדים על פלטפורמות דיגיטליות כגון פוטושופ, אילוסטרייטור, ותוכנת אנדייזין.
התוכנות הם אך ורק כלים ובאמצעות כל חוקי העיצוב הגרפי הסטודנטים בונים את תיק העבודות שלהם. תהליך הפרסום והכנת המודעות או יצירת הוויזואליות באמצעות הפוטושופ או אילוסטרייטור הם כלי עבודה בלבד. הסטודנטים לומדים כיצד לבצע מניפולציות שיווקיות עם תמונות על ידי הוספת שקופיות וצבעים שמותאמים לתיאורית עולם הצבעים ובמקביל מכינים רכיבים גרפיים וויזואליים על פי פסיכולוגית העולם העיצוב גרפי.
לכל אורך הקורס הם לומדים כלים רבים כדי להתמודד עם כמות הפקודות העצומה שהתוכנות הגרפיות מאפשרות. ידיעת התוכנות הגרפיות בלבד לא מאפשרות למעצב הגרפי לקחת אחריות כה גדולה לייצג ולמתג עסקים.
איך אנחנו מלמדים דרך האינטרנט אונליין את מקצועות התקשות חזותית והעיצוב הדיגיטלי האלטרנטיבי מהבית?
עולם הלימודים השתנה מאוד בשנים האחרונות במיוחד בתקופת הקורנה הטכנולוגיה הקדימה את עצמה שנים רבות קדימה. בתי ספר ומכללות החלו ללמד תואר ראשון ותואר שני מהבית וארגונים רבים החלו לעבוד אך ורק דרך האינטרנט.
בית ספר סולו מלמד חמש עשרה שנה דרך האינטרנט אחד על אחד סטודנטים למקצועות העיצוב גרפי ותקשורת חזותית. הלימודים מתבצעים דרך תוכנה שמחברת בין מחשבי שדומה מאוד לזום או זום עצמה ובמהלך השיעור המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט ולעבוד על תוכנת הגרפיקה.
איך מתנהל שיעור תקשורת חזותית אונליין.
שיעור אונליין מתנהל דרך צפייה במסך של הסטודנט והסברים על עולם העיצוב הגרפי.
במהלך השיעור הסטודנט מקבל חוקים רבים ואפשרויות ביצירת וויזואליים לתהליכי פרסום באמצעות תוכנות אדובי. אם יש שאלה במהלך השיעור הסטודנט מקבל תשובה מידית. בלמידה פרטנית ואשית טכניקת העבודה מאפשרת לסטודנט לקלוט חומר רב מאוד. לכל אורך הקורס הסטודנטים מכינים תיק עבודות ביחד עם המורה כדי לקדם את כל האינטרסים והאסטרטגיות לקבלה לעבודה בעולם ההייטק והשיווק.
כיצד בית הספר יכול לעזור לך למצוא את העבודה הראשונה שלך במשרד פרסום או חברת דיגיטל?
לבית הספר יש קבוצה מדהימה מעל תשע עשרה אלף חברות ועסקים שמחפשים אותך המעצב הגרפי המתחיל שמגיע עם טרנדים חדשים לעולם הפרסום במנועי חיפוש או ברשתות החברתיות.
מידי יום מתפרסמות עשרות מודעות לדרושים בקבוצה כבר מעל שתיים עשרה שנה סידרה לאלפי מעצבים גרפיים את העבודה הראשונה שלהם בחברת הייטק או לסירוגין ארגנה קבוצה זו את הלקוחות הראשונים של כל מעצב גרפי שבחר לעבוד מהבית. אין ספק שבתקופת הלימודים תשתלב בקבוצה זו כדי לראות מהם הדרישות החשובות ביותר כדי להתקבל לעולם העיצוב הגרפי.
השילוב של עולם העיצוב הגרפי בתחום ההייטק.
מסלול תקשורת חזותית היום נחשב לאחד המסלולים הקשים ביותר שמכשירים מעצבים גרפיים לעבוד בתחום ההייטק.
אם בעבר עולם ההייטק היה אחראי על עיצוב אפליקציות היום המצב השתנה וחברת אדובי שמייצרת את כל התוכנות פוטושופ אילוסטרייטור ואנדיזיין הכינה תונה מדהימה שנקראת XD . באמצעות תוכנה זו הסטודנטים יכולים לעצב חווית משתמש ובניית אפליקציות תוך שימוש בתוכנות גרפיות שנלמדו במסלול הראשון. אי אפשר ללמוד תקשורת חזותית אם הסטודנטים לא יודעים איך לעצב גרפיקה מול החוקים הרבים בתוכנות שנלמדו במסלול הלימודים הראשון.
בניית עיצוב אפליקציות
בניית עיצוב אפליקציות מתבצע על ידי יצירת באנרים וכפתורים רבים שצריכים להיות בתוך האפליקציה.
המעצב הגרפי מחליט על כל יצירת הוויזואליות בתוכנת XD ובסיום העיצוב אפליקציה הסטודנט מוציא קודים תכנותיים למעצב מחשבים ומפתח תוכנה כדי שיוכל להתאים את התוכנה לדרישות שחברת אפל או מייקרוסופט צריכים. אין ספק שתחומי עבודה אלו לא היו קיימים לפני שנים רבות והאופציה היחידה של המעצבים הגרפיים היה אך ורק לעבוד בעולם הדפוס.
עם כניסת עולם ההייטק לעולמנו נוכל לראות שמעצבים גרפיים בוחרים לעבוד בתחום זה כדי לעצב לעולם המובייל סמארטפון וטאבלטים את תחום הוויזואליות הרחב.
לסיכום הדור הצעיר מקבל את כל הפרסומות והמידע שלו אך ורק דרך מנועי חיפוש
תחום העיצוב והדיגיטל ימשיך להתקדם בשנים הבאות לא רק בגלל הקורונה שהעבירה את כל עולם העסקים אך ורק לדיגיטל.
הדור של היום הדור הצעיר מקבל את כל הפרסומות והמידע שלו אך ורק דרך מנועי חיפוש או על ידי באנרים באתרי אינטרנט. הדור של היום מקבל את המידע על ידי סרטוני תדמית ותוכן ממומן שקפץ בכל פלטפורמה דיגיטלית כזו או אחרת.
אם אתה מעצב גרפי ותיק או מעצב גרפי מתחיל אין ספק שאתה צריך ללמוד את כל הדרישות שעולם הדיגיטל צריך.
אנו ממליצים לכם לצפות בכל השיעורים שהכו במיוחד בשבילכם כדי להסביר לכם איך מעצבים גרפיים מושכים תשומת לב על ידי עיצוב שלט חוצות או באנרים חיצוניים לעולם המיתוג והפרסום.
אתם מוזמנים כבר היום ליצור קשר עם יועצי הלימודים למגמת תקשורת חזותית ועיצוב גרפי אינטראקטיבית כדי שיסבירו לכם איך גם אתם יכולים לקחת את כל האהבה שלכם מעולם העיצוב וללמוד את זה מהבית. שיהיה לכם צפייה נעימה.