תוכנית לימודים UI UX כיצד אוכל לשפר את כישורי המיתוג שלי כמעצב?
כדי להיות מעצב גרפי מקצועי, עליך להיות בעל יכולת יצירתית, אותה תפתח במהלך הקורסים. כדי להיות מקצוען, עליך לטפח חשיבה אופטימית וסבלנית כדי להבין את כל הלקוחות שלך. אתה חייב להיות מעוניין לגלות מיומנויות חדשות מתחומי שוק ההייטק בעיצוב בנוסף לתחושת איכות גרפית מובהקת. מטרת הקורסים היא לחזק את כל תהליך החשיבה על מנת שהגרפיקה שתפתח תצליח לעמוד בדרישות המיתוג. ההבנה כיצד קהל היעד של אותו מיתוג חושב היא חלק מההבנה של מה שקורה בתהליך המיתוג, כך שככל שתתפוס טוב יותר את הכלים, תגלה גישות חדשות ליצירה. ללא ספק, רעיון ייחודי בעבודה יעביר את החשיבה של המותג על ידי יצירת ציור עסקי לביצוע עיצובים המתאימים לקונספט לפעולה.
מה הצגנו בעמוד הזה?
חשפנו בדף זה פריטים חדשים הנוגעים לשיטות מעצבים. גם אם אתה מתעניין בעבודה על ידי הבנת עולם תמונות וצורות חזותיות, נעשה שימוש בכלי גרפיקה ממוחשבת של אדובי כדי ליצור זאת. תקבל ייעוץ מתקדם על רעיון מיוחד במינו. הפרויקט המוצע נבחן חשיבה יצירתית וכיצד לקחת קשיי שיווק עיצוביים ולהפוך אותם לטרנדים ולטרנדים על בסיס מתודולוגיה שהמצאנו עבור סגנונות עיצוב הייטק. המטרה היא לשכנע ולהרשים את הצרכנים על מנת להוכיח שלוקחים מיתוג ברצינות. תפקיד המעצב הגרפי בארץ וברחבי ההייטק לא רק לדעת לעבוד על אפליקציות, אלא גם להתחשב במגמה השיווקית הכוללת כדי להראות את המיתוג בצורה הטובה והפשוטה ביותר בפלטפורמות הדיגיטליות של היום.
כלים של מעצב גרפי.
כלי העיצוב הגרפי בתוכנית עיצוב גרפי זו מודעות לכל הכללים הרבים שתלמידים לומדים לעצב. גישה חדשנית ליצירת התמונות הנכונות וחיבור קהל היעד למיתוג עצמו. צור רעיון עיצובי פרודוקטיבי ייחודי לפני תחילת העבודה כדי להפוך את העיצוב למשכנע ומתאים למה שהמיתוג רוצה לראות. כיום ניתן לראות מיתוג בכל מיקום בו הלקוחות נמצאים, כך שהוא מודע לכך שהוא מתמודד עם תחרות גוברת מצד חברות רבות אחרות. צרכנים נחשפים לסוגים חדשים של מותגים בפייסבוק ובאינסטגרם מדי יום, לכן כל מיתוג אותנטי ירצה להגיע ללקוחות שלו בצורה הטובה ביותר. המטרות הן להציג שיטות וטרנדים באור טוב, כמו גם לגיוון סגנונות מודלים עיצוביים. העוקבים והצופים ימשיכו להיות מופגזים בכל המסרים השיווקיים שהמיתוג רוצה. גישות עיצוב משולבות עם צבעים וטיפוגרפיות חדשות כדי ליצור רעיון יחיד במינו למודל עבודה שטרם נראה.
האפליקציות הגרפיות.
מוצרי הגרפיקה של אדובי כוללים פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, והסטודנטים בקורס זה לומדים כיצד ליישם ביעילות את האופי המדהים של החברה. כל עוד התלמידים ימלאו אחר כל הנחיות העיצוב ומשתמשים בחשיבה אפיון העיצוב לעומת הלקוח כפי שאנו יכולים לראות, הצבע יפעל בצורה אידיאלית בהתאם למספר תקנות. הפסיכולוגיה של כל צבע מציעה מסר. תוכנות גרפיות שמבצעות את כל האוספים שמעצבים גרפיים רוצים, לכן על מעצבים גרפיים לשקול היטב כיצד להציג את הגרפיקה בצורה מקצועית על מנת למשוך תשומת לב.
חוקי המחשבה הסגנון.
לומדים על צבעי השוק לעיצוב גרפי חוקים מסר שכנועי הנלמדים על ידי מערכת עקרונות משלו להבנת מה כל צבע מרמז. נלמד על התיאוריה מאחורי כל גוון במהלך השיעורים. כיצד נוכל להתאים את הגוונים החמים לדמוגרפית היעד, ובמה עלינו להתמקד כדי להפוך כל רעיון עבודה ייחודי למעניין ושובה לב לצופים? מסלול הקורס כולל את כל ידע הקונספטואליות המקצועית כדי להדגים מודל רעיון ייחודי הפועל על פי מה שאנו רוצים לשדר באמצעות קונספט ייחודי ודרכים חדשות ייחודיות להגברת הרווחיות של אותו מיתוג.
מעצבים גרפיים חייבים לחשוב לעומק על איך להפגיש את כללי העבודה תוך העברת נושאים שיווקיים בצורה מתאימה. מעצבים גרפיים חייבים לקבל נתונים מהמותג בכל הזדמנות על מנת להבין מי הקהל ומי ירצה להגיע אליו.
שוק תיאורטי במודל עיצוב אתרים
בוגרי תכניות הכשרה לעיצוב גרפי מייצרים תיק של סימולציות ודוגמאות מקצועיות, המאפשרים להם ליצור אינטראקציות מעוררות מחשבה עם אתרי אינטרנט. קשה ללמוד כיצד לבנות אתר ואפליקציות אם לסטודנטים אין את כל הכישורים הדרושים והמקצועיים בעיצוב מיתוג. במהלך הקורסים, הסטודנטים מייצרים תיק עבודות של סימולציות ודוגמאות שיוכלו לשמש ליצירת קשור ראשוני לתעשיית התקשורת החזותית המקוונת. כיום, תיק העבודות לדוגמה הוא הפריט המכריע ביותר שתלמידים צריכים להתמודד איתו.
מהי המשמעות של תיק של סימולציות ודוגמאות כיום?
במהלך הקורסים, התלמידים צריכים להתמודד עם תיק עבודות של סימולציות ודוגמאות כדי לראות כיצד הם מתמחים בעיצוב כישרונות. מי שיחליט לעבוד איתך לא ישאל אותך איזה תעודה יש לך או איפה למדת, אבל הוא ירצה לראות רק עיצובים מרכזיים הכוללים מידע שיווקי על מנת לייצג את נושאי המיתוג בצורה אסתטית. כל מי שבחר לעבוד איתך כבר ראה הרבה סגנונות עבודה קודמים, כך שהוא בהחלט יוכל לדעת תוך מספר שניות האם מי שמולו הוא גרפיקאי מקצועי או חובבן, ולכן הגרפיקאי חייב שהדוגמאות יהיו מקוריות ובמיומנות אישית בביצוע מבלי להעתיק טכניקות של גרפיקאים אחרים. כל מי שיסתכל על הסימולציות יבין שאתה מקצוען עם דמיון פרוע וחשיבה יצירתית כל עוד הדוגמאות שלך ייחודיות.
קורס הכשרה לעיצוב גרפי לבוגרים.
בשנים האחרונות התפתח הצד היצירתי של תעשיית העיצוב הגרפי, וניתן לראות שמקצוע מעצב אתרים לגרפיקה הפך למקצוע אחד, ובעקבות כך סטודנטים מסיימים את מסלול ההכשרה. עיצוב גרפי נועד ללמד את המומחיות של חווית משתמש באתר, שהוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר שכן הם אלו שמעבירים מידע רב ערוצי באמצעות מנועי החיפוש של גוגל. חברות רבות למדו שאם הן לא יהיו מקוונות ללא הרף, הן יפסיקו להתקיים, וכתוצאה מכך, הביקוש לאתרים ואפליקציות הוא באופן עקבי מהגדולים בשוק.
בתקופת הקורונה חלה מהפכה טכנולוגית.
הצורך במעצבים אפילו גדל מאוד, וחברות רבות הבינו שאם הן לא היו דיגיטליות, הן לא היו מסוגלות להתחרות בשוק. עסקים שבעבר מכרו אך ורק ברחוב נאלצו לעבור לשוק הדיגיטלי כדי לקבל מהאתר מבקרים, שבסופו של דבר יביא צרכנים. כל מי שמבקר באתר אינטרנט מחפש מידע; אם האתר נראה מקצועי, מבקרי האתר יפנו אליהם כמעט בוודאות בגלל הרעיון הייחודי של מיתוג. חברות רבות למדו שכדי להישאר רלוונטיות בשוק, עליהן להפעיל שירות משלוחים באזור מגוריהם או מדי פעם ברחבי הארץ, וכך לשמור על הפעילות המסחרית שהקורונה גרמה לשיתוק. בתקופת הקורונה, חברות נאלצו להיסגר עקב החלטת מדינת ישראל לאסור שימוש במקומות סגורים.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם.
מכיוון שמנוע החיפוש של גוגל נחשב למקור היחיד שהישראלים סומכים עליו, כל מי שמחפש מידע על מוצר ספציפי ייכנס ישירות למנוע החיפוש של גוגל וגוגל יפנה אותו לכמה תוצאות. כתוצאה מכך, אם אנשים ייכנסו לאתר, ישתכנעו רק אם לאתר יש חווית משתמש יפה ונכונה. אם האתר לא מפותח ברמה מקצועית וראוי בהשוואה לתיאוריות עיצוב, לקוחות יעזבו מהר, אין ספק אם המעצב לא מקצועי מי שיבקר באתר יעזבו אותו במהירות הבזק, וכתוצאה מכך חווית משתמש שגויה. המונח "חווית משתמש" מתייחס לא רק לאופן שבו הרעיון בעיצוב האתר הוא ייחודי, אלא גם לאופן שבו המידע בתוך האתר שימושי לחלוטין. תהליך מתן חווית משתמש מקצועית.
מקומות נמוכים מאוד בדירוג בגלל שלא הייתה להם חווית משתמש מתאימה
בשנת 2021 חל שינוי מהותי גדול באתר ובכל השוק, מנוע החיפוש גוגל הוריד אתרים למקומות נמוכים מאוד בדירוג בגלל שלא הייתה להם חווית משתמש מתאימה, מה שגרם לאתרים לעלות בדירוגים זה אתרים עם קונספט עיצובי ייחודי ועיצוב מרהיב, גולשים שנשארו זמן רב יותר באתר. חווית המשתמש היא מומחיות חדשה, וכתוצאה מכך, אנו יכולים לראות שמעצב דיגיטלי ומעצב גרפי אחראים על כל רעיון ספציפי למשימה.
שותפות גרפיקאים בתקשורת חזותית עם שוק ההייטק.
חברות טכנולוגיה היו אחראיות לכל רעיון בנייה ייחודי של עיצוב ממשקים עם רעיון הייחודי של אפליקציות, כפי שאנו יכולים לראות כעת. מעצבים גרפיים משתפים כעת פעולה ישירות עם מפתחי אפליקציות או עם מחלקת הנדסת המחשבים כדי ליצור את המוצרים שמייצרים תאגידי היי-טק רבים. אין זה משנה עד כמה המוצר של חברה מוכשר אם הוא חסר גרפיקה וסידור הגיוני מתאים. אין ספק שחברות הייטק לא ימכרו את הפריטים. צוות המכירות של חברת הייטק עשוי ללא ספק ליהנות משירותיו של מעצב אתרים. כתוצאה מכך, המאמצים של מעצבים חזותיים ומפתחי אפליקציות המועסקים בחברות היי-טק הם קריטיים להצלחת כל קמפיין.
מפתח אפליקציות.
אפליקציות וממשקים רבים נוצרים על ידי ארגוני היי-טק עבור כל השוק. כל מי שעובד במחלקות להנדסת מחשבים בבתי עסק בהייטק לא למד מהי טיפוגרפיה או איך לבנות חלל חיובי בעיצוב גרפי בהדרכה לתואר ראשון, אבל הוא למד איך לייצר קודי תכנות ולייצר דברים במחשב. כדי להתחרות בעולם, ארגוני היי-טק זקוקים למעצבים גרפיים שיכולים לשווק מוצרים ממוחשבים באמצעות תמונות וטיפוגרפיה. וכל מאות הכללים שסטודנטים לומדים בשילוב עם תוכניות אדובי.
פיתוח אתרים ופיתוח אפליקציות
נושא האפליקציות הוא אחד התחומים החדשים בהם החלו לעבוד מעצבים גרפיים. בעבר, רק חברות היי-טק היו אחראיות על כל שוק עיצוב האפליקציות; עם זאת, בשנים האחרונות, אדובי הציגה את תוכנת XD העיקרית לעיצוב ובניית יישומים, וכתוצאה מכך, סגנונות העבודה הללו עברו לנישה של עיצוב גרפי ותקשורת חזותית.
מעצב תקשורת חזותית דיגיטלית בונה ומעצב את האפליקציה בתוכנת XD ולאחר הכנת כל הדפים המקוונים וסגנונות העיצוב בהתאם לתרגום החזותי שהמיתוג מעוניין בו, הוא שולח את האפליקציה למחלקת הנדסת מחשבים התואמת את כל העיצובים והדרישות של אפל וגוגל. המאמץ המשותף במהלך ההתאמה של האפליקציה יהיו שינויים קלים שמפתח האפליקציה יחפש מה מעצב גרפי ביצע. כולם חושבים מה מעצב דיגיטלי יעשה, מכיוון שהוא בעצם אמן גרפי שלמד את ערוץ התקשורת החזותית המלא, אחראי באופן מלא על האורך והרוחב הוויזואלי.
פיתוח אתרים וממשק משתמש/עיצוב UX תקשורת חזותית נתמכת על ידי מערכות וורדפרס.
מערכת ההפעלה וורדפרס מאפשרת לך לבצע משימות אינטרנט ו-UI בו-זמנית. כדי ליצור חווית משתמש מקצועית באתר, מפעילים המעצבים הגרפיים את התוסף Elementor , היוצר את כל הנושא של חווית המשתמש באמצעות תוכנת Elementor . סטודנטים יכולים לשפוט את האטרקטיביות של דגם באתר או בנוחות המשתמש, מה שהופך סוף סוף כל אתר תדמית של מותג או חנות מקוונת למקצועית.
איך אני יכול ללמוד באינטרנט?
במשך למעלה מ-15 שנים, בית הספר לתקשורת חזותית מספק הדרכה אחד על אחד לתלמידים. במהלך הקורס, המדריך עובד על מחשבו של הסטודנט לעיצוב ומלמד כיצד ליצור גרפיקה מול שימוש בעקרונות עיצוב טיפוגרפיה צבעונית או שילוב של טקסטים ותמונות לפיתוח תיק עבודות של סימולציות ודוגמאות. אם יש שאלות במהלך המפגש הפרטני, המדריך ימשיך להרחיב על כל התכנים ברמה האישית על מנת להבטיח שהתלמיד יבין כיצד לעצב כל יצירה ולהשיג את כל היעדים העסקיים שלשמם נרשם בקורס.
הדרכה פרטנית
המרכז מאפשר למדריך לרכז את כל תשומת הלב שלו בך . בסיום כל שיעור, שיעורי בית מוקצים על מנת ליצור את כל הגרפיקה של בניית אתרים ואפליקציות, כמו גם עזרה מהשגה מחוץ לשעות ההדרכה הרגילות.
האם קבוצת בית הספר לעיצוב פייסבוק יכולה לסייע לך בהשגת העבודה הראשונה שלך?
למעלה מ-19.5 וחצי אלף משרדי הייטק ומשרדי פרסום מחפשים אותך בבית הספר. המעצב האחראי על יצירת אתר אינטרנט או גרפיקה חדשנית כדי שתוכל להישאר מעודכן בתעשיית העיצוב. אין ספק שתוכלו ליצור אינטראקציה עם הקבוצה הזו ולבנות קשרים מסחריים עם ארגוני פרסום היי-טק המחפשים כל הזמן מעצבים חדשים לאורך הקורסים.
לסיכום.
עיצוב גרפי הוא אחד מהדיסציפלינות המבוקשות במגזר ההייטק בישראל לחברות פרסום. אם אתם רוצים לעבוד מהבית, אין ספק שזו הנישה הטרנדית הבאה שתשלוט בשוק. אתה יכול לפנות אלינו כבר עכשיו כדי לדון על הקורסים לתקשורת חזותית וכיצד גם אתה יכול להשתלב בתעשייה שתמיד מחפשת ידיים עובדות. אין ספק שהקורסים לדוגמה ביוטיוב בעמוד זה יעזרו לך לקבוע אם אתה מתאים לנישה הזו או לא.