דוגמאות לכרטיסי ביקור

דוגמאות לכרטיסי ביקור איך נראה כרטיס ביקור המדריך לעיצוב גרפי

אתם מעצבים גרפיים בתחילת דרככם, עשיתם מספר דוגמאות לכרטיסי ביקור בלימודיכם, אך אתם מעוניינים להעשיר עוד את הידע ולדעת איך נראה כרטיס ביקור מקצועי? מהם העיצובים והדוגמאות שלקוחות הכי מחפשים? במאמר זה תוכלו לקבל תשובות לכל השאלות הללו. ריכזנו לכם מספר טיפים חשובים ורעיונות לכרטיס ביקור מקצועי והדפסה נכונה בבית הדפוס. כמו כן, המאמר שזור בסרטוני עיצוב גרפי בדיוק בנושא הזה של עיצוב כרטיסי ביקור.

מהם הדגשים החשובים ביותר בהכנת כרטיס ביקור

כרטיס הביקור שלכם הוא אחד הדברים הראשונים שכל עסק חייב שיהיה לו והוא הפנים שלכם. הוא זה שניתן ללקוחות שלכם ודרכו הם יוצרים קשר. מה יגרום ללקוח פוטנציאלי להתקשר דווקא אליך ולא למתחרה, בהנחה שאינו מכיר את השירות של אף מכם? התשובה לכך היא שכרטיס הביקור שיעשה את הרושם הטוב ביותר על הלקוח הוא זה שיגרום לו לקנות את השירות. כרטיס הביקור מורכב מצבעים, אלמנטים ויזואליים, טקסטורות וגופן של כתב. שילוב נכון של כל אלו יחד על פי חוקי העיצוב הגרפי וחוקי המיתוג בפרט הם אלו שיצרו את הכרטיס המשדר אמינות, מקצועיות, אדיבות ועוד הרבה תכונות חשובות שהלקוחות שלכם מעוניינים בהם בעת קניית שירות. 

בתעשיית העיצוב הגרפי תוכלו לראות שלל עיצובים מיוחדים, מינימליסטיים או יצירתיים של כרטיסי ביקור. תוכלו לראות כרטיסים בהם בשני צידי הכרטיס יש כיתוב, על מנת לפזר את העומס של וליצור חלוקה טובה יותר או כרטיסי ביקור שהכיתוב נמצא רק בצד אחד של הכרטיס ובצד השני מופיע לוגו. המטרה בכרטיסי הביקור הוא להעביר מסר באופן מתומצת. המטרה לא לתת תוכן שיווקי על העסק אלא מספר שורות הכי חשובות עליכם או על העסק שלכם. מידע נוסף שחשוב לכם שתהיה לו נוכחות עבור קהל היעד שלכם יוכל להיכנס בפלייר יעודי לכך. אם אתם מתלבטים על מה לכתוב בתוך הכרטיס ומה בתוך הפלייר, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם המעצב הגרפי שלכם, הניסיון המקצועי שלו יעזור לכם לקבל החלטות מקצועיות במיתוג העסק. 

אילו סגנונות ועיצובים יש בכרטיסי ביקור?

כאשר יוצרים כרטיסי ביקור, חשוב לדעת שקיים מושג שנקרא קונספט עיצובי. הקונספט העיצובי הוא זה שקובע את איך כרטיס הביקור יראה. יש כרטיסי ביקור שהקונספט שלהם הוא להציג את פרטי הקשר של המקום. בקונספט דומה, הכרטיס יכיל מידע על האדם שמוסר את כרטיס הביקור. בשני המקרים מדובר על פרטי קשר אחדים. אך מה קורה כאשר רוצים לשים בכרטיס ביקור אחד מספר פרטי קשר? במקרה זה, הקונספט של הכרטיס ישתנה, המעצב הגרפי ייתן מחשבה ומשקל רב למה שכתוב בכרטיס מהסיבה שצריך לנצל היטב את המקום וגם לשמור על מידת העומס. לרוב במצבים אלו, המעצב ישתמש בשני צידי הכרטיס. צד אחד לפרטי הקשר והלוגו והצד האחר למידע נוסף.

דוגמאות עיצוב גרפי

דוגמאות עיצוב גרפי

דוגמאות של כרטיסי ביקור מושפעות מטרנדים בעולם העיצוב. נהוג לומר שבעיצוב גרפי אין דבר כזה יפה או לא יפה, יש עיצוב נכון לעסק או לא נכון. אצלנו במכללת סולו- המכללה למקצועות העיצוב הגרפי, הסטודנטים מכינים תיק עבודות מעודכן גם לשנה בה הם לומדים. תוכלו לבקר בעמוד דוגמאות עיצוב של סטודנטים באתר שלנו ולהתרשם מעיצובים חדשניים שעשו סטודנטים שלנו. תוכלו גם להתרשם מהעבודה המקצועית בעזרת התוכנות של אדובי לעיצוב גרפי. 

מיתוג גרפי נכון מתחיל בעיצוב כרטיס ביקור ולוגו מקצועיים.

שני הדברים הכי חשובים במיתוג של עסק מתחיל הוא כרטיס הביקור והלוגו. שניהם חשובים באותה מידה ויש מעצבים שיאמרו שהם בלתי נפרדים. עיצוב הכרטיס משרת את עיצוב הלוגו ולהפך. אנשים אשר מרכיבים את קהל היעד שלכם, יניחו על אופי השירות שלכם על פי איך שנראים כרטיסי הביקור שלכם והלוגו. כרטיס ביקור נעים לעין יעביר מסר של עסק נעים, כרטיס ביקור אשר מוקפד עד לפרט הקטן ביותר ישדר שהעסק המדובר מקצועי ודייקן בשירות שהוא נותן ללקוחותיו. לכן חשוב מאוד לשים לב איך נראה כרטיס הביקור שלכם. כרטיס ולוגו מושקעים מחשבה יבנו מותג יוקרתי יותר. אנו ממליצים לקחת בעל מקצוע בתחום העיצוב אשר יבנה לכם מיתוג נכון לעסק. 

כרטיס ביקור דו צדדי לעומת כרטיס ביקור חד צדדי

מה יותר נכון לעסק שלך, כרטיס ביקור דו צדדי או חד צדדי? אין תשובה אחת בנושא אך חשוב לדעת מה משדר כל סוג של כרטיס. כרטיס ביקור דו צדדי הוא כרטיס עשיר ומגוון. אם תשימו לב, לרוב לקוחות פוטנציאליים יהפכו את הכרטיס משני צידיו ברגע שיקבלו אותו. יש מן ציפייה לקרוא עוד ולקבל מידע מתוך הכרטיס. כרטיס אשר בו רק צד אחד כתוב והצד האחר לבן, לעתים משעמם את הלקוח שציפה ליותר מידע. לכן, חשוב מאוד לדאוג שהכרטיס שלכם אינו משעמם ומעביר מסר נכון על העסק שלכם. אחת הדרכים היפות ליצור עניין בכרטיס ביקור הוא להוסיף פתגם או משפט אשר מאפיין את העסק הכי טוב. משפט חזק ייצור סקרנות אצל קהל היעד שלכם.

הדפסה בשני שפות למה לא מומלץ לרכז את הכל בכרטיס אחד.

עסקים רבים עובדים בשתי שפות או מספר שפות. ונשאלת השאלה באיזו שפה להכין את כרטיס הביקור. יש עסקים שיחסכו ויגידו שכל צד של הכרטיס יהיה בשפה אחרת, אך הדבר משדר חסכנות וזה ודאי לא המסר שאתם מעוניינים לשדר. אנו ממליצים ליצור כרטיס שונה לכל שפה. בחירת שפת הכרטיס היא גם בחירה של קהל יעד. כל קהל יעד המדבר שפה אחרת נצטרך להתאים עיצוב שנכון לו. כך לדוגמא עיצוב כרטיס לישראלים יהיה שונה מכרטיס לאירופאים. יש להתאים את העיצוב וסגנונו לשפה ולקהל היעד שלה. 

צבעים בכרטיס הביקור שלכם

כרטיס ביקור נעשה בעיצוב מאוד קטן. עליו לכלול מידע קצר ולוגו. על פי תורת העיצוב הגרפי, כרטיס ביקור צריך להיות בקונספט מינימליסטי ויש חשיבות לשימוש נכון בצבעים. יש לזכור שבכרטיס הביקור מופיע גם הלוגו של העסק. הלוגו של העסק מכיל צבע אחד, שניים ואף יותר מזה. חשוב להשתמש בצבעי הלוגו לכל האלמנטים הוויזואליים אשר נמצאים בכרטיס, להוריד מהם מספר טונים על מנת לתת דגש ללוגו ולהבליט אותו. 

אל תעצבו כרטיס ביקור בעצמכם, מעצבים גרפים יעשו עבורכם עבודה מקצועית

כיום הרשת מוצפת בתוכנות חינמיות בהן אתם יכולים לעצב לכם כרטיס ביקור. תוך מספר הקלקות בודדות תוכלו ליצור לכם כרטיס ביקור. האם כדאי לכם להכין את הכרטיס בעצמכם? אנו לא ממליצים. כמו שכבר אמרנו כרטיס הביקור הוא הפנים לעסק שלכם, מעצב גרפי יעשה עבורכם עבודה מקצועית ונכונה על פי חוקי העיצוב ותורת הצבעים. מעצבים גרפיים לומדים חודשים ושנים על מנת לדעת להעביר מסר נכון בעיצוב של כרטיס. הם יודעים מהי קומפוזיציה נכונה והיכן כדאי להוסיף אלמנטים. כרטיס ביקור שנעשה לבד, לרוב יצא לא מקצועי וישדר מסר של חוסר אמינות. תנו למעצבים את השרביט בעיצוב כרטיס הביקור שלכם.

כמה יעלה לכם עיצוב כרטיס ביקור מקצועי?

מחירים לכרטיסי ביקור משתנים לפי מספר פרמטרים: גודל הכרטיס, מורכבות העיצוב וניסיונו של המעצב. גדלים נפוצים של כרטיסים לרוב יהיו 50\90 ויהיו מושפעים מהקונספט העיצובי. כרטיס ביקור באיכות טובה יכול להתחיל ממחיר של 300 ש”ח ומעלה. אם הבאתם חומרים שלכם באיכות שאינה טובה, לרוב המעצב יצטרך ליצור אותם מחדש והעלות תגדל. בדרך כלל מעצבים גרפיים יוצרים חבילות מיתוג הכוללות לוגו, כרטיס ביקור ופלייר ראשון. 

על מה מדפיסים כרטיסי ביקור?

נייר להדפסת כרטיסי ביקור משתנה בעוביו. ככל שהדף עבה יותר כך עלותו תגדל. דף עבה מצריך יותר חומרי גלם של צבע ודיו אשר נספגים עליו ולכן על מנת שהצבעים יראו מקצועיים יותר השימוש בהם לרוב יהיה גדול יותר והמחיר בהתאם. כאשר תדפיסו את כרטיס הביקור שלכם, אנו ממליצים ללכת על דף עבה. לדף עבה אורך חיים גדול יותר וישמש אתכם ליותר זמן. כמו כן, גם ישמר יותר טוב אצל לקוחותיכם. נהוג לבקש מבית הדפוס דוגמת הדפסה בחינם לפני שאתם מתחייבים לכמות הדפסה גדולה או קטנה, לרוב ככל שמדפיסים כמות גדולה מאוד של כרטיסים תגיע לכם הנחה אוטומטית היות ואתם לא צריכים לחלוק את לוחות ההדפסה עם אחרים.

עיצוב כרטיס ביקור ושימוש בטכניקת למינציה

עיצוב כרטיס ביקור ושימוש בטכניקת למינציה

עיצוב כרטיס ביקור ושימוש בטכניקת למינציה

ציפוי כרטיסי ביקור בלמינציה הוא אחד הדרכים הטובות ביותר ביצירת כרטיס ביקור מקצועי. הלמינציה יוצרת מראה מקצועי וגווני הצבע נראים בה טוב יותר. כמו כן, ללמינציה שימוש נוסף, היא שומרת על הכרטיס ליותר זמן. לרוב הדפסה עם למינציה תהיה יקרה יותר אך היא שווה את המחיר. לאחר ההדפסה תקבלו כרטיס ביקור מקצועי עם צבעוניות נהדרת. 

פנטון והתאמת צבעי הלוגו לכרטיס הביקור

לבתי הדפוס בהדפסה יש חוקים מבחינת צבעי ההדפסה. בעת שליחת עיצוב עליכם לעדכן את בית הדפוס בסוג הצבעים שבהם השתמשתם. לרוב לוגו וכרטיס ביקור יעשו בצבעי פנטון. אם לא עדכנתם את בית הדפוס, לרוב הוא ישתמש בצבעים המתאימים להדפסת תמונות, צבעי פרוצס. חשוב שתיקחו בחשבון כי במידה ובית הדפוס ישתמש בצבעי פרוצס, צבעי הלוגו שלכם יראו שונה לגמרי מבתצוגת המחשב. מחדלים כאלה יכולים להיות כל הזמן לכן מומלץ לתאם את סגנון ההדפסה מול בתי הדפוס ישירות מול המעצבים הגרפיים. איכות הדפסה בסגנון פרוצס לא יכולים להבטיח לכם את אותה הצבעוניות בכל מהדורות ההדפסה העתידיות לעומת שימוש בצבעי פנטון שיכולים להבטיח לכם את אותה ההדפסה בגלל שימוש במספר קטלוגי מסודר.

באיזה תוכנה מעצבים כרטיסי ביקור

התוכנות העיקריות לעיצוב כרטיסי ביקור ולוגואים הם פוטשופ ואילוסטרייטור. לרוב לוגו וכרטיס ביקור יעשו באילוסטרייטור. אילוסטרייטור עובדת על וקטורים ולכן גדלים שונים של הלוגו או כרטיס הביקור לא ישפיעו על האלמנטים הויזואליים. בפוטושופ כן תהיה השפעה עליהם מהסיבה שהפוטושופ עובדת על פיקסלים. שינוי בגודל הלוגו או כרטיס הביקור עלול ליצור תמונה מטושטשת. שימוש בתוכנת הפוטושופ בעיצוב כרטיס ביקור יהיה ברזולוציות מאוד גבוהות של 300DPI,  רזולוציה זו נחשבת לאיכותית ביותר להדפסה וסגנון הצבעים יהיה CMYK בתמונות או באלמנטים ויזואליים. במידה והרזולוציה תהייה נמוכה יותר הגרפיקה תודפס בצורה לא איכותית עם גרעון ונקודות מעין לכלוך בכרטיס הביקור.

באיזה תוכנה מעצבים כרטיסי ביקור

עודף גרפי בתוכנות לגרפיקה – בליד

כמו שכבר אמרנו, חשוב להתאים את כרטיס הביקור להדפסה בבית הדפוס. על המעצבים הגרפיים להשאיר את גודל הכרטיס גדול ב- 3 מ”מ על מנת שיוכלו להתאים את ההדפסה לגודל שאתם מעוניינים בו. עודף גרפי בשפה המקצועית נקרא בליד. מעצב שלא השאיר 3 מ”מ יראה בצידי כרטיס הביקור פסים לבנים. אנו ממליצים לפני ההדפסה, לבקש מבית הדפוס דף הנחיות כללי על מנת שתוכלו למנוע טעויות הדפסה. 

לימודים עיצוב גרפי אונליין

מכללת סולו קורסים אונליין מאפשרת לימודי תעודה אחד על אחד עם מורים מצוינים אשר מלמדים אתכם את התחום מהבית. באמצעות תוכנה מרחוק אתם תתנו שליטה על המחשב שלכם למורה והוא ילמד אתכם אחד על אחד את תוכנות העיצוב. לאחר למידה קצרה של פונקציה מסוימת, אתם תתרגלו ותקבלו גם שיעורי בית בכל נושא. לימודים אישיים ידועים כלימודים איכותיים יותר. התלמיד תמיד יכול לעצור את המורה, הוא לא תלוי בכיתה וכל תשומת הלב היא עליו. אצלנו במכללת סולו ניתן ללמוד ברוב שעות היום כולל שישי. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם פרטים נוספים. בינתיים אתם יכולים להתרשם מסרטוני הוידאו שלנו בנושאי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. 

 

2019-10-27T22:23:09+02:00