האם יש יותר מדי בוגרי עיצוב גרפי למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי בשנת 2022

האם יש יותר מדי בוגרי עיצוב גרפי? למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי בשנת 2022?

תוכן עניינים הצג

כעת בשנת 2022 אפשרי לומר שכל פרויקט בצורה דיגיטלית שמצוי ברשת עבר ועובר ברגעים הללו סגנון גרפי חדש. הסגנון הגרפי זה עבודת עיצוב בויזואל שהחל ממזמן וכיום היא פלג בלתי נפרד מתעשיית המרקטינג ובניית מוצר עבור בתי עסק וביזנסים שונים. לסגנון גרפי יש חיל והנוכחות שלו במרחב הצורה הדיגיטלית היא חזקה ובלתי נבדלת. בתי עסק מותגים בתקופה הזו לא יכולים להישאר בסביבה החברתית מבלי שיהיה להם סטייליסט גרפי מומחה וצמוד. בכתבה חלקנו מידע  מה הם הסגולות של עיצוב גרפי בשיווק בצורה דיגיטלית ולמה משתלם לכם לשקול את הנישה  החמה ביותר בשוק העבודה הישראלי.

הדברים החשובים  בעיצוב הגרפי עבור בתי עסק  בצורה דיגיטלית

עיצוב מיתוג למוצר רב תחומי  אחד הנושאים הכי אלמנטאריים בלימודי עיצוב גרפי הוא המיתוג. בתי עסק שרוצים ליצור לעצמם בידול אל מול פירמות חברה אחרות ולהצליח, מוכרחים מעצב דיגיטלי  שיצר עבורם את המיתוג הטוב ביותר שיש אל מול המתחרים.

העיצוב גרפי היא הרושם הראשוני בצורה דיגיטלית

למעצבי דיגיטל יש תפקיד מאוד חשוב כאשר הם מעצבים עיצוב גרפי עבור חברה בצורה דיגיטלית. העיצוב גרפי היא לכאורה הרושם הראשוני עבור הלקוח. כאשר העיצוב גרפי והשפה העיצובית אינה איכותית היא נראית חובבנית, לקוחות מזהים את החובבנות וזה הרושם שהוא מקבל על החברה. כאשר העיצוב גרפי והראייה הוויזואלית היא איכותית ופועלת על פי כללי העיצוב והשיווק, היא מושכת יותר מיקוד ומייצרת עבור החברה תנועה. עיצוב גרפי איכותי ונעלה יכול ללכת יחד עם חברה שנים במידה וההיא מוצלחת.

במידה והיא לא מוצלחת, היא עשויה להשפיע לרעה על הצלחת החברה. מעצבי דיגיטל וסטודנטים לעיצוב גרפי חייבים להבין שיש להם השפעה מאוד גדולה על ההצלחה של בתי עסק השונים. בתי עסק רבים יהיו מוכנים לשלם כסף רב עבור עיצוב גרפי נכון.

מינימליסטיות – כל המוסיף בהחלט גורע

אלמנט חשוב נוסף שמעצבי דיגיטל וסטודנטים לעיצוב גרפי חייבים לדעת, להכיר ולתרגל במהלך ההדרכה זה המינימליסטיות. על העיצוב גרפי שהם מייצרים עבור הצורה דיגיטלית להיות יעילה ומסוגננת בדרך כזו שתמשוך תשומת לב. ברגע שיש לנו המון פריטים בתוך העיצוב גרפי אנו עלולים לגרום לכך שהמידע לא יעבור בדרך חלקה ויגרום ללקוחות לרצות לא להסתכל על העיצוב גרפי העמוס.

עיצוב גרפי איכותית מגדיל שיווק

המגמה הסופית של חברה כאשר הוא שוכר את שירותיו של המעצב הדיגיטלי, זה לייצר לידים ומכירות. כאשר העיצוב גרפי והטכניקה איכותית ונראית מצוין מבחינה ויזואלית, היא תצליח למשוך אליה מתעניינים. הנושא הזה הוא מעט סבוך מהסיבה שלקוח צריך להתחבר לתדמית ולעיצוב של המותג. בשל כך על כל מעצב דיגיטלי  לבצע מחשבה וחקירה לפני שהוא מעצב עיצוב גרפי וראייה טיפוגרפית מסוימת עבור מיתוג החברה בצורה דיגיטלית.

המעצב הדיגיטלי הוא לכאורה סופר וויזואלי

אחד המטלות  של מעצבי דיגיטל כאשר הם מבצעים מיתוג עבור חברה הוא לספר את הסיפור של המותג בדרך עיצוב. על העיצוב גרפי לספר את החזון של המותג, את הערכים שלו ואת התיאוריות החשובים בו. את כל אלו יוצרים יחד בעזרת מכלול הטכניקות שקיימים למעצב הגרפי. במהלך ההדרכה במכללת סולו תלמדו על כל הטכניקות הללו ומונחי היסוד עובדתיים בנישה. כל אלו יחד יעזרו לכם לקחת כל חברה ולספר את הסיפור שלו באמצעות העיצוב גרפי.

לדעת לייצר מיתוג שעובד גם בחו”ל

בתי עסק רבים כיום פועלים באופן עולמי ואנו נראה את המיתוג מוזרם גם בארץ וגם בחו”ל. חלק מבתי עסק ישכרו שירות של מעצב דיגיטלי  בארץ וגם שירות של מעצב דיגיטלי אחר בחו”ל. לפעמים החברה תעדיף לפעול עם אותו מעצב דיגיטלי  גם עבור הארץ וגם עבור חו”ל. בשל כך, למעצבי דיגיטל שיודעים לקרוא גם את הקהל המקומי וגם קהלי יעד במרחב, יש יתרון גדול מאוד כאשר הם ממתגים בתי עסק מהיוניברס כולו.

אם רוצים ללמוד את הנישה של עיצוב גרפי בצורה דיגיטלית, מאיפה עליכם כדאי להתחיל?

ההתחלה הטובה ביותר כדי לעסוק בנישה של עיצוב גרפי היא באמצעות הדרכת עיצוב גרפי. מדובר על נישה גדולה ועצומה עם מגוון רחב של נושאים וכדי ללמוד אותו בדרך טובה ויסודית אנו חייבים הדרכת עבודה איכותית בנישה. ריכזנו עבורכם מספר תיאוריות בסיס שחשוב לשים עליהם דגש כאשר מחפשים הדרכה בעיצוב גרפי.

החלק הטכני והטכניקה

החלק הטכני והטכניקה נחשבים לאחד היסודות החשובים ביותר בנישה. החלק הטכני הוא לכאורה אפליקציות העיצוב שהם כלי עבודה של המעצב הדיגיטלי כיום בלי אפליקציות העיצוב לא ניתן לעצב עיצוב גרפי לצורה דיגיטלית. באופן כללי אפשר לומר כי הנישה העיצובית עברה שינוי עצום ב-30 השנים האחרונות ואנו כבר לא רואים עיצוב גרפי ושפה שמסוגננת בעבודת יד. אפליקציות העיצוב גרפי החליפו את עבודת היד והמחשבים החליפו את המכונות הגדולות שהיו מייצרים איתן עיצובים מגוונים בעבר הלא רחוק.

אפליקציות המרכזיות ביותר שייכות לחברת אדובי

כיום אפליקציות העיצוב המרכזיות ביותר הן התוכנות של חברת אדובי. כל מעצב דיגיטלי בתחילת דרכו חייב ללמוד פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין. ללא האפליקציות הללו הוא לא יוכל להיות מעצב דיגיטלי איכותי. יש כיום המון אפליקציות שמבצעות עיצוב גרפי בדרך דומה לאפליקציות האלו, שלושת האפליקציות של אדובי הן האפליקציות החשובות והמקובלות בכל בתי הספר לעיצוב גרפי. בית ספר שלא מלמד את האפליקציות הללו, הם בתי ספר שנעדיף לא ללמוד בהם את הנישה כי הם לא שמים אותנו בסטטוס הידע הטכני שבו נמצאים כל מעצבי דיגיטל.

ניגודיות

לניגודיות יש המון חשיבות כאשר יוצרים ומעצבים מיתוג עבור חברה. הניגודיות עוזרת לשדר דברים מסוימים שהינם נחוצים בתוך העיצוב גרפי. על המעצב הדיגיטלי להחליט  היכן נמצאות הנקודות העיקריות והחשובות שיש להטמיע  וכמו כן לבחור בפקודות ההדגשה המתאימות ביותר והנכונות ביותר עבור המידע של החברה.

פרופסיונאליות בעיצוב גרפי המחייבת את המעצב הדיגיטלי

להרכיב מותג זו פרופסיונאליות והיא מחייבת את המעצב הדיגיטלי  לעשות שימוש בטכניקות הקונקרטייות של האומנות כדי שהמיתוג ייחשף בצורות רחבות בצורה דיגיטלית. על המעצב ליישם את כל הטכניקות שלמד במהלך לימוד עיצוב גרפי ולהביא אותם לידי ביטוי במיתוג של החברה או הפירמה. להלן מספר טכניקות שכל מעצב דיגיטלי משנן בהדרכת עיצוב גרפי ומטמיע אותם כדי לייצר מיתוג עבודתי ואיכותי.

טיפוגרפיה

טיפוגרפיה היא לכאורה שפה נוספת המדברת על צורת הכתב בתוך העיצוב גרפי. שפה זו אומרת כי צורתן של האותיות משדרת את המידע של החברה. כיום יש סגנונות מאוד מגוונים של כתב, חלקם נוקשים יותר, זורמים, מרובעים וכאלה יותר מעוגלים. המעצב הדיגיטלי לא בוחר את הסגנון הטקסט לפי היופי שלו, אלא לפי ההתאמה שלו למה שהחברה רוצה להקרין.

תורת הצבעים

במהלך עבודת המיתוג ובכלל בכל סוג של עיצוב גרפי, חייב המעצב הדיגיטלי  להשתמש בצבעים בדרך איכותית ותוך שימוש בתורת הצבעים. שפה זו אומרת כי לכל צבע יש את המידע שהוא משדר. הצבעים הם לכאורה דרך תקשורת שאנשים מתחברים אליה באמצעות תת המודע שלהם. חיבור של מספר צבעים במיתוג אחד מייצג מידע של מספר ערכים יחד. על המעצב הדיגיטלי  להכיר את החברה שלו הוא מכין את המיתוג ולפי זה להתאים את הצבעים.

יישור ואיזון

עיצוב גרפי איכותי חייב להיות מאוזן וישר מכל הצדדים. על האלמנטים להיות מסודרים בדרך הנכונה בתוך העיצוב גרפי. על המעצב הדיגיטלי  לנצל היטב את הפקודות באפליקציות העיצוב גרפי המאפשרות לו לעצב עיצובים מאופסים עם אלמנטים באספקטים נכונים. כאשר העיצוב גרפי והמיתוג עם שפה לא מאוזנת ולא מיושרת היא תהיה לא נעימה בעין ותשדר חוסר רצינות. חוסר איכות יביא למיתוג לא נכון וחוסר הצלחה עבור החברה.

החלק של החשיבה העיצובית

החלק של החשיבה העיצובית הוא לכאורה החלק החשוב שעוזר למעצב הגרפי לבצע אפיון לעיצוב גרפי מסוים או מיתוג של חברה. באמצעות האיפיון המעצב מתכנן את המידע שיעביר בעיצוב גרפי לקהלי יעד שונים. החשיבה העיצובית היא גם מה שמבדילה בין מעצב דיגיטלי  אחד למעצב דיגיטלי  אחר. מדובר בפיתוח של היצירתיות המביאה מעצב דיגיטלי  לעצב עיצוב גרפי מסוים בסגנון עיצובי מקצועי.

בניית הסגנון העיצובי המתפתח עם ההדרכה

לכל מעצב דיגיטלי  יש את הסגנון העיצובי שלו שמתפתח עם ההדרכה ומתפתח לאורך כל שנות העבודה. חשיבה גרפית עשויה להשתנות כל הזמן והיא מקבלת השראה מעיצובים אחרים שראינו והתנסינו בהם. אצלנו במכללת סולו מעודדים את הסטודנטים לפתח חשיבה עיצובית כבר במהלך ההדרכה. כמות התרגול שאנו מספקים עבור הסטודנטים מביאה אותם לחשוב באופן ביקורתי ולהיחשף אל מקורות השראה רבים. בדרך כזו הם יוצאים מההדרכה כאשר יש בידם את היכולת לחשוב באופן יצירתי ולעצב עיצובים מגוונים.

החלק העיצובי האחרון בעבודת העיצוב הגרפי

החלק האחרון בעבודת העיצוב הגרפי הוא החלק העבודתי. החלק הזה כולל מונחי יסוד בנישת החשיבה לפי ההיסטוריה של התחום. ההיסטוריה היא לכאורה מקור ההשראה הגדול ביותר מהסיבה שטרנדים בעיצוב חוזרים על עצמם כל הזמן. טרנדים שהיו קיימים בשנות השישים נראים כיום בוורסיות מגוונות אחרות. על מעצבי דיגיטל להכיר את המושגים, לדעת להשתמש בהם ולדעת לזהות אותם בעיצובים הישנים. זיהוי המושגים העובדתיים בעיצובים ישנים עוזרים למעצב הגרפי לפתח סגנונות עיצוב חדשים עם אלמנטים ישנים יותר.

איזה הדרכה כדאי לי לעשות במכללת סולו כדי להצליח בנישה?

מכללת סולו היא בית ספר לעיצוב גרפי ועיצוב רב תחומי בההייטק והיא מלמדת את הנישה כבר 15 שנים ברציפות. הבית ספר מאפשר לכם ללמוד הדרכה מגוונת בנישה, הדרכת עיצוב גרפי למתחילים, הדרכת תקשורת חזותית, הדרכת חוויית משתמש, מעצבי UX-UI ועוד מגוון סגנונות קצרים באפליקציות העיצוב השונות.

נוחות בצורת הלמידה ייחודית המלמדת באינטרנט מהבית

שיטת הלימודים בבית ספר מתאפיינת בצורת חשיבה ייחודית המלמדת באינטרנט מהבית באמצעות מורים פרטיים אחד על אחד. הסטודנטים בבית ספר משננים בקצב שנכון להם ויש להם אפשרות לבחור מתוך מגוון ההדרכות שקיימות. סטודנטים שמתלבטים איזה הדרכה לעשות, יכולים ליצור קשר עם יועצי ההדרכה שלנו ולקבל הכוונה לעבודה. דרך נוספת לקבל הכוונה היא להיכנס לאתר הבית ספר ולראות שיעורי דוגמה ותכנים בנושא ההסבה המקצועית. שיעורי היוטיוב והתכנים יוכלו לעזור לכם להבין כל נישה בכל הדרכה ולדעת מה הכי מתאים עבורכם.

מה עושים לאחר ההסבה המקצועית?

לאחר ההדרכה ודאי תרצו להשתלב בשוק העבודה. על מנת לעזור לכם וליצור עבורכם שילוב מהיר ורך יותר, אנו נציע לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק של מכללת סולו. מדובר על קבוצת הדרושים הגדולה ביותר בנישה ויש בה כיום 19 וחצי אלף חברים. מעצבי דיגיטל, סטודנטים מעסיקים פוטנציאלים שמפרסמים בכל יום עבודות חדשות בנישה. כל סטודנט וכל מעצב דיגיטלי  שנמצא בקבוצה רשאי לשלוח קורות חיים ודוגמאות להצגה ללקוחות דהיינו תיק עבודות להצעות השונות. הקבוצה חוסכת לכם את הצורך בחיפוש אחר מודעות דרושים מתאימות.

רוצים לדעת ליצור עיצוב גרפי לצורה דיגיטלית בשיווק עסקי

אז אם גם אתם רוצים לדעת ליצור עיצוב גרפי לצורה דיגיטלית או לפרינט ולדעת לשווק בתי עסק באמצעות עיצוב גרפי איכותית, המקום שלכם איתנו במכללת סולו. גלשו באתר שלנו, התרשמו משיעורי ההסבר, התרשמו מהאינפורמציה הרבה והשאירו לנו פרטים. יועצי ההדרכה שלנו ייצרו אתכם קשר ויתנו לכם את כל האינפורמציה הדרושה על מנת להתחיל את הדרך שלך בתור מעצב גרפי מקצועי. כדאי להכין שאלות שמעניינות אתכם מראש על מנת שהשיחה תהיה יעילה עבורכם בדרך המיטבית.

איך אפשר ללמוד להיות מעצב דיגיטלי בהייטק כמה מרוויחים בשוק העבודה?

אם אתם מתחברים למרחב הדיגיטלי עיצוב הגרפי לכאורה הכתבה הבאה תאפשר לכם ללמוד תחומים רבים על המרחב שיווק חברות. בכתבה תוכלו לראות אין ספור סרטונים עם ידע רב שמסבירים על המרחב העיצובי וכמובן שיעורי עיצוב גרפי בחינם שיעזרו לכם להבין לאן המרחב השיווקי דיגיטלי הולך.

מה משננים מעצבי דיגיטל ולמה העבודה כל כך מבוקשת?

המרחב העיצוב הגרפי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר במרחב השיווק והיי טק יחדיו. אם בעבר רוב הבוגרים היו הולכים לפעול אך ורק במרחב ההדפסה או להכין מדבקות או פליירים למכונות הדפוס בתקופה זו המצב שונה מאוד ונוכל לראות מעצבי דיגיטל משתלבים יותר בנישה ההייטק ומשרדי השיווק  בצורה דיגיטלית. נישת השיווק האינטרנטי במיוחד בתקופת הקורונה קפץ פלאים והביקוש למעצבים גרפיים דווקא בתקופה קשה זו היה גבוה פי 7000 אחוז.

מה קרה בתקופת הקורונה לחברות?

בתי עסק רבים נאלצו לסגור בתקופת הקורונה כי לא היה להם מערך ופתרון שיווקי דיגיטלי באינטרנט.  שיווק באינטרנט זה לא הכנת מודעה או מודעה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. שיווק יכול להיות באמצעות תוכן ומאמרים שנמצא בכתבות שונות ובבלוגים ישראלים וגם כמובן אפליקציות רבות ששם אנחנו יכולים לראות בתי עסק רבים שמפרסמים על ידי באנרים.

הראייה הויזואלית

שיווק זה נישה מאוד רחבה והוא לא נעשה בצורה חד פעמית. כדי לשווק חברה זה תהליך לאורך זמן. תפקיד מעצבי דיגיטל זה לקבוע את כל הראייה הויזואלית שתהייה זהה ובמקביל להשתמש בטיפוגרפיות נכונות כדי להשפיע על המותג עצמו.

מה זה משרד שיווק דיגיטל.

משרד שיווק  בצורה דיגיטלית מפרסם בתי עסק בכל מקום שאפשר החל מהכנת מודעות שיווקיות למדיה החברתית או קידום אתרים על ידי תוכן. גוגל נחשב למנוע חיפוש מספר אחד במרחב שדרכו מגיעים מבקרים לאתרים. כל בעל חברה או מותג רוצה שמבקרים באתר יכנסו לאתר.

להגביר את כל המודעות למוצר

מעצבי דיגיטל הם אלה שמעצבים את כל הפלטפורמות בצורה דיגיטליתית החל מבנייה נכונה של האתר ועד הכנה של חנות באינטרנט למכירת מוצרים. לכאורה שיווק בפייסבוק הוא מאוד חזק ולכן בתי עסק רבים משלמים כסף גם למנוע חיפוש גוגל וגם למדיה  החברתית פייסבוק ואינסטגרם כדי להגביר את כל החשיפה למותג.

המבקרים באתר בתקופה הזו מאוד חכמים למה?

המבקרים באתר ברשת מאוד חכמים והם כבר ראו אינספור פרסומות ומודעות שמסבירות על המותג עצמו בכל פלטפורמה שיווקית. אסטרטגית השיווק של כל חברה צריכה להיות בעלת תוכן רלוונטי ועם מיתוג שנעשה בדרך נכונה כדי למשוך לקוחות או מבקרים באתר זה מה שיהפוך אותם בסופו של דבר ללקוחות.

האחריות היא מאוד גדולה למעצבים

אם מבקר באתר רואה מודעה לא בדרך עיצובית נכונה כגון תמונה מטושטשת ובמקביל מעברי צבעים לא נכונים לכאורה הוא יצא מהאתר ויחשוב שהמותג לא רציני. האחריות היא מאוד גדולה למעצבים ולכן על המעצב דיגיטלי  והלקוחות להיות בשיתוף פעולה מלא כדי להבין בדיוק את כל החוקים שצריך להטמיע כדי שהמותג והשיווק יגדל.

פסיכולוגיה בעיצוב גרפי מה זה?

סטודנטים משננים כיצד לשווק באמצעות צבעים ואלמנטים גרפיים ובמקביל לדעת להשתמש בתמונות רבות שמשדרות מידע דרמטי ושיווקי לכל מגמה. במהלך ההדרכה  מבצעים דוגמאות רבות כדי לגרום למותג לקבל את מהלך השיווק הנכון לכל חברה.

איך יוצרים מקצוע דרך האינטרנט?

נוכל לראות שהמרחב ההדרכתי ובתי עסק רבים עברו בתקופת הקורונה לפעול אך ורק דרך הבית. מדינת ישראל ביקש נואשות לא לצאת מהבית והאופציה היחידה הייתה לפעול אך ורק דרך האינטרנט.  אנו  בשיטה זו כבר מעל 15 שנה דרך מלמדים דרך האינטרנט בדרך פרטנית ואישית.

למידה פרטית ואישית באינטרנט

המדריך יכול לראות את המסך של הסטודנט דרך זום ולהסביר שלב אחר שלב איך לעצב עיצוב גרפי או מודעה לכל מגמה.  בסיום כל שיעור מתקבלים שיעורי בית ועבודות כדי לפתח לסטודנט את תהליך החשיבה בהדרכת עולם המיתוג  שתהיה נכונה ומותאמת לקונספט ההדרכתי.

התמיכה בקורסים מקצועיים לעיצוב גרפי דרך האינטרנט

התמיכה בהדרכה היא לא רק בשיעור עצמו וסטודנט רשאי ליצור קשר עם המדריך בכל שאלה במהלך השבוע. בית הספר מאמין בלמידה פרטית ואישית כגורם חשוב ביותר להצלחה לעשיית דוגמאות להצגה ללקוחות דהיינו תיק עבודות היות והדבר החשוב ביותר כדי להראות למעסיקים זה דוגמאות.

למה דוגמאות להצגה ללקוחות  חייב להיות מאוד יצירתי ומקורי?

דוגמאות להצגה ללקוחות דהיינו תיק עבודות הדבר היחיד שבאמת יכול להגיד אם הסטודנט מקצוען או לא. יש הבדלים מאוד גבוהים בין מעצב דיגיטלי  חובבן לגרפיקאי איכותי לכן דוגמאות להצגה ללקוחות צריך להכיל מאות עבודות וזה אחריות של בית הספר לדאוג להעביר חשיבה עיצובית מסודרת מול החומר המעודכן ביותר למרחב העיצובי בהייטק והמרחב השיווק.

דוגמאות להצגה ללקוחות ומעסיקים כדאי להראות גם בתוך דף פייסבוק

דוגמאות להצגה בתיק עבודות אפשר להראות בתוך דף פייסבוק אישי שם תציגו את כל העבודות שלכם לכל אורך ההסבה או במקביל כדאי לפתוח אתר אינטרנט בדרך מסודרת. לכאורה שאתר אינטרנט מראה שהמעצב דיגיטלי יש הרבה יותר דוגמאות ויש לו יותר תכנים להציע לשוק אין ספק שיראו אותך כמקצוען בתחום.  באתר האינטרנט צריך לחלק את נושאי העיצוב לפי קטגוריות רבות ולהיות מאוד מסודר בתכנים. בית הספר יסביר לכם ברחבה לכל אורך ההדרכה כיצד לבנות דוגמאות להצגה ללקוחות בתיק עבודות.

האם אני צריך להגיע עם ניסיון בנישה העיצוב הגרפי?

למעצבי דיגיטל אין צורך להגיע עם ניסיון קודם ואתם משננים את כל הנישה הזה בדרך נכונה מאפס בשימוש הראייה הויזואלית לאפליקציות של אדובי. במהלך ההדרכה תצטרכו לעשות מנוי של אדובי שעולה 70 שח בחודש כדי להשתמש בכל האפליקציות במחשב. האפליקציות תומכות בשפה העברית ומתעדכנות מידי חודש עם פקודות גרפיות חדשות. בית ספר יתמוך בכם בהורדה של כל האפליקציות.

היצירתיות בעיצוב ובניית מיתוג נכון.

לכאורה מי שבוחר לפעול בנישת העיצוב הגרפי צריך למצוא זמן לתרגל את החומר הרב. האפליקציות הגרפיות מלאות בפקודות ובמקביל עליכם לשנן את כל הראייה הויזואלית.  יצירת דוגמאות לוקחות זמן רב ולכן על הסטודנטים לקחת מיקוד מאוד גבוה ברגע שהם צריכים לבנות תיק העבודות. שיעורי הבית ותרגילים הם אלה שיגרמו לסטודנטים לפתח את כל סגנון החשיבה היצירתית שמתקבל. חשיבה יצירתית תהליך שלוקח זמן ולכן שימוש בפקודות תוך יצירת אסטרטגיות למידה נכונה יאפשרו לכם להגיע למקומות מאוד גבוהים בנישה ההייטק והמולטימדיה רב-תחומית.

איך בית הספר יכול לעזור לי למצוא את העבודה הראשונה שלי

לבית הספר קבוצה מדהימה בפייסבוק מעל 20,000 בתי עסק שמחפשים מעצבי עיצוב למותגים מתחילים בגלל המחסור הגבוה במרחב העיצובי. בגלל שמרבית מעצבי דיגיטל בוחרים בעבודה מהבית אין מספיק מעצבים גרפיים שיעבדו בנישת ההדפסה או בהייטק. לכאורה אם אתה רוצה למצוא את הניסיון בעבודה בתור מתחיל קבוצה זו בהחלט תאפשר לך זאת.

מה שחשוב שאך ורק תיק העבודות שלך

בתקופה זו זה לא משנה אם יש לך תואר ראשון או תואר שני בעיצוב גרפיקה מה שחשוב שאך ורק תיק העבודות שלך יעביר את כל החשיבה העיצובית שלך בדרך מדהימה. יש להראות השפעה של טיפוגרפיה לעומת תורת הצבעים וליצור שיח מקצועי ויזואלי נכון מול הברנד המיתוגי.

על הסטודנט להטמיע את ההבדלים החשובים בין מיתוג למותג ולהכין דוגמאות עיצוב חברה מקצועיות. אנו מזמינים אתכם כבר בתקופה הזו ליצור קשר עם יועצי ההדרכה איך גם אתם יכולים ללמוד להיות מעצב דיגיטלי ששולטים בברנד העולמי ולפעול בתקשורת חזותית ומולטימדיה מהבית. שיהיה לכם צפייה נעימה ומחכים לשמוע ממכם.