שכר שעתי עיצוב גרפי מחפשים לעשות הסבה מקצועית בעולם התקשורת חזותית ועיצוב גרפי

שכר שעתי עיצוב גרפי מחפשים לעשות הסבה מקצועית בעולם התקשורת חזותית ועיצוב גרפי?

תוכן עניינים הצג

מחפשים לעשות הסבה מקצועית בעולם התקשורת חזותית ועיצוב גרפי? לא יודעים איך להיות מקצוענים ולהשתלב בתעשיית ההייטק? אוהבים את עולם האמנות הדיגיטלית ולא יודעים איך לבטא את זה באמצעות תוכנות העיצובים? בכתבה הבאה הכנו במיוחד בשבילכם אינספור תרגילים מדהימים שיסבירו לכם מה מעצבים גרפיים עושים וכיצד הם יכולים לבטא את כל הנטייה היצירתית של עולם האומנות ולקדם את התחביב לקריירה מדהימה ורווחית.

נוכל לראות בשיעורים בעמוד זה פיתוח עיצובים אומנותיים ונעימים המסבירים כיצד באמצעות טכנולוגיה אפשר לקדם כל סגנון שיווקי על ידי אומנות דיגיטלית. ואת כל המחסומים כדי ליצור את מה שאנחנו יכולים לבצע בעיצוב גרפי בהחלט יכולים להיות על ידי תוכנות אדובי כלומר כל מה שאנחנו מדמיינים במוחנו בהחלט יכול להיות בצורה ויזואלית בתוכנות שחברת אדובי מקדמת כבר 30 שנה.

תחום העיצוב הגרפי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בתעשיית השיווק

תחום העיצוב הגרפי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בתעשיית השיווק וייתכן כי אך ורק עסקים שרוצים להגדיל את מערך השיווק והפרסום הם יוכלו לעשות את זה על ידי פרויקטים שנוגעים לפיתוח חשיבה ויזואלית שמעצבים רבים אחראים עליהם. בתקופת הלימודים אתם תהיו אחראים על עיצוב אריזות או שלטי החוצות ובמקביל תלמדו את כל התאוריה הרחבה שעולם האינטרנט מפגין ליצירת אומנות ומכוון את קהל מטרה. קהל המטרה נחשב היום לאחד הדברים החשובים יותר שכל עסק רוצה כדי להטמיע את יסודות השיווק הטמונים בתחומי עיצוב דיגיטלי. יש מספר אופציות שהסטודנטים לומדים ואחד מהם זה את כל ההבנה הפסיכולוגית של איך להבין קהלי יעד ולקשר אותם מול מה שהמותג רוצה להעביר.

חברות רבות וארגונים משתמשים במעצבים גרפיים ומעצבי אתר האינטרנט

חברות רבות וארגונים משתמשים במעצבים גרפיים ומעצבי אתר האינטרנט כדי להיות הדמות המעוצבת ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. על המעצבים הגרפיים להפגין בקיאות מלאה בכל יצירת הויזואליים ולהשתמש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר על ידי חברת אדובי כדי לדבר עם אוכלוסייה שהמותג רוצה לכוון אליה. באמצעות תוכנות מחשב העדכניות ביותר הסטודנטים לומדים כיצד לבטל ויזואלים ולהביא אותו לטיפוגרפיה ולעמוד בקו תחרותי מול התחרות שהשוק עומד בו. המטרה של המעצב גרפי זה להתייחס לכל הניואנסים הקטנים שכרוכים בתהליך בניה עיצובית ולהבין איך המותג רוצה להיראות בצבעוניות נכונה מול קהל היעד.

ניואנס בעיצוב גרפי.

ניואנס בעיצוב גרפי זה התייחסות לפרטים קטנים בכל כל בניית תהליך העיצוב הגרפי. המעצבים הגרפיים צריכים להבין את המותג עצמו כדי שכל מסע פרסום או פרסומת ובמקביל איך להציג את המותג בצורה הכי מקצועית, צריכה להיות עם מחשבה תחילה כדי להעביר בצורה מכובדת ולבנות אמון בין המותג לבין קהל היעד. כל תהליכי עיצובים כולל מחשבה תחילה והמעצב הגרפי עובד בשיתוף פעולה מלא עם המותג כדי ללמוד איך המותג רוצה להעביר את כל האומנות הדיגיטלית שמכוונת קהל מטרה באיכות גבוהה. לכן הסטודנטים לכל אורך הקורס מבצעים תרגילים והדמיות סימולציות כדי להעשיר את תיק העבודות.

ידיעת התוכנות עיצוב גרפי.

נהוג לחשוב שמי שיודע אך ורק את התוכנות בחברת אדובי הוא יודע לעצב. יש הבדל גדול מאוד בין לדעת להשתמש בתוכנות של חברת אדובי פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין לחשיבה העיצובית. האחריות היא גדולה שמעצבים גרפיים לוקחים כדי לייצג מותגים בכל מקום אפשרי. הסטודנטים בעיצוב גרפי לומדים איך ליישם את כל השפה הויזואלית להשתמש בתוכנות עיצוב הפופולאריות כדי להראות הבנה מלאה בהזנה עיצובית של טיפוגרפיות מדהימות שמעבירות מסר חברתי או שיווקי ובמקביל להשתמש בתמונות שמעבירות תחושות ורגשות.

הקו התחרותי באומנות דיגיטלית הוא הדבר היחיד שיוצר את כל הדיאלוג הויזואלי בין הלקוחות לבין המותג עצמו. במידה והמעצב הגרפי צריך להכין מודעה מכירתית בלבד עליו להשתמש בסגנון צבעים שונה לעומת מודעה שהמטרה שלה להיות שיווקית בלבד. טכניקות וסודות הנלמדים במסלול עיצוב גרפי הם אלה שגורמים למותג עצמו להרוויח כסף על ידי החלטות של מעצב גרפי ביצירת ויזואליים שיהיו ברשתות החברתיות.

שפה עיצובית הנלמדת

במהלך הלימודים אתם תלמדו כיצד לחשוב על עיצוב למטרה ואיזה צבעוניות הכי נכונה להתאים לקהל היעד. מאחורי כול צבע עומד עולם שלם של חוקים וצבעים ולכן על המעצבים הגרפיים לחשוב בצורה הכי מודרנית שיכולה להיות איך להעביר את הצבע הנכון והמעודכן ביותר לקהל היעד. השליטה ביצירת אומנות ושילוב בצורות מאפשר לכל מסע פרסום להיות מקצועי ואמין. האמינות לגבי הצבעים מקבלים משקל מאוד חשוב בכל סגנון עבודה שמכינים מעצבים גרפיים. באמצעות תוכנות עיצוב גרפי מבצעים את כל סגנונות המניפולציות לשילוב של צבע למיתוג ושילוב של צורות.

יצירה

יצירת מעגל השיווקי בשימוש לתמונות. לתמונות יש כוח עצום בעיצוב גרפי ולכן על המעצבים לחשוב בכובד ראש איזה תמונה הכי נכונה למעצב להדגיש את מה שהיה המותג רוצה להראות. ולכן באמצעות תוכנת פוטושופ ואילוסטרייטור אפשר לבצע מניפולציות על תמונות כדי לקדם את המטרה שהמותג רוצה להפגין. בשילוב טיפוגרפיה נכונה אפשר לבצע מהלך פרסומי שיעביר את כל הפסיכולוגיה העיצובית מול החוקים הרבים אותם סטודנטים לומדים במהלך קורס מעצבים גרפיים.

קומפוזיציות והתאמה של המסר מול המידע מועבר.

לכל מודעה שיווקית יש סגנונות להכנת פרסומת או מודעה שיווקית ולכן המעצבים הגרפיים צריכים לדעת מה היא הדרך הנכונה ביותר להעביר את כל הקומפוזיציה שזה סידור אלמנטים ביחס kאלמנטים אחרים בצורה הנכונה. האחריות היא מאוד גדולה של המעצב הגרפי היות והוא צריך לקחת משקל מאוד חשוב איפה המודעה הולכת להיות לדוגמא אם זה הולך להיות ברשת החברתית פייסבוק עליו להשתמש בכל הצבעוניות שיש באתר בפייסבוק כדי להפגין את המסר השיווקי או לסירוגין המסורתי בצורה מאוד מקצועית.

התוכנות בגרפיקה.

התוכנות בגרפיקה אותם לומדים הסטודנטים פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין. לכל תוכנה יש מטרה אחרת והאתגר הגדול של כל מעצב גרפי זה לדעת איך לשלב את השפה העיצובית והתוכנות בעיצוב. בגלל שיש הרבה כלים ופקודות הסטודנטים לפעמים מתבלבלים איך להעביר את המסר הנכון בשימוש של התוכנה המיועדת. מטרת הלימודים היא לכוון את הסטודנט איך לשלוט בכל העודף המידע אליו הוא נחשף במהלך הלימודים.

כמה עולים התוכנות הגרפיות?

התוכנות בגרפיקה ניתנות חינם לשבוע לאחר מכן סטודנטים צריכים לשלם 70 שח בחודש. במקביל הם מקבלים nחברת אדובי החברה הבלעדית ביותר ליישום טכנולוגיות מתקדמות פונטים ותמונות להורדה חינם באתר. כל המעצבים הגרפיים בעולם משתמשים בתוכנות אדובי כדי לגרום לכל סגנון העיצוב לראות בצורה ויזואלית נכונה.

המקצועיות.

מקצועיות של מעצב גרפי לא נמדדת אך ורק בכמה סגנון העיצוב הגרפי הוא יפה או לא יפה אלא זה נמדד בבדיקה אם המעצב הגרפי הציג מקוריות בעיצוב גרפי או לסירוגין הוא מעתיק דברים ממעצבים גרפיים אחרים. ככל שאנשי המקצוע לוקחים ברצינות את תחום העיצוב הגרפי ומפגינים ראש פרוע ויצירתי אין ספק שהם יבינו שמדובר פה במעצב גרפי. לכן לכל אורך הלימודים אתם צריכים להציג קווים אישיים שלכם ויצירת טרנדים שעוד לא נראו. ההבדל הוא מאוד דק בין מעצב גרפי מקצועי לבין מעצב גרפי חובבן ולכן עליכם המעצבים הגרפיים לדאוג לכל אורך הלימודים לפתח את היצירתיות כדי להפוך להיות מומחים בתחום.

איך לומדים אונליין מהבית?

בתקופת הקורונה ראינו שעסקים רבים הבינו שאם הם לא יהיו אונליין הם לא יוכלו להתקיים וכתוצאה מכך משרד החינוך ואוניברסיטאות רבות החלו ללמד מהבית בצורה מקוונת תלמידים תוך שיתוף מסכים. אנו עושים את זה כבר מעל 15 שנה ומלמדים אחד על אחד דרך האינטרנט את מקצועות העיצוב הגרפי. בלימוד פרטני ואישי אתה הוא המרכז מה שבסופו של דבר יגרום לך לתיק עבודות מקצועי.

איך מתרחש שיעור אונליין?

שיעור אונליין מתרחש בצורה פרטנית ואישית מה שמאפשר למורה לראות את המסך של הסטודנט. במהלך השיעור המורה מסביר כיצד אפשר להשתמש בתוכנות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי ליישם את כל חוקי העיצוב הגרפי. לאחר ההסבר של המורה הסטודנט צריך לתרגל כדי להראות שהוא מבין את כל המהלכים של סגנון הלמידה. אם יש נושא שהוא לא ברור המורה לא יכול להתקדם לשלבים חדשים עד שהסטודנט מבין באופן אישי את כל המהלכים. בכל שיעור מתקבלים שיעורי בית ועבודות כדי לפתח לסטודנט את היצירתיות האישית.

כיצד מתפתחת יצירתיות אישית?

יצירתיות בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית מתפתחת אך ורק על ידי תרגול רב שהסטודנטים עושים לכל אורך הקורס. בסופו של דבר עיצוב גרפי זה שפה לכל דבר ולכן כדי ליישם את השפה צריכים לדעת לא רק להשתמש בפקודות הרבות שחברת אדובי מאפשרת אלא לדעת איך ליישם את כל השפה העיצובית בצורה נכונה כי למעצבים גרפיים יש אחריות מאוד גדולה כיצד לשווק את המוצרים והפרסומות ברשתות החברתיות.

במיוחד היום שלקוחות וגולשים הם מאוד חכמים והם יכולים לשפוט בשניות אם הסגנון עבודה של המעצב הגרפי היה מקצועי או לא. העבודה של המעצב הגרפי זה הפנים של החברה עצמה. גולשים לא יאשימו את המעצב הגרפי כי אותו הם לא מכירים מה שהם יגידו שהמותג עצמו נראה לא מקצועי בגלל שסגנונות העבודה לא נכונים ולכן המעצבים הגרפיים הם אלה שקובעים איך לעצב את סגנונות העיצוב ברמה הכי גבוהה כדי לגרום למותג להראות בצורה אמינה.

איך בית הספר יכול לעזור לך המעצב הגרפי המתחיל להתקדם בסולם התעסוקתי הגבוה במדינת ישראל ובעולם כולו.

לבית הספר יש קבוצה מעל 19 וחצי אלף חברות הייטק ומשרדי הפרסום שנותנים הזדמנויות תעסוקתיות למעצבים גרפים מתחילים. קבוצה זו קיימת כבר מעל 12 שנה ברשת החברתית פייסבוק ועזרה לאלפי מעצבים למצוא את מקום העבודה הראשון שלהם.

בית הספר פתח את הקבוצה במטרה לתת במה תעסוקתית למעצבים גרפים שצריכים להתמודד עם שלב העבודה לאחר הלימודים. אין ספק שכבר בתקופת הלימודים בית הספר יראה לך את כל האפשרויות הרבות כדי ליצור קשרים תעסוקתיים עם חברות היי-טק וסטארטאפים שרוצים אותך המעצב הגרפי המתחיל שתגיע עם ראש פתוח ויזמות כדי לעזור להם לשווק ולהפגין את המראה הויזואלית בצורה הכי מקצועית.

תיק עבודות בעיצוב גרפי.

חברות הייטק או לסירוגין סטארטאפים לא מתרשמים מתעודות או מתארים. מה שחברות הייטק רוצות לראות זה אך ורק שאתה המעצב הגרפי המתחיל יכול להגיע עם ראש יצירתי וחשיבה מעבר לקופסא. זה שיש למעצב גרפי תעודה או תואר ראשון זה לא אומר שהוא באמת יודע לעצב גרפיקה מקצועית זה אך ורק אומר שהוא למד במקום מסודר את כל תחומי הלימוד. בתיק עבודות אפשר לדעת בשניות בודדות אם מעצב גרפי מקצועי או חובבן.

איך תיק העבודות של מעצב גרפי צריך להיראות?

תיק העבודות של מעצב גרפי זה הדבר היחיד שבאמת יכול להגיד אם המעצב הגרפי הוא מקצועי או שהוא רק יודע להשתמש בתוכנות. כל מראיין שיבחר לעבוד איתך או לסירוגין לקוח שירצה לעבוד איתך בצורה פרטנית ואישית יבקש לראות דוגמאות שעשית. אף אחד לא יבקש ממך תעודה מקצועית או לראות אם יש לך תואר ראשון. מה שירצו לראות זה אך ורק שהעיצוב שלך עובד ואם אתה באמת יודע איך לקחת מותג ולהציג אותו ברשתות החברתיות או לסירוגין לבנות אתר אינטרנט ואפליקציות או באמת מותג.

על תיק עבודות לכלול מאות של דוגמאות רבות בנושאים שונים כדי להתאים את העבודות לפי רצונו של הלקוח. לדוגמה אם לקוח רוצה לראות רק אתר אינטרנט אין שום סיבה לשלוח לו דוגמאות של באנרים בפייסבוק או לסירוגין אם לקוח רוצה מודעות שיווקיות שיהיו באינסטגרם אין שום סיבה לשלוח לו דוגמאות של אפליקציות שעשיתם לכן תיק העבודות מלכתחילה צריך לכל אורך הלימודים להיות הדבר היחיד שתתרכזו בו כי עם זה אתם תצטרכו להתמודד בסוף הלימודים.

השכר בעולם העיצוב הגרפי.

כמה מעצבים גרפים מרוויחים היום בתעשיית ההייטק? למה יש מחסור עצום בכוח אדם?
בתחום העיצוב הגרפי נוכל לראות שבוגרי מסלול תקשורת חזותית מרוויחים שכר של 18 אלף שח נטו ללא ניסיון. מה שחשוב שהם יגיעו עם השפה הויזואלית שמתאימה לטכנולוגיה המתקדמת. חברות הייטק לא מתרשמים מניסיון רב של מעצבים גרפיים כי הם יודעים שמישהו מסיים כרגע לימודים בתקשורת חזותית מגיע עם מומחיות מעודכנת למה שהטכנולוגיה בעולם השיווק צריכים כיום. בהחלט זה יכול להגדיל את הסיכויים שלך אם תגיע עם תיק עבודות שמותאם ולפי זה יוכלו לקבוע מה היא הולכת להיות רמת ההכנסה שלך ממקום עבודה. מחיר שעתי נע בהייטק ובפרסום החל מ80 ש”ח לשעה ומעלה.

כמה מעצבים מרוויחים בעולם השיווק הדיגיטלי.

עסקים רבים הבינו שאם הם לא יהיו בעולם הפרסום הדיגיטלי הם לא יכלו להמשיך ולהתקיים. תקופת הקורונה היא ההוכחה המדהימה ביותר שמעצבים גרפיים נהפכו מבוקשים מאוד. כל עסק שהתבסס עד לא מזמן על עוברי אורח שייכנסו לחנות ויקנו מוצרים בתקופת הקורונה ראינו כמה שזה לא רלוונטי. עסקים שהצליחו לשרוד את התקופה המאתגרת היו אך ורק עסקים שעבדו בדיגיטל וכתוצאה מכך מעצבים גרפיים הם אלה שעובדים עם משרדי שיווק ופרסום כדי לקדם עסקים ברשתות החברתיות ובבלוגים הישראלים שמאפשרים על פי שלום לקדם ולפרסם עסקים. מעצבי דיגיטל מרוויחים שכר של 14 אלף שח נטו. כל מה שתצטרכו להגיע איתו לזה זה אך ורק עם דוגמאות לטכניקות של עולם המיתוג ושיווק עסקים באונליין.

המחסור בעולם הדפוס.

עולם הדפוס סובל בשנים האחרונות מחוסר הרצון של מעצבים גרפיים בוגרי מסלול תקשורת חזותית ועיצוב לעבוד בתחום. עולם הדפוס נחשב לתחום שלא משלם היטב למעצבים גרפיים והשכר הוא מאוד נמוך. מעצבים גרפיים יכולים להרוויח שכר של 10000 שח נטו ולהשתלב בתעשיית הדפסה ועיצוב אריזות או לסירוגין הפקות ספרים. אם בעבר רוב הבוגרים של קורסים בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית עובדים אך ורק בעולם הדפוס נוכל לראות שהיום מעצבים גרפיים רוצים להגשים את עצמם ולהתאים את כל הכישרון והרצונות התעסוקתיות לעולם ההייטק שגם משלם היטב וגם כל קידמת הטכנולוגיה נמצאת שם. אין ספק שתמריץ חיובי עבור כל מעצב גרפי מתחיל זה לפתוח עסק פרטני או לסירוגין לעבוד בחברות הייטק.

מה לומדים בתקשורת חזותית?

תקשורת חזותית זה לימודי המשך של מסלול מעצבים גרפיים שם הסטודנטים נחשפים לעולם השפה האינטרנטית שמבוקשת מאוד בעולם ההייטק. אם בעבר רוב העבודות שקשורות לעולם האפליקציות ואתר האינטרנט היו שייכים אך ורק לחברות ההיי-טק המצב היום הוא שונה מאוד ונוכל לראות שמעצבים גרפיים הם אלה שכיום מעצבים אפליקציות ועובדים בשיתוף פעולה עם מחלקת הנדסת מחשבים בחברות הייטק. הביקוש העצום לתפקיד של מעצב אתרי אינטרנט ומעצב גרפי התאחדו לתפקיד אחד בגלל כל השינויים הטכנולוגיים של האסטרטגיות העבודה שחברת אדובי שינתה אותם.

עיצוב האפליקציות לחוויית המשתמש.

עיצוב אפליקציות היה שייך בעבר אך ורק לחברות היי-טק וחברת אדובי בשנים האחרונות היא הכניסה את תוכנת XD תוכנה מקצועית לבנייה של אפליקציות וכתוצאה מכך על שיתוף הפעולה בין מעצבים גרפים לחברות הייטק נעשה הדוק מאוד. אנשי מקצוע בתחום העיצוב הגרפי מכינים את האפליקציה בתוכנת XD שחברת אדובי פתח ולאחר מכן המעצב הדיגיטל שולח את זה כדי להתאים את זה למערכות ההפעלה של חברת גוגל .

בניית אתרי אינטרנט.

בניית אתרי אינטרנט בלימודי תקשורת חזותית נעשים במערכות הפעלה וורדפרס אלמנטור כדי להתאים את כל נושא החווית המשתמש. אי אפשר ללמוד איך לעצב אתר אינטרנט או לסירוגין להטעין את כל חוויית המשתמש אם אין לסטודנטים מושג עיצובי ברמה של שפה ויזואלית נכונה בהתאם לרצונות של המותג. כל אתר אינטרנט ואפליקציה צריכים לקבל את השפה העיצובית של איזה צבעוניות וכיצד להתאים את כל הקונספט העיצובי ברמה מקצועית ונכונה.

חוויית משתמש.

חוויית משתמש תחום מאוד חשוב כי אתרי אינטרנט רבים ב 2021 בגוגל חוו זעזוע אדיר שהתבצע כי אתרים שלא היה להם נוכחות וניידות מותאמת למה שהגולשים רוצים הם נפלו בגוגל וגוגל הפסיק להציג אותם במנוע החיפוש וכתוצאה מכך הביקוש למעצבים גרפים גדל מאוד כי הם אלה שדואגים לאתר האינטרנט להיות נגיש לגולשים עצמם. הגולשים שלהם הם חכמים ומתוחכמים ואם הם נכנסים לאתר אינטרנט והאפליקציה ולא מקבלים את כל מה שהם רוצים בצורה מהירה ומכוונת הם יוצאים מהאפליקציה וכתוצאה מכך גוגל יודע בכל אתר אינטרנט כמה זמן גולשים נמצאים.

נטישת אתרי אינטרנט והשפעתם על מערכת ההפעלה גוגל.

אתרים בצורה כזו או אחרת מחוברים למנוע החיפוש גוגל אם הם רוצים שגוגל יציג אותם וכתוצאה מכך גוגל עוקב אחרי כל ההתנהגויות של הגולשים באתר האינטרנט והוא יודע בדיוק להבין איך גולש מתנהג בתוך אתר על ידי ניווט בין דפים. במידה וגולש נשאר הרבה זמן באתר זה מאותת לגוגל שאתה מקצועי ונכון לעומת זאת אם אתר אינטרנט לא יהיה נגיש או מעוצב בצורה מקצועית גולשים עוזבים אותו וכתוצאה מכך תחום חוויית המשתמש והמחשבה איך להציג את האתר בפני הגולשים היא באחריותם של המעצבים הגרפיים וכתוצאה מכך הביקוש בתחום בשנים האחרונות גבוה מאוד.

השינויים שחברת אדובי יצרה.

חברת אדובי כמו שאמרנו בפסקאות הקודמות היא החברה המקצועית ביותר שכבר מעל 30 שנה מספקת פתרונות דיגיטליים למעצבים גרפיים לעולם השיווק והפרסום וכתוצאה מכך מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד בתעשייה ונוכל לראות שחברת אדובי בשנים האחרונות יצרה תוכנות מתוחכמות שמאפשרות למעצבים הגרפיים לתת יותר קשת עיצובית לאסטרטגיה לעולם העסקים וכתוצאה מכך על שיתוף הפעולה בין חברות הייטק גבוהה מאוד.

לאן עולם הדיגיטל הולך בשנים הבאות?

תחום הדיגיטל בשנים הבאות ימשיך להתקדם ואת זה ראינו בקורונה שהקדימה את כל הטכנולוגיה שנים רבות. עסקים שעד לא מזמן לא חשבו בכלל להיות באתר האינטרנט היום הם רצים אחרי פרסום ומעצבים גרפיים שיקדמו את כל האסטרטגיה הפרסומית. מרבית הבוגרים של תחום תקשורת חזותית ועיצוב גרפי עובדים בתחום זה מהבית ומספקים שירותי פרילנס או לסירוגין עובדים בחברות היי-טק.

מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות המפותחות בעולם שמייצרת הייטק

מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות המפותחות בעולם שמייצרת הייטק לכל העולם ולכן מעצבים גרפים מבוקשים מאוד. הדור של היום מקבל את כל האינפורמציה שלו אך ורק דרך אתר אינטרנט ואפליקציות ולכן סגנון הפרסום במובייל זה מה שגורם לביקוש. הדור של היום ואנשים בעולם מוצאים במובייל את כל מה שהם צריכים ולכן מעצבים גרפיים הם אלה שצריכים לגרום לכל מותג להיראות מקצועי. אנו ממליצים לך לצפות בכל השיעורים שהכנו במיוחד בשבילך בעמוד זה כדי לקבל אינדיקציה אם אתה מתאים לנישת העולם העיצוב הגרפי. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועץ הלימודים איך גם אתם יכולים ללמוד את התחום המבוקש ביותר מהבית. שיהיה לכם צפייה נעימה.