תקשורת חזותית מה זה אומר תקשורת חזותית הכניסה המהירה לעולם ההייטק.
מחפש להשתלב בעולם ההייטק ולא יודע מאיפה להתחיל? איך אתה יכול להפוך ולהיות מקצוען למדיה פרסומית? רוצה לשלוט בכל הדרכים המקובלות כדי לעבוד מהבית? מה הם השפות האינטרנטיות היום שגורמות למעצבים גרפיים להיות מבוקשים בעולם הדיגיטל? השפה העיצובית היום נחשבת לאחת הדברים החשובים ביותר לעסקים כדי ליצור גיוון באמצעות גרפיקה ויזואלית פרסומית שגורמת למותגים לשכנע את הלקוחות שלהם שנמצאים בכל מקום בדיגיטל. כיום עסקים רבים הבינו שאם הם לא יהיו בדיגיטל הם לא יוכלו להתקיים במיוחד בתקופת הקורונה שגרמה לעסקים רבים לעבור לצורה של משלוחים.
מעצבי דיגיטל שלמדו והשקיעו מהי השפה הדיגיטלית לאורכה ולרוחבה אחראים על עולם השיווק
מי מעצב את כל החנויות אונליין? מי בונה את כל הפרסומות השיווקיות שאנחנו נחשפים אליהם מידי יום? מי בונה את כל הרכיבים הגרפיים שנמצאים באפליקציות? מי בונה את כל המבנים הפרסומיים שנמצאים באתרי החדשות? התשובה היא כמובן מעצבי דיגיטל שלמדו והשקיעו מהי השפה הדיגיטלית לאורכה ולרוחבה כדי לגרום לעסקים להגביר את מערך השיווק והמכירות. למעצבים גרפיים יש תפקיד מאוד חשוב ועל כך אנחנו נרחיב עם שיעורי הסבר מדהימים שנעשו על ידי המורים שעובדים בבית הספר כדי לתת לכם טעימה מרכזית מה זה עיצוב גרפי וכיצד אתם יכולים לשלוט בתחום המבוקש ביותר בתעשייה עם רווח גבוה מאוד.
מה הם הדברים שמעצבים גרפיים צריכים ללמוד כדי להיות מקצועיים בתחום?
מסלולי הלימוד בעיצוב גרפי כוללים הכשרה מקצועית ובנייה של תיק עבודות מקצועי היות וזה הדבר היחיד שהיה חסר לכם להתקבל למגוון רחב של תפקידים בעולם ההייטק ובפרסום הדיגיטלי. כל מעצב גרפי מקצועי שרוצה להשתלב עם מיומנויות וטכניקות מקצועיות לקבלה לעבודה במשרד פרסום דיגיטלי צריך ליצור גרפיקות עם סטטיקות שיהיו בתוך תיק העבודות שמדבר על עולם המיתוג גרפי והבנה של מיהו קהל היעד. לקהל היעד יש תפקיד חשוב מאוד בכל בנייה של מערך שיווק מקצועי ולכן המעצבים הם אלה שצריכים לדאוג לתיק עבודות שיאפשר להם להתעסק במקצוע.
איך אתה יכול להתחיל לעבוד בתחום?
כדי להצליח במקצוע עיצוב גרפי ותקשורת חזותית לאפליקציות וחוויית משתמש המעצב הגרפי צריך לדעת שהשפה העיצובית היא הדבר החשוב ביותר והבסיס המקצועי לקבלה לעולם ולא עם כל מוסד או ארגון שיעסיק אותך. יש לשים לב להבדלים בין עולם הפרסום לעולם הדפוס ולעולם הפרסום לעולם הדיגיטל שהם שני תחומים שונים. במסלול עיצוב גרפי מתחילים אתם תלמדו את כל השפה המקצועית לשני תחומים אלו ולאחר מכן תוכלו להמשיך ללמוד תקשורת חזותית וחוויית משתמש באמצעות יצירת אפליקציות ואתרי אינטרנט.
הבנת השפה העיצובית מאפשרת לכם לשלוט בשני תחומים אלו כדי לבנות תיק עבודות שהוא הדרך היחידה להתקבל למקומות אלו. תיק עבודות זה הפנים של כל מעצב גרפי ולא התעודות. בחברות הייטק ומשרדי הפרסום לא מתרשמים מתעודות אלא אך ורק מהמקצועניות שהמעצב גרפי מפגין על ידי יצירת שפה דיגיטלית מקצועית.
למה חשוב כל כך תיק העבודות?
בתיק עבודות רואים אם המעצב הגרפי באמת שולט בשפה העיצובית. בתיק עבודות רואים אם המעצב הגרפי השתמש בצבעים הנכונים בהתאם לקהל היעד ואם הוא השתמש בכל החוקים בשפה הגרפית שלמדו. הדגש בתיק עבודות זה לארוז את הראייה המקצועית כדי ליצור שיח ויזואלי בין הלקוחות למותגים ולכן עליכם המעצבים הגרפיים לדעת שזה המיקוד לכל אורך הקורס. ככל שיהיה לכם תיק עבודות מקצועי אין ספק שתוכלו להתקבל לכל מקום עבודה או לסירוגין לפתוח עסק ולעבוד מהבית. האופציות ואפשרויות עיצוב גרפי הם רבות מאוד והזדמנויות העבודה של מעצבים גרפיים הם גדולות במיוחד לאחר תקופת הקורונה עסקים רבים הבינו שאם הם לא יהיו בדיגיטל הם לא יוכלו להתקיים.
למידת היכולות החדשים שכוללים טכניקות גרפיות שמעצב צריך להשתמש
מסלול תקשורת חזותית כולל את כל למידת היכולות החדשים שכוללים טכניקות גרפיות שמעצב צריך להשתמש באמצעות תוכנות בתקשורת חזותית ועיצוב גרפי ובמקביל להשתמש בחוקים שהם טיפוגרפיות קומפוזיציה ואיך לפתח ולקדם רעיון של מותג ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. מסלול תקשורת חזותית הוא מסלול המשך ישיר של מסלול מעצבים גרפיים. מגמות הלימוד בלימודי מעצבים גרפיים הם השפה העיצובית ושימוש בתוכנות פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין התוכנות הבלעדיות שכיום מאפשרות ליישם כל מיומנות עיצוב ובניית תהליך שיווק ופרסום.
תוכנות הגרפיות 2022 הם אך ורק כלי העבודה של מעצבים גרפיים
התוכנות הגרפיות הם אך ורק כלי העבודה של מעצבים גרפיים וכל החשיבה העיצובית זה מה שמראה אם המעצב הגרפי יודע לבטא את השפה עיצובית בצורה נכונה או לא. אם אתה יודע אך ורק מעט תוכנות גרפיות זה לא יאפשר לך להשתלב בתעשייה זו. המטרה היא לגרום למעצב הגרפי לחשוב על המותג בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ותעשיית הטרנדים החדשים שהם מקובלים. כל מודעה שיווקית או האפליקציה בתוכנות צריכה שפה ויזואלית כדי להשפיע ולהעביר את המסר עם תמונות או רכיבים דיגיטליים תוך שימוש בפילוסופיות ופסיכולוגיות מאחורי כל צבע או עיצוב גרפי.
לימודי חווית המשתמש.
לימודי מקצוע חוויית המשתמש בתקשורת חזותית זה המשך ישיר למקצוע מעצבים גרפיים בגלל שהיום מעצב אתרים ומעצב גרפי נהפכו למקצוע 1, החשיבה העיצובית שאתם מיישמים בתוכנות גרפיקה אתם מראים את זה גם באתר האינטרנט שנעשה במערכת ההפעלה וורדפרס או לסירוגין באפליקציות.
חווית המשתמש.
חוויית המשתמש UI UX הם שני תחומים שהם חשובים היום להצלחה של כל אפליקציה באתר אינטרנט שמעצבים גרפיים אחראים עליו. המטרה היא לעצב עם נוכחות שמספקת אמינות ומתן ידע מהיר למה שהגולשים צריכים. כלומר המטרה של המעצב הדיגיטלי להיכנס לראש של הגולש ולהבין מהי הדרך הנוחה והנעימה ביותר שתאפשר לו להמשיך להישאר באפליקציה או לסירוגין להמליץ על אותו אתר אינטרנט. בתקשורת חזותית הסטודנטים לומדים איך להבין את כל המטרה וליצור אתר אינטרנט ואפליקציות בצורה הכי מקצועית שיכולה להיות. כתוצאה מהחוקים החדשים של מנוע חיפוש גוגל אתרים ואפליקציות שלא היה להם חוויית משתמש מקצועית לא יוכלו להמשיך לגרום ללקוחות להיכנס.
הנוכחות בשימוש אפליקציה אתר אינטרנט.
כל מבקר באתר אינטרנט או באפליקציה הדבר היחיד שהוא מחפש זה מידע כדי לענות לו על שאלות שהוא שאל את גוגל או לסירוגין משתמש באפליקציה כדי שתגרום לו לעבוד בצורה יותר נוחה. כדי ליצור חוויית משתמש ידידותית המעצבים הגרפיים לומדים להשתמש בתוכנות פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין ובמקביל ללמוד את כל הקומפוזיציות בהבנת חוקי המיתוג ויצירת מניפולציות שיווקיות למטרה פרסומית או שימושית. ההבדל באפליקציה באתר אינטרנט אם זה פרסום או שימוש ואיך מתבטא החשיבה על ידי המעצב של האפליקציה שהולך להיות. אפליקציות אמורות לתת שירות או לסירוגין מידע מסוים ולכן המעצבים הגרפיים לומדים קודם כל את חוקי המקצוע כי זה דבר הכרחי ביותר בלימודי תקשורת חזותית.
שיתוף הפעולה עם חברות הייטק בלימודי תקשורת חזותית.
הדבר החשוב ביותר היום כדי ליצור מוצר או תוכנה שחברות הייטק מפתחות זה אך ורק השפה העיצובית. מהנדס מחשבים או מחלקת מחשבים בחברות הייטק לא למדו בתואר הראשון או בלימודים המקצועיים איך להבין את השפה העיצובית לאור קבלה ולכן צריכים את המעצבים גרפיים שיתנו את כל השפה העיצובית כי חברות ההייטק צריכות לעמוד בתחרות ולמכור את המוצרים שלהם לכל העולם. ולכן שיתוף הפעולה בין מהנדס מחשבים ומעצב גרפי הוא הדוק מאוד במיוחד ברגע שמעצבים גרפיים הם אלה שמכינים את האפליקציות ובסיום העבודה הם נותנים את זה למפתח או למקודד תכנים כדי להתאים את האפליקציה למערכות הפעלה של גוגל.
עבודה עם תוכנת הוורדפרס התוכנה המדהימה ביותר בקידום אתר האינטרנט.
באמצעות תוכנת וורדפרס המעצבים לומדים לבנות דפי אינטרנט רבים ומכניסים גרפיקות שנעשו בפוטושופ ואילוסטרייטור. שכיום נחשבת התוכנה הידידותית ביותר עבור מנוע חיפוש גוגל בגלל שהתוכנה נעשית בצורה של קוד פתוח. המעצבים הגרפיים מתחילים בתבנית עיצובית שחברת וורדפרס מאפשרת למעצבים גרפיים להוריד בחינם ולאחר מכן הם מבצעים את כל השינויים שיתאימו לחווית המשתמש. אתרים המקודמים כיום במנוע החיפוש גוגל נעשו אך ורק על ידי מערכות הפעלה של וורדפרס לכן מקדמי אתרים ומעצבי אתרים מעדיפים שמעצבים גרפיים יכינו את כל האפליקציות שלהם בתוכנת וורדפרס החדשה.
תוכנת האלמנטור שתומכת בתוכנת הוורדפרס.
תוכנת אלמנטור התוכנה המדהימה ביותר שעוזרת לחווית המשתמש באתר האינטרנט או באפליקציה להיות יותר יעיל. אלמנטור מאפשרת להכניס רכיבים עיצוביים כדי להגביר את השפה הויזואלית שהסטודנטים לומדים במסלול לימודים עיצוב גרפי מתחילים. תוסף האלמנטור נחשב כיום לאחד הפלטפורמות הדיגיטליות המדהימות ביותר שם אפשר להכניס את הפריטים מעוצבים או לסירוגין גלריות של תמונות לתוך העבודה במערכת ההפעלה וורדפרס החדשה.
העבודה עם XD תוכנת האפליקציות מספר אחת בעולם כולו או.
תוכנת XD נחשבת לאחת התוכנות המובילות ביותר בתעשיית ההייטק וחוויית משתמש וחברת אדובי הכניסה אותו בשימוש בשנים האחרונות. אם בעבר מי שיצר אפליקציות היה אך ורק חברות הייטק כיום השיתוף פעולה עבר אך ורק למעצבים גרפיים שהם אלה שבונים את כל האפליקציות. חברת אדובי החברה הבלעדית לבניית אפליקציות ותוכנות גרפיות למעצבים גרפיים כבר מעל 30 שנה הכניסה פלטפורמות נוספות כדי לגרום למעצבים גרפיים לתעסוקה.
שימוש בתוכנות אדובי גרפיקה מחירים ועלויות
עולמות האינטרנט והגרפיקה התאחדו לעולם אחד. חברת אדובי בתחילת שנות ה-2000 הכריזה על המהפכה שגרמה למעצבים גרפיים לתת פתרונות דיגיטליים גם לעולם ההייטק וכתוצאה מכך השימוש בתוכנות רבות משולבות בידע טכני וכמובן את השפה העיצובית. כדי לעבוד על התכונות של חברת אדובי מעצבים גרפיים צריכים לשלם 70 שח בחודש ולאחר שנה הם צריכים לשלם 100 שח בחודש. על מנת שמעצבים גרפיים ימשיכו לקבל את כל העדכונים הנכונים בתוכנות גרפיקה כדי לעבוד מהר תוך הכנסת פקודות חדשות בכל פרויקט ומיתוג עליהם מבצע מנוי זה.
איך בית הספר יכול לעזור לך למצוא את מקום העבודה הראשון שלך?
לבית הספר יש קבוצה בפייסבוק מעל 20,000 חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים מעצבים גרפיים וגרפיקאים כל הזמן. לפני 12 שנה עקב הביקוש הגדול למעצבים גרפיים שהגיעו לבית הספר חברות היי-טק רבות ביקשו מעצבים גרפיים ללא ניסיון כדי לתת את כל הדרישה המקצועית שמפתחים למתכנתים צריכים על בסיס יומיומי ליצירת ויזואלים שמתבססים על פסיכולוגיות ופילוסופיות מעצבים גרפיים לומדים כדי להחליט על הצגת המותג בצד הנכון. מידי יום מתפרסמות עשרות מודעות דרושים מעצבים גרפיים מתחילים שמאפשרים לך להשתלב בתעשייה גם אם אין לך ניסיון.
יצירת קשרים עסקיים בקבוצת הפייסבוק של בית הספר
כבר בתקופת הלימודים בית הספר יכניס אותך לקבוצה זו כדי ליצור קשרים עסקיים או לסירוגין למצוא את הלקוחות החדשים שלך דרך יצירת קשרים עסקיים בקבוצת הפייסבוק של בית הספר. אין ספק שהרשת החברתית פייסבוק גרמה למהפכה ואנשים היום יכולים לתקשר עם אנשים אחרים דרך האינטרנט לדוגמה אם אתה מחליט לפתוח עסק פרטני ועצמאי כפרילאנס לדוגמה הלקוחות שלך יכולים להיות באילת ואתה נמצא בירושלים. למרחק אין גבול ומשמעות ומעצבים גרפיים עובדים אך ורק באינטרנט.
השכר בעולם העיצוב הגרפי.
בוגרים לימודי תקשורת חזותית ועיצוב גרפי יכולים להתחיל עם שכר של 18 אלף שח נטו בהייטק על סמך תיק העבודות שלהם. ככל שתיק העבודות מבוסס את כל חוקי העיצוב הגרפי והדרך המקצועית של איך לשווק ולעצב תוכנות וממשקים תוך מתן דגש לקהל היעד אין ספק שתוכלו להתשתלב בכל תחום שהוא. בעולם הפרסום הדיגיטלי השכר של מעצבים מתחילים הוא 14000 שח נטו. ובעולם הדפוס השכר נמוך מאוד וכתוצאה מכך מעצבים גרפיים רבים מעדיפים לעבוד בחברות הייטק או מהבית. אם אתה פונה לעבוד בהפקת ספרים / הוצאות לאור השכר הוא 10000 שח נטו. מרבית הבוגרים בתחום העיצוב הגרפי בוחרים לעבוד בתחום זה מהבית ולתת שרותי פרילאנס לעסקים כדי להגביר את המערך השיווקי.
חוויית המשתמש והקשר לעולם העיצוב הגרפי.
הקשר הוא הדוק מאוד בעולם העיצוב הגרפי כי צריכים לדעת את ההבדלים עיצוב חוויית משתמש לבין עיצוב ממשק משתמש. המטרה היא להפוך את כל השימוש באתר או באפליקציה להיות יותר נוח כי גולשים היום שופטים תוך שניות בודדות אם אתר אינטרנט הוא מקצועי או לא. התפקיד של המעצבים הגרפיים הוא חשוב מאוד כי הם אלה שגורמים בסופו של דבר לשכנע את הגולשים באמצעות שימוש בצבעים וצורות ויזואליות שעומדים לרשות המעצבים הגרפיים. גולשים נחשפים מדי יום לאינספור פרסומות ומודעות וכמובן אתר האינטרנט בקנה מידה עולמי ולכן כל פלטפורמה עיצובית צריכה להיות ברמה מאוד גבוהה כי גולשים שופטים תוך שניות אך ורק על ידי עיצוב אם המותג אמין ומקצועי.
השפה בתקשורת חזותית.
ההבדלים בין מעצב גרפי מקצועי למעצב גרפי חובבן אך ורק על פי תיק עבודות שלו. בסופו של דבר כל בתי הספר מלמדים באותה שיטה וצריכים לתת דגש לעיצוב המעמיק והמעודכן למה שהסטודנטים צריכים להתמודד בסיום קורסים וחוויית משתמש ועיצוב גרפי. המטרה בלימודים לתת דגש חשוב מאוד לתיק העבודות כי תעודות או תואר ראשון ותואר שני בעיצוב גרפי לא אלה שאומרים שאתם באמת מעצבים טובים. תוך שניות בודדות אפשר לדעת בתיק העבודות אם האסטרטגיות שהמעצבים הגרפיים השתמשו בתיק העבודות הם נכונות או לא ולכן לכל אורך הקורס עליכם לדעת שתיק עבודות זה הדבר היחיד שיגרום לכם להשתלב בכל מקום שהוא במיוחד אם אתם רוצים לעבוד בתור פרילנסרים.
עולם האפליקציות.
בעולם האפליקציות יש תחרות מאוד גדולה בין עולם ההייטק לבין עולם העיצוב הגרפי כי למעצבים גרפיים יש הרבה אפשרויות לעבודה. התחרות העצומה כוללת שיתוף פעולה מלא ואת זה תוכלו לראות בקבוצת הפייסבוק של בית הספר שצריכים מעצבים גרפיים כל הזמן. אם בעבר המעצבים הגרפיים היו הולכים לעבודה אך ורק במכונות הדפסה או לסירוגין הוצאות ספרים והוצאות לאור היום המצב הוא שונה ומעצבים גרפיים יותר פונים להייטק גם בגלל השכר הגבוה וגם בגלל אפשרויות הקידום בטכנולוגיה בהייטק שתמיד מתקדמת יותר מהר מהעולם דפוס.
איך אתה יכול ללמוד מהבית לימודי תעודה ותיק עבודות?
בית ספר ללימודי העיצוב מלמד כבר 15 שנה דרך האינטרנט בצורה פרטנית אחד על אחד ללימודי תעודה ותיק עבודות. אין ספק שבלימוד פרטני ואישי אתה מקבל את כל היחס האישי במהלך השיעור מה שגורם לתיק העבודות שלך להיות יותר מקצועי. במהלך השיעור המורה יכול להוריד את המסך של הסטודנט ולהסביר לו שלב אחר שלב איך להכין גרפיקה שיווקית או לסירוגין אתר אינטרנט. בלימוד פרטני אתה הוא המרכז כך שבכל שלב בשיעור פרטני אתה יכול לעצור את המורה שלך ולקבל מענה על נושאים שהם לא ברורים.
התמיכה בלימודים היא לא רק בשיעור עצמו והסטודנט יכול ליצור קשר במהלך השבוע בין שיעור לשיעור כדי לקבל מהמורה עדכונים על התיק עבודות.
הביקוש בתחום.
תחום העיצוב הגרפי רק ימשיך ויגדל כי הדור של היום מקבל את כל הנתונים שלו אך ורק דרך האינטרנט. אם אתם מחפשים מקום להשתלב בו בתחום ההייטק אין ספק שלימודים אונליין יאפשרו לכם להגיע למקומות מאוד גבוהים. תחום העיצוב הגרפי והייטק ימשיכו להיות מבוקשים כי תקופת הקורונה גרמה לעסקים רבים להבין שאם הם לא יהיו בדיגיטל הם לא יכלו להתקיים. עסקים שעד לא מזמן לא היו קיימים באינטרנט היום נאלצים לפתוח חנויות אונליין או לסירוגין להגביר מערך שיווק בדיגיטל ואת זה מעצבי דיגיטל שלומדים תקשורת חזותית עושים.
אנו ממליצים לכם כבר היום ליצור קשר עם יועצי הלימוד לתקשורת חזותית כדי לקבל פרטים רחבים איך גם אתם יכולים להשתלב בתחום המבוקש ביותר בישראל ובעולם כולו.