כמה מרוויחים לשעה מעצבים גרפיים ללמוד תקשורת חזותית זה התחום שיביא אתכם לתחומי ההייטק

כמה מרוויחים לשעה מעצבים גרפיים? ללמוד תקשורת חזותית: זה התחום שיביא אתכם לתחומי ההייטק

תוכן עניינים הצג

בשנתיים האחרונות אנו רואים אנשים רבים שמחפשים ללמוד את תחומי הדיגיטל. אם גם אתם מחפשים היכן ללמוד הסמכה לתחומי הדיגיטל ולא יודעים במה להתחיל ומהו התחום החזק ביותר כיום, הכתבה הבאה תעשה לכם הכרות עם עולם התקשורת החזותית, איך הוא קשור לעולם הדיגיטל ולמה הוא התחום החם ביותר כיום עם מגוון רחב מאוד של הזדמנויות עבודה סופר מעניינות ועם ביקוש עצום לעבודה.

אילו כישורים כדאי לפתח בתחום של תקשורת חזותית?

בלימודי תעודה של תקשורת חזותית חשובים מספר דברים שיהפכו אתכם למומחים בתחום. תחילה עליכם ללמוד את חוקי העיצוב הגרפי שבלעדיהם לא תוכלו לייצר תקשורת חזותית בגרפיקות מגונות. הדבר השני החשוב הוא ידיעת תוכנות העיצוב השונות ותוכנות לעיצוב אתרים ואפליקציות. הדבר השלישי הוא חשיבה עיצובית. והדבר האחרון הוא תיק עבודות משובח שאיתו תוכלו להתקבל לעבודות בתחום. ללא הכישורים הללו, לא תצליחו לעסוק בתחום המיוחד הזה.

פיתוח מיומנויות שיביאו אתכם להצלחה בתחום הזה

איך מפתחים מיומנויות בתחום של תקשורת חזותית? החוכמה היא תרגול ולמידה של מיומנויות במקום הלימודים. דבר זה מחייב הבנה של השפה האינטרנטית ושפת השיווק שמאפיינת את התחום. המטרה בתקשורת חזותית היא לעצב מותג שיש לו בידול משאר המותגים וכזה שיכול לסחוף אחריו את קהלי המטרה. כאשר תדעו לקחת את המיומנויות שלמדתם ומהם ליצור עיצוב מותג מוצלח, תהיו מוצלחים בתחום. את המיומנויות האלו לומדים אצלנו במכללת סולו.

השראה אצלנו במכללת סולו

הכנו עבורכם מספר רחב של סרטונים שיעזרו לכם להבין מהו התחום של תקשורת חזותית ואיך הוא מתבטא ברמה העיצובית שלאחר מכן רואים במותג שיווקי שמתפרסם. סרטוני ההשראה יוכלו לעזור לכם להבין האם התחום מעניין אתכם. כדאי לדעת שהעוסקים בתחום יוכלו להשתלב כעצמאים או שכירים בתחום  לבחירתם. זהו תחום מלא בגמישות.

מהם הזדמנויות העבודה שקיימות בפני מעצבים שסיימו מסלול תקשורת חזותית?

עבור מעצבים גרפיים שסיימו מסלול תקשורת חזותית עומדים הזדמנויות רבות. ההזדמנות הגדולה ביותר היא כמובן הכניסה לעולם ההייטק. אם עד היום עולם ההייטק היה שייך רק למהנדסי תוכנה ומפתחי תוכנה, הרי שכיום שני אלו חייבים את השירות של המעצב הגרפי, בלעדיו הם לא יוכלו ליצור מיתוג וחוויית משתמש איכותית. המקצוע של המתכנתים הוא  בנייה טכנית שלאחריה משלים המעצב את העבודה והופך את הגרפיקה, האתר או האפליקציה למתאימה עבור השיווק והדיגיטל, דבר שהוא מחייב כיום.

עיצוב גרפי ואינטרנט כעולם עבודה אחד

כשהאינטרנט החל את דרכו, רק לחלק מהעסקים היה אתר אינטרנט. בתקופה הזו לא שמו דגש על העיצוב הגרפי וחוויית המשתמש כי התחרות הייתה קטנה יותר. ברגע שכל העסקים הבינו כי הם חייבים אתרי אינטרנט, לכל מוצר נהייתה כמות עצומה של מותגים דומים. במצב הזה היה חייב למצוא את מה שייצר את השוני בין האתרים. השוני נוצר כאשר החל האיחוד בין העיצוב הגרפי לעולם האינטרנט. העיצוב הגרפי הוא זה המייצר בידול בין האתרים השונים והמשתמשים יכולים לבחור את האתר שהכי נוח וידידותי עבורם.

החשיבות של המראה הוויזואלי בגרפיקה לאפליקציות ואתרי אינטרנט

למראה הוויזואלי חשיבות מאוד גדולה באתרי אינטרנט ואפליקציות. כדי שמראה ויזואלי יהיה איכותי ומקצועי ומתאים לעולם הדיגיטל, על המעצב הגרפי ליצור מניפולציות על הגרפיקה שעובדות על הפסיכולוגיה של הלקוחות הפוטנציאליים במטרה למשוך את תשומת ליבם. מדובר על תהליך שהמעצבים הגרפיים מבצעים עם חשיבה מאוד מעמיקה עד שהם מגיעים למיתוג הייחודי והמדויק.

היתרון שיש לפרסום בדיגיטל

פרסום דיגיטלי מאפשר לעסקים להיות רלוונטיים בכל שעה ומיקום. עסקים שיש להם אתר ואינטרנט לא עוצרים בזמן. זה לא כמו חנות שיש לה שעות עבודה ונסגרת בשעה מסוימת. אנשים יכולים להיכנס לאתרי האינטרנט או האפליקציה בכל זמן שהם מעוניינים בו מבלי שבעל העסק יהיה במקום וזה יתרון עצום!

אפשרויות העבודה שקיימות כיום בדיגיטל

כל עסק כיום עובד על השיווק הדיגיטלי כמחצית מהזמן. ואם מסתכלים באחוזים, אז 95 אחוזים מכלל הרווחים כיום במשק הם בדיגיטל. כאשר האחוזים כל כך גדולים אנו יכולים לדעת בוודאות כי בדיגיטל נמצאות הזדמנויות העבודה הגדולות ביותר כיום. מי שרוצה לעבוד בתחום החזק ביותר כיום, חייב ללמוד את עולם הדיגיטל, כאשר עיצוב גרפי וחוויית משתמש הם ללא ספק העתיד.

מה לומדים במסלולי הלימוד בתקשורת חזותית?

מה הולך ללמוד המעצב הגרפי במסלולי הלימוד של תקשורת חזותית? מקודם דיברנו על כל הנושא של הוויז’ואל ובעניין זה חשוב לדעת כי לא ניתן להיות מעצב תקשורת חזותית מבלי לדעת את הבסיס של התחום. הבסיס כולל חוקי עיצוב חשובים שבלעדיהם לא ניתן ליצור מיתוג איכותי לדיגיטל. חוקי העיצוב יכללו גם את החשיבה העיצובית שעומדת מאחורי הגרפיקה. רק לאחר שלמדתם את חוקי העיצוב, תוכלו לעצב מיתוג הכולל חוויית משתמש איכותית.

צבע וטיפוגרפיה – הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי מותג איכותי

מותג איכותי הוא כזה שמצליח לסחוף אחריו את הגולשים. איך מעצבים מותג סוחף? משתמשים בצבע וטיפוגרפיה המשפיעים על הפסיכולוגיה של המשתמשים. לתורת הצבעים יש משמעות רחבה מאוד בגרפיקה. כל צבע מעביר מסר והמשתמשים קולטים זאת התת מודע. בזכות הצבע יכול המעצב הגרפי לשדר מסרים מאחורי הגרפיקה ולסחוף אחריו את הגולשים. דבר דומה מתרחש בשימוש בטיפוגרפיה – השימוש בסוגי שונים של פונטים המשדרים מסרים מאחורי הגרפיקה.

המיומנויות שמאפשרת חברת אדובי עבור מעצבים גרפיים

כיום עומדות לרשותם של המעצבים הגרפיים תוכנות העיצוב של אדובי שפועלות על יצירת גרפיקות באמצעות כלים שונים. השימוש במיומנויות שמאפשרות התוכנות של אדובי, עוזרות למעצבים הגרפיים ליצור חוויית משתמש טובה הרבה יותר. הכלים מאפשרים ליצור עיצוב מותג המותאם לטרנדים החדשים ביותר בשנת 2022 המתאימים בשפה האחידה שלהם לשיווק הדיגיטלי של היום.

אילו תוכנות לומדים כיום מעצבים גרפיים?

ארבע תוכנות של חברת אדובי מככבות כיום אצל מעצבים גרפיים.

  1. פוטושופ – תוכנה לעיבוד תמונה שמאפשרת למעצבים לקחת כל תמונה ולבצע בה שינויים קטנים וגדולים בעזרת כלי השכבות המצוין.
  2. אילוסטרייטור – תוכנת עיצוב גרפי הפועלת באמצעות ווקטורים ומאפשרת למעצבים גרפיים לצייר. באמצעות תוכנה זו מצייר המעצב הגרפי לוגואים. תוכנה זו היא חלק בלתי נפרד ממיתוג עסקים כיום בדיגיטל.
  3. אינדיזיין – תוכנת הוצאה לאור המאפשרת עיצוב עמודים, גם עמודי אינטרנט.
  4. תוכנת XD – התוכנה החדשה ביותר המאפשרת לבנות ולעצב אפליקציות עם חוויית משתמש מצוינת. התוכנה הזו היא התוכנה החזקה ביותר כיום בתחום זה.

מהו תיק עבודות ולמה הוא חשוב עבור מעצבים גרפיים?

תיק עבודות הוא הדבר החשוב ביותר עבור המעצב הגרפי בסיום כל קורס של גרפיקה. מעצבים מתחילים זקוקים לו לתחילת דרכם. מעצבים שלומדים תקשורת חזותית חייבים תיק עבודות הכולל עבודות גם בתחום זה.

אילו עבודות נכנסות לתיק העבודות?

מעצבים גרפיים בלימודים התחלתיים בתחום יכניסו לתיק העבודות שלהם דוגמאות למודעות שיווק, דוגמאות ללוגואים, כרטיסי ביקור, באנרים ועוד. מעצבים גרפיים שלומדים לאחר מכן במסלול תקשורת חזותית יכניסו עבודות דוגמא של בניית אתרים ואפליקציות עם חוויית משתמש ותהליך אפיון שבו נראית חשיבה עיצובית ברורה.

איפה כדאי לפרסם את תיק העבודות?

מעצבים גרפיים מפרסמים את תיק העבודות שלהם באתר אינטרנט שהקימו עבורו או אפליקציה שהקימו לצורך כך. הנטייה כיום היא ללכת לכיוון של תיק עבודות באפליקציה שהיא לגמרי הרבה יותר מרשימה ומותאמת לדיגיטל.

אילו תוכנות לומדים במסלול תקשורת חזותית?

במסלול תקשורת חזותית לומדים הסטודנטים את תוכנת XD שעליה דיברנו קודם ובנוסף לתוכנה זו, גם את תוכנת הוורדפרס שבאמצעותה בונים ומעצבים כיום אתרי אינטרנט ואלמנטור שהיא למעשה תוסף בתוך וורדפרס המאפשר ליצור עיצוב מותאם עם חוויית משתמש. כל התוכנות הללו חשובות עבור עיצוב חדשני, מיתוג, חוויית משתמש באתרים ואפליקציות.

על חוויית משתמש בתקשורת חזותית

חוויית משתמש היא נושא רחב מאוד שאנו רואים אותו בכל עולמות הדיגיטל וכמובן גם כאשר אנו בונים אתרי אינטרנט ואפליקציות. חוויית המשתמש היא זו שתגרום לאתר אינטרנט או אפליקציה להיות נוחים לגולשים. הגולשים בוחרים בתוך שניות בודדות האם אתר או אפליקציה נוח עבורם ועל הנוחות הזו אחראי המעצב הגרפי.

כל מערך שיווק מדויק חייב חוויית משתמש

גוגל היא זו שמתווה את המדיניות של חוויית המשתמש. איך היא עושה זאת? גוגל היא מנוע חיפוש שמטרתו להביא לגולשים את האתרים הטובים ביותר ויש מיליוני כאלה ועוד אלפים שמצטרפים בכל יום. גוגל מעלה בתוצאות החיפוש הראשונות את האתרים בעלי חוויית המשתמש הטובה ביותר. איך גוגל יודעת זאת? היא בוחנת באילו אתרים הגולשים נשארים יותר זמן וכך היא מסיקה כי חוויית המשתמש שלהם נוחה וטובה עבור הגולשים. בעלי העסקים יודעים זאת ולכן הם משקיעים במעצב גרפי איכותי שיעצב עבורם חוויית משתמש לא פחות ממעולה.

ההבדלים העיקריים בין מעצבי UX למעצבי Ui

מעצבי חוויית משתמשים מתחלקים לשניים וכל אחד מהם עוסק במשהו אחר. יחד הם מרכיבים את חוויית המשתמש. מעצבי UX אחראים על אפיון נוח. תהליך החשיבה שעומד מאחורי הנוחות של האתר או האפליקציה. המהירות שלהם, מהירות הלמידה והניווט בהם ועוד. לעומת זאת, מעצב UI אחראי על החלק העיצובי. הוא דואג שהעיצוב הוויזואלי יהיה נוח ונעים לעין.

תהליך יצירת המיתוג

כל מיתוג איכותי של אתר אינטרנט או אפליקציה, הוא תהליך. תהליך יצירת המותג מחייב הכרות עם העסק, אפיון הערכים שהוא רוצה להוביל, אפיון נוחות המשתמש על ידי מעצב UX אפיון ממשק המשתמש על ידי מעצב UI. כל אלו שלבים חשובים בעת יצירת מיתוג עם חוויית משתמש מקצועית. כאשר התהליך מתבצע בצורה מקצועית, המותג ימשוך את תשומת הלב של קהלי המטרה והמותג יצליח.

המקום של חוויית המשתמש בעולם הדיגיטל

לחוויית המשתמש מקום מרכזי מאוד בעולם הדיגיטל ואפשר לומר כי כיום חוויית המשתמש היא דבר מחייב. עסק שלא דואג לחוויית משתמש איכותית ומקצועית לא יוכל להתקדם במעלה התוצאות של גוגל. מותג שרוצה להצליח חייב חוויית משתמש מצוינת הכוללת חשיבה עיצובית טובה.

תוכנת הוורדפרס, התוכנה הכי רלוונטית לעיצוב אתרים

מי שלומד תקשורת חזותית, ילמד גם עיצוב אתרי אינטרנט. אצלנו במכללת סולו אנו מלמדים את תוכנת הוורדפרס. בשוק בנייה ועיצוב של אתרים קיימות המון תוכנות, אך תוכנת הוורדפרס היא ללא ספק התוכנה הטובה ביותר. מעבר לכך שהתוכנה ידידותית למשתמשים ואפשר לעצב באמצעותה אתרים מאוד מיוחדים, התוכנה הזו אהובה על גוגל וכיום 40 אחוזים מכלל האתרים בנויים באמצעותה. אתרים שנבנו בוורדפרס מתקדמים טוב יותר בגלל חוויית המשתמש המעולה שלהם.

תוסף אלמנטור בתוכנת הוורדפרס

בתוך תוכנת הוורדפרס שכבר אמרנו כי היא הטובה ביותר כיום, קיים גם תוסף מעולה שנקרא אלמנטור. תוסף זה מאפשר לעצב אתרים עם חוויית משתמש איכותית. בתוסף יש המון פיצ’רים שעוזרים למעצבים גרפיים לבצע זאת. גם את האלמנטור אנו מלמדים אצלנו במכללת סולו. מעצבים שיודעים אלמנטור מביאים איתם המון יתרונות. האלמנטור מאפשר לקחת את היצירתיות כמה צעדים קדימה.

עיצוב אפליקציות לא רק בהייטק

בעבר אפשר היה לראות כי עולם האפליקציות היה שייך לעולם הייטק בלבד. כיום בעזרת תוכנת  XD המאפשרת למעצבים גרפיים לבנות ולעצב אפליקציות עם חוויית משתמש UX-UI, גם מעצבים גרפיים שלמדו תקשורת חזותית יכולים להתקבל להייטק ולבצע זאת בקלות. התוכנה מותאמת לעיצוב חוויית משתמש.

מה כוללת חוויית משתמש טובה?

חוויית משתמש טובה היא חוויה שבה המעצב הגרפי חשב על כל הרבדים שיגרמו לאתר או האפליקציה להיות נוחים עבור המשתמשים. זה כולל מהירות, מעברים, צבעים והתאמה למסכים שונים כמו סמארטפונים או טאבלטים. על המעצב לחשוב על כל הפרטים הכי קטנים ולהיכנס לראש של המשתמשים. זהו תהליך אפיון שיש לקחת בהמון רצינות וזה בדיוק מה שעושים מעצבים גרפיים ומה שלומדים אצלנו במכללת סולו.

הדרך הטובה ביותר להתקבל לעבודה בתחום

מציאת עבודה בתחום מחייבת מציאת הזדמנויות. אנו במכללת סולו מאפשרים לסטודנטים שלנו את ההזדמנות הזו. ברשותנו קבוצת פייסבוק המונה כיום 19.5 אלף חברים, בניהם סטודנטים, בוגרים ומעסיקים בתחום שמפרסמים מידי יום משרות המאפשרות לכם למצוא את ההזדמנויות הטובות לעבודה.

הקורונה והתחרות שקיימת כיום בתחום האפליקציות

השנתיים האחרונות היו מאוד מאתגרות עבור בעלי עסקים. הקורונה הביאה את העסקים השונים לעבור לדיגיטל וכל עולם האפליקציות שהחל לנוע טכנולוגית בצורה איטית, החל לנוע מאוד מהר. עסקים רבים העבירו את כל העסק לאפליקציה ואפשרו לבצע באמצעותה הזמנות. כיום התחרות בין האפליקציות השונות מאוד גדולה. זה בדיוק מה שהתרחש עם אתרי האינטרנט ולכן כיום גם באפליקציות קיימת חשיבות עצומה לחוויית משתמש מצוינת. אפליקציות עם חוויית משתמש חזקה, הן האפליקציות שאנשים ירצו להיות בהן.

בוגרים עם יתרון תחרותי בשוק העבודה

בוגרים שסיימו אצלנו מסלול תקשורת חזותית ששם דגש על חוויית משתמש הם בוגרים שיצאו אל השוק התחרותי עם יתרון. כיום לא מספיק להיות רק מעצב גרפי, בהייטק דורשים להיות מעולים גם בחוויית משתמש ולכן הבוגרים של מכללת סולו יוצאים עם יתרון תחרותי עצום.

אילו קורסי תקשורת חזותית מומלצים כיום?

כשמדברים על המלצה על קורס בעיצוב גרפי או תקשורת חזותית, חשוב להבין שבכולם אמורים ללמד פחות או יותר אותו הדבר כי חוקי הגרפיקה לא משתנים. מדובר בחוקים אוניברסליים. השוני בין הקורסים הוא בעיקר באיכות הלמידה וזה מה שאתם צריכים לחפש כאשר אתם מחפשים מקום לימודים. נשאלת השאלה, איך תדעו היכן מלמדים איכות? בעניין זה אנו כבר נכנסים לנושא של צורת הלמידה. אנו כמובן נוכל  להסביר על צורת הלמידה במכללה שלנו.

לימודי אונליין אחד על אחד במכללת סולו

אצלנו במכללת סולו מלמדים עיצוב גרפי ותקשורת חזותית אונליין מהבית, אחד על אחד. איכות הלמידה עם מורה פרטי מאפשרת לכם לקבל לימודים בקצב שלכם ועם מענה על שאלות במהלך כל הלמידה. אתם לא צריכים להיות תלויים בקצב של תלמידים אחרים, המיקוד הוא עליכם ועל קצב ההתקדמות שלכם עד שתלמדו את התחום בצורה יישומית ותוכלו לעסוק בו. כמו כן, אנו מלמדים את התחום אונליין מהבית כיאה לתחום מתקדם דיגיטלית. אנו לא מלמדים כך בגלל הקורונה, אלא עושים זאת בהצלחה כבר 18 שנים עם כל היתרונות של ללמוד מהבית עם הנוחות ובלי לנסוע בפקקים, לחפש חניה או לבזבז כסף.

איך לומדים את התחום אונליין מהבית במכללת סולו?

הלמידה אונליין מהבית היא דיי פשוטה ולמעשה כוללת שימוש במחשב, אוזניות עם רמקול, עכבר ותוכנת חיבור שנתקין עבורכם לפני השיעור הראשון. התוכנה מאפשרת שיתוף מסך ומאפשרת שליטה של המורה על העכבר, כך שהוא יוכל לבצע הסבר ואתם תוכלו לתרגל יחד איתו. במהלך הלמידה יסביר המורה מספר נושאים, לאחר מכן תתרגלו יחד ותקבלו גם תרגול לבית. בצורה כזו תוכלו ללמוד את החומר וגם ליישם.

המורה יחד אתכם לכל אורך הלימודים

במכללת סולו יש לכם ערוץ ישיר אל המורה שלכם. אין בעיה לשאול שאלות בזמן השיעור וגם בשעות שהם לא השיעור. מערכת התמיכה של המכללה מאפשרת לכם קבלת מענה גם אחרי שעות הלימודים שלכם.

התאמת הלימודים לטרנדים והחידושים בתחום

במכללת סולו אנו דואגים להתעדכן על החידושים העדכניים ביותר בתוכנות השונות, כמו כן על כל החידושים והטרנדים הוויזואליים שמשתנים מידי יום כיאה לתחום טכנולוגי מתקדם. הבוגרים שלנו נהנים מהידע החדשני ביותר והכלים החדשניים ביותר. אלו חשובים מאוד עבורכם בעת בניית מותג. המעסיקים והלקוחות רוצים להיות בקדמה והם תולים זאת בידע של המעצבים הגרפיים.

כמה אני עשוי להרוויח בסיום הלימודים?

אם תלמדו תקשורת חזותית ותעסקו בתחום בענף ההייטק, צפוי לכם שכר התחלתי של 18,000 בממוצע. אם תבחרו בעיצוב גרפי לדפוס, צפויה לכם הכנסה התחלתית של 12,000 שקלים. חשוב לדעת שכיום בעולם הגרפיקה לדפוס קיים מחסור עצום בעובדים בשל  מעבר של מעצבים רבים להייטק שגם שם קיים ביקוש מטורף וגם היצע. שכר שעתי של מעצבים וגרפיקאים בתחומי ההייטק מתחיל ב80- 90 ש”ח לשעה נטו.

לעסק שעובד מולכם יש מתחרים ואתם תספקו עבור המותג יתרון תחרותי

כמעצבים גרפיים העוסקים בתקשורת חזותית, יש לכם הרבה אחריות כאשר אתם מעצבים מותג של לקוח. המעסיקים והלקוחות יחפשו בראיון העבודה את המעצבים המצוינים שיכולים לבצע זאת. איך הם יבחנו זאת? באמצעות תיק העבודות שלכם. כל עבודה בתיק העבודות שלכם היא פוטנציאלית כדי להראות מה הייתה החשיבה העיצובית שלכם ואיך אתם יוצרים לעסק את היתרון התחרותי שלו כמותג.

כבוגר תקשורת חזותית, איך אני מציג את תיק העבודות?

כאשר רוצים להציג תיק עבודות, יש להבין כי תיק העבודות הוא אתם. יש להציג אותו בצורה המקצועית ביותר. הדרך הטובה ביותר להציג את תיק העבודות שלכם היא באמצעות אתר אינטרנט או אפליקציה וחשוב מאוד שחוויית המשתמש בהם תהיה יותר ממעולה כי ללא ספק חלק בלתי נפרד מתיק העבודות. מעסיקים יסתכלו על העיצוב וההצגה העצמית שלכם ויסיקו מזה על חוויית המשתמש שתעצבו למוצג שלהם.

האם מהנדסי תוכנה חייבים את עבודתו של המעצב הגרפי?

התשובה היא כן!!! מהנדסי תוכנה לא יודעים עיצוב גרפי, לא יודעים לעבוד עם כלי העיצוב ולא יודעים איך מבצעים תהליך נכון של חשיבה עיצובית וחוויית משתמש. יותר מכך, מפתחי התוכנה זקוקים למעצבים הגרפיים בעבודתם. בהייטק תראו צוותים שלמים הכוללים מפתחי תוכנה יחד עם מעצבי חוויית משתמש.

איך מעצב גרפי מפתח אסטרטגיית שיווק נכונה?

המעצב הגרפי למעשה בונה עבור העסק מותג. הוא עושה הכרות עם העסק ומספר את הסיפור שלו דרך הגרפיקה. מיתוג מקצועי הוא זה שמעבירה את המסר בצורה ברורה, חדה וקלילה, כזו שסוחפת אחריה. עסקים רבים מוכנים לשלם למעצבים גרפיים כסף רב על מיתוג מנצח מהסיבה שמיתוג מנצח יביא להם יותר לקוחות. עסק שרוצה להתפתח בעולם הדיגיטלי חייב את שרותיו של המעצב הגרפי.

כמה כסף צריך מעצב גרפי להוציא על תוכנות עיצוב?

מעצב גרפי מקצוען צריך שתהיה לו גישה מלאה לתוכנות של חברת אדובי. החברה מאפשרת לרכוש מנוי חודשי. עבור סטודנטים המנוי הוא 70 שקלים כיום בגרסה שלא מקבלת עדכונים ולאחר שנה המחיר עולה ל100 ש”ח עם עדכונים אונליין. החברה כמובן מעדכנת מחירים וחשוב לבדוק זאת מעת לעת.

 האם חייבים ניסיון כדי להתקבל בשוק העבודה כמעצבים גרפיים?

בשונה ממקצועות אחרים שבהם הניסיון הוא מה שמגביל בוגרים לעסוק בתחום שלמדו, בעיצוב גרפי זה לא כך ומה שקובע הוא מה שתביאו אתכם ותיק העבודות שלכם. איפה סיימתם ללמוד או אצל מי עבדתם לא רלוונטי. מה שרלוונטי הוא האם השתמשתם נכון בכלי העיצוב הגרפי, האם הייתה חשיבה עיצובית מאחורי הגרפיקה, האם רואים את התהליך של חוויית המשתמש וכדומה. מעסיקים רוצים לראות מקצועיות ויצירתיות ולקוחות רוצים לראות שאתם כמעצבים תוכלו להעביר את המסר שלהם בצורה נכונה ותעצבו להם תהליך מיתוג מקצועי שיצליח את דרכם.

להכיר את הטרנדים החמים ביותר בעיצוב גרפי

לעיצוב גרפי היסטוריה ענפה וטרנדים משתנים בכל עת. מיתוג מנצח הוא כזה שעובד לפי הטרנדים החדשים ביותר. מיתוג מיושן הוא מיתוג שלא יתאים לקהל העכשווי ולא ייסחוף אחריו. מעצבים גרפיים חייבים להכיר את הטרנדים החמים של 2022 וללמוד במקום שמכיר את הטרנדים האלו ומלמד אותם. אנו במכללת סולו דואגים להתעדכן כל הזמן וללמד זאת בקורסים שלנו.

העולם עבר לדיגיטל

העולם עבר לדיגיטל, זה ברור. וכיום, אחרי שנתיים בקורונה זה ברור יותק מתמיד. מי שלא נמצא בדיגיטל לא קיים ועסק שאין לו מעצב גרפי מקצועי, לא יספק חוויית משתמש איכותית עבור המשתמשים. אם גם אתם רוצים ללמוד תחום עם ביקוש רחב והיצע עצום של עבודה סופר מעניינת, סופר טכנולוגית ומתחדשת כל הזמן, מקומכם איתנו. צרו עמנו קשר והיועצים שלנו ישמחו לתת לכם פרטים נוספים.